Archives for Viešieji ryšiai
Koordinuota Lietuvos viešinimo užsienyje kampanija – pirmą kartą per 20 metų
2008-ųjų metų lapkričio ir gruodžio mėnesiais penkiolikoje Europos šalių buvo įgyvendinta nacionalinės programos "Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009" (toliau – VEKS programa) pristatymo kampanija. Didžiausi Europos šalių leidiniai, radijo, TV kanalai bei interneto portalai informavo apie 2009-ųjų metų išskirtinumą…
Viešųjų ryšių krizė interneto portale – ar būna taip?
Krizė yra toks populiarus žodis, nes gali būti panaudotas įvairiausiame kontekste. Kolegos tinkalaraštininkai mėgsta nagrinėti didelių organizacijų (tiek užsienio, tiek Lietuvos) komunikacijos krizes ir jų valdymą. O kaip su interneto projektais? Kaip tvarkytis su jų viešųjų ryšių krizėmis? Ar apskritai…
Tradicinės reklamos krizė
Noriu pramušti naują paslaugą. Reikia pasirinkti marketinginį kanalą, kuris atneštų didžiausią efektą. Įvairios marketingo kompanijos nuolatos atlieka begalę tyrimų, siekiančių išsiaiškinti įvairių reklamos formų poveikį vartotojų elgsenai. Vis didesnė marketingo industrijos dalis keliasi į internetą, pasirinkimų čia tikrai netrūksta: galima…
Lietuviai laimėjo prestižiniame Kijevo reklamos festivalyje
Kijeve pasibaigė 7-asis tarptautinis reklamos festivalis, į kurio nugalėtojų sąrašą pateko ir Lietuvos reklamos agentūros "Leo Burnett Vilnius", "Y&R|Garage4x4 Vilnius" bei "DDB Vilnius". Šiais metais festivalyje dalyvavo 424 agentūros iš 12 šalių, o konkursui buvo pristatyti 2109 darbai, kuriuos vertino…
Viešieji ryšiai ir mąstymo formų įvairovė
Viešieji ryšiai yra organizuota įtikinėjimo veikla, užtikrinanti palankias sąlygas organizacijos ar asmens raidai. Ši veikla yra ypač svarbi, kai visuomenė stebi ir kontroliuoja su organizacijos raida susijusius procesus. Tačiau visuomenė nėra vienalytė, ji yra daugelio mąstymo formų, elgesio tipų, kultūrų…
Viešieji ryšiai ir kūrybinės industrijos
Šiandien labai madinga ir patrauklu būti viešųjų ryšių specialistu, iš esmės – propagandistu, arba bent jau turėti piarinių (public relations) gebėjimų. Sovietinis propagandisto baubas seniai ištirpo politinių intrigų sūkuryje, o reklaminė ir propagandinė veikla tapo pelninga ir šlovinama. Tačiau tokios…
Mitų gaubiamam verslui prognozuojama gera ateitis
Sąvoka "viešieji ryšiai" per paskutiniuosius kelerius metus tapo itin madinga, tačiau ryšių su visuomene specialistai pastebi, kad anaiptol ne visi, net ir tokiomis paslaugomis pasinaudojusieji, žino, kas tai yra. Šiai verslo sričiai prognozuojamas spartus augimas, tačiau kai kurių agentūrų vadovai…
Lietuvos įvaizdžio formavimo ašis
Apie tai, kad Lietuva privalo turėti keletą kertinių idėjų, į kurias galėtų atsiremti formuodama savo įvaizdį užsienyje, kalbama jau ne pirmi metai. Skirtingai nuo geriau apskaičiuojamų disciplinų – tokių kaip reklama, viešieji ryšiai, tai iš esmės parazitavimas viešojoje erdvėje pasinaudojant…
IPRA prezidentė: Viešųjų ryšių vaidmuo, kuriant įmonės įvaizdį, stiprės
Vasario 28 d. Vilniuje vyksiančioje rinkodaros pasiekimų konferencijoje „Password 2006“ bus pristatyta ir išrinkta efektyviausia 2005-ųjų metų Lietuvos rinkodaros kampanija. Šiais metais pirmą kartą bus aptariama ne tik rinkodaros ir reklamos, bet ir viešųjų ryšių viešųjų ryšių tendencijas ir efektyvumą…
Labas, turiu gerą naujieną!
"Tai žodžiai, kuriais vertėtų pradėti bet kurį pokalbį su žurnalistais", – sako Andrius Baranauskas, ryšių su visuomene agentūros "Komunikacijos tiltai" projektų vadovas. Tačiau čia pat priduria, kad vien naujienos neužtenka, kad bendrovės pranešimas atsidurtų laikraščių puslapiuose ar televizijų bei radijo…