Pamenu, kaip nustebau išvydęs Akropolyje atsidariusio „ElektroMarkt” pirmą reklamą, kviečiančią visus apsidairyti ir prisipirkti. Nuoga moteris, rankomis laikanti savo grožybes. Greičiausiai tam, kad nepamestų… Ir dar tokiame dideliame plakate, kad per kilometrą viską iki smulkmenų apžiūrėti gali.Manau, Vilnius buvo pilnas jos „papų” ir akinamos šypsenos. Kaip ir kiekvienas vyras, likau sužavėtas jos nenatūraliu, retušuotu grožiu. Tačiau vėliau ėmiau galvoti galva. Kaip ar kuo ji susijusi su buitine technika – taip ir liko neaišku. Ir kodėl nuoga? Raginimas namų šeimininkėms virtuvėje išsirengti?

Nors ne, greičiausiai reklamos gamintojai neturėjo tokių minčių. Jie paprasčiausiai nuėjo lengvu keliu – padarė kaip visi. Yra prekė, yra nuoga moteris – turime reklamą. Pastaraisiais metais su moterimis visada taip – jeigu nors kiek apsinuogina šalia kokio nors buities prietaiso – jau reklama. Nenoriu galvoti, kas su moters įvaizdžiu bus po kelerių metų – palieku teisę už savo įvaizdį kovoti pačioms moterims.

Grįžkime prie reklamos.

Kaip jau žinote, dabar „ElektroMarkt” mergaitė jau apsirengusi, lyg ir viskas su ja „gerai”. O pamenate tą mėsos reklamą, kur nuogu užpakaliu ragino mėsos gaminius pirkti? „Kai norisi mėsos…” – skaitydavome stende. Kai kas smarkiai piktinosi. O aš stebėjausi reklamos gamintojais ir gimdžiau mintį, kurią dabar ir norėčiau papasakoti.

Kaip jau žinome, visos tokios reklamos daugiau skirtos vyriškai auditorijai. Moteris, išvydusi moterišką užpakalį dešrų reklamoje, kažin ar benorės tas dešras valgyti – greičiau įsivarys fobiją dėl savo figūros ir nusipirks nuolatinį bilietą į sporto klubą. Čia reklamos užsakovai lyg ir pralaimi.

Reklama susidomi tik vyrai, bet juk vyrų tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje – mažiau nei moterų! Faktas, kad maisto produktus ir buitinę techniką šiais laikais renkasi beveik tik moterys, vyrai reikalingi tik išrinktoms prekėms palaikyti. Na, dar už jas sumokėti…

Žinau, skamba hiperbolizuotai. Nereikia ant manęs spjaudyti – geriau patys pažiūrėkite ir paskaičiuokite, kas Jūsų šeimoje kiek parduotuvėje nuveikia.

Taigi, vėl sugrįžkime prie nuogo kūno reklamų. Pagalvokime, kas būtų, jeigu vietoje krūtis besidangstančios merginos stovėtų koks nuogas, atletiškas lietuvaitis, dangstantis vieną vietą ir nušviečiantis Marijos žemę balta šypsena? Vyrai, Jūs būtumėte patenkinti? O Jūs, moterys?

Pamenate – „kai norisi mėsos”? Toje reklamoje plaukuotas užpakalis kažin ar sukeltų susižavėjimą. Nebent tai būtų pateikta kaip pokštas. Lietuviai pokštus, regis, dar supranta. O štai reklamos gamintojai vis dar eksploatuoja moteris ir galvoja, kad tai lygiai taip pat nuostabu, kaip ir pirmą kartą.

Šiais laikais netgi jaunimą apsinuoginusia lietuvaite sunku nustebinti – internete jie daugiau pamato. Įvairiais rakursais. Nejaugi iki šiol nė vienai iš reklamuotojų nekilo mintis pagaminti kelių reklamų, kur būtų eksploatuojamas nuogo vyro kūnas? Pasiūlykite juo mėsos atsikąsti.

Nežinau, ką galvoja plakatus gaminantys – gal mano, jog mažiau skauda, kai plaukus pešioja pasipiktinusi moteris, nei gavus į dūdą iš vyriško kumščio.

Nesijaudinkite, brangieji. Praktikoje tokių nutikimų dar negirdėjau. O jeigu ir kils erzelis – Jus apgins susižavėjusios moterys, kurioms greičiausiai nusibodo būti dietų ir sporto salių vergėmis, kai tuo tarpu vyrai vaikšto nudribusiais pilvais, skirtais alui ir antiapoloniškomis figūromis. Metas ir jiems pasitempti.

Aurimas G.

Straipsniai.lt už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Views All Time
Views All Time
467
Views Today
Views Today
1
0 0