Tag archives for E – komercija
Savaitgaliais lietuviai “Akropolį” ima keisti į internetą
Praėjusį savaitgalį pirkėjai tiesiog iššlavė internetinę parduotuvę "": per jį buvo sudaryta daugiau nei 200 sandorių, įsigyta daugiau nei 600 prekių, tai yra 40 kartų daugiau nei įprastai. Nuo 2007-ųjų pavasario internetinėje erdvėje gyvuojanti parduotuvė "", prekiaujanti pasaulyje žinomų prekių…
Pirmosios elektroninės sąskaitos banko paslaugų internetu sistemoje
"SEB VB lizingo" klientai yra pirmieji, kurie sąskaitas faktūras už lizingo paslaugas galės peržiūrėti ir iš karto apmokėti "SEB Vilniaus banko" paslaugų internetu sistemoje. Šią galimybę savo klientams "SEB Vilniaus banko" grupė pasiūlė bendradarbiaudama su informacijos logistikos paslaugų tiekėja "Itella".…
Elektroninių parduotuvių kova dėl vietos
80 proc. elektroninių parduotuvių ignoruoja vartotojų teisę grąžinti prekes ir nepateikia apie tai informacijos. Tokius rezultatus parodė Lietuvos vartotojų instituto šių metų birželio pabaigoje atliktas 30 elektroninių parduotuvių, kurių interneto adresai baigiasi lt., tyrimas. Civiliniame kodekse nurodyta, kad pirkėjas, įsigijęs…
Elektroninę prekybą atranda numizmatai ir sendaikčių kolekcionieriai
Pastaraisiais metais apmirusią prekybą lietuviškuose internetinių aukcionų portaluose ima gaivinti vis didesnę dalį prekybos į elektroninę terpę perkeliantys numizmatai ir sendaikčių kolekcionieriai. "Tai, kad prekybą į internetą perkelia vis daugiau kolekcionierių ar numizmatų - jau nebe naujiena pasaulyje, tačiau naujas…
E. valdžios paslaugos prieinamos beveik visose Europos Sąjungos šalyse (su VIDEO)
Europos Komisijos penktojo kasmetinio tyrimo e. valžios paslaugų Europoje duomenimis, šiuo metu per 90 proc. viešajam sektoriui atstovaujančių institucijų turi nuolatinę prieigą internete, ir 40 proc. pagrindinio viešojo sektoriaus paslaugų yra išsamiai veikiančios. Tinkamumo ir prieinamumo kriterijai rodo, jog ES…
Reklaminio triukšmo poveikis interneto vartotojams
Lietuvoje jokie tyrimai apie tinklapių dizaino ar struktūros poveikį interneto vartotojams dar neatliekami, bet Vakaruose jau vertinama ir šių veiksnių įtaka reklamos efektyvumui. Ar žinote, kad vidutiniškai vienas interneto vartotojas per dieną pamato apie 130 reklaminių pranešimų? Vienas internautas vidutiniškai…
Mokėjimas už paspaudimus – interneto reklamos penicilinas?
Pateikiu kelias Rudy Grhan, "Jupiter Media" analitiko, mintis iš straipsnio, kuriame analizuojamos kai kurios interneto rinkodaros klaidos. Jei tema pasirodys įdomi – bus galima ją pratęsti ir plačiau paanalizuoti, kur ši verslo sritis eina pasaulyje ir kas dedasi Lietuvoje. Jeigu…
Reklama internete: Lenkijos pamokos
"Internet Advertising Bureau Polska" prognozuoja, kad šiais metais interneto reklamos pardavimai kaimyninėje Lenkijoje pasieks 38 mln. PLN. Pas pietinius kaimynus reklama internete tampa įdomiu segmentu, kuriame kristalizuojasi ir pirmieji specifiniai verslo dėsniai. Nors, lapkričio mėnesio duomenimis, reklama Lenkijoje internete sudarė…
Čekijoje el. reklama išaugo trečdaliu
Čekijos interneto reklamos rinka per 2002 m. išaugo daugiau nei 30 proc. ir pasiekė 320 mln. CZK, pranešė šalies interneto leidėjų asociacija SVIT. SVIT duomenimis, internetas yra sparčiausiai auganti reklamos rinkos dalis šalyje, šiais metais elektroninės reklamos apimtys Čekijoje turėtų…
Išdalinti interneto reklamos “olimpiniai medaliai”
Penktajame tarptautiniame reklamos festivalyje Kanuose išdalinti tradiciniai “Liūtai” (“Cannes Lions”). Nemažai dėmesio šiais metais susilaukė ir interneto reklamos kategorija “Cyber Lions”. Daugiausiai “kyberliūtų” – dešimt – šiais metais iškovojo JAV kompanijos, šešis – Brazilijos ir keturis – Didžiosios Britanijos reklamos…