Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (81 dalis) Sean John
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (81 dalis) Sean John

Sean’as Kombs’as kažkada prasitarė, kad sukurti moterims skirtus kvepalus Unforgivable jį įkvėpė moteris paplūdimyje besimėgaujanti kokteiliu „pina colada”. „Aš manau, kad „pina colada” turi magiškų galių: aš nepažįstu nei vieno žmogaus, kuris nepralinksmėtų užuodęs „pina colada” kvapą”, – teigia pats Sean’as Kombs’as. Jausmingas kvapas Unforgivable skirtas žaismingoms, gyvenimu besidžiaugiančioms ir aistringoms moterims. Garsus hip-hop’o pasaulio atstovas – atlikėjas ir prodiuseris, gana sėkmingas verslininkas Sean’as Kombs’as, taip pat žinomas, kaip Puff Daddy, o vėliau pakeitęs savo slapyvardį į P. Diddy, gimė 1970 m. Harleme. Jis niekada neabejojo savo projektų sėkme ir dabar yra žinomas ne tik kaip atlikėjas, bet ir kaip prekės ženklo „Sean John” savininkas. 1998 m. jis pradėjo kurti vyriškų drabužių linijas, o „Sean John Combs” – taip pavadinta drabužių linija, nominuota apdovanojimui už geriausią dizaino idėją. „Jeigu kažkas vilkės sportinį kostiumą, aš noriu, kad net už trijų rajonų matytųsi, kad tai čempiono kostiumas” – sako Sean’as Kombs’as. 2006 m. jis sukūrė ir pristatė vyriškus kvepalus „Unforigivable”, kurie per neįtikėtinai trumpą laiką tapo žinomi ir populiarūs. Sean’as Kombs’as teigia, kad kvepalai „Unforigivable” idealiai atspindi prekės ženklo „Sean John” energiją, seksualumą ir eleganciją. „Tuomet, kai mes nusprendėme sukurti kvepalus, aš norėjau sukelti revoliuciją parfumerijos pasaulyje.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (82 dalis) Stella McCartney
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (82 dalis) Stella McCartney

Nuostabus svaigus Stella In Two kvapas primena ryto rasą. Iš pradžių užplūdęs bijūnų ir juodųjų pipirų kvapas sudaro nuostabų kontrastą pačiulių ir ambros dvelksmui, kuris suteikia tualetiniam vandeniui geismingumo. Išsiskiria savitumu, kuris idealiai dera jaunai savimi pasitikinčiai ir iš prigimties žaviai moteriai, kuri turi savitą stilių ir suteikia jai būdingų bruožų viskam, prie ko prisiliečia. Stella McCartney, buvusio „The Beatles” grupės nario duktė, gimė 1972 m. Stella McCartney augo toli nuo didmiesčio šurmulio ir šou verslo pasaulio. Seras Paulas McCartney ilgai bandė nuslėpti savo tarptautinę šlovę nuo dukters Stellos, tačiau netrukus ji viską suprato pati. Mada Stella McCartney susidomėjo dar vaikystėje. Būdama 15 m. ji išvyko iš gimtosios Anglijos į Paryžių, kur įsidarbino pas garsų dizainerį Kristianą Lakrua (Christian Lacroix). Vėliau dirbo žurnalo „Vogue” redakcijoje. 1995 m. baigė garsųjį menų ir dizaino koledžą Saint Martin’s ir praėjus dviems metams po koledžo baigimo buvo paskirta legendinių mados namų „Chloe” pagrindine dizainere. „Chloe” mados namams Stella buvo tarsi vėjo gūsis, atnešęs moteriškos romantikos ir flirto. 2001 m. balandį „Gucci Group” pasiūlė Stella McCartney sukurti asmeninę liniją ir ji sutiko. Kiekvienas Stella McCartney žingsnis plačiai aprašomas spaudoje, o jos sukurti daiktai tapo populiarūs dar ir todėl, kad juos nešioja Stella McCartney draugės, kurios dar labiau žinomos nei pati dizainerė.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (66 dalis) Mont Blanc

Seksualus ir žadinantis geismą, intriguojantis ir traukiantis kvapas Individuelle Femme pabrėžia savimi pasitikinčios ir savo taisykles kuriančios moters stiprią asmenybę. Unikalus gėlių natų ir rytietiškų medienos akordų derinys atskleidžia moteriškumo paslaptį, pažadina aistrą, seksualumą ir gebėjimą gundyti. Individuelle Femme žavesiui tiesiog neįmanoma atsispirti. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc” gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc” – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company”, kurią įkūrė inžinierius Eberstein’as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein’ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein’as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc” įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc”. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810″, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc”.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (67 dalis) Moschino

Ryškios, drąsios spalvos ir aistra gyvenimui. Hippy Fizz tarsi geros nuotaikos užtaisas. Tai kvapas, kuris įkūnija permainas ir jausmą, užplūstantį artėjant pavasariui. Energijos kupinas gėlių aromatas Hippy Fizz skirtas aistringoms ir kiekviena gyvenimo akimirka besidžiaugiančioms moterims. Moschino Cheap n Chic I Love Love – šis kvapas sukurtas įsimylėjusiai, žaismingai, provokuojančiai, seksualiai ir koketiškai moteriai. Šiek tiek ironiškas, gundantis, paslaptingas kvapas Cheap & Chic I Love Love tarsi stebuklingas kokteilis, suteiks Jums ypatingo žavesio ir padės suprasti meilės kalbą. Dizainerio Franco Moschino provokuojantis, ironiškas stilius tapo tarsi pasipriešinimo klasikinės mados diktatui simboliu. Net ir tie kritikai, kurie manė, kad Franco Moschino sukurtų drabužių stilius yra tarsi provokacija be ateities, pripažino dizainerio išskirtinumą ir unikalumą. Franco Moschino gimė 1950 m. netoli Milano. Sulaukęs 33 metų Franco Moschino 1983 m. pristatė moteriškų drabužių kolekciją ir įregistravo savo prekės ženklą, taip prasidėjo kelias į šlovę. 1985 m. dizaineris pristatęs moteriškų drabužių kolekciją „Cheap and Chic” privertė į madą pažvelgti kitu kampu. Nuolat kovodamas su stereotipais, nusistovėjusiomis taisyklėmis, nepakęsdamas „aklo sekimo” mada, jis mados pasaulyje buvo pramintas „infant terrible” („sunkus vaikas”). Pirmuosius kvepalus „Moschino” sukūrė po dviejų metų po kolekcijos „Cheap and Chic” pristatymo.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (68 dalis) Narciso Rodriguez

Svarbiausia For Her sudedamoji dalis – muskusas, jo kvapas nuostabiai dera su protėjų, ambros ir, rodos, apčiuopiamu medienos dvelksmu. Ši darni kvapų pynė skleidžiasi švelniai ir pamažu, ją užbaigia šiltas saulės nubučiuotos odos kvapas, švelniai žadinantis geismą. Narciso Rodriguez – tai amerikiečių dizaineris. Moterys yra jo įkvėpimo šaltinis ir aistra. Tai, ką Narciso Rodriguez sukūrė moterims yra skirta jų grožiui ir jausmingumui atskleisti. Dizaineris Narciso Rodriguez dirbo kompanijoje „Cerruti”, o išgarsėjo tuomet, kai sukūrė vestuvinę suknelę Bessette Kennedy. 1997 m. buvo sukurtas prekės ženklas Narciso Rodriguez ir po šešerių metų pristatyti pirmieji Narciso Rodriguez moterims skirti kvepalai.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (69 dalis) Nina Ricci

Įsimylėjusi moteris ir Paryžius, pats romantiškiausias miestas, įkvėpė sukurti Nina Ricci kvapą Love in Paris. Tai aromatas, kuris vėl pažadins prisiminimus apie meilę iš pirmo žvilgsnio, svajones ir šiltus jausmus. Kvapas Love in Paris tarsi gėlių melodija ir romantiškas takas tarp svajonių ir realybės. 1948 m. mados namų NINA RICCI sukurti kvepalai L’air Du Temps keri rafinuotu švelniu gėlių kvapu. Nesenstantis L’air Du Temps kvapas simbolizuoja moters idealą. Skirti kvėpintis vakare. Ryškaus medienos ir samanų kvapo kvepalus Deci-Dela mados namai NINA RICCI pristatė 1994 metais. Deci-Dela sukurti kvėpintis dieną. Mados namai NINA RICCI kvepalus Nina pristatė 1987 metais. Nina žavi sodriu gėlių, vaisių ir medienos kvapu. 2001-aisiais mados namų NINA RICCI sukurti Premier Jour – tai kvepalai, skirti savimi pasitikinčiai rafinuotai moteriai. Moteriai, kuri atskleidžia subtiliausius geismą žadinančio moteriškumo atspalvius. Švelnus ir gaivus Premier Jour kvapas išryškina juo kvepiančios moters rafinuotumą, eleganciją ir moteriškumą. Mados namai Nina Ricci buvo įkurti 1932 m. Tik sūnaus ryžtas, atkaklumas ir paskatinimas įkvėpė Nina Ricci pasiryžti avantiūrai ir atidaryti aukštosios mados namus. Pirmieji drabužių pristatymai atnešė šeimyniniam duetui sėkmę. Tai, jog Nina Ricci puikiai žinojo savo klientų norus, išmanė, kaip atskleisti ir pabrėžti kiekvieno kliento individualumą, padėjo kompanijai pakilti į viršūnę ir atsidurti šalia kitų garsių prancūzų drabužių gamintojų.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (70 dalis) Oscar de la Renta

Sukurti kvapą Oscar įkvėpė dizainerio Oscar de la Renta vaikystės prisiminimai ir vešlūs Santo Domingo sodai. Rafinuotas, moteriškas Oscar aromatas lyg nepaprasto grožio gėlių puokštė šių laikų moterims. 1992 – aisiais pasirodęs kvapas Volupte apjungia Rytus ir Vakarus. Mistiškas Volupte aromatas tarsi stebuklingas fėjos sparnų prisilietimas. Nepaprastas kvapas skirtas moterims, kurios nori pabrėžti savo moteriškumą ir ne tik… Vienas žymiausių dizainerių Oscar de la Renta gimė 1932 m. Dominikos Respublikoje. Jo motina buvo kilusi iš Dominikos, o tėvas iš Puerto Riko. Sulaukęs aštuoniolikos metų jis persikėlė į Ispaniją ir įstojo mokytis į San Fernando menų akademiją. Gyvendamas Ispanijoje susidomėjo dizainu ir mada, pradėjo piešti eskizus žymiems Ispanijos mados namams. Netrukus jam nusišypsojo laimė ir Oscar de la Renta gavo pasiūlymą dirbti pas žymų ispanų dizainerį Cristobal Balenciaga. Po metų Oscar de la Renta išvyko iš Ispanijos ir įsidarbino Paryžiaus mados namuose „Lanvin”. Vėliau persikėlė į Niujorką ir perėjo dirbti į žymius „Elizabeth Arden” mados namus. Tik 1965 m. Oscar de la Renta įgyvendino svajonę: sukūrė savo prekės ženklą bei atidarė mados namus. Oscar de la Renta dizainerio talentą pripažino daugelis šalių. Iki šių dienų Oscar de la Renta garsėja ne tik sukurtais drabužiais, bet ir kvepalais bei aksesuarais. Pirmieji dizainerio kvepalai „Oscar” buvo sukurti dar 1977 m.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (56 dalis) Kylie Minogue
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (56 dalis) Kylie Minogue

Šūkis „Pasaulis – Jūsų scena“ atspindi viliojantį ir gundantį Kylie Minogue aromatą Showtime. Tai laukinių žemuogių, aviečių, gervuogių, juodųjų serbentų bei rožių, alyvų ir frezijų harmoningas derinys. Šis stulbinantis, nepaprastai ryškus, moteriškas, vaisių ir gėlių kvapas sukurtas drąsioms ir veržlioms moterims, mylinčioms gyvenimą, laisvę ir pagundas. Žymios Australijos dainininkės, sėkmingos verslininkės, seksualios, žaismingos ir žavingos Kylie Minogue pristatytas kvapas Sexy Darling tarsi skleidžia seksualumą. „Aš tikiu, kad kvapas Sexy Darling gali padėti pasijusti seksualia ir savimi pasitikinčia moterimi “, – teigia Kylie. Stiliaus ikona, populiari dainininkė, galinti didžiuotis daugybe apdovanojimų, platininių ir auksinių diskų bei dainomis, kurios užkariavo klausytojų širdis ir tapo hitais daugelyje šalių. Tik pasirodžius jos pirmajam kvapui „ Darling“ Kylie prisipažino: „Aš nuo vaikystės svajojau sukurti savo kvepalus“. Slapta Kylie svajonė pildosi: Couture – tai jau penktieji populiarios dainininkės Kylie Minogue kvepalai. Spinduliuojantys eleganciją, kuria taip žavi savo gerbėjus populiari dainininkė, kvepalai Couture įkūnija naują Kylie gyvenimo etapą, kurios akinančiai spindinti šypsena tik patvirtina jos meilę gyvenimui. Kartu aistringas ir subtilus, ryškus ir moteriškas bei švelnus kvapas Couture tiesiog nepalieka abejingų. Teigiama, jog kvapas Couture – geriausias iš visų, iki šiol pasirodžiusių Kylie Minogue kvepalų.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (57 dalis) Lacoste

Sukurti ribotos serijos Lacoste kvapą Dream of Pink įkvėpė svajonės. Šis rožinis aromatas skirtas jaunoms, degančioms aistra gyvenimui ir energijos kupinoms moterims. Išskirtinis, moteriškas, gėlių ir vaisių Dream of Pink aromatas tarsi eleksyras, sukurtas iš svajonių, šviesos, puikios nuotaikos ir laisvės. Touch of Pink linksmai moteriai suteikia laisvės ir nepriklausomybės jausmą. Moteriškas jazminų ir žibuoklių dvelksmas susilieja su gaiviu kalendrų lapų ir raudonųjų apelsinų kvapu. Galiausiai apgaubia švelnus santalų, muskuso ir vanilės kvapas. Inspiration atskleidžia moteriškos laisvės esmę ir įkvepia moteris flirtuoti su gyvenimu. Jų kvapas toks pat „daugiabriaunis“, kaip ir moteris, kuriai jis sukurtas. 2003 metais pasirodę moteriški kvepalai Lacoste subtiliai kvepia gėlėmis ir švelniai dvelkia prieskoniais. Lacoste skirti moteriai, turinčiai unikalų stiliaus pojūtį. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga – per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (58 dalis) Lancome

Garsių parfumerijos meistrų Olivier Crespo ir Jacques‘o Cavallier kūrinys Lancome kvapas Magnifique – šiltas ir kartu rafinuotas, dvelkiantis rožėmis ir šafranais. Kvapas Magnifique buvo pristatytas žodžių žaismu pagrįsta fraze: „You are unique, you are magnifique” („Tu – unikali, tu – nuostabi”). Magnifique širdies natos yra net dvi rožės – amžinasis moteriškumo simbolis. Bulgarinės rožės – kaprizingos, bet gaivios tarsi švieži vaisiai. Prancūzinės rožės kvapui suteikia retumo, jausmingumo ir prabangos. Tačiau… moderni moteris – ne lepi rožė. Jos stiprybei pabrėžti parfumeriai ir pasitelkė retą sudedamąją dalį – nagarmotą. Ajurvedos tėvynėje Indijoje Nargamothos eterinis aliejus – tradicinė priemonė: ja ir gydoma, ir kvepinamasi, ir patalpos smilkomos. Indijoje Nargamothos eterinis aliejus išgaunamas iš viksvuolių šeimos augalo šakniastiebių. Raižytame kolonos formos flakone glūdintys O De Lancome apgaubia švelniu, gaiviu ir seksualiu kvapu, tarsi sklindančiu iš žalumynuose skendinčios sodo altanos. Lancome Hypnose – šie kerintys rytietiški kvepalai skirti žavingai moteriai, kurios elgesys stulbina ir intriguoja. Hipnotizuojančiam Hypnôse žavesiui neįmanoma atsispirti, jis neturi nei pradžios, nei pabaigos. Prašmatnus flakonas – tarsi iš stiklo išrėžtas papuošalas, kurio briaunos nuostabiai žėri šviesoje. Kiekviena Hypnôse pasikvėpinusi moteris kvepės skirtingai priklausomai nuo dienos, jos būdo ir galios žavėti.