Praėjusį savaitgalį pirkėjai tiesiog iššlavė internetinę parduotuvę "Open24.lt": per jį buvo sudaryta daugiau nei 200 sandorių, įsigyta daugiau nei 600 prekių, tai yra 40 kartų daugiau nei įprastai. Nuo 2007-ųjų pavasario internetinėje erdvėje gyvuojanti parduotuvė "Open24.lt", prekiaujanti pasaulyje žinomų prekių ženklų...
"SEB VB lizingo" klientai yra pirmieji, kurie sąskaitas faktūras už lizingo paslaugas galės peržiūrėti ir iš karto apmokėti "SEB Vilniaus banko" paslaugų internetu sistemoje. Šią galimybę savo klientams "SEB Vilniaus banko" grupė pasiūlė bendradarbiaudama su informacijos logistikos paslaugų tiekėja "Itella". "Itella"...
80 proc. elektroninių parduotuvių ignoruoja vartotojų teisę grąžinti prekes ir nepateikia apie tai informacijos. Tokius rezultatus parodė Lietuvos vartotojų instituto šių metų birželio pabaigoje atliktas 30 elektroninių parduotuvių, kurių interneto adresai baigiasi lt., tyrimas. Civiliniame kodekse nurodyta, kad pirkėjas, įsigijęs prekę...
Pastaraisiais metais apmirusią prekybą lietuviškuose internetinių aukcionų portaluose ima gaivinti vis didesnę dalį prekybos į elektroninę terpę perkeliantys numizmatai ir sendaikčių kolekcionieriai. "Tai, kad prekybą į internetą perkelia vis daugiau kolekcionierių ar numizmatų - jau nebe naujiena pasaulyje, tačiau naujas reiškinys...
Europos Komisijos penktojo kasmetinio tyrimo e. valžios paslaugų Europoje duomenimis, šiuo metu per 90 proc. viešajam sektoriui atstovaujančių institucijų turi nuolatinę prieigą internete, ir 40 proc. pagrindinio viešojo sektoriaus paslaugų yra išsamiai veikiančios. Tinkamumo ir prieinamumo kriterijai rodo, jog ES naujosios...
Naujausias tyrimas atskleidė, kad interneto reklama yra svarbi prekės ženklų reklamos kampanijos dalis ir gali reikšmingai padidinti tiek kampanijos pasiekiamumo(reach) tiek vardo žinomumo duomenis. Pirmosios tyrimo fazės metu buvo tirta interneto ir TV reklamos sąveika. Europos interaktyvios reklamos asociacija(www.eiaa.net) - Europinė...
Pagalvokite apie tinklapį... Apie bet kokį tinklapį... Ką matote? Apibūdinkite jį. Vargiai dauguma iš Jūsų pateiks skirtingus apibūdinimus. Galbūt pasakysite: spalvotas, pilnas veiksmo, daug kas vyksta, gal apibūdinsite kaip nuobodų ar painų. Bet kokiu atveju čia rasite milijoną dalykų, sukištų į...
Tai, ką interneto reklamoje vadiname mokėjimu už veiksmą ("pay for performance"), o mokėjimas už paspaudimus ir yra vienas tokių veiksmų, daug tiksliau būtų galima apibūdinti kaip "mokėjimą už kažkokį veiksmą, kuris, mūsų manymu, gali būti tiesiogine priežastimi, susiejančią reklamos parodymą su...
"Internet Advertising Bureau Polska" prognozuoja, kad šiais metais interneto reklamos pardavimai kaimyninėje Lenkijoje pasieks 38 mln. PLN. Pas pietinius kaimynus reklama internete tampa įdomiu segmentu, kuriame kristalizuojasi ir pirmieji specifiniai verslo dėsniai. Nors, lapkričio mėnesio duomenimis, reklama Lenkijoje internete sudarė vos...
Čekijos interneto reklamos rinka per 2002 m. išaugo daugiau nei 30 proc. ir pasiekė 320 mln. CZK, pranešė šalies interneto leidėjų asociacija SVIT. SVIT duomenimis, internetas yra sparčiausiai auganti reklamos rinkos dalis šalyje, šiais metais elektroninės reklamos apimtys Čekijoje turėtų išaugti...