2013 metų mados tendencijos
|

2013 metų mados tendencijos

2012-aisiais buvo madingi ryškūs neoninių spalvų drabužiai. Ir dabar jų pilnos parduotuvių lentynos. Tačiau neapsigaukite – šiemet tokios spalvos nėra itin populiarios. Nieko blogo, jei dėvime vieną ar kitą tokios spalvos drabužį ir jį žaismingai deriname su kitokių spalvų apdarais. Tačiau praėjusiais metais ši spalva taip uzurpavo mados pasaulį, kad ėmė atrodyti, jog žmonės vaikšto apsirengę Helovyno kostiumus: neoniniai tapo ne tik drabužiai, bet ir nagai, akių vokai, plaukai. Metas leisti šioms spalvoms pailsėti. Kita visiems jau spėjusi pabosti 2012-ųjų mados tendencija – metalo detalės. Metaliniais spygliukais buvo puošiami drabužiai, batai, rankinės, kiti aksesuarai. Būtų gerai, jei šiemet bent 60 proc. vilkimų drabužių neturėtų metalo detalių. Iš mados išeina ir įvairiais raštais bei spalvomis marginti džinsai. Dažna moteris džinsus dėvi beveik kiekvieną dieną. Tačiau kaip dažnai ji apsivelka, pavyzdžiui, leopardo kailio raštais margintą šį drabužį? Tad neleiskite pinigų veltui. Apskritai šiemet margi drabužiai nebebus tokie madingi. Net ir buvę itin populiarūs įvairių genčių raštais marginti audiniai užleis vietą paprastoms ir aiškioms linijoms.

2012 metų mados tendencijos
|

2012 metų mados tendencijos

Net jeigu nesidomite mada ir naujausiomis jos tendencijomis, turbūt teko girdėti tą mistišką žodžių junginį: aukštoji mada (arba aukštasis siuvimas). Dar kitaip žinoma kaip haute couture, ji skiriasi nuo vadinamosios gatvės mados ar Prêt-à-Porter drabužių ir dažniausiai neturi nieko bendra su naujovėmis. Tik devyneri mados namai turi privilegiją naudoti šitą magišką etiketę, o vienas aukštosios mados rūbas kainuoja nuo šimto tūkstančių litų. Prabanga, kruopštumas ir išskirtinis dėmesys klientui yra trys pagrindai, kurie daro haute couture – aukštąją madą – išskirtinę. Prabangą užtikrina originalus drabužių dizainas ir aukštos kokybės audinių naudojimas. Rankomis siuvama kiekviena siūlė, taip pat ir papuošimo darbai, tokie kaip siuvinėjimas ar karoliukų pritvirtinimas. Įsivaizduokite vakarinę suknelę papuoštą tūkstančiais mažučių karoliukų: toks dekoravimas kelioms siuvėjoms užtrunka keletą savaičių! Net tik kruopštus darbas ar išskirtiniai audiniai sudaro didelę aukštosios mados drabužio kainą. Dizainerio prekės ženklas taip pat paverčia rūbą ypatingu. Papuošalai. Praėjusį sezoną dominavo maksimalizmas – jis išlieka ir 2012 m. pavasarį. Didelės sagės gali papuošti rankines, šalikus ir megztukus. Plačios masyvios apyrankės pabrėš rankos grakštumą. Šį pavasarį rinkitės apyrankes su pakabučiais. Populiarumo viršūnėje – auksinė grandinėlė su daržovių arba lašo formos pakabučiu, miniatiūriniais spalvingais karoliukais. Madingi gėlių formos žiedai. Ypač populiarūs raudonojo aukso papuošalai.

Prada
| |

Prada

Yra tvirtai tikinčių, kad ji savo sielą pardavė velniui. Tik vargu ar nelabasis apsidžiaugs, sulaukęs šios „ledinės” moters savo karalystėje – dėl jos šaltumo pragarui gresia tikras ledynmetis.2003-iaisiais pasirodė knyga, sukėlusi tikrą furorą mados gerbėjų pasaulyje: „Ir velnias dėvi Pradą”. Jos autorė – buvusi amerikiečių mados žurnalo „Vogue” vyriausiosios redaktorės Annos Wintour asistentė Lauren Weisberger. Būtent šis faktas įžiebė iki šiol tebesitęsiančią diskusiją: ar baisioji Miranda – ta pati legendinė Anna Wintour? Pati Lauren tai neigia, tačiau panašumų tarp šių būtybių daugiau negu skirtumų. Jos abi globoja ir dosniai remia Niujorko „Metropolitan” muziejų ir sunkiai įsimena pavaldinių vardus. Abi turi mėgstamus daiktus, be kurių niekur nevaikšto: Miranda – baltą šalikėlį, Anna – didelius saulės akinius, kuriuos nešioja net prietemoje. Abi gimė Londone ir niekada nelankė koledžo. Abi dėvi „nulinio” dydžio drabužius ir nemėgsta užsibūti vakarėliuose – paprastai juose praleidžia 10-20 minučių ir dingsta namo. Abi mėgsta nesveiką maistą ir turi po du vaikus iš pirmosios santuokos. Net jų biurų interjeras labai panašus. Žurnalistai Anną Wintour krikštija įvairiai: „Liesa, išpuikusi, irzli perfekcionistė”, „Nuostabiai žavingas vabzdys”, „Šlykščiausia boba ir madų, ir leidybos pasaulyje”, „Mados pasaulio ikona”…

Chanel
| |

Chanel

Nuo pirmos savo skrybėlaičių parduotuvės atidarymo 1912-aisiais iki 1920-ųjų Gabrielė Koko Šanel (Gabrielle Coco Chanel) iškilo taip, jog tapo viena svarbiausių Paryžiaus drabužių modeliuotojų. Vietoj korseto moterims ji pasiūlė patogių kasdien tinkamų dėvėti drabužių: paprastų kostiumėlių, suknelių ir kelnių, taip pat drabužių papuošalų, kvepalų ir tekstilės gaminių.Nors tvirtino gimusi 1893 m. Auvergne, iš tiesų gimė 1883 m. Saumure. Jos motina dirbo vargšų prieglaudoje, kur ir gimė Gabrielė. Koko (Coco) ji pasivadino dar tuo metu, kai dainavo kavinėse ir koncertuose. Šis jos karjeros tarpsnis buvo gana trumpas – 1905-1908 m. Iš pradžių buvusi pasiturinčio karininko, vėliau – anglų pramonininko meilužė, ji pasinaudojo jų pinigais, kad 1910 m. Paryžiuje atidarytų skrybėlaičių parduotuvę, o vėliau – ir kituose miestuose. Šie du vyrai taip pat padėjo jai rasti klienčių tarp aukštuomenės moterų, ir jos paprastos skrybėlaitės tapo populiarios. Netrukus Šanel ėmė kurti madingus moteriškus drabužius – pirmoji prancūzų mados pasaulyje juos siuvo iš džersio. 1920-aisiais jos mados namai nepaprastai išsiplėtė, ir jos tiesaus kirpimo suknelės įtvirtino naują mados kryptį, kuriai buvo būdingas berniukiškas įvaizdis. Jos trumpi sijonai ir kasdieniškai atrodantys drabužiai buvo didelis kontrastas korsetų madai, kuri buvo populiari praėjusiais dešimtmečiais.

Versace
| |

Versace

Santo, Donatella ir Giani Versace užaugo Italijoje. Kol Gianni mokėsi iš siuvėjos motinos amato gudrybių, Donatella žaidė būdama jo kurybos mūza. Dar vienuolikos metų, ne pagal savo metus išsivysčiusi mergaite jau dažė šviesiai savo plaukus ir dėvėjo savo brolio Gianni sukurtus drabužius. Dizainerio darbas su trikotažu atvedė ji į Florenciją apie 1970-tųjų vidurį. Donatella sekė iš paskos. Kol ji studijavo universitete italų literatūrą, savaitgaliais ji puikiai leisdavo laiką su savo broliu ir jo kuriamos mados gerbėjų minia. Gianni persikėlė į Milaną ir Donatella dar kartą sekė paskui jį. 1978-aisiais, kai jis ryžtingai ėmėsi savo kompanijos veiklos, buvo suplanuota, kad Donatella kompanijoje dirbs kaip jo agentė. Šis planas greitai žlugo, nes dizaineris panoro savo seserį kompanijos veikloje matyti kaip mūzą ir kritikę. Nuo Gianni mirties Versace kompanija padidino savo vertę 250 – čia milijonų. 2004-ųjų liepą Donatellai buvo nustatyta priklausomybė kokainui, nuo kurios ji buvo pradėta gydyti reabilitacijos klinikoje. Paskutinį kartą ji viešai pasirodė 2006-tų birželį. Tai buvo Versace mados namų vyrų šou. Ji buvo labai sukūdusi ir dėvėjo peruką. Tikėtina, kad jos plaukai ėmė kristi dėl jos priklausomybės kokainui.

Jean Paul Gaultier
| |

Jean Paul Gaultier

Jean Paul Gaultier augęs šeimoje, kurioje vos pavykdavo sudurti galą su galu, Jeanas Paulis dažnai lankydavosi pas močiutę, buvusią medicinos seserį. Reikia pripažinti, kad močiutę jis turėjo ypatingą, namuose priimdavusią pacientes ir joms teikdavusią įvairią pagalbą – nuo sveikatos patarimų, iki Taro kortų pranašysčių, nuo aprangos derinimo iki veido kaukių. Būdamas šešerių Jeanas Paulis nemokėjo nei žaisti futbolo, nei karstytis ant skersinio, tačiau buvo matęs visas televizijos laidas ir puikiai piešė. „Aš piešdavau močiutės klienčių „prieš” ir „po” eskizus. „Prieš” būdavo dabartinis vaizdas, „po” – tai, ką mačiau per televizorių, pavyzdžiui, Ava Gardner. Labai įdėmiai klausydavausi močiutės patarimų. Ji mane išmokė, kiek daug galima pasiekti drabužiais ir išvaizda. Ir padėjo suprasti žmonių psichologiją – mada yra susijusi su žmonių poreikiais, net jei jie nesugeba jų suformuluoti”, – vaikystę prisimena dizaineris. Užaugęs moteriškoje kompanijoje (mama, močiutė, pusseserė) jis nesyk pripažino, kad šioji jam daug mielesnė nei vyriška. Išskyrus, jaunus vaikinus, žinoma. Jeanas Paulis atvirai prisipažįsta, kad jau paauglystėje skaitydamas Romeo ir Džuljetą suprato, jog Romeo jį domina kur kas labiau nei Džuljeta.

Carolina Herrera
| |

Carolina Herrera

María Carolina Josefina Pacanins gimė 1939 metų sausio 8-ąją Karakase, Venesueloje, Carolina Herrera yra tarptautiniu mastu įžymi dizainerė, kuri gimė su daug privilegijų. Ji gimė šeimoje, kuri apėmė politikus, valstybės veikėjus ir žemvaldžius, Herrera primygtinai reikalavo, kad nepaisant tapimo tarptautine keliautoja, kuris bendravo su karališkosios šeimos nariais, jos mama sukėlė jai tokią aistrą, kuri ir padėjo jai tapti kokia ji dabar yra. Herrera pradėjo savo mados liniją 1981 metais po šeimos iškeldinimo ir išsikraustymo į New Yorko miestą. Pradėdama su linija kuri atkreipė dėmesį, netrukus ji išsiplėtė iki kostiumų ir suknelių. Herrera toliau plėtojo savo prabangių produktų liniją daugelį metų įskaitant parfumeriją, vestuvines sukneles, rankines ir kitus aksesuarus. Taip pat ji bendradarbiavo su savo dukterimi Carolina Adriana kuriant savo 212 Men’s kvepalų linija ir produktų. Be to, ji išsišakojo su savo butikų linija vadinama CH Carolina Herrera. Herreros didžiausias lūžis prasidėjo kai mados įkona Žaklina Kennedy Onasis paprašė jos pradėti aprūpinti drabužiais. Ji rengė Onasis paskutinius dvyliką jos gyvenimo metų, įgydama kitus garsius klientus, kurie norėjo pamėgdžioti Žaklinos Onasis legendinį stilių. Šiandien, Herrera rengia daugelį garsių veidų per didesnius renginius. Jos kliento sąrašas apima Nicole Kidman, Shakira, Salma Hayek ir ypač Renee Zellweger, kuri net turėjo Herreros sukurtą vestuvinę suknelę.

Roberto Cavalli
| |

Roberto Cavalli

Roberto Cavalli drabužiai užima pirmą vietą tarp skirtingų firmos ženklų. Tiksliau sakant, Roberto Cavalli laikomas geriausiu dizaineriu daugelio aktorių, modelių ar dainininkų. Roberto Cavalli kelnių ir marškinių dizainas veikia mūsų vaizduotę ir nepaisant aukštų kainių žmonės nori jas pirkti ir pirkti. Pripažinkite: jus atrodote gražiau su Roberto Cavalli drabužiais.Apsirengimas yra pirmas dalykas į kurį žmonės atkreipia dėmesį. Netikėk kai žmonės sako, kad apranga nėra svarbu. Tai netiesa! Pats pirmas įspūdis yra be galo svarbu. Ar mergina eis į pasimatymą su jaunu vaikinu jeigu jis dėvės nešvarius ir nepatrauklius drabužius? Gal bet, ne kiekviena… Ar vaikinas pastebės madingą merginą vilkinčia senais nemadingais rūbais? Žinoma, kad ne! Geras įspūdis yra pirmas žingsnis link sėkmingų santykių arba karjeros. Kaip moteris jaučiasi būdama šalia stilingo ir išvaizdaus vyriškio? Maloniai, išdidžiai… Matydama Roberto Cavalli drabužius vilkinti savo vyrą, moteris jausis būtent taip… Taigi, kas yra Roberto Cavalli? Roberto Cavalli yra žinomas pasaulyje mados dizaineris. Jis kuria moterims ir vyrams, suteikdamas kiekvienam galimybę jaustis pasitikinčiu savimi ir stilingu. Roberto Cavalli šaknys veda į Italiją, Florenciją. Nuo pat mažens Roberto buvo išsiskirianti asmenybė. Jis turėjo originalių idėjų susijusių su drabužių dizainu. Jo pirmasis darbas buvo marginimas ant lengvos odos. Žinoma, Roberto negalėjo tai daryti be žinių apie medžiagas ir technologijas.

Guess
| |

Guess

Jei ne „Guess” reklama, tai Claudią Schiffer šiandien prisimintų nebent keli Europos dizaineriai, Laetitia Casta greičiausiai būtų apkūnoka namų šeimininkė Korsikoje, o Anna Nicolė Smith – viso labo striptizo šokėja.„Guess” įkūrėjai – keturi broliai Marciano – gimė Alžyre, augo Pietų Prancūzijoje, o apsigyveno JAV. Nors kalba su žaviu prancūzišku akcentu, išdidžiai save vadina amerikiečiais. Emigrantai iš Europos sugebėjo iš džinsų susikrauti pavydėtiną kapitalą. O juk tais laikais pardavinėti džinsus amerikiečiams buvo tas pats, kas eskimams – ledą. Būtų galima juos pavadinti keturiais muškietininkais, tačiau šūkis „Visi – už vieną ir vienas – už visus” šiam ketvertukui tiktų nebent pirmuosius keliolika bendro verslo metų. Vėliau lydimas skandalų pasitraukė svarbiausias įmonės strategas – vyriausiasis brolis George’as, o bendrovei „juodžiausiais” metais durimis trenkė ir antrasis – Armandas. Maurice’as ir Paulas ne tik išsikapstė iš duobės, bet ir vėl sėkmingai užkariauja pasaulį pardavinėdami moterų svajonę apie amžiną jaunystę ir seksualumą.

Yves Saint Laurent
| | | | |

Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent gimė 1936 Alžyre, Orano mieste, kuriame jis praleido visą savo vaikystę ir užbaigė vidurinę mokyklą. Po trejų metų jis jau nupiešė modelius lėlių suknelėms, trylikos metų jis jau žinojo, kad nori tapti modeliuotoju. Ir septyniolikos metų prancūzas Yves Saint Laurent paliko gimtąjį miestą ir išvyko į Paryžių. Kai jam buvo septyniolika metų, vienas įmantrus žurnalas išspausdino jo eskizus. Tais pačiais metais jo popiečio suknelės modelis gavo pirmą Tarptautinės vilnos asociacijos prizą. Pagal rekomendaciją „Vogue” žurnalo vadovas, susižavėjo pirmaisiais modeliais, Yves Saint Laurent eskizais ir pagaliau jis pradeda dirbti siuvėjo mokiniu. Priežastis yra paprasta – reikia išmokti kirpti ir siūti. Po mokymų Yves Saint Laurent tampa Dishouto pagalbininku. Taip dvidešimt vienerių metų jis tampa legendinio Christian Dior perėmėju. 1961 Yves Saint Laurent palieka Christian Diorą ir atidaro savo paties interjerą. Kartu su 80 darbuotojų paruošia pirmą savo kolekciją, kuri buvo pristatyta 1962 m. sausio 29-ąją. Savo pirmoje kolekcijoje Laurent parodė, kad nėra daugiau jokios prasmės slėptis po Dioro vardu. Nuo tada „Yves Saint Laurent mados namai” tampa vis labiau žinomi. Iš „mažo Dioro” jis labai greitai tapo „Didžiuoju Yves Saint Laurent”. Netrukus jis taps pirmas tarp lygių. „New York TIMES” paskelbs jį „Mados karaliumi”. Nuo dabar abu draugai, ir įkaitai buvo priversti sutikti, kad baikštus Yves Saint Laurent yra įtakingiausias dizaineris po Coco Chanel.