| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (46 dalis) J. Lo

Sukurti Glow After Dark įkvėpė draugus siejantis ryšys, ir naktines linksmybes dievinančių merginų nuotykiai bei joms atsiveriančios galimybės. Rytietiško ir gėlių kvapo kvepalai Live skleidžia svaiginančią energiją, žadina geismą ir intymumą. Apie flakoną žaismingai besivejantys „kaspinai” simbolizuoja šokį – jo energiją ir judesį. Švęsdama penkmetį savo pirmųjų kvepalų Glow by J. Lo žymi dainininkė Jennifer Lopez pristatė savo gerbėjams ribotos serijos kvapą J. Lo Shimmer. Nors naujame kvepalų buteliuke slypi pirmųjų kvepalų Glow by J. Lo aromatas, J. Lo Shimmer išsiskiria tuo, jog suteikia odai spindesio. Kvepalų buteliukas sukurtas iš matinio švelnaus kreminio atspalvio stiklo papuoštas žymiuoju užrašu su „Swarovski“ kristalais. Prabangūs kvepalai Live Luxe slypi ryškiame dekadentiškai atrodančiame flakone. Iš pradžių pasklidęs skanus viliojantis sultingų kriaušių ir persikų aromatas susilieja su žaviu pakalnučių ir egzotišku frezijų dvelksmu. Jennifer Lopez kvapo Deseo pavadinimas reiškia „norą“, „svajonę“, t.y. tai, ko trokštate. „Šis žodis labai tinkamas apibūdinti dabartinį mano gyvenimo periodą. Aš noriu bendrauti su žmonėmis, įkvėpti juos, siekti daugiau ir niekada nesustoti. Štai kas slypi šiame žodyje”, – teigia Jennifer. Šie kvepalai, kaip teigia pati žvaigždė, primena kvapus, tvyrančius jos sode, o kvepalų buteliuko forma simbolizuoja almazą. Jennifer Lopez gimė 1969 m. Niujorke emigrantų šeimoje.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (18 dalis) Estee Lauder

2002-aisiais pasirodę Intuition traukia tyru, kiek ryškesniu nei tradicinių kvepalų ir nepaprastai geismą žadinančiu kvapu. Juose nuostabiai dera veržlus vyriškumas ir šiuolaikiškas gamtos pojūtis. Estee Lauder pradėjusi nuo šeimos kremo recepto, kurį pagamino namuose ir išbandė ant vyriausiojo sūnaus, sukūrė šeimos verslą. Dar jaunystėje išsiskyrė užsispyrimu ir tikslo siekimu. Ji gimė imigrantų šeimoje Niujorke. Antro pasaulinio karo pradžioje iš Europos į jos tėvų namus gyventi persikraustė dėdė, kuris buvo chemikas ir užsiėmė losjonų ir kremų gamyba. Būtent iš jo būdama devynerių Estee Lauder sužinojo kosmetikos ir parfumerijos gamybos paslaptis. Ji padėjo dėdei gaminti kremus iš naturalių medžiagų ir tuo pačiu pardavinėti klientėms. Estee Lauder kartu su vyru verslą pradėjo viso labo tik nuo kelių rūšių kremo, valomojo pienelio ir losjono. Šios priemonės buvo gaminamos pagal receptus, kuriuos jai atskleidė tas pats dėdė chemikas. Estee Lauder ypatingai rūpinosi kokybe, pirmenybę teikdama veido odos priežiūros priemonėms. Nors priemonės buvo puikios kokybės, Estee Lauder kompanijai teko konkuruoti su kitais tokios pat rūšies produktais. Estee Lauder neliko nieko kito, kaip tik pasinaudoti dar vaikystėje tėvo parduotuvėje įgytu talentu parduoti. Nepaisant mažo pradinio kapitalo Estee Lauder visada ieškojo prestižinių vietų ir parduotuvių savo kosmetikos gaminiams parduoti, kurios taip pat padėjo įsitvirtinti selektyvinės kosmetikos rinkoje. 1967 m. leidinių apie ekonomiką ir fiinansus redaktoriai įtraukė ponią Estee Lauder į geriausių JAV verslo moterų dešimtuką. Šis įvertinimas buvo dar vienas žingsnis į dar didesnę sėkmę. Šeimos verslas palaipsniui išaugo į didžiulią kompaniją valdančią aštuoniolika prekės ženklų, iš kurių kiekvienas skirtas skirtingoms vartotojų grupėms. Estee Lauder kompanijai priklauso tokie prėkės ženkalai, kaip MAC, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Donna Karan, Stila, Darphin ir kiti.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste

Lacoste išsiskiria nepaprastai gaiviu, vyrišku ir kiek rafinuotu geismą žadinančiu kvapu. Dėl sudėtyje esančio Jamaikos romo Lacoste kvapas įgauna šilumos bei seksualumo ir ilgai išlieka. Essential – tai iš ties unikalūs kvepalai, nes dėl patentuotos technologijos jų gaivus energijos teikiantis kvapas atsiskleidžia pamažu ir išlieka visą dieną. Jis atsinaujina, kai kūnas sušyla sportuojant ar einant, taip pat paprasčiausiai patrynus odą. Rafinuotas kvapas Elegance sukurtas vyrui, kuris puikiai sutaria su savimi, kuris tiki, jog elegancija tai ne tik poza, o greičiau asmenybės bruožas. Jis žavi ne tik savo elegancija, bet ir protu, pasitikėjimu savimi, vidine stiprybe. Elegance – tai kvapas šių laikų džentelmenui. Kvapas Red Style in Play vyrui gimusiam laimėti. Nepasitikėjimo savimi jausmas – jam svetimas. Jis žino, kad pergalė lengvai nepasiekiama, bet dėl to ji dar labiau trokštama. Jo nuolatinį uždegantį žaidimą su gyvenimu įkūnijantis Red Style in Play aromatas apjungia ryžtą rizikuoti, drąsą ir nepakartojamą pergalės džiaugsmą. Mados namai Lacoste kvapą Booster pristatė 1996 – aisiais. Teikiantis energijos ir išlaisvinantis Booster aromatas skirtas vyrams trokštantiems nuotykių ir neprarandantiems optimizmo. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga – per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (50 dalis) Viktor & Rolf

Pirmieji mados namų VIKTOR & ROLF sukurti vyriški kvepalai Antidote – tai magiškas eliksyras, paverčiantis neigiamus dalykus teigiamais, atnešantis džiaugsmą, meilę ir sėkmę. Tarsi į smokingo atlapą įsegta reta gėlė Antidote išreiškia klasikinę vyrų eleganciją ir rafinuotumą. Antidote pelnė prestižinį kvepalų pasaulio Oskarui prilygstantį FiFi apdovanojimą – metų vyriškų kvepalų vardą, taip pat buvo apdovanoti už geriausią vyriškų kvepalų pakuotę. Olandų dizainerių duetas VIKTOR & ROLF (Victoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas) priskiriamas išradingiausiems jaunimo mados pranašams pasaulyje. Abu 37 metų dizaineriai visada stengiasi išlaikyti vienodą įvaizdį – taip pat kerpasi plaukus, dėvi to paties stiliaus drabužius ir akinius. Viktor & Rolf moto – vengti tipiškų vyriškumo standartų. Dizainerių nuomone, vyras nebūtinai turi būti atletiškas ir atrodyti kaip karjeros laiptais sėkmingai kopiantis vadybininkas. Svarbiausia – vidinės vertybės, švelnumas ir paslaptingumas. “Mūsų mada grindžiama džentelmeno sąvoka”, – teigia Rolfas. Viktor & Rolf dueto nuomone, šiuolaikinė mada nėra diktatas, tik laisvė: minčių ir saviraiškos. Visiškai nekreipiame dėmesio į tendencijas – tai mūsų nedomina. Mėginame kurti amžinąją madą.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (47 dalis) Jean Charles Brosseau

Jean Charles Brosseau teigia, kad kvepalai yra magiškas kūrinys: jie nematomi, jų negalima paliesti, bet jie žadina jausmus ir visam laikui išlieka atmintyje. Ombre Rose L’Original – tai puikus derinys prašmatnaus kvapo, poetiško pavadinimo ir kvepalų buteliuko formos. Legenda byloja, kad pats Jean Charles Brosseau paprašė parfumerių, kad jie sukurtų kvapą, kuris primintų mylimą senelę, jos pudrą, sausainius ir šeimos pietus. Žymus dizaineris Jean Charles Brosseau baigęs aukštosios mados mokyklą Paryžiuje 1955 – aisiais įkūrė savo prekės ženklą ir įsteigė mados namus. Parfumerijos pasaulyje debiutavo 1981–aisiais pristatęs pirmuosius išskirtinius kvepalus „Ombre Rose“. Šie kvepalai sulaukė tokios didelės sėkmės ir puikių atsiliepimų, jog pats dizaineris prisipažino, kad buvo maloniai nustebintas ir to nesitikėjo. „Ombre Rose“ tapo vienais iš perkamiausių kvepalų Prancūzijoje, JAV, Vidurio Rytuose. Šis Jean Charles Brosseau sukurtas parfumerijos šedevras priskiriamas prie aukščiausios klasės kvepalų ir prilyginamas jau klasika tapusiems: „Chanel No.5“, „Guerlain Samsara“, „Yves Saint-Laurent Opium“, „Nina Ricci L’Air du Temps“, „Dior Diorissimo“…

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (19 dalis) FCUK

Fcuk Him – dinamiški, seksualūs, provokuojantys, kaip ir jų pavadinimas, kvepalai FCUK yra pirmieji šio prekės ženklo kvepalai skirti vyrams. FCUK – tai šiuolaikiškas, gaivus, rytietiškas medienos kvapas, įkūnijantis vyrišką žavesį. Vienas madingiausių prekės ženklų FCUK yra trumpinys žinomos britų kompanijos „French Connection UK“. Turėdami tokį skandalingą prėkės ženklo pavadinimą jie nuolat susiduria su pasipiktinimu ir bandymais uždrausti naudoti šį raidžių derinį. Netgi kai kurie prekybos centrai, pavyzdžiui „Macys“ ir „Bloomingdales“, atsisakė pardavinėti šios kompanijos drabužius tik dėl užrašo FCUK, kuris kelia asociacijas su nepadoriu anglų kalbos žodžiu. Naujųjų prekės ženklo FCUK kvepalų reklama kvietė žurnalo skitytojus išbandyti naująjį kvapą su šūkiu „Open here to try FCUK her“ („Atidarykite čia, tam, kad išbandytumėte FCUK jos“) ir tai nevienintelis kartas, kai prekės ženklo FCUK reklamai buvo pasitelktas žodžių žaismas, kuris kėlė daugybę diskusijų ir nepasitenkinimo. Žinomas ir tokias atvejis, kai Anglijoje teisėjas išvarė iš teismo salės prisiekusįjį, vien dėl to, kad jis vilkėjo marškinėlius su užrašu FCUK. Nepaisant to kompanija „French Connection UK“ ir toliau sėkmingai vysto savo veiklą nepaliaudama stebinti išradingumu.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (35 dalis) Lancome

Mados namų LANCÔME sukurti kvepalai Hypnôse skirti vyrui, turinčiam hipnotizuojančio žavesio. Gundantis Hypnôse kvapas dar labiau pabrėžia jo žavesį, eleganciją ir geismą. Kompaniją Lancome 1935 m. įkūrė kosmetikas ir parfumeris Armand Petitjean, kuris visą savo gyvenimą paskyrė kosmetikos gaminių, skirtų moterų grožiui puoselėti, kūrimui. Armand Petitjean didžiausia svajonė buvo kiekvieną moterį paversti nuostabia ir kerinčia būtybe. Būtent šiai svajonei įgyvendinti jis ir įkūrė kompaniją Lancome, pasamdė pačius geriausius specialistus ir skyrė daug dėmesio moksliniams tyrimams. Kompanijos Lancome įkūrėjas įkvėptas aistros kvapams 1935 m. ryžosi drąsiam žingsniui: pristatė pirmuosius net penkis skirtingus kvepalus. Matyt, šiam žingsniui įtakos turėjo ir tai, kad jis buvo mokinys žymiojo Franсois Coty. Kvepalai „Tropiques“, kvepalai „Tendres Nuits“, kvepalai „Kypre“, kvepalai „Bocages“ užkariavo daugelio širdis, taip kaip ir legendiniai kvepalai „Magie“. Beveik visus kvepalų buteliukus sukūrė žymus dailininkas Georges Delhomme. Šiandien šio dalininko kurti buteliukai yra kolekcionierių svajonė. 1936 m. kompanija Lancome pristatė žymųjį kremą „Nutrix“, kuris puikiai regeneruoja ir maitina odą, o 1955 m. veido odos priežiūros liniją, kurios kosmetikos gaminių sudėtyje yra jūrų vandens, praturtinto jūrų augalais ir oligoelementais. Puikios šių kosmetikos gaminių savybės padėjo išgarsėti kompanijai Lancome visame pasaulyje. Amžinas grožis – tai kiekvienos moters siekiamybė. Kompanijos Lancome geriausi specialistai dirba ir kuria tam, kad įgyvendintų šią svajonę.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (51 dalis) Watt

Įkvėptas galingos idėjos sujungti meną ir kvepalus Jean’as Pierre’as Grivory įkūrė kompaniją „Cofinluxe”, kuri apjungia meno, mados ir tapybos sritis. Kvapas Watt Blue – gaivus, tonizuojantis aromatas šiuolaikiškam ir kupinam energijos vyrui. „Watt Blue” vyras – siekiantis užsibrėžto tikslo, pasitikintis savimi ir žinantis visas naujausias mados tendencijas. Nebijodamas pasirodyti keistu jis pats kuria savitą stilių, kuris tampa pavyzdžiu kitiems. Prekės ženklas „Watt“ priklauso kompanijai „Cofinluxe“, kurią įkūrė Jean Pierre Grivory įkvėptas galingos idėjos sujungti meną ir kvepalus. Ši kompanija garsėja tokiais prekės ženklais kaip „Salvador Dali“, „Morgan“, „Charriol“. Be šių prekės ženklų tarptautinę šlovę pelniusi kompanija „Cofinluxe“ pristatė keturias kvapų linijas, įkvėptas kasdieninio gyvenimo: CAFE (1979), TAXI (1984), THE (1984), WATT (1991). Šios kvepalų linijos kartu ir kvapai „Watt“ atspindi Jean Pierre Grivory siekį sukurti universalius ir visiems prieinamus kvepalus.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Jean Paul Gaultier

Gaivus ir šiltas vasariškas rožių kvapas žadina jausmus. Vasarai skirti vaiskūs gaivinantys Classique Summer nuneš Jus į naujas dar nepažintas vietas ir viliojančias svečias šalis. Visi Jeano Paulio Gaultier kūriniai ir įspūdingi jo madų šou atspindi GAULTIER moters įvaizdį. Korseto išryškintą moters figūrą vaizduojančiame flakone slypintys unikalūs gėlių kvapo kvepalai Classique – tai Jeano Paulio Gaultier duoklė moterims. „Mada – tai visuomenės atspindys. Dizainerio pagrindinis uždavinys – išreikšti tai, kas vyksta visuomenėje ir sukurti tai, kas pralenktų lūkesčius“ – teigia žymus dizaineris Jean Paul Gaultier. Jis gimė 1952 m. Prancūzijoje. Vaikystėje Jean Paul Gaultier vietoj to, kad žaistų su kitais vaikais kieme, įdėmiai stebėjo senelės veiklą, kuri kaimynėms dažė plaukus, būrė ateitį iš kortų ir aptarinėjo kosmetikos gaminius. Jean Paul Gaultier augęs kartu su mama, teta ir senele anksti sužinojo moterų paslaptis ir svajones. Dizaineris su džiaugsmu prisiminė tas dienas, kai jis visą laisvą laiką skyrė drabužių derinimui ir makiažo darymui savo pliušiniam meškiukui. Praėjo keleri metai ir visi patys geriausi prisiminimai ir vaizdai iš praeities atsispindėjo dizainerio kolekcijoje. Senelė, kuri turėjo grožio saloną ir spėjo ateitį iš kortų, išbūrė anūkui Jean Paul Gaultier didžią ateitį. Jaunasis Jean Paul Gaultier šventai tikėdamas šia pranašyste su dideliu entuziazmo išsiuntė savo eskizus daugeliui mados namų.