Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (84 dalis) Tommy Hilfiger
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (84 dalis) Tommy Hilfiger

Kvapas Tommy Girl atspindi šiuolaikišką, universalų ir kupiną energijos dizainerio Tommy Hilfiger stilių. Gaivus, teikiantis energijos Tommy Girl aromatas skirtas aktyvioms moterims. Tommy Girl – tai kvapas, kuriuo galite kvėpintis tiek dieną, tiek vakare, mieste ir už miesto, eidama į dalykinį susitikimą ir romantišką pasimatymą, darbe ir atostogų metu. Kvapas Tommy Girl – tarsi nepriklausomybės atspindys. Savo nepaprastam parfumerijos šedevrui dizaineris Tommy Hilfiger išrinko skambų ir daug žadantį pavadinimą – „True Star”. Šis išskirtinis, ambicingas ir prašmatnus aromatas idealiai įkūnija šiuolaikinę, stilingą, seksualią ir pasitikinčią savimi moterį. Moterį, kuriai negali atsispirti joks vyras, o dažnas net nesusimąstęs pasiryžtų atiduoti savo širdį. „Kibirkščiuojantis” ir nenusakomas kvapas True Star atskleis naujas Jūsų asmenybės puses. Tommy Hilfiger’is gimė 1951 m. mažame miestelyje netoli Niujorko. Jis buvo antrasis vaikas šeimoje, kurioje be Tommy Hilfiger’io dar augo aštuoni vaikai. Sulaukęs aštuoniolikos metų jis metė mokslus ir pradėjo dirbti vietinėje drabužių parduotuvėje. Po šios parduotuvės uždarymo jis perėjo dirbti į butiką „Brown’s” ir netrukus atidarė nuosavą parduotuvę „The People’s Place”. Nepaisant to, kad Tommy Hilfiger’io parduotuvė buvo populiari jaunimo tarpe, būsimam dizaineriui nepavyko parduoti daugiau nei nupirkti. Sulaukęs 25 metų Tommy Hilfiger’is bankrutavo. Kartu su savo žmona 1979-aisiais jis persikėlė į Niujorką.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (85 dalis) Usher
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (85 dalis) Usher

Usher Eau de Parfum – šis kvapas sukurtas vyro, kuris žino, kaip elgtis su moterimis ir koks kvapas yra seksualus. „Usher for Women” sudėtyje yra raudonųjų serbentų, rožinių frezijų, obuolių su egzotiška frangipani gėle, abrikoso nektaro, jazmino žiedų ir aistringo rožių aromato. Usheris taip pat sukūrė derantį kvapą vyrams. Jei norite, kad jūsų ir jūsų antrosios pusės kvepalai derėtų – pasitikėkite Usheriu. Usher Raymond gimė 1978 m. Tenesyje. Dainuoti pradėjo dar vaikystėje bažnytiniame chore. Usher pirmoji sėkmė aplankė, kai jam buvo 14 metų. Usher talentą pastebėjo kompanijos „La Face Records” atstovai ir pasiūlė jam pasirašyti kontraktą. Debiutinis Usher albumas pasirodė 1994 m. Daina pavadinimu „Think Of You” sulaukė didžiausio gerbėjų dėmesio ir netrukus tapo hitu. Antrasis albumas pavadinimu „My Way” pasaulį išvydo 1997 m. ir sulaukė pripažinimo. Nuo to momento, kai radijo stotys ėmė groti Usher singlą „You Make Me Wanna”, tapo aišku, kad sužibo nauja amerikietiško R&B žvaigždė. Usher balsas skambėjo „Coca Cola” reklamoje bei filmo „Jason’s Lyric” garso takelyje, kuriam, pasivadinęs Black Men United, atliko dainą „U Will Know”. 2004 m. pradžioje pasaulį išvydo singlas „Yeah” – bendras darbas Usher, Lil Jon ir Ludacris, kurį drąsiai galima pavadinti viena iš geriausių 2004 m. dainų. Pirmieji Usher kvepalai buvo pristatyti 2007 m. Moterims skirti kvepalai sukurti vyro, kuris žino, kaip elgtis su moterimis ir koks kvapas yra seksualus.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (69 dalis) Nina Ricci

Įsimylėjusi moteris ir Paryžius, pats romantiškiausias miestas, įkvėpė sukurti Nina Ricci kvapą Love in Paris. Tai aromatas, kuris vėl pažadins prisiminimus apie meilę iš pirmo žvilgsnio, svajones ir šiltus jausmus. Kvapas Love in Paris tarsi gėlių melodija ir romantiškas takas tarp svajonių ir realybės. 1948 m. mados namų NINA RICCI sukurti kvepalai L’air Du Temps keri rafinuotu švelniu gėlių kvapu. Nesenstantis L’air Du Temps kvapas simbolizuoja moters idealą. Skirti kvėpintis vakare. Ryškaus medienos ir samanų kvapo kvepalus Deci-Dela mados namai NINA RICCI pristatė 1994 metais. Deci-Dela sukurti kvėpintis dieną. Mados namai NINA RICCI kvepalus Nina pristatė 1987 metais. Nina žavi sodriu gėlių, vaisių ir medienos kvapu. 2001-aisiais mados namų NINA RICCI sukurti Premier Jour – tai kvepalai, skirti savimi pasitikinčiai rafinuotai moteriai. Moteriai, kuri atskleidžia subtiliausius geismą žadinančio moteriškumo atspalvius. Švelnus ir gaivus Premier Jour kvapas išryškina juo kvepiančios moters rafinuotumą, eleganciją ir moteriškumą. Mados namai Nina Ricci buvo įkurti 1932 m. Tik sūnaus ryžtas, atkaklumas ir paskatinimas įkvėpė Nina Ricci pasiryžti avantiūrai ir atidaryti aukštosios mados namus. Pirmieji drabužių pristatymai atnešė šeimyniniam duetui sėkmę. Tai, jog Nina Ricci puikiai žinojo savo klientų norus, išmanė, kaip atskleisti ir pabrėžti kiekvieno kliento individualumą, padėjo kompanijai pakilti į viršūnę ir atsidurti šalia kitų garsių prancūzų drabužių gamintojų.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (70 dalis) Oscar de la Renta

Sukurti kvapą Oscar įkvėpė dizainerio Oscar de la Renta vaikystės prisiminimai ir vešlūs Santo Domingo sodai. Rafinuotas, moteriškas Oscar aromatas lyg nepaprasto grožio gėlių puokštė šių laikų moterims. 1992 – aisiais pasirodęs kvapas Volupte apjungia Rytus ir Vakarus. Mistiškas Volupte aromatas tarsi stebuklingas fėjos sparnų prisilietimas. Nepaprastas kvapas skirtas moterims, kurios nori pabrėžti savo moteriškumą ir ne tik… Vienas žymiausių dizainerių Oscar de la Renta gimė 1932 m. Dominikos Respublikoje. Jo motina buvo kilusi iš Dominikos, o tėvas iš Puerto Riko. Sulaukęs aštuoniolikos metų jis persikėlė į Ispaniją ir įstojo mokytis į San Fernando menų akademiją. Gyvendamas Ispanijoje susidomėjo dizainu ir mada, pradėjo piešti eskizus žymiems Ispanijos mados namams. Netrukus jam nusišypsojo laimė ir Oscar de la Renta gavo pasiūlymą dirbti pas žymų ispanų dizainerį Cristobal Balenciaga. Po metų Oscar de la Renta išvyko iš Ispanijos ir įsidarbino Paryžiaus mados namuose „Lanvin”. Vėliau persikėlė į Niujorką ir perėjo dirbti į žymius „Elizabeth Arden” mados namus. Tik 1965 m. Oscar de la Renta įgyvendino svajonę: sukūrė savo prekės ženklą bei atidarė mados namus. Oscar de la Renta dizainerio talentą pripažino daugelis šalių. Iki šių dienų Oscar de la Renta garsėja ne tik sukurtais drabužiais, bet ir kvepalais bei aksesuarais. Pirmieji dizainerio kvepalai „Oscar” buvo sukurti dar 1977 m.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (56 dalis) Kylie Minogue
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (56 dalis) Kylie Minogue

Šūkis „Pasaulis – Jūsų scena“ atspindi viliojantį ir gundantį Kylie Minogue aromatą Showtime. Tai laukinių žemuogių, aviečių, gervuogių, juodųjų serbentų bei rožių, alyvų ir frezijų harmoningas derinys. Šis stulbinantis, nepaprastai ryškus, moteriškas, vaisių ir gėlių kvapas sukurtas drąsioms ir veržlioms moterims, mylinčioms gyvenimą, laisvę ir pagundas. Žymios Australijos dainininkės, sėkmingos verslininkės, seksualios, žaismingos ir žavingos Kylie Minogue pristatytas kvapas Sexy Darling tarsi skleidžia seksualumą. „Aš tikiu, kad kvapas Sexy Darling gali padėti pasijusti seksualia ir savimi pasitikinčia moterimi “, – teigia Kylie. Stiliaus ikona, populiari dainininkė, galinti didžiuotis daugybe apdovanojimų, platininių ir auksinių diskų bei dainomis, kurios užkariavo klausytojų širdis ir tapo hitais daugelyje šalių. Tik pasirodžius jos pirmajam kvapui „ Darling“ Kylie prisipažino: „Aš nuo vaikystės svajojau sukurti savo kvepalus“. Slapta Kylie svajonė pildosi: Couture – tai jau penktieji populiarios dainininkės Kylie Minogue kvepalai. Spinduliuojantys eleganciją, kuria taip žavi savo gerbėjus populiari dainininkė, kvepalai Couture įkūnija naują Kylie gyvenimo etapą, kurios akinančiai spindinti šypsena tik patvirtina jos meilę gyvenimui. Kartu aistringas ir subtilus, ryškus ir moteriškas bei švelnus kvapas Couture tiesiog nepalieka abejingų. Teigiama, jog kvapas Couture – geriausias iš visų, iki šiol pasirodžiusių Kylie Minogue kvepalų.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste

Sukurti ribotos serijos Lacoste kvapą Dream of Pink įkvėpė svajonės. Šis rožinis aromatas skirtas jaunoms, degančioms aistra gyvenimui ir energijos kupinoms moterims. Išskirtinis, moteriškas, gėlių ir vaisių Dream of Pink aromatas tarsi eleksyras, sukurtas iš svajonių, šviesos, puikios nuotaikos ir laisvės. Touch of Pink linksmai moteriai suteikia laisvės ir nepriklausomybės jausmą. Moteriškas jazminų ir žibuoklių dvelksmas susilieja su gaiviu kalendrų lapų ir raudonųjų apelsinų kvapu. Galiausiai apgaubia švelnus santalų, muskuso ir vanilės kvapas. Inspiration atskleidžia moteriškos laisvės esmę ir įkvepia moteris flirtuoti su gyvenimu. Jų kvapas toks pat „daugiabriaunis“, kaip ir moteris, kuriai jis sukurtas. 2003 metais pasirodę moteriški kvepalai Lacoste subtiliai kvepia gėlėmis ir švelniai dvelkia prieskoniais. Lacoste skirti moteriai, turinčiai unikalų stiliaus pojūtį. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga – per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome

Garsių parfumerijos meistrų Olivier Crespo ir Jacques‘o Cavallier kūrinys Lancome kvapas Magnifique – šiltas ir kartu rafinuotas, dvelkiantis rožėmis ir šafranais. Kvapas Magnifique buvo pristatytas žodžių žaismu pagrįsta fraze: „You are unique, you are magnifique” („Tu – unikali, tu – nuostabi”). Magnifique širdies natos yra net dvi rožės – amžinasis moteriškumo simbolis. Bulgarinės rožės – kaprizingos, bet gaivios tarsi švieži vaisiai. Prancūzinės rožės kvapui suteikia retumo, jausmingumo ir prabangos. Tačiau… moderni moteris – ne lepi rožė. Jos stiprybei pabrėžti parfumeriai ir pasitelkė retą sudedamąją dalį – nagarmotą. Ajurvedos tėvynėje Indijoje Nargamothos eterinis aliejus – tradicinė priemonė: ja ir gydoma, ir kvepinamasi, ir patalpos smilkomos. Indijoje Nargamothos eterinis aliejus išgaunamas iš viksvuolių šeimos augalo šakniastiebių. Raižytame kolonos formos flakone glūdintys O De Lancome apgaubia švelniu, gaiviu ir seksualiu kvapu, tarsi sklindančiu iš žalumynuose skendinčios sodo altanos. Lancome Hypnose – šie kerintys rytietiški kvepalai skirti žavingai moteriai, kurios elgesys stulbina ir intriguoja. Hipnotizuojančiam Hypnôse žavesiui neįmanoma atsispirti, jis neturi nei pradžios, nei pabaigos. Prašmatnus flakonas – tarsi iš stiklo išrėžtas papuošalas, kurio briaunos nuostabiai žėri šviesoje. Kiekviena Hypnôse pasikvėpinusi moteris kvepės skirtingai priklausomai nuo dienos, jos būdo ir galios žavėti.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (59 dalis) Lanvin

Rafinuotas ir nepaprastai traukiantis kvapas Rumeur spinduliuoja seksualumą ir eleganciją. Kaip gandai ir paslaptys keliaujantys iš lūpų į lūpas palaipsniui kinta ir pasipildo su kiekvienu nauju perpasakotoju, taip ir kiekviena moteris pasikvėpinusi kvepalais Rumeur kvepės skirtingai priklausomai nuo dienos, jos būdo ir galios žavėti. Lanvin Rumeur aromatas tiesiog privers aplinkinius kalbėti apie moterį, pasikvėpinusią šiais kvepalais. Sukurti kvapą Eclat D’Arpege įkvėpė meilė ir šilti jausmai. Eclat D’Arpege – tai šiuolaikinė klasika, netikėtas, „kibirkščiuojantis” ir valiūkiškas aromatas, įkūnijantis ne tik meilę, jausmus, bet ir moteriškumą. Eclat D’Arpege neabejotinai sustiprins kiekvienos šiais kvepalais pasikvėpinusios moters žavesį ir privers atsisukti praeivius gatvėje. 2000 – aisiais pasirodžiusius Lanvin kvepalus Oxygene sukūrė parfumeris Alberto Morillas. Nesiliaujantis judėjimas, skubėjimas ir vasarą alinantis karštis tiesiog tapo įprasta didmiesčio gyvenimo kasdienybe. Kvapas Oxygene – tai lyg gaivaus oro gurkšnis, skirtas didmiesčio moterims. Jis gaivus, vaiskus ir puikiai tinka kvėpintis kasdien. Prancūzų mados namus „Lanvin” 1889 m. įkūrė Jeanne Lanvin. Iki tol Jeanne Lanvin siuvo vaikiškus drabužėlius savo broliams ir seserims, o vėliau ir dukrai. Ji manė, kad tai, ką siūlo parduotuvėse yra neįdomu ir nuobodu. Vietoj parduodamų griežto ir paprasto stiliaus drabužėlių vaikams, ji siūdavo spalvotus ir ryškius.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (60 dalis) Lolita Lempicka

Lolita Lempicka – tai kerintys ir viliojantys kvepalai, kuriuose subtiliai dera saldus gebenių lapų, anyžių, švelnus žibuoklių ir vilkdalgių kvapas, vainikuojamas vos juntamo vanilės ir muskuso dvelksmo. Šie geismą žadinantys kvepalai žavi tyrumu bei lengvumu. Lolita Lempicka ‘L’ – tarsi eliksyras, užvaldantis jausmus ir sielą. „Jis primena man nepakartojamas akimirkas, kai saulės spinduliai bučiavo mano odą, o jūros bangos palikdavo sūroką skonį ant mano lūpų. Tai kvapas apie kurį aš taip ilgai svajojau…”, – teigė Lolita Lempicka pristačiusi dar vieną nepaprastą kvapą ‘L’. Šis kvapas įkūnija seną jūreivių mitą apie jūroje gyvenančią undinę. ‘L’ aromatas sukurtas moteriai, kuri nepriklausoma ir valiūkiška, laisva ir „nesugaunama”. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus drabužius, prikeldama juos naujam gyvenimui ir suteikdama originalumo ir išskirtinumo. Prekės ženklą „Lolita Lempicka” 1983 m. sugalvojo kartu su vyru, pasirinkdama V. Nabokovo knygos „Lolita” herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (61 dalis) Marc Jacobs

Viliojantis ir spinduliuojantis kvapas Daisy apgaubia malonia šiluma bei ramybe. Pasinerkite į „Daisy” pasaulį, kupiną gaivos, moteriškumo ir žaismingo tyrumo. Visame pasaulyje žymus dizaineris Marc Jacobs gimė 1962 m. Kai jam buvo septyneri mirė jo tėvas, o motina ištekėjo antrą kartą, bet nesėkmingai. Po to sekė dar kelios motinos santuokos ir nuolatiniai persikraustymai iš vieno miesto į kitą. Galiausiai Marc Jacobs tai nusibodo ir jis nusprendė gyventi su senele, kuri tapo vieninteliu jam artimu žmogumi. Marc Jacobs su malonumu prisimena tuos laikus, kai senelė žiūrėdama televizorių nuolat mezgė ir visada pasiimdavo jį su savimi eidama apsipirkti. Jis taip pat prisimena, kad labai mėgo vartyti senelės žurnalus apie madą. Taip palaipsniui ir gimė Marc Jacobs susižavėjimas ir meilė madai. Studijuodamas garsiame mados koledže „Parsons” jis susipažino su Robert Duffy ir kupini entuziazmo jaunuoliai nusprendė kartu įkurti kompaniją „Jacobs Duffy Designs Inc.”. Tačiau viskas klostėsi ne taip sklandžiai, kaip jie tikėjosi, o nuolatinis lėšų stygius tiesiog persekiojo. Kai 1986 –aisiais mirė dizaineris Perry Ellis, po dviejų metų Marc Jacobs sulaukė pasiūlymo tapti kūrybos direktoriumi, o Robert Duffy – kompanijos prezidentu. Tai buvo jų kūrybinės laisvės pradžia: kai galima tiesiog kurti negalvojant apie pinigus. 1992 m. Marc Jacobs pristatė savo kolekciją, kurią iki šių dienų įvardija kaip pačią mieliausią.