Yves Saint Laurent
| | | | |

Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent gimė 1936 Alžyre, Orano mieste, kuriame jis praleido visą savo vaikystę ir užbaigė vidurinę mokyklą. Po trejų metų jis jau nupiešė modelius lėlių suknelėms, trylikos metų jis jau žinojo, kad nori tapti modeliuotoju. Ir septyniolikos metų prancūzas Yves Saint Laurent paliko gimtąjį miestą ir išvyko į Paryžių. Kai jam buvo septyniolika metų, vienas įmantrus žurnalas išspausdino jo eskizus. Tais pačiais metais jo popiečio suknelės modelis gavo pirmą Tarptautinės vilnos asociacijos prizą. Pagal rekomendaciją „Vogue” žurnalo vadovas, susižavėjo pirmaisiais modeliais, Yves Saint Laurent eskizais ir pagaliau jis pradeda dirbti siuvėjo mokiniu. Priežastis yra paprasta – reikia išmokti kirpti ir siūti. Po mokymų Yves Saint Laurent tampa Dishouto pagalbininku. Taip dvidešimt vienerių metų jis tampa legendinio Christian Dior perėmėju. 1961 Yves Saint Laurent palieka Christian Diorą ir atidaro savo paties interjerą. Kartu su 80 darbuotojų paruošia pirmą savo kolekciją, kuri buvo pristatyta 1962 m. sausio 29-ąją. Savo pirmoje kolekcijoje Laurent parodė, kad nėra daugiau jokios prasmės slėptis po Dioro vardu. Nuo tada „Yves Saint Laurent mados namai” tampa vis labiau žinomi. Iš „mažo Dioro” jis labai greitai tapo „Didžiuoju Yves Saint Laurent”. Netrukus jis taps pirmas tarp lygių. „New York TIMES” paskelbs jį „Mados karaliumi”. Nuo dabar abu draugai, ir įkaitai buvo priversti sutikti, kad baikštus Yves Saint Laurent yra įtakingiausias dizaineris po Coco Chanel.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (86 dalis) Valentino
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (86 dalis) Valentino

Valentino Rock ‘n Rose – rokenrolas gyvas! Na, bent jau šiuolaikiškos merginos širdyje. Juk rokenrolas ne tik muzikos stilius, bet ir gyvenimo būdas, šiuolaikiškas žvilgsnis į pasaulį, nepriklausomybė ir laisvė. Rock ‘n Rose kvapas įkūnija rokenrolo dvasią, bet kartu pabrėžia, kad dabartiniame veržliame pasaulyje, kuris kupinas ryškių spalvų ir emocijų, kiekvienos merginos širdyje yra maža kertelė skirta romantikai. Romantiškas ir nepamirštamas kvapas Very Valentino atspindi žymiojo dizainerio nepriekaištingą skonį. „Very Valentino” moteris pasitiki savimi ir neslepia to, kas iš tiesų ji yra. Šis kvapas įkvėptas jos grožio, skleidžia jausmingumą ir prabangą. Ryški ir turtinga rytietiška gėlių puokštė „kibirkščiuoja” drąsa ir šių laikų seksualumu. Raudona spalva tarsi dizainerio Valentino Garavani vizitinė kortelė: kiekvienos kolekcijos pristatymo pabaigoje ant podiumo pasirodo modelis vilkintis raudonos spalvos suknelę. „Raudona – gražiausia spalva. Ji tinka kiekvienai moteriai. Raudona spalva turi daugiau kaip 30 įvairių atspalvių” – tikina dizaineris. Valentino Garavani logotipas „V” žinomas visame pasaulyje. Šio dizainerio išskirtinius drabužius vilkėjo tokios legendinės moterys, kaip Jackline Kennedy, Farah Diba ir Elizabeth Taylor. Valentino Garavani gimė 1932 m. Milane. Dar mokykloje išryškėjo dizainerio talentas ir artistiškumas bei susidomėjimas mada. Jaunasis Valentino Garavani anksti suprato savo pašaukimą ir ėmė mokytis dizaino paslapčių bei prancūzų kalbos.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (87 dalis) Vera Wang
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (87 dalis) Vera Wang

Kerintis ir moteriškas kvapas Princess slypintis širdelės formos buteliuke, papuoštame maža karūna, leis vėl pasijusti žavia ir žaisminga mergina. Šis kvapas tarsi magiškas eliksyras šiuolaikiškai princesei. Kvapas Flower Princess papildo kiek anksčiau sukurtus kvepalus Princess. Žavūs ir žaismingi tarsi margas gėlių laukas kvepalai Flower Princess tiesiog užburia „kibirkščiuojančiu” moterišku gėlių aromatu. Flower Princess – tai naujas magiškas eliksyras šiuolaikiškai princesei. Vera Wang niekada nesimokė dizaino. Jaunystėje ji mėgo dailųjį čiuožimą ir studijavo meno istoriją. Paskui pateko į žurnalą “Vogue”. Išdirbusi ten 16 metų, Vera perėjo į Ralph Lauren kompaniją. “Ralfas man labai padėjo, jis išaiškino, jog prekės ženklą vertingą daro jo įvairovė.” Savo kolekciją Vera Wang ryžosi sukurti būdama jau 40 metų, kai ruošėsi vestuvėms. “Man kilo mintis radikaliai pakeisti nuotakos įvaizdį. Juk viskas, ką mums siūlė, buvo nuobodybė.” Netrukus Vera Wang išleido seriją katalogų “Vera Wang on Weddings” ir pardavė licencijas papuošalams, porcelianui, patalynei ir kvepalams. Po dvejų metų Vera tapo “Metų dizainere” ir veikiai išleido visavertę drabužių liniją.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (72 dalis) Paloma Picasso
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (72 dalis) Paloma Picasso

„Kvepalai – ypač svarbūs. Jie tarsi parašas”, – sakė Paloma Picasso, garsaus dailininko duktė, pristačiusi savo kvepalus. Teigiama, kad moteriškas, jausmingas aromatas atspindi Paloma Picasso asmenybę, charakterį, skonį, pomėgius. Jis elegantiškas, prašmatnus, jausmingas ir paslaptingas, jis apgaubia ir spinduliuoja šilumą bei nežabotą aistrą. Nepaprastas kvapas Paloma Picasso pabrėžia stiliaus savitumą ir įkvepia pasitikėjimo savimi. Raudonos spalvos kvepalų dėžutė pasirinkta neatsitiktinai – tai mėgstamiausia Paloma Picasso spalva, o juodos spalvos motyvai vyraujantys ant kvepalų buteliuko simbolizuoja jėgą. Garsi dizainerė ir verslininkė Paloma Picasso gimė 1949 m. Paryžiuje. Jos motina buvo dailininkė ir rašytoja Francoise Gilot, o tėvas žymus dailininkas Pablo Picasso. Savo vaikystę Paloma Picasso praleido Prancūzijoje apsupta menininkų ir intelektualų. Jos tėvas Pablo Picasso įamžino Paloma daugelyje savo sėkmingiausių paveikslų, vieni iš jų: „Paloma with an Orange” ir „Paloma in Blue”. Netrukus po universiteto baigimo Paloma ypač susidomėjo papuošalais ir jų kūryba, o 1969 m. jau sukūrė pirmąją savo kolekciją kartu su Yves St. Laurent, vėliau ėmė kurti juvelyrinius papuošalus kompanijai „Tiffany & Co”. Šiandien Paloma žino visas pasaulis, ji unikali dizainerė, kūrybinga asmenybė, ekstravagantiška, išskirtinė. 1988 – aisiais buvo pripažinta pačia elegantiškiausia pasaulio moterimi, ir iki šių dienų tokia išliko. Paloma Picasso stilius savitas ir būdingas tik jai.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (88 dalis) Versace
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (88 dalis) Versace

„Kvepalai tarsi paskutinė detalė, pabrėžianti kiekvienos moters savitą stilių”, – teigia Donatella Versace. Šiuolaikiškas, gaivus, moteriškas, bet kartu ir klasikinis kvapas Versace tarsi paskutinis akcentas, kuris leis kiekvienai pasijusti išskirtine. Kvapas Bright Crystal, slypintis prabangiame kvepalų buteliuke, skirtas stipriai ir pasitikinčiai savimi moteriai. Švelnus gėlinis aromatas atspindi Donatella Versace stilių. „Bright Crystal” moteris visada kerinti, kartu stipri ir jausminga, moteriška ir pasitikinti savimi. Gianni Versace gimė 1946 m. gruodžio 2 d. šiaurinėje Italijoje. 1964 – 1967 jis studijavo architektūrą, o būdamas 25-erių m. atvyko į Milaną. Čia pradėjo kurti drabužius teatro spektaklių herojams. 1978 m. G. VERSACE įkūrė savo mados namus 1979 m. buvo pristatyta pirmoji rūbų kolekcija vyrams. Gianni Versace tarsi meteoras prašvilpė mados padangėje. Jis sukrėtė smarkiai nuobodžiavusį Paryžiaus ir Milano mados pasaulį, sužavėjo Niujorką ir Londoną. Su Versace vardu siejamas Italijos „pret a porter” atsiradimas. Spalvotais brangakmeniais išsiuvinėtų italo suknelių kirpimas sudavė smūgį teatrališkai Paryžiaus „Haute Couture” madai. VERSACE vadinamas XX a. mados novatoriumi. Pietietiškas kraujas, sugebėjimas bendrauti ir atvirai kalbėti apie žmogiškas problemas traukia pasaulio galinguosius prie VERSACE. VERSACE stilius – jausmingas, romantiškas, subtiliai pabrėžiantis prabangą.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (73 dalis) Paris Hilton
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (73 dalis) Paris Hilton

Paris Hilton – šie „kibirkščiuojantys” kvepalai įkūnija jų kūrėją. Pakankamai prašmatnūs, kad tiktų linksminantis „karščiausiuose” klubuose, taip pat moteriški ir koketiški. O toms, kurios nelinkusios kliautis likimu ir pačios nori valdyti padėtį, į šį magišką eliksyrą įmaišyta slapta sudedamoji dalis – tokia, kuri neabejotinai sustiprins šiais kvepalais pasikvėpinusios moters žavesį. Aukštuomenės merginai būdingas Just Me kvapas užburia iš karto. Jis trykšta jaunatviška energija, todėl idealiai tinka kvėpintis tiek dieną, tiek vakare. Jis diktuoja madą ir keri, nes yra būtent toks, kokio reikia savimi pasitikinčiai moteriai, tokiai, kokia tampa Paris.Tai kvapas, kuris apsuka galvas. Kai Jūsų paklaus, koks tai kvapas, šypsodamasi atsakykite: „Jis tiesiog skirtas man – Just Me”. Kvapas Heiress – tai dar vieni gėlių ir vaisių kvepalai įkūnijantys jų kūrėję. 2006 – aisiais pasirodęs vakarėlių liūtės Paris Hilton kvapas Heiress puikiai tinka kvėpintis tiek dieną, tiek vakare. Heiress aromatas neabejotinai sustiprins šiais kvepalais pasikvėpinusios moters žavesį. Sukurti naujausią kvapą Can Can skandalingą vakarėlių liūtę Paris Hilton įkvėpė legendinis kino filmas „Mulen Ružas”, nepaprastos dekoracijos, prabangūs kostiumai ir įspūdingas šou. Kvapas Can Can tarsi sukuria nesibaigiančios šventės įspūdį, įsuka į jausmų sūkurį, kur meilę ir neapykantą skiria plonytė linija, o pabaiga tiesiog nenuspėjama. Can Can kvapas provokuoja jausmingu atvirumu ir žavi jaudinančia elegancija.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (89 dalis) Viktor & Rolf
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (89 dalis) Viktor & Rolf

Užplūdus sodriam iš gausybės gėlių dvelksmo supintam Flowerbomb aromatui viskas ima atrodyti daug pozityviau. Flowerbomb apgaubia ilgai išliekančiu iš svaigaus jazminų, rožių, frezijų, orchidėjų ir pačiulių kvapo išaustu šydu. Olandų dizainerių duetas VIKTOR & ROLF (Victoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas) priskiriamas išradingiausiems jaunimo mados pranašams pasaulyje. Abu 37 metų dizaineriai visada stengiasi išlaikyti vienodą įvaizdį – taip pat kerpasi plaukus, dėvi to paties stiliaus drabužius ir akinius. Viktor & Rolf moto – vengti tipiškų vyriškumo standartų. Dizainerių nuomone, vyras nebūtinai turi būti atletiškas ir atrodyti kaip karjeros laiptais sėkmingai kopiantis vadybininkas. Svarbiausia – vidinės vertybės, švelnumas ir paslaptingumas. “Mūsų mada grindžiama džentelmeno sąvoka”, – teigia Rolfas. Viktor & Rolf dueto nuomone, šiuolaikinė mada nėra diktatas, tik laisvė: minčių ir saviraiškos. Visiškai nekreipiame dėmesio į tendencijas – tai mūsų nedomina. Mėginame kurti amžinąją madą.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (74 dalis) Paul Smith
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (74 dalis) Paul Smith

Paul Smith Rose – gaivus. Šiuolaikiškas. Traukiantis. Jausmingas. Naujos kartos aromatas. 2007 – aisiais pasirodžiusį žymaus dizainerio Paul Smith kvapą Rose sukurti įkvėpė vienas dizainerio gyvenimo įvykis, o pavadinimą padiktavo pagrindinė aromato sudedamoji dalis – rožės. „Mano žmona padovanojo man ypatingą gimtadienio dovaną – rožių krūmą, išaugintą specialiai man. Tai ir įkvėpė mane sukurti šį nepaprastą kvapą”, – teigė dizaineris Paul Smith. „Į gyvenimą verta žiūrėti su humoru ir ironija”, – teigia pats Paul Smith. Kvapas Extreme – tai dizainerio kūrybos moto atspindys. Elegantiško ir šilto kvapo Extreme, kuriame susipina gėlių natos, šiluma ambros ir gaiva medienos natų, buteliuko šonas išmargintas spalvingais dryžiais – Paul Smith mados ir stiliaus skiriamuoju ženklu. Buteliuko dizainą Paul Smith patikėjo Sophie Hicks – jaunai britų architektei, kuriai pavyko sukurti paprastą, minimalistinį, klasikinį ir kartu labai modernų kvepalų buteliuko dizainą, atspindintį Paul Smith kvapą Extreme. Paul Smith kvapas London įkūnija didmiesčio dvasią. London aromatas skirtas stiprioms moterims, kurios puikiai išmano didmiesčio gyvenimo taisykles ir jomis vadovaujasi. Paul Smith kvapas London toms, kurių negąsdina šiuolaikinio gyvenimo tempas. „London” moteris elegantiška, kerinti, jos tiesiog neįmanoma pamiršti. Žymus anglų dizaineris Paul Smith gimė 1946 m. Didžiojoje Britanijoje. Vaikystėje jis domėjosi sportu ir labai norėjo tapti lenktynininku.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (90 dalis) Vivienne Westwood
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (90 dalis) Vivienne Westwood

Prabangus, jausmingas, svaiginantis kvapas Boudoir skirtas stipriai, seksualiai moteriai, kuri nebijo pabrėžti savo moteriškumo. „Slaptame kambaryje – savo buduare aš palieku visą pasaulį už durų ir tampu savimi” – teigia ekscentriškoji dizainerė Vivienne Westwood. Kvapas Boudoir tarsi atspindi ir įkūnija šią būseną, o kvepalų buteliukas simbolizuoja karališką valdžią ir moterišką jėgą. Pagrindinis tikslas, kurio buvo siekiama kuriant šį kvapą – priversti vyrus atsisukti į pro šalį einančią moterį, pasikvėpinusią kvepalais Boudoir. Išbandykite Boudoir aromato galią. Kvapas Sin Garden tarsi įkūnija pavasarinę nuotaiką ir ypatingą metą, kai sodai pasipuošia pirmaisiais žiedais. 2007 m. pristatytą kvapą Sin Garden sukūrė parfumerė Marie Salamagne. „Mada – vienintelis būdas išsiskirti iš kitų”, – teigia Vivienne Westwood, kuri kvepalus Let it Rock sukūrė vadovaudamasi šiuo šūkiu. Maištininkas ir neprisitaikėlis, nepaklusnus ir siautulingas kvapas Let it Rock nepanašus į nieką kitą. Jis tarsi priešinasi nusistovėjusioms tradicijoms ir provokuoja. Lyg su lūpų dažais užrašytas kvapo Let it Rock pavadinimas dar labiau pabrėžia, kad jis ne toks, kaip visi.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (75 dalis) Prada
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (75 dalis) Prada

Tendre primena Prada sukurtus moteriškus kvepalus, kuriuose kiekvienos iš keturių svarbiausių sudedamųjų dalių kvapas virsta nepaprastai įdomiu ir hipnotizuojančiu. Prada Natural Spray – Prada atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūrusi vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Sukurti šiuos kvepalus įkvėpė praeitis ir iš jos gimstanti ateitis – juose susilieja atsiminimai, tikrovė ir galimybės. Italų mados namus PRADA 1913 m. įkūrė Mario Prada, kurių pavadinimas iš pradžių buvo „Fratelli Prada” („Broliai Prada”), o pagrindinė kompanijos veikla – aksesuarų gamyba iš odos. Mados namai Prada išgarsėjo tuomet, kai 1978 m. kompaniją paveldėjo įkūrėjo Mario Prada anūkė Miucchia Prada. Ji išplėtė gamybą ir 1985 m. pradėjo gaminti aksesuarus iš nailono, kurie tapo ypatingai populiarūs Europoje, o maža juoda rankinė buvo pripažinta bestseleriu mados pasaulyje. Po ketverių metų Miucchia Prada sukūrė rudens-žiemos drabužių kolekciją, išsiskiriančią paprastumu, elegancija ir patogumu. Ši kolekcija atkreipė kritikų dėmesį, o kolekcijos drabužių modeliai buvo išgraibstyti akimirksniu. 1992 m. mados namai Prada pristatė kolekciją pavadinimu „Miu Miu”, skirtą jaunoms merginoms. Laiku bėgant Miucchia Prada įkurė kompaniją „Prada Group”, kuriai priklausė skirtingi prekės ženklai: „Fendi”, „Helmut Lang”, „Jil Sander” ir „Azzedine Alaia”, tačiau šiandien nuosavybės teisės į šiuos prekės ženklus yra parduotos kitiems mados namams.