Dolce & Gabbana
| |

Dolce & Gabbana

Dolce ir Gabbana yra be abejonės patys galingiausi ir įtakingiausi dizaineriai šiame mūsų laikotarpyje. Jų klientų sąrašą apima keletas geriausiai besirengiančių žmonių pasaulyje, tokių kaip Bechamai, Madonna ir Sophia Loren.Dolce studijavo mados dizainą Sicilijoje ir įgyjo patirties savo tėvų versle. Stefano Gabbana studijavo grafinį dizainą ir įgyjo nemažai darbo patirties madoje, dirbo asistentu atelje Milane, kur pora pirmą kartą susitiko 1980 metais. 1982 metais jie įkūrė pirmą savo mados konsultavimo atelje, ir 1985 metais jie pristatė savo pirmą kolekciją moterims Milane, užsitarnaudami šalies pripažinimą. Kolekcija buvo daugiausia namų gamybos, ir susidėjo iš sudėtingų konstrukcijų sistemų. Asmenybės, kurios įkvėpė šią kolekciją buvo italų aktorė Sophia Loren ir Anna Magnani. Vėliau dizaineriai įtraukė korsetines sukneles, gangsterių kostiumus su šviesiais ruoželiais ir seksualius juodus kostiumas. Vis dėlto tai buvo 1980 metų pabaigos apsilankymas Sicilijoje, kuris prisidėjo prie gundančių moters formų išaukštinimo. Dizainerių duetas toliau bandė sėkmę Japonijoje ir pasirašė sutartį su Kashiyama grupe. 1989 metais jie atidarė savo pirmą nedidelę madingų drabužių ir reikmenų parduotuvę Japonijoje ir po dviejų metų pristatė pirmą vyrų kolekciją. Iš esmės Dolce ir Gabbana yra žinomi dėl jų mėginimo padaryti taip, kad moteris atrodytų “fantastiškai seksualiai”.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (12 dalis) Dolce & Gabbana
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (12 dalis) Dolce & Gabbana

Praėjus trylikai metų nuo Dolce & Gabbana vyrams skirtų klasikinių kvepalų pasirodymo talentingų dizainerių duetas pristatė kvapą Light Blue pour Homme, vyrišką versiją didelės sėkmės sulaukusių moteriškų kvepalų Light Blue. Įkvėptas nepaprasto grožio Viduržemio jūros Light Blue pour Homme aromatas žavi puikiu sicilinių mandarinų, šaldytų greipfrutų odelių, bergamočių ir kadagių kvapų deriniu. Light Blue pour Homme – tai kvapas sukurtas vyrui, kuris dievina Viduržemio jūros alsavimą ir Viduržemio jūros regionui būdingą gyvenimo stilių. 1994 m. sukurti vyriški kvepalai Dolce & Gabbana pabrėžia vyriškumą, asmenybę ir savitumą. Unikalus, kaip ir Dolce & Gabbana įvaizdis, Pour Homme kvapas spinduliuoja ironiją bei nerūpestingumą. Jaudinanti citrusų, žaliuojančių augalų ir medienos gaiva išryškina savitumą. Dolce & Gabbana sukurti ne dėmesiui patraukti, jie skirti norintiems būti savimi.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (24 dalis) Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana Light Blue – stulbinantis, nepakartojamas ir žavus, kaip gyvenimo teikiamas džiaugsmas. Tai nepaprastas kvapas moterims, sukurtas talentingų dizainerių dueto, pirmą kartą pasirodęs 2001 – aisiais. Light Blue – tai ypatingas kvapas, kuris įkūnija saulėtas dienas, akinančios mėnulio šviesos nušviestas naktis, Viduržemio jūros alsavimą ir užburiantį jos grožį. Dolce & Gabbana The One – šiltam rytų ir gėlių kvapui būdingas šiuolaikiškas geismingumas – jis stiprus ir tuo pat metu švelnus. Ypatingai moteriai sukurti The One tuo pat metu yra ir viliojantys, ir šiuolaikiški, ir kerintys, ir šiek tiek klasikiniai. Aistros kupinas jų kvapas puikiai atskleidžia moteriškumą ir jį išryškina. Šiai italų „saldžiajai porelei” – dizaineriui Domenico Dolce ir dizaineriui Stephano Gabbana – pavyko padaryti beveik neįmanomą. Jiems prireikė mažiau nei dešimt metų tam, kad savo mažą ateljė paverstų į tarptautinę mados imperiją, atnešančią milijonus dolerių. Su dizaineriais Domenico Dolce ir Stephano Gabbana svajoja draugauti (arba bent jau būti jų klientėmis) pačios gražiausios ir žymiausios pasaulio moterys. Jų modeliai – Nicole Kidman, Demi Moore ir kt., jie kūrė kostiumus Whitney Houston ir Maddonos pasauliniams turams. Domenico Dolce ir Stephano Gabbana savo bendrą veiklą pradėjo 1982 m. Pirma jų kolekcija pristatyta 1985 m., o 1994 m. jie užregistravo prekės ženklą D&G. Dolce ir Gabbana figūruoja ryškiausių dizainerių sąrašuose, o jų nuotraukos nuolat spausdinamos žurnaluose.