| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (70 dalis) Oscar de la Renta

Sukurti kvapą Oscar įkvėpė dizainerio Oscar de la Renta vaikystės prisiminimai ir vešlūs Santo Domingo sodai. Rafinuotas, moteriškas Oscar aromatas lyg nepaprasto grožio gėlių puokštė šių laikų moterims. 1992 – aisiais pasirodęs kvapas Volupte apjungia Rytus ir Vakarus. Mistiškas Volupte aromatas tarsi stebuklingas fėjos sparnų prisilietimas. Nepaprastas kvapas skirtas moterims, kurios nori pabrėžti savo moteriškumą ir ne tik… Vienas žymiausių dizainerių Oscar de la Renta gimė 1932 m. Dominikos Respublikoje. Jo motina buvo kilusi iš Dominikos, o tėvas iš Puerto Riko. Sulaukęs aštuoniolikos metų jis persikėlė į Ispaniją ir įstojo mokytis į San Fernando menų akademiją. Gyvendamas Ispanijoje susidomėjo dizainu ir mada, pradėjo piešti eskizus žymiems Ispanijos mados namams. Netrukus jam nusišypsojo laimė ir Oscar de la Renta gavo pasiūlymą dirbti pas žymų ispanų dizainerį Cristobal Balenciaga. Po metų Oscar de la Renta išvyko iš Ispanijos ir įsidarbino Paryžiaus mados namuose „Lanvin”. Vėliau persikėlė į Niujorką ir perėjo dirbti į žymius „Elizabeth Arden” mados namus. Tik 1965 m. Oscar de la Renta įgyvendino svajonę: sukūrė savo prekės ženklą bei atidarė mados namus. Oscar de la Renta dizainerio talentą pripažino daugelis šalių. Iki šių dienų Oscar de la Renta garsėja ne tik sukurtais drabužiais, bet ir kvepalais bei aksesuarais. Pirmieji dizainerio kvepalai „Oscar” buvo sukurti dar 1977 m.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (56 dalis) Kylie Minogue
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (56 dalis) Kylie Minogue

Šūkis „Pasaulis – Jūsų scena“ atspindi viliojantį ir gundantį Kylie Minogue aromatą Showtime. Tai laukinių žemuogių, aviečių, gervuogių, juodųjų serbentų bei rožių, alyvų ir frezijų harmoningas derinys. Šis stulbinantis, nepaprastai ryškus, moteriškas, vaisių ir gėlių kvapas sukurtas drąsioms ir veržlioms moterims, mylinčioms gyvenimą, laisvę ir pagundas. Žymios Australijos dainininkės, sėkmingos verslininkės, seksualios, žaismingos ir žavingos Kylie Minogue pristatytas kvapas Sexy Darling tarsi skleidžia seksualumą. „Aš tikiu, kad kvapas Sexy Darling gali padėti pasijusti seksualia ir savimi pasitikinčia moterimi “, – teigia Kylie. Stiliaus ikona, populiari dainininkė, galinti didžiuotis daugybe apdovanojimų, platininių ir auksinių diskų bei dainomis, kurios užkariavo klausytojų širdis ir tapo hitais daugelyje šalių. Tik pasirodžius jos pirmajam kvapui „ Darling“ Kylie prisipažino: „Aš nuo vaikystės svajojau sukurti savo kvepalus“. Slapta Kylie svajonė pildosi: Couture – tai jau penktieji populiarios dainininkės Kylie Minogue kvepalai. Spinduliuojantys eleganciją, kuria taip žavi savo gerbėjus populiari dainininkė, kvepalai Couture įkūnija naują Kylie gyvenimo etapą, kurios akinančiai spindinti šypsena tik patvirtina jos meilę gyvenimui. Kartu aistringas ir subtilus, ryškus ir moteriškas bei švelnus kvapas Couture tiesiog nepalieka abejingų. Teigiama, jog kvapas Couture – geriausias iš visų, iki šiol pasirodžiusių Kylie Minogue kvepalų.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste

Sukurti ribotos serijos Lacoste kvapą Dream of Pink įkvėpė svajonės. Šis rožinis aromatas skirtas jaunoms, degančioms aistra gyvenimui ir energijos kupinoms moterims. Išskirtinis, moteriškas, gėlių ir vaisių Dream of Pink aromatas tarsi eleksyras, sukurtas iš svajonių, šviesos, puikios nuotaikos ir laisvės. Touch of Pink linksmai moteriai suteikia laisvės ir nepriklausomybės jausmą. Moteriškas jazminų ir žibuoklių dvelksmas susilieja su gaiviu kalendrų lapų ir raudonųjų apelsinų kvapu. Galiausiai apgaubia švelnus santalų, muskuso ir vanilės kvapas. Inspiration atskleidžia moteriškos laisvės esmę ir įkvepia moteris flirtuoti su gyvenimu. Jų kvapas toks pat „daugiabriaunis“, kaip ir moteris, kuriai jis sukurtas. 2003 metais pasirodę moteriški kvepalai Lacoste subtiliai kvepia gėlėmis ir švelniai dvelkia prieskoniais. Lacoste skirti moteriai, turinčiai unikalų stiliaus pojūtį. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga – per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome

Garsių parfumerijos meistrų Olivier Crespo ir Jacques‘o Cavallier kūrinys Lancome kvapas Magnifique – šiltas ir kartu rafinuotas, dvelkiantis rožėmis ir šafranais. Kvapas Magnifique buvo pristatytas žodžių žaismu pagrįsta fraze: „You are unique, you are magnifique” („Tu – unikali, tu – nuostabi”). Magnifique širdies natos yra net dvi rožės – amžinasis moteriškumo simbolis. Bulgarinės rožės – kaprizingos, bet gaivios tarsi švieži vaisiai. Prancūzinės rožės kvapui suteikia retumo, jausmingumo ir prabangos. Tačiau… moderni moteris – ne lepi rožė. Jos stiprybei pabrėžti parfumeriai ir pasitelkė retą sudedamąją dalį – nagarmotą. Ajurvedos tėvynėje Indijoje Nargamothos eterinis aliejus – tradicinė priemonė: ja ir gydoma, ir kvepinamasi, ir patalpos smilkomos. Indijoje Nargamothos eterinis aliejus išgaunamas iš viksvuolių šeimos augalo šakniastiebių. Raižytame kolonos formos flakone glūdintys O De Lancome apgaubia švelniu, gaiviu ir seksualiu kvapu, tarsi sklindančiu iš žalumynuose skendinčios sodo altanos. Lancome Hypnose – šie kerintys rytietiški kvepalai skirti žavingai moteriai, kurios elgesys stulbina ir intriguoja. Hipnotizuojančiam Hypnôse žavesiui neįmanoma atsispirti, jis neturi nei pradžios, nei pabaigos. Prašmatnus flakonas – tarsi iš stiklo išrėžtas papuošalas, kurio briaunos nuostabiai žėri šviesoje. Kiekviena Hypnôse pasikvėpinusi moteris kvepės skirtingai priklausomai nuo dienos, jos būdo ir galios žavėti.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (59 dalis) Lanvin

Rafinuotas ir nepaprastai traukiantis kvapas Rumeur spinduliuoja seksualumą ir eleganciją. Kaip gandai ir paslaptys keliaujantys iš lūpų į lūpas palaipsniui kinta ir pasipildo su kiekvienu nauju perpasakotoju, taip ir kiekviena moteris pasikvėpinusi kvepalais Rumeur kvepės skirtingai priklausomai nuo dienos, jos būdo ir galios žavėti. Lanvin Rumeur aromatas tiesiog privers aplinkinius kalbėti apie moterį, pasikvėpinusią šiais kvepalais. Sukurti kvapą Eclat D’Arpege įkvėpė meilė ir šilti jausmai. Eclat D’Arpege – tai šiuolaikinė klasika, netikėtas, „kibirkščiuojantis” ir valiūkiškas aromatas, įkūnijantis ne tik meilę, jausmus, bet ir moteriškumą. Eclat D’Arpege neabejotinai sustiprins kiekvienos šiais kvepalais pasikvėpinusios moters žavesį ir privers atsisukti praeivius gatvėje. 2000 – aisiais pasirodžiusius Lanvin kvepalus Oxygene sukūrė parfumeris Alberto Morillas. Nesiliaujantis judėjimas, skubėjimas ir vasarą alinantis karštis tiesiog tapo įprasta didmiesčio gyvenimo kasdienybe. Kvapas Oxygene – tai lyg gaivaus oro gurkšnis, skirtas didmiesčio moterims. Jis gaivus, vaiskus ir puikiai tinka kvėpintis kasdien. Prancūzų mados namus „Lanvin” 1889 m. įkūrė Jeanne Lanvin. Iki tol Jeanne Lanvin siuvo vaikiškus drabužėlius savo broliams ir seserims, o vėliau ir dukrai. Ji manė, kad tai, ką siūlo parduotuvėse yra neįdomu ir nuobodu. Vietoj parduodamų griežto ir paprasto stiliaus drabužėlių vaikams, ji siūdavo spalvotus ir ryškius.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (60 dalis) Lolita Lempicka

Lolita Lempicka – tai kerintys ir viliojantys kvepalai, kuriuose subtiliai dera saldus gebenių lapų, anyžių, švelnus žibuoklių ir vilkdalgių kvapas, vainikuojamas vos juntamo vanilės ir muskuso dvelksmo. Šie geismą žadinantys kvepalai žavi tyrumu bei lengvumu. Lolita Lempicka ‘L’ – tarsi eliksyras, užvaldantis jausmus ir sielą. „Jis primena man nepakartojamas akimirkas, kai saulės spinduliai bučiavo mano odą, o jūros bangos palikdavo sūroką skonį ant mano lūpų. Tai kvapas apie kurį aš taip ilgai svajojau…”, – teigė Lolita Lempicka pristačiusi dar vieną nepaprastą kvapą ‘L’. Šis kvapas įkūnija seną jūreivių mitą apie jūroje gyvenančią undinę. ‘L’ aromatas sukurtas moteriai, kuri nepriklausoma ir valiūkiška, laisva ir „nesugaunama”. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus drabužius, prikeldama juos naujam gyvenimui ir suteikdama originalumo ir išskirtinumo. Prekės ženklą „Lolita Lempicka” 1983 m. sugalvojo kartu su vyru, pasirinkdama V. Nabokovo knygos „Lolita” herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (61 dalis) Marc Jacobs

Viliojantis ir spinduliuojantis kvapas Daisy apgaubia malonia šiluma bei ramybe. Pasinerkite į „Daisy” pasaulį, kupiną gaivos, moteriškumo ir žaismingo tyrumo. Visame pasaulyje žymus dizaineris Marc Jacobs gimė 1962 m. Kai jam buvo septyneri mirė jo tėvas, o motina ištekėjo antrą kartą, bet nesėkmingai. Po to sekė dar kelios motinos santuokos ir nuolatiniai persikraustymai iš vieno miesto į kitą. Galiausiai Marc Jacobs tai nusibodo ir jis nusprendė gyventi su senele, kuri tapo vieninteliu jam artimu žmogumi. Marc Jacobs su malonumu prisimena tuos laikus, kai senelė žiūrėdama televizorių nuolat mezgė ir visada pasiimdavo jį su savimi eidama apsipirkti. Jis taip pat prisimena, kad labai mėgo vartyti senelės žurnalus apie madą. Taip palaipsniui ir gimė Marc Jacobs susižavėjimas ir meilė madai. Studijuodamas garsiame mados koledže „Parsons” jis susipažino su Robert Duffy ir kupini entuziazmo jaunuoliai nusprendė kartu įkurti kompaniją „Jacobs Duffy Designs Inc.”. Tačiau viskas klostėsi ne taip sklandžiai, kaip jie tikėjosi, o nuolatinis lėšų stygius tiesiog persekiojo. Kai 1986 –aisiais mirė dizaineris Perry Ellis, po dviejų metų Marc Jacobs sulaukė pasiūlymo tapti kūrybos direktoriumi, o Robert Duffy – kompanijos prezidentu. Tai buvo jų kūrybinės laisvės pradžia: kai galima tiesiog kurti negalvojant apie pinigus. 1992 m. Marc Jacobs pristatė savo kolekciją, kurią iki šių dienų įvardija kaip pačią mieliausią.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (62 dalis) Mariah Carey

„Kvepalams sukurti reikia panaudoti ne vieną natą, – sako atlikėja – tai lyg nuostabi melodija.” Kvepalai Mariah Carey M sudaryti iš įvairių egzotinių kvapų derinio: Taityje augančios gėlės tiare, švelnios svilarožės, marokietiškų smilkalų ir gintaro. Kvapas toks pats kerintis ir jausmingas, kaip ir dainininkė. M aromatas – tarsi dar viena Mariah Carey daina savo gerbėjams. Mariah Carey gimė 1970 m. Sulaukusi septyniolikos metų ji persikraustė į Niujorką tvirtai tikėdama, kad taps garsia dainininke. Naujame didelių galimybių mieste Mariah Carey dažniausiai buvo kviečiama atlikti pritariamojo vokalo partijas, tačiau įrašinėjant vienos dainininkės muzikinį albumą Mariah Carey pastebėjo Tomis Moltola kompanijos „Columbia Records” vadovas. Kalbama, kad Tomis Moltola iš karto įsimylėjo Mariah Carey balsą ir jau 1990 m. būsimoji žvaigždė pradėjo įrašinėti savo debiutinį albumą. Muzikinio albumo „Emotions” sėkmė padėjo Mariah patekti į pasaulinės muzikos elitą. 1993 m. Mariah Carey ir Tomis Moltola susituokė. Po santuokos dainininkė išleido trečiąjį savo albumą „Music Box”, kuris iki šių dienų yra pripažįstamas geriausiu dainininkės darbu. Pirmuosius savo kvepalus sukurtus kartu su kompanijos „International Flavors & Fragrances” parfumeriais Carlos Benaim ir Loc Dong populiari dainininkė pristatė 2007 m. Dainininkė Mariah Carey teigia: „Aš niekada anksčiau nenaudojau kvepalų, nes daugelis iš jų tiesiog dirgino mano odą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (18 dalis) Estee Lauder

2002-aisiais pasirodę Intuition traukia tyru, kiek ryškesniu nei tradicinių kvepalų ir nepaprastai geismą žadinančiu kvapu. Juose nuostabiai dera veržlus vyriškumas ir šiuolaikiškas gamtos pojūtis. Estee Lauder pradėjusi nuo šeimos kremo recepto, kurį pagamino namuose ir išbandė ant vyriausiojo sūnaus, sukūrė šeimos verslą. Dar jaunystėje išsiskyrė užsispyrimu ir tikslo siekimu. Ji gimė imigrantų šeimoje Niujorke. Antro pasaulinio karo pradžioje iš Europos į jos tėvų namus gyventi persikraustė dėdė, kuris buvo chemikas ir užsiėmė losjonų ir kremų gamyba. Būtent iš jo būdama devynerių Estee Lauder sužinojo kosmetikos ir parfumerijos gamybos paslaptis. Ji padėjo dėdei gaminti kremus iš naturalių medžiagų ir tuo pačiu pardavinėti klientėms. Estee Lauder kartu su vyru verslą pradėjo viso labo tik nuo kelių rūšių kremo, valomojo pienelio ir losjono. Šios priemonės buvo gaminamos pagal receptus, kuriuos jai atskleidė tas pats dėdė chemikas. Estee Lauder ypatingai rūpinosi kokybe, pirmenybę teikdama veido odos priežiūros priemonėms. Nors priemonės buvo puikios kokybės, Estee Lauder kompanijai teko konkuruoti su kitais tokios pat rūšies produktais. Estee Lauder neliko nieko kito, kaip tik pasinaudoti dar vaikystėje tėvo parduotuvėje įgytu talentu parduoti. Nepaisant mažo pradinio kapitalo Estee Lauder visada ieškojo prestižinių vietų ir parduotuvių savo kosmetikos gaminiams parduoti, kurios taip pat padėjo įsitvirtinti selektyvinės kosmetikos rinkoje. 1967 m. leidinių apie ekonomiką ir fiinansus redaktoriai įtraukė ponią Estee Lauder į geriausių JAV verslo moterų dešimtuką. Šis įvertinimas buvo dar vienas žingsnis į dar didesnę sėkmę. Šeimos verslas palaipsniui išaugo į didžiulią kompaniją valdančią aštuoniolika prekės ženklų, iš kurių kiekvienas skirtas skirtingoms vartotojų grupėms. Estee Lauder kompanijai priklauso tokie prėkės ženkalai, kaip MAC, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Donna Karan, Stila, Darphin ir kiti.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste

Lacoste išsiskiria nepaprastai gaiviu, vyrišku ir kiek rafinuotu geismą žadinančiu kvapu. Dėl sudėtyje esančio Jamaikos romo Lacoste kvapas įgauna šilumos bei seksualumo ir ilgai išlieka. Essential – tai iš ties unikalūs kvepalai, nes dėl patentuotos technologijos jų gaivus energijos teikiantis kvapas atsiskleidžia pamažu ir išlieka visą dieną. Jis atsinaujina, kai kūnas sušyla sportuojant ar einant, taip pat paprasčiausiai patrynus odą. Rafinuotas kvapas Elegance sukurtas vyrui, kuris puikiai sutaria su savimi, kuris tiki, jog elegancija tai ne tik poza, o greičiau asmenybės bruožas. Jis žavi ne tik savo elegancija, bet ir protu, pasitikėjimu savimi, vidine stiprybe. Elegance – tai kvapas šių laikų džentelmenui. Kvapas Red Style in Play vyrui gimusiam laimėti. Nepasitikėjimo savimi jausmas – jam svetimas. Jis žino, kad pergalė lengvai nepasiekiama, bet dėl to ji dar labiau trokštama. Jo nuolatinį uždegantį žaidimą su gyvenimu įkūnijantis Red Style in Play aromatas apjungia ryžtą rizikuoti, drąsą ir nepakartojamą pergalės džiaugsmą. Mados namai Lacoste kvapą Booster pristatė 1996 – aisiais. Teikiantis energijos ir išlaisvinantis Booster aromatas skirtas vyrams trokštantiems nuotykių ir neprarandantiems optimizmo. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga – per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.