Kultūros centro renginių reklamos vietinėje spaudoje pagrindinis tikslas ― ne tik skatinti bilietų pardavimą, bet ir kurti įstaigos įvaizdį. Todėl per reklamą kultūros įstaiga skleidžia visuomenei svarbias žinias apie kultūrines akualijas, formuoja lankytojų žinias apie reklamuojamus renginius bei apie pačią organizaciją,...
Dažniausiai kiekvienas reklamos rodytojas nustato savo sąlygas ir kainas, kur įskaičiuoja reklamos parodymų, bei vidutinį paspaudimų ant jos skaičių. Kaip bebūtų, netgi pats mažiausias reklaminis skydelis, tokiose interneto vartuose, gauna tam tikrą procentą paspaudimų, todėl atrodo, kad tokios terpės yra pati...
Renkantis CPM apmokėjimo būdą, užsakovas moka už konkretų reklaminių skydelių parodymų kiekį. Paprastai kaina skaičiuojama už 1000 skydelio parodymų. Šį modelį paprastai renkamasi vidutinio dydžio ir didesnių skydelių rodymui, ypač kuomet svarbus ne tik paspaudimas, bet ir prekinio ženklo pastebimumas. Šis...
Šiandien spaudžiau labai daug reklamų. Tiek skydelių, tiek ir teksto reklamų Google paieškos rezultatuose. Užsienietiškose svetainėse nevengiu paspausti reklamų, jei sudomina žinutė. Kartais apsigaunu, bet šiaip esu atradęs ne vieną įdomų dalyką tokiu būdu. Tačiau šiandien ko gero pirmą kartą gyvenime...
Pirmasis reklaminis skydelis (interneto baneris) pasirodė 1993 metais, tai buvo Heller, Ehrman, White and McAuliffe advokatų kontoros reklama. Tačiau interneto reklamos gimimo diena yra laikoma 1994 metų spalio 24 d., kai interneto portalas HotWired pradėjo demonstruoti kompanijos AT&T reklamą savo tinklalapyje....
Nesėkminga tinklapio reklama vis dažniau stipriai atsiliepia viso verslo sėkmei. Iprastiniai internetinės reklamos būdai vis mažiau efektyvus ir vis labiau tolsta nuo šių dienų realijų. Tinkalių sėmingo reklamavimo tehnologijos kiekvieną dieną vis sudėtingėja ir keičiasi. Kiekvieną dieną informacijos kiekiai didėja, tinklapių...
Kalbant šia tema reikėtu pabandyti apibrėžti kas tai yra gerai išreklamuotas tinklapis. One.lt, Delfi.lt, lrytas.lt ? Bet čia reikėtu nepamiršti kokios sumos investuotos į šiuos projektus ir kiek laiko jie gyvuoja. Galiausiai kiek išleidžiama kiekvieną mėnesį jų išlaikymui. Neradau informacijos apie...
Daugelis pradedančiu internetinį verslą mano, kad tereikia sukurti tinklapį, užpildyti jį informaciją, užpildant atitinkamą forma paieškos sistemos tinklapyje pranešti apie tinklapio egzistavimą ir netrukus pasipils lankytojai. Deja realybė visai kita. Jau senai praėjo tie auksiniai laikai kai užtekdavo priversti paieškos sistemą...
Kontekstinė reklama ilga laika buvo vienas iš efektyviausiu būdų pritraukti tikslinę auditoriją i tinklapį. Kontekstinės reklamos gigantai, tokie kaip Google, Yahoo, iš to uždirbo ir toliau sėkminingai uždirba šimtus milijonų dolerių. Deja paskutiniu metu kontekstinėje reklamoje ir kitose tekstinės reklamos rūšyse...
Reklama – neatsiejamas svetainės elementas. Ji nuolatos Jus sekioja internete, naršytumėte po didelį portalą ar mažą namų puslapį. Dauguma rinkos analitikų nagrinėjo reklamos internete efektyvumą. Kiek sėkmingai ji pritraukia naujus klientus, padeda reklamos pirkėjui. Tam naudojami elementariausi tyrimo metodai. Pavyzdžiui, reklaminės...