Čekijos interneto reklamos rinka per 2002 m. išaugo daugiau nei 30 proc. ir pasiekė 320 mln. CZK, pranešė šalies interneto leidėjų asociacija SVIT.

SVIT duomenimis, internetas yra sparčiausiai auganti reklamos rinkos dalis šalyje, šiais metais elektroninės reklamos apimtys Čekijoje turėtų išaugti dar penktadaliu.

Analitikai išskiria padidėjusį žiniasklaidos planavimo agentūrų užsakymų skaičių bei aktyvumą interneto reklamos segmente, vienok daugiausiai reklamos ir toliau užsako patys klientai bei visas paslaugas teikiančios interneto agentūros.

Naujo tipo užsakovų daugėja

Čekijos internete aktyviai pradėjo reklamuotis ir naujo tipo užsakovai, praneša SVIT.

“Volkswagen” reklama internete sparčiai augino naujų modelių pardavimą, draudimo brokeris “Kooperativa” savo puslapio lankytojų skaičių po internetinės akcijos išaugino 3 kartus, o statybos bendrovė “Skanska” pranešė, kad pusė naujus namus “Terasy Cerveny Vrch” rajone užsakiusių klientų teigė visą informaciją gavę internetu.

SVIT tyrimas nustatė, kad ir toliau aktyviausiais interneto reklamos vartotojais išlieka jaunesni nei 30 metų vyrai su viduriniu ir aukštuoju išsilavinimu.

Tačiau, kompanijos teigimu, pamažu įsitinklina ir kitos visuomenės grupės – tarp naujų interneto vartotojų pernai 58 proc. sudarė moterys, o 70 proc. –
vyresni nei 40 m. Čekijos gyventojai.

Views All Time
Views All Time
2190
Views Today
Views Today
1
0 0