Tag archives for E – komercija

Savaitgaliais lietuviai “Akropolį” ima keisti į internetą

Praėjusį savaitgalį pirkėjai tiesiog iššlavė internetinę parduotuvę "": per jį buvo sudaryta daugiau nei 200 sandorių, įsigyta daugiau nei 600 prekių, tai yra 40 kartų daugiau nei įprastai. Nuo 2007-ųjų pavasario internetinėje erdvėje gyvuojanti parduotuvė "", prekiaujanti pasaulyje žinomų prekių…
Plačiau >>

Pirmosios elektroninės sąskaitos banko paslaugų internetu sistemoje

"SEB VB lizingo" klientai yra pirmieji, kurie sąskaitas faktūras už lizingo paslaugas galės peržiūrėti ir iš karto apmokėti "SEB Vilniaus banko" paslaugų internetu sistemoje. Šią galimybę savo klientams "SEB Vilniaus banko" grupė pasiūlė bendradarbiaudama su informacijos logistikos paslaugų tiekėja "Itella".…
Plačiau >>

Elektroninių parduotuvių kova dėl vietos

80 proc. elektroninių parduotuvių ignoruoja vartotojų teisę grąžinti prekes ir nepateikia apie tai informacijos. Tokius rezultatus parodė Lietuvos vartotojų instituto šių metų birželio pabaigoje atliktas 30 elektroninių parduotuvių, kurių interneto adresai baigiasi lt., tyrimas. Civiliniame kodekse nurodyta, kad pirkėjas, įsigijęs…
Plačiau >>

Elektroninę prekybą atranda numizmatai ir sendaikčių kolekcionieriai

Pastaraisiais metais apmirusią prekybą lietuviškuose internetinių aukcionų portaluose ima gaivinti vis didesnę dalį prekybos į elektroninę terpę perkeliantys numizmatai ir sendaikčių kolekcionieriai. "Tai, kad prekybą į internetą perkelia vis daugiau kolekcionierių ar numizmatų - jau nebe naujiena pasaulyje, tačiau naujas…
Plačiau >>
E - komercija

E. valdžios paslaugos prieinamos beveik visose Europos Sąjungos šalyse (su VIDEO)

Europos Komisijos penktojo kasmetinio tyrimo e. valžios paslaugų Europoje duomenimis, šiuo metu per 90 proc. viešajam sektoriui atstovaujančių institucijų turi nuolatinę prieigą internete, ir 40 proc. pagrindinio viešojo sektoriaus paslaugų yra išsamiai veikiančios. Tinkamumo ir prieinamumo kriterijai rodo, jog ES…
Plačiau >>
E - komercija

El. komercijos augimas pasaulio regionuose

Nors el. komercijos pasaulinės apimtys sėkmingai auga, besivystančios ekonomikos valstybėse jos tebėra nereikšmingos. Būtina el. komercijos plėtros šiose valstybėse prielaida – B2B sektoriaus augimas. Tokios išvados skelbiamos UNCTAD parengtoje “El. verslo ir plėtros 2002 metų ataskaitoje”. Šį pirmadienį paskelbtoje Jungtinių…
Plačiau >>
E - komercija

Vartotojus bandoma įtikinti el. pirkimų saugumu

Prasidėjus šventinės prekybos sezonui, Didžiosios Britanijos vyriausybė pradėjo specialią reklaminę kompaniją, propaguojančią elektroninį verslą, pirkimą internetu ir pan. Šalies žiniasklaidoje pastebima, kad valdžios veiksmai visuomenėje yra vertinami kaip konkretūs ir nuoseklūs žingsniai - išsklaidyti abejones dėl sandorių internete saugumo. Naujausi…
Plačiau >>
E - komercija

Interneto reklama – geras papildas kitiems kanalams

Naujausias tyrimas atskleidė, kad interneto reklama yra svarbi prekės ženklų reklamos kampanijos dalis ir gali reikšmingai padidinti tiek kampanijos pasiekiamumo(reach) tiek vardo žinomumo duomenis. Pirmosios tyrimo fazės metu buvo tirta interneto ir TV reklamos sąveika. Europos interaktyvios reklamos asociacija() -…
Plačiau >>
E - komercija

Reklaminio triukšmo poveikis interneto vartotojams

Lietuvoje jokie tyrimai apie tinklapių dizaino ar struktūros poveikį interneto vartotojams dar neatliekami, bet Vakaruose jau vertinama ir šių veiksnių įtaka reklamos efektyvumui. Ar žinote, kad vidutiniškai vienas interneto vartotojas per dieną pamato apie 130 reklaminių pranešimų? Vienas internautas vidutiniškai…
Plačiau >>
E - komercija

Mokėjimas už paspaudimus – interneto reklamos penicilinas?

Pateikiu kelias Rudy Grhan, "Jupiter Media" analitiko, mintis iš straipsnio, kuriame analizuojamos kai kurios interneto rinkodaros klaidos. Jei tema pasirodys įdomi – bus galima ją pratęsti ir plačiau paanalizuoti, kur ši verslo sritis eina pasaulyje ir kas dedasi Lietuvoje. Jeigu…
Plačiau >>