Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (56 dalis) Kylie Minogue
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (56 dalis) Kylie Minogue

Šūkis „Pasaulis – Jūsų scena“ atspindi viliojantį ir gundantį Kylie Minogue aromatą Showtime. Tai laukinių žemuogių, aviečių, gervuogių, juodųjų serbentų bei rožių, alyvų ir frezijų harmoningas derinys. Šis stulbinantis, nepaprastai ryškus, moteriškas, vaisių ir gėlių kvapas sukurtas drąsioms ir veržlioms moterims, mylinčioms gyvenimą, laisvę ir pagundas. Žymios Australijos dainininkės, sėkmingos verslininkės, seksualios, žaismingos ir žavingos Kylie Minogue pristatytas kvapas Sexy Darling tarsi skleidžia seksualumą. „Aš tikiu, kad kvapas Sexy Darling gali padėti pasijusti seksualia ir savimi pasitikinčia moterimi “, – teigia Kylie. Stiliaus ikona, populiari dainininkė, galinti didžiuotis daugybe apdovanojimų, platininių ir auksinių diskų bei dainomis, kurios užkariavo klausytojų širdis ir tapo hitais daugelyje šalių. Tik pasirodžius jos pirmajam kvapui „ Darling“ Kylie prisipažino: „Aš nuo vaikystės svajojau sukurti savo kvepalus“. Slapta Kylie svajonė pildosi: Couture – tai jau penktieji populiarios dainininkės Kylie Minogue kvepalai. Spinduliuojantys eleganciją, kuria taip žavi savo gerbėjus populiari dainininkė, kvepalai Couture įkūnija naują Kylie gyvenimo etapą, kurios akinančiai spindinti šypsena tik patvirtina jos meilę gyvenimui. Kartu aistringas ir subtilus, ryškus ir moteriškas bei švelnus kvapas Couture tiesiog nepalieka abejingų. Teigiama, jog kvapas Couture – geriausias iš visų, iki šiol pasirodžiusių Kylie Minogue kvepalų.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste

Sukurti ribotos serijos Lacoste kvapą Dream of Pink įkvėpė svajonės. Šis rožinis aromatas skirtas jaunoms, degančioms aistra gyvenimui ir energijos kupinoms moterims. Išskirtinis, moteriškas, gėlių ir vaisių Dream of Pink aromatas tarsi eleksyras, sukurtas iš svajonių, šviesos, puikios nuotaikos ir laisvės. Touch of Pink linksmai moteriai suteikia laisvės ir nepriklausomybės jausmą. Moteriškas jazminų ir žibuoklių dvelksmas susilieja su gaiviu kalendrų lapų ir raudonųjų apelsinų kvapu. Galiausiai apgaubia švelnus santalų, muskuso ir vanilės kvapas. Inspiration atskleidžia moteriškos laisvės esmę ir įkvepia moteris flirtuoti su gyvenimu. Jų kvapas toks pat „daugiabriaunis“, kaip ir moteris, kuriai jis sukurtas. 2003 metais pasirodę moteriški kvepalai Lacoste subtiliai kvepia gėlėmis ir švelniai dvelkia prieskoniais. Lacoste skirti moteriai, turinčiai unikalų stiliaus pojūtį. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga – per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome

Garsių parfumerijos meistrų Olivier Crespo ir Jacques‘o Cavallier kūrinys Lancome kvapas Magnifique – šiltas ir kartu rafinuotas, dvelkiantis rožėmis ir šafranais. Kvapas Magnifique buvo pristatytas žodžių žaismu pagrįsta fraze: „You are unique, you are magnifique” („Tu – unikali, tu – nuostabi”). Magnifique širdies natos yra net dvi rožės – amžinasis moteriškumo simbolis. Bulgarinės rožės – kaprizingos, bet gaivios tarsi švieži vaisiai. Prancūzinės rožės kvapui suteikia retumo, jausmingumo ir prabangos. Tačiau… moderni moteris – ne lepi rožė. Jos stiprybei pabrėžti parfumeriai ir pasitelkė retą sudedamąją dalį – nagarmotą. Ajurvedos tėvynėje Indijoje Nargamothos eterinis aliejus – tradicinė priemonė: ja ir gydoma, ir kvepinamasi, ir patalpos smilkomos. Indijoje Nargamothos eterinis aliejus išgaunamas iš viksvuolių šeimos augalo šakniastiebių. Raižytame kolonos formos flakone glūdintys O De Lancome apgaubia švelniu, gaiviu ir seksualiu kvapu, tarsi sklindančiu iš žalumynuose skendinčios sodo altanos. Lancome Hypnose – šie kerintys rytietiški kvepalai skirti žavingai moteriai, kurios elgesys stulbina ir intriguoja. Hipnotizuojančiam Hypnôse žavesiui neįmanoma atsispirti, jis neturi nei pradžios, nei pabaigos. Prašmatnus flakonas – tarsi iš stiklo išrėžtas papuošalas, kurio briaunos nuostabiai žėri šviesoje. Kiekviena Hypnôse pasikvėpinusi moteris kvepės skirtingai priklausomai nuo dienos, jos būdo ir galios žavėti.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (59 dalis) Lanvin

Rafinuotas ir nepaprastai traukiantis kvapas Rumeur spinduliuoja seksualumą ir eleganciją. Kaip gandai ir paslaptys keliaujantys iš lūpų į lūpas palaipsniui kinta ir pasipildo su kiekvienu nauju perpasakotoju, taip ir kiekviena moteris pasikvėpinusi kvepalais Rumeur kvepės skirtingai priklausomai nuo dienos, jos būdo ir galios žavėti. Lanvin Rumeur aromatas tiesiog privers aplinkinius kalbėti apie moterį, pasikvėpinusią šiais kvepalais. Sukurti kvapą Eclat D’Arpege įkvėpė meilė ir šilti jausmai. Eclat D’Arpege – tai šiuolaikinė klasika, netikėtas, „kibirkščiuojantis” ir valiūkiškas aromatas, įkūnijantis ne tik meilę, jausmus, bet ir moteriškumą. Eclat D’Arpege neabejotinai sustiprins kiekvienos šiais kvepalais pasikvėpinusios moters žavesį ir privers atsisukti praeivius gatvėje. 2000 – aisiais pasirodžiusius Lanvin kvepalus Oxygene sukūrė parfumeris Alberto Morillas. Nesiliaujantis judėjimas, skubėjimas ir vasarą alinantis karštis tiesiog tapo įprasta didmiesčio gyvenimo kasdienybe. Kvapas Oxygene – tai lyg gaivaus oro gurkšnis, skirtas didmiesčio moterims. Jis gaivus, vaiskus ir puikiai tinka kvėpintis kasdien. Prancūzų mados namus „Lanvin” 1889 m. įkūrė Jeanne Lanvin. Iki tol Jeanne Lanvin siuvo vaikiškus drabužėlius savo broliams ir seserims, o vėliau ir dukrai. Ji manė, kad tai, ką siūlo parduotuvėse yra neįdomu ir nuobodu. Vietoj parduodamų griežto ir paprasto stiliaus drabužėlių vaikams, ji siūdavo spalvotus ir ryškius.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (60 dalis) Lolita Lempicka

Lolita Lempicka – tai kerintys ir viliojantys kvepalai, kuriuose subtiliai dera saldus gebenių lapų, anyžių, švelnus žibuoklių ir vilkdalgių kvapas, vainikuojamas vos juntamo vanilės ir muskuso dvelksmo. Šie geismą žadinantys kvepalai žavi tyrumu bei lengvumu. Lolita Lempicka ‘L’ – tarsi eliksyras, užvaldantis jausmus ir sielą. „Jis primena man nepakartojamas akimirkas, kai saulės spinduliai bučiavo mano odą, o jūros bangos palikdavo sūroką skonį ant mano lūpų. Tai kvapas apie kurį aš taip ilgai svajojau…”, – teigė Lolita Lempicka pristačiusi dar vieną nepaprastą kvapą ‘L’. Šis kvapas įkūnija seną jūreivių mitą apie jūroje gyvenančią undinę. ‘L’ aromatas sukurtas moteriai, kuri nepriklausoma ir valiūkiška, laisva ir „nesugaunama”. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus drabužius, prikeldama juos naujam gyvenimui ir suteikdama originalumo ir išskirtinumo. Prekės ženklą „Lolita Lempicka” 1983 m. sugalvojo kartu su vyru, pasirinkdama V. Nabokovo knygos „Lolita” herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (61 dalis) Marc Jacobs

Viliojantis ir spinduliuojantis kvapas Daisy apgaubia malonia šiluma bei ramybe. Pasinerkite į „Daisy” pasaulį, kupiną gaivos, moteriškumo ir žaismingo tyrumo. Visame pasaulyje žymus dizaineris Marc Jacobs gimė 1962 m. Kai jam buvo septyneri mirė jo tėvas, o motina ištekėjo antrą kartą, bet nesėkmingai. Po to sekė dar kelios motinos santuokos ir nuolatiniai persikraustymai iš vieno miesto į kitą. Galiausiai Marc Jacobs tai nusibodo ir jis nusprendė gyventi su senele, kuri tapo vieninteliu jam artimu žmogumi. Marc Jacobs su malonumu prisimena tuos laikus, kai senelė žiūrėdama televizorių nuolat mezgė ir visada pasiimdavo jį su savimi eidama apsipirkti. Jis taip pat prisimena, kad labai mėgo vartyti senelės žurnalus apie madą. Taip palaipsniui ir gimė Marc Jacobs susižavėjimas ir meilė madai. Studijuodamas garsiame mados koledže „Parsons” jis susipažino su Robert Duffy ir kupini entuziazmo jaunuoliai nusprendė kartu įkurti kompaniją „Jacobs Duffy Designs Inc.”. Tačiau viskas klostėsi ne taip sklandžiai, kaip jie tikėjosi, o nuolatinis lėšų stygius tiesiog persekiojo. Kai 1986 –aisiais mirė dizaineris Perry Ellis, po dviejų metų Marc Jacobs sulaukė pasiūlymo tapti kūrybos direktoriumi, o Robert Duffy – kompanijos prezidentu. Tai buvo jų kūrybinės laisvės pradžia: kai galima tiesiog kurti negalvojant apie pinigus. 1992 m. Marc Jacobs pristatė savo kolekciją, kurią iki šių dienų įvardija kaip pačią mieliausią.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (62 dalis) Mariah Carey

„Kvepalams sukurti reikia panaudoti ne vieną natą, – sako atlikėja – tai lyg nuostabi melodija.” Kvepalai Mariah Carey M sudaryti iš įvairių egzotinių kvapų derinio: Taityje augančios gėlės tiare, švelnios svilarožės, marokietiškų smilkalų ir gintaro. Kvapas toks pats kerintis ir jausmingas, kaip ir dainininkė. M aromatas – tarsi dar viena Mariah Carey daina savo gerbėjams. Mariah Carey gimė 1970 m. Sulaukusi septyniolikos metų ji persikraustė į Niujorką tvirtai tikėdama, kad taps garsia dainininke. Naujame didelių galimybių mieste Mariah Carey dažniausiai buvo kviečiama atlikti pritariamojo vokalo partijas, tačiau įrašinėjant vienos dainininkės muzikinį albumą Mariah Carey pastebėjo Tomis Moltola kompanijos „Columbia Records” vadovas. Kalbama, kad Tomis Moltola iš karto įsimylėjo Mariah Carey balsą ir jau 1990 m. būsimoji žvaigždė pradėjo įrašinėti savo debiutinį albumą. Muzikinio albumo „Emotions” sėkmė padėjo Mariah patekti į pasaulinės muzikos elitą. 1993 m. Mariah Carey ir Tomis Moltola susituokė. Po santuokos dainininkė išleido trečiąjį savo albumą „Music Box”, kuris iki šių dienų yra pripažįstamas geriausiu dainininkės darbu. Pirmuosius savo kvepalus sukurtus kartu su kompanijos „International Flavors & Fragrances” parfumeriais Carlos Benaim ir Loc Dong populiari dainininkė pristatė 2007 m. Dainininkė Mariah Carey teigia: „Aš niekada anksčiau nenaudojau kvepalų, nes daugelis iš jų tiesiog dirgino mano odą.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (63 dalis) Mary Kate and Ashley

Vienos garsiausių pasaulyje dvynės seserys Ashley ir Mary-Kate Olsen pristatė išskirtinį ir jų gyvenimo stilių atspindintį kvapą L. A. Style. Madingas, šiuolaikiškas ir lengvas aromatas L. A. Style pasižymi vasaros vaisių ir gėlių natų harmonija. L. A. Style neabejotinai nukels į saulėtą paplūdimį, juk, tai laisvės ir vasaros aromatas. Nesvarbu, koks Jūsų stilius, tai aromatas, kurį iškart pamilsit. Vienų garsiausių pasaulyje dvynių Ashley ir Mary-Kate Olsen kvapas N. Y. Chic įkūnija nepaprastai greitą gyvenimo tempą ir eklektišką stilių. N. Y. Chic – tai kvapas stilingai didmiesčio merginai. Dvynės seserys Ashley ir Mary-Kate Olsen gimė 1986 m. Losandžele (JAV). Tiesa, Mary-Kate keliomis minutėmis yra jaunesnė už seserį Ashley. Taip pat jos turi dar vieną vyresnį brolį ir jaunesnę seserį. Aktorių karjerą Ashley ir Mary-Kate pradėjo, kai joms buvo tik devyni mėnesiai. Abi seserys pasikeisdamos atliko tą patį vaidmenį filme „Full House”. Įdomu tai, jog šio filmo prodiuseriai nenorėjo, kad žiūrovai suprastų, jog tą patį vaidmenį atlieka dvynės, todėl ilgą laiką titruose šalia kitų aktorių pavardžių buvo nurodoma, jog vaidina „Mary-Kate Ashley Olsen”. Tiesa išaiškėjo tik tuomet, kai dvynės seserys abi gavo skirtingus vaidmenis filme „To Grandmother’s House We Go”. Mielos ir žavios dvynės seserys greitai užkariavo žiūrovų širdis ir netrukus tapo tikromis žvaigždėmis.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (19 dalis) FCUK

Fcuk Him – dinamiški, seksualūs, provokuojantys, kaip ir jų pavadinimas, kvepalai FCUK yra pirmieji šio prekės ženklo kvepalai skirti vyrams. FCUK – tai šiuolaikiškas, gaivus, rytietiškas medienos kvapas, įkūnijantis vyrišką žavesį. Vienas madingiausių prekės ženklų FCUK yra trumpinys žinomos britų kompanijos „French Connection UK“. Turėdami tokį skandalingą prėkės ženklo pavadinimą jie nuolat susiduria su pasipiktinimu ir bandymais uždrausti naudoti šį raidžių derinį. Netgi kai kurie prekybos centrai, pavyzdžiui „Macys“ ir „Bloomingdales“, atsisakė pardavinėti šios kompanijos drabužius tik dėl užrašo FCUK, kuris kelia asociacijas su nepadoriu anglų kalbos žodžiu. Naujųjų prekės ženklo FCUK kvepalų reklama kvietė žurnalo skitytojus išbandyti naująjį kvapą su šūkiu „Open here to try FCUK her“ („Atidarykite čia, tam, kad išbandytumėte FCUK jos“) ir tai nevienintelis kartas, kai prekės ženklo FCUK reklamai buvo pasitelktas žodžių žaismas, kuris kėlė daugybę diskusijų ir nepasitenkinimo. Žinomas ir tokias atvejis, kai Anglijoje teisėjas išvarė iš teismo salės prisiekusįjį, vien dėl to, kad jis vilkėjo marškinėlius su užrašu FCUK. Nepaisant to kompanija „French Connection UK“ ir toliau sėkmingai vysto savo veiklą nepaliaudama stebinti išradingumu.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (35 dalis) Lancome

Mados namų LANCÔME sukurti kvepalai Hypnôse skirti vyrui, turinčiam hipnotizuojančio žavesio. Gundantis Hypnôse kvapas dar labiau pabrėžia jo žavesį, eleganciją ir geismą. Kompaniją Lancome 1935 m. įkūrė kosmetikas ir parfumeris Armand Petitjean, kuris visą savo gyvenimą paskyrė kosmetikos gaminių, skirtų moterų grožiui puoselėti, kūrimui. Armand Petitjean didžiausia svajonė buvo kiekvieną moterį paversti nuostabia ir kerinčia būtybe. Būtent šiai svajonei įgyvendinti jis ir įkūrė kompaniją Lancome, pasamdė pačius geriausius specialistus ir skyrė daug dėmesio moksliniams tyrimams. Kompanijos Lancome įkūrėjas įkvėptas aistros kvapams 1935 m. ryžosi drąsiam žingsniui: pristatė pirmuosius net penkis skirtingus kvepalus. Matyt, šiam žingsniui įtakos turėjo ir tai, kad jis buvo mokinys žymiojo Franсois Coty. Kvepalai „Tropiques“, kvepalai „Tendres Nuits“, kvepalai „Kypre“, kvepalai „Bocages“ užkariavo daugelio širdis, taip kaip ir legendiniai kvepalai „Magie“. Beveik visus kvepalų buteliukus sukūrė žymus dailininkas Georges Delhomme. Šiandien šio dalininko kurti buteliukai yra kolekcionierių svajonė. 1936 m. kompanija Lancome pristatė žymųjį kremą „Nutrix“, kuris puikiai regeneruoja ir maitina odą, o 1955 m. veido odos priežiūros liniją, kurios kosmetikos gaminių sudėtyje yra jūrų vandens, praturtinto jūrų augalais ir oligoelementais. Puikios šių kosmetikos gaminių savybės padėjo išgarsėti kompanijai Lancome visame pasaulyje. Amžinas grožis – tai kiekvienos moters siekiamybė. Kompanijos Lancome geriausi specialistai dirba ir kuria tam, kad įgyvendintų šią svajonę.