Archives for Reklama internete
Ar Jonavos kultūros centro reklama visada veiksminga?
Ne paslaptis, kad bet kurio reklaminio pranešimo paskirtis ― energingiau ir greičiau paskatinti žmones konkrečiam veiksmui: pasirinkti reklamuojamą prekę arba paslaugą, balsuoti už politinės partijos siūlomą kandidatą, dalyvauti tam tikroje kultūrinėje veikloje. Šio straipsnio autorė, baigusi lietuvių filologijos ir reklamos…
Kaip pasamdyti gerą interneto reklamos specialistą ?
Daugelis pradedančiu internetinį verslą mano, kad tereikia sukurti tinklapį, užpildyti jį informaciją, užpildant atitinkamą forma paieškos sistemos tinklapyje pranešti apie tinklapio egzistavimą ir netrukus pasipils lankytojai. Deja realybė visai kita. Jau senai praėjo tie auksiniai laikai kai užtekdavo priversti paieškos…
Kontekstinė reklama
Kontekstinė reklama ilga laika buvo vienas iš efektyviausiu būdų pritraukti tikslinę auditoriją i tinklapį. Kontekstinės reklamos gigantai, tokie kaip Google, Yahoo, iš to uždirbo ir toliau sėkminingai uždirba šimtus milijonų dolerių. Deja paskutiniu metu kontekstinėje reklamoje ir kitose tekstinės reklamos…
Pati įkyriausia – reklama internete
Reklama – neatsiejamas svetainės elementas. Ji nuolatos Jus sekioja internete, naršytumėte po didelį portalą ar mažą namų puslapį. Dauguma rinkos analitikų nagrinėjo reklamos internete efektyvumą. Kiek sėkmingai ji pritraukia naujus klientus, padeda reklamos pirkėjui. Tam naudojami elementariausi tyrimo metodai. Pavyzdžiui,…
Išvirkščioji reklamos internete pusė
Kodėl neveikia reklama internete? O! Aš žinau, kad yra aibė statistikos, rodančios, kad ji veikia. Ir kaip gali neveikti, jei kasmet reklamos internete biudžetas vis didėja ir didėja, ima lenkti pinigus skirtus radijo reklamai ir varžytis su reklama kitoje tradicinėje…
Reklama internete. Užknisa
Kartas nuo karto kolega žudantis reklamą pareiškia, kad laikas baigti su TV reklamomis ir pereiti į internetą. Ar tikrai reklamos internete efektyvios? Ar iš viso reklamos internete ko nors vertos? Aš tuo drįsčiau abejoti. Jūs greičiausiai reklamas skirstote į geras…
Reklama internete ir jos tikslai
Ar įsivaizduojate, kiek reklamos mes „suvirškiname“ kiekvieną dieną naršydami internete? Kartais sau sakome, kad nekreipiame į tai dėmesio, tačiau ar tikrai visada mums tai pavyksta ir ar ištiktųjų reklama nori, kad mes kreiptumėme dėmesį į ją? Čia tikriausiai reikėtų pradėti…
Reklamos internete apmokėjimo būdai
CPM (Cost Per Mile) – Apmokėjimas už parodymus Renkantis CPM apmokėjimo būdą, užsakovas moka už konkretų reklaminių skydelių parodymų kiekį. Paprastai kaina skaičiuojama už 1000 skydelio parodymų. Šį modelį paprastai renkamasi vidutinio dydžio ir didesnių skydelių rodymui, ypač kuomet svarbus…
Lietuviškos reklamos internete ypatumai
Šiandien spaudžiau labai daug reklamų. Tiek skydelių, tiek ir teksto reklamų Google paieškos rezultatuose. Užsienietiškose svetainėse nevengiu paspausti reklamų, jei sudomina žinutė. Kartais apsigaunu, bet šiaip esu atradęs ne vieną įdomų dalyką tokiu būdu. Tačiau šiandien ko gero pirmą kartą…
Reklama internete – istorija ir šiandiena
Pirmasis reklaminis skydelis (interneto baneris) pasirodė 1993 metais, tai buvo Heller, Ehrman, White and McAuliffe advokatų kontoros reklama. Tačiau interneto reklamos gimimo diena yra laikoma 1994 metų spalio 24 d., kai interneto portalas HotWired pradėjo demonstruoti kompanijos AT&T reklamą savo…