Archives for Reklamos rinka

Šokiruojamos reklamos užsakovams – užnugaris

Skandalingai pagarsėjusi Krekenavos agrofirma dar kartą viešai spjovė į moralės ir etikos normas. Su Viktoru Uspaskichu siejama įmonė praleido pro ausis rekomendacijas nutraukti reklamos „Kas laimės Krekenavos vokelį" kampaniją. Įtariama, kad mėsos perdirbimo įmonė gali jaustis rami dėl patikimo užnugario…
Plačiau >>

Lytinius organus imituojančios reklamos: uždraustas Fordo mados genialumas

Italijos reklamos kontrolės (IAP) institutas uždraudė demonstruoti dizainerio Tomo Fordo akinių nuo saulės ir kvepalų reklamas, kuriose imituojami subtiliai pridengti lytiniai organai. Organizacija IAP, atlikusi tyrimą, nustatė, kad reklamų turinys pernelyg vulgarus ir peržengiantis padorumo ribas. Organizacijos taryba savo sprendimą…
Plačiau >>

Reklama – su aiškiu religiniu kokybės ženklu

Vis dažniau susiduriame su nauju reiškiniu – reklamose ima šmėžuoti religiniai simboliai. Vaizdo klipuose, lauko stenduose, etiketėse ir iškabose jie dažnai naudojami kaip paprasčiausi kultūriniai elementai, tačiau toks religinės tematikos eskalavimas retai lieka nepastebėtas ir sukelia tam tikrų prieštaravimų. Ar…
Plačiau >>

Ekspertai nustatė, kad reklama „Svynis Todas: Demonas kirpėjas“ kenkia nepilnamečiams

Dar visai neseniai pasirodžiusi muzikinio trilerio „Svynis Todas: Demonas kirpėjas", režisuojamo Dalios Ibelhauptaitės, reklama kaipmat pateko į Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos akiratį. Manyta, kad kruvina reklama daro neigiamą įtaką vaikų vystymuisi, tad ji buvo atiduota ištirti ekspertams, kurie nustatė, kad…
Plačiau >>

Rūpintojėlis „Kalnapilio“ alaus nebereklamuos

Nacionalinei vartotojų teisių apsaugos tarybai rekomendavus, AB "Kalnapilio-Tauro grupė" nusprendė nutraukti prieštaringai visuomenėje vertinamą reklaminę kampaniją, kurioje alų reklamuoja Rūpintojėlis, pranešė Nacionalinė vartotojų teisių apsaugos taryba. Penktadienį surengtoje diskusijoje Nacionalinės vartotojų teisių apsaugos tarybos pirmininkas Feliksas Petrauskas, komentuodamas moralinius ir…
Plačiau >>

Pasaulį šokiravusios mados reklamos

Šiais laikais reklamų kūrėjai turi pavargti. Mat aplink tiek daug reklamuojamų daiktų, kad eilinio pirkėjo žvilgsnis užkliūva tik už itin ryškios ar savo turiniu šokiruojančios reklamos. Žinoma, jei niekas nesureaguoja, visuomet viešųjų ryšių specialistai gali sukelti mažą skandaliuką, pavyzdžiui, parašydami…
Plačiau >>

Klaidinanti reklama – populiarus kovos už rinką būdas

Verslas ir teisė Nuo 2001-ųjų, kai Lietuvoje pradėta vykdyti reklamos priežiūra, dėl klaidinančios ir neleistinos reklamos Konkurencijos taryba (KT) jau yra priėmusi sprendimus daugiau nei pusšimtyje bylų. Įspėjimų įvairiems subjektams pateikta kur kas daugiau. Pasak specialistų, melu pagrįsta reklama yra…
Plačiau >>

Netinkamą reklamą jau galima apskųsti internetu

Gyventojų bei įmonių vertinimu, neteisingą, įžeidžiamą, klaidinančią ar kitaip žalingą reklamą galima apskųsti internetu. Skundą galima užpildyti reklamos agentūrų, užsakovų bei žiniasklaidos atstovų asociacijos Lietuvos reklamos biuro (LRB) sukurtoje interneto svetainėje „". „Stengsimės, kad žmonės labai aiškiai žinotų, kur galima…
Plačiau >>