Išdalinti interneto reklamos “olimpiniai medaliai”
Penktajame tarptautiniame reklamos festivalyje Kanuose išdalinti tradiciniai “Liūtai” (“Cannes Lions”). Nemažai dėmesio šiais metais susilaukė ir interneto reklamos kategorija “Cyber Lions”.
Daugiausiai “kyberliūtų” – dešimt – šiais metais iškovojo JAV kompanijos, šešis – Brazilijos ir keturis – Didžiosios Britanijos reklamos agentūros. Tačiau apžvalgininkai pabrėžia, kad šiais metais buvo suteikta daug mažiau “auksinių” apdovanojimų.
Jau tampa stebėtina tradicija tai, kad daugelyje apdovanojimų kategorijų nugali įvairiose šalyse sukurta sportinių batelių “Nike” reklama. Ir tarp reklaminių interneto tinklapių šiais metais “Grand Prix” laimėjo Danijos agentūros “Framfab” sukurtas “Panna Ko” puslapis. Jame “flash” technologijų pagalba pasakojama apie Amsterdame vykstantį kasmetinį “Panna” futbolo triukų turnyrą.
“Grand Prix” už integruotos komunikacijos sprendimus internete iškovojo švedų agentūros “Forsman Banderfors” sukurtas “Volvo XC 90” pristatymas, kuriame interneto puslapis užėmė pagrindinę vietą. Jame knygos puslapių simuliacijos bei įspūdingų gamtos vaizdų pagalba pasakojama apie naują šalyje gerai žinomo automobilio versiją.
“Auksinius kyberliūtus” taip pat laimėjo Brazilijoje agentūros “Ogilvy Interactive” sukurtas interaktyvus “Renault Clio” pristatymas, Pietų Afrikoje “HarrisonHuman Bates” demonstruotas kovos prieš prievartą skydelis, Britanijoje agentūros “Hi-Res” sukurta “Playstaytion 2” interneto galerija “The Third Place” bei dar vienas “Nike” savireklamos portalas “Nikelab.com”.
Pastarasis “R/GA” ištobulintas portalas iškovojo ir sidabrinį “kyberliūtą” elektroninės komercijos kategorijoje. Ši kompanija susižėrė ir bronzinį apdovanojimą šioje kategorijoje už aukščiausios klasės moterims skirtų sportinių batelių portalą “Nikegoddess.com”.
Tarp festivalio žiuri išskirtų geriausių interneto panaudojimo reklamoje kampanijų – Argentinoje sukurta “Billinken” saldainių reklama, “Sony Ericsson T68i” pristatymas Didžiojoje Britanijoje, intreneto paslaugų teikėjo UUPT savireklama Amerikoje, “Durex” prezervatyvų reklama Indijoje, prieš vairavimą išgėrus nukreipta kampanija RUK2DRV Naujoje Zelandijoje bei “Sprite” reklama internete “You’re the hero”, sukurta Švedijoje.
Šokiruojanti Agentūros TBWA Paryžiaus skyriaus sukurta “Playstation” reklama “Atgimimas” nuskynė ir pagrindinį festivalio prizą.
Jonas Oškinis