Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (21 dalis) Ferrari
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (21 dalis) Ferrari

Tikri vyrai dievina greitį, riziką ir pavojingus žaidimus. Jie mėgaujasi gražių moterų draugija, o jos neabejotinai džiaugiasi tikrų vyrų dėmesiu ir dievina jų kvepalų skleidžiamą aromatą, pabrėžiantį vyriškumą, stiprybę ir aistrą. Kvapas Ferrari – tai netikėtas citrusinių vaisių, gėlių, žalumynų ir medienos kvapų derinys, įkvepiantis pasitikėjimo savimi ir drąsos naujiems nuotykiams. Ferrari – tai kvapas, kuris puikiai tiks tiek nerūpestingam jaunuoliui, tiek elegantiškam džentelmenui. Ferrari svajones paverčia realybe. Italijos simbolis, nepaprastai greitas legendinis automobilis, kuris pirmą kartą Romos Grand Prix finišo liniją kirto 1947-aisiais. Enzo Ferrari išskirtinio talento ir gabumų dėka sukurtas Ferrari, akimirksniu tapo rafinuoto pramoninio darbo meistriškumo simboliu, o pergalių serija užkariavo žiūrovų širdis ir sukūrė legendą, kuri greitai apskriejo visą žemės rutulį. Noras patirti nuotykių, priimti iššūkius, siekti rekordų. Aistra rizikai, greičiui ir nežinomybei. Rafinuotumas ir elegancija. Meilė gyvenimui, “patrakusios” lenktynės. Visai tai įkūnija Ferrari kvepalai, sukurti vyrams, kurie žaidžia pagal savo taisykles, drąsiai meta iššūkį likimui ir nesustoja nepasiekę užsibrėžto tikslo.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (37 dalis) Lolita Lempicka
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (37 dalis) Lolita Lempicka

Lolita Lempicka tęsia savo pasaką pristatydama vyrišką versiją fantazijų karalystės. Kvapas Au Masculin kviečia į smagią ir intriguojančią kelionę po neatrastą romantikos kupiną pasaulį, įkvėpti jo aromatų, prisiliesti prie jo, mėgautis grožiu ir spalvomis. Lolita Lempicka kviečia mus pakeliauti po pasaulį, kupiną pirmapradžio moteriškumo, jausmų, žavių fantazijų ir vaikystės prisiminimų. Dizainerė Lolita Lempicka, kurios tikrasis vardas yra Josiane Pividal, gimė 1954 m. Prancūzijoje. Pirmąsias drabužių siuvimo paslaptis ji sužinojo iš savo motinos. Nuo 1970 m. Lolita Lempicka ėmė taisyti dėvėtus drabužius, prikeldama juos naujam gyvenimui ir suteikdama originalumo ir išskirtinumo. Prekės ženklą „Lolita Lempicka“ 1983 m. sugalvojo kartu su vyru, pasirinkdama V. Nabokovo knygos „Lolita“ herojės vardą ir žinomos dailininkės Tamaros de Lempickos pavardę. Pirmąją parduotuvę Paryžiuje Lolita Lempicka atidarė 1984 m. Dizainerės kuriamų drabužių stilius dažnai atspindi 1940-ųjų metų dvasią, bet kartu yra šiuolaikiškas su „lengvu nostalgijos prieskoniu“. Siekdama, kad jos drabužiai būtų prieinami įvairaus amžiaus ir socialinės padėties klientėms, ji 1995 m. pristatė drabužių liniją pavadinimu „Lolita Studio Design (L.S.D.)“. Pirmieji kvepalai „Lolita Lempicka“ pasaulį išvydo 1997 metais. Šis aromatas artimas Lolitos Lempickos kūrybos filosofijai, atspindi moters norą žavėti, atitrūkti nuo realybės ir atsiduoti svajonėms. Būtent už šiuos kvepalus 1998 m. Lolita Lempicka gavo „Fragrance Foundatio“ ir „American FIFI“ apdovanojimus.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (11 dalis) DKNY

Ką tik iš Niujorko. Vyrams skirtuose Be Delicious susilieja gamtos primityvumas ir didmiesčio rafinuotumas – juntamas rasotos žalumos, medienos, obuolių ir svaigus kavos dvelksmas. Šis absoliučiai vyriškas kvapas sukurtas šiuolaikiškam vyrui – veržliam ir pakilios nuotaikos, tačiau kupinam geismo ir teikiančiam daug vilčių. Vyriški DKNY Be Delicious kviečia Jus atsikąsti sultingą gyvenimo kąsnį. DONNA KARAN gimė 1948 metų spalio 2 dieną Manheteno pakraštyje. Jos tėvas buvo siuvėjas, o motina Helen dirbo manekene, todėl Donnai mados pasaulis buvo savaime suprantamas. Dar būdama mergaitė ji pradėjo piešti ištisas kolekcijas. Tai buvo jos mėgstamas žaidimas. 1985 metų rudenį, po pirmosios DONNA KARAN kolekcijos pristatymo spauda ir pirkėjai buvo vieningi – Donna Karan ryžtingai žengia į Mados istoriją siūlydama galingą, švarų ir novatorišką požiūrį. „DONNA KARAN COLLECTION“ tapo Amerikos bestseleriu. Vos per kelis metus iš nedidelės atelje namų svetainėje, kuri buvo perdaryta į cechą, Donnos pirmagimis virto į visame pasaulyje žinomą “DONNA KARAN NEW YORK COMPANY“.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (50 dalis) Joop!

Nepamirštamas, neįprastas ir savitas moterims skirtas kvapas Joop! Femme užburia paslaptingu aromatu. Šiek tiek primena vyrišką kvapą, bet dėl to dar labiau traukia ir vilioja. Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo “Constanze” paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo “naujosios kartos vokiečiu”. Pirmosios kolekcijos triumfas paskatino dizainerį įsteigti savo mados namus. Šią svajonę Wolfgang Joop įgyvendino 1982 m. Dizaineris įkurtą kompaniją pavertė viena įtakingiausių mados imperijų, garsėjančią moterims ir vyrams skirtomis drabužių linijomis, džinsų linija, akiniais, avalyne, juvelyrika, kosmetikos bei parfumerijos serijomis, baldų bei interjero dekoracijų kolekcijomis. Vokiškas tikslumas, kokybė ir funkcionalumas, šiek tiek itališkų emocijų, prancūziško šarmo – visa tai apibūdina prekės ženklą „Joop“. 1998 m. Wolfgangas Joopas pardavė kompanijos akcijas prekybos grupei “Weunsche”. Tačiau prekės ženklas „Joop“ ir mados namų stilistika išliko.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (22 dalis) Giorgio Armani
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (22 dalis) Giorgio Armani

Nauji gundantys vyriški kvepalai Armani Code žavi seksualiu gaiviu citrinų ir bergamočių kvapu, sumišusiu su vos juntamu apelsinų žiedų dvelksmu ir paragvajinių tvarų bei tongapupių skleidžiama raminama šiluma. Žavus vyriškas City Glam kvapas panašus į moteriškų City Glam – toks pat pikantiškas ir miestiškas. Imbierų ir alpinijų dvelksmas susilieja su ryškiu aitriųjų apelsinų kvapu, tuo tarpu pipirmėčių gaiva audrina jausmus. Galiausiai šiltu aksominiu šydu apgaubia rafinuotas, kerintis medienos ir muskuso dvelksmas. Šiuolaikiškoje kvapų puokštėje įsipynęs „atgaivintas” klasikinis paparčių kvapas – tai Emporio Armani Remix duoklė disko stiliui. Tamsiai mėlynos spalvos metaliniame flakone, kuris yra veidrodinis moteriškų Emporio Armani Remix flakono atspindys, glūdi geismą žadinanti saldymedžių ir prieskonių kvapų simfonija. 2001 m. pasirodžiusiems vyriškiems kvepalams Emporio Armani White būdingas šiuolaikiškas gaivinantis ir įkvepiantis kvapas – toks pat skoningas, kaip ir Giorgio Armani sukurti kostiumai. Giorgio Armani Acqua Di Gio – šio labai vyriško kvapo kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš jūros, saulės, žemės ir Viduržemio jūros salų brizo. Vaiskūs, kvapnūs, mediena dvelkiantys vyrams skirti Aqua Di Gio išreiškia šiuolaikišką vyriškumą ir žavi jūros, vaisių, žolelių bei medienos kvapu. Giorgio Armani Attitude – šių vyriškumą ir eleganciją pabrėžiančių kvepalų kvapas ryškus, tačiau švelnus. Gaiviai kvepia prieskoniais, ilgai juntamas geismą žadinantis medienos ir ambros dvelksmas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Mont Blanc

Presence Cool – tai naujas žvilgsnis į vyriškumą. Kvapas sukurtas vyrui, kuris žavi stiprybe, protu ir ramybe. Presence Cool aromatas ne tik traukia, bet ir intriguoja bei nepaprastai pabrėžia vyriškumą. Mont Blanc – tarsi sinonimas prabangos, kokybės, meistriškumo, nesenstančio stiliaus ir elegancijos. Nepaisant plataus kompanijos „Mont Blanc“ gaminių asortimento, visų pirma „Mont Blanc“ – tai plunksnakočių ir rašiklių gamintojas, nuo kurių gamybos ir prasidėjo šios kompanijos, įkurtos 1906 m. Vokietijoje, istorija. Tuomet jos pavadinimas buvo „Simplo Filler Pen Company“, kurią įkūrė inžinierius Eberstein‘as. Kompanijos finansinė padėtis palaipsniui sunkėjo, ir Eberstein‘ui teko ieškoti partnerių, galinčių investuoti į jo verslą. 1909 m. vienas iš investuotojų netikėtai mirė, o pats kompanijos įkūrėjas Eberstein‘as, apkaltintas pinigų grobstymu, pabėgo kartu su šeima į JAV. Dėl šios istorijos oficialiu kompanijos „Mont Blanc“ įkūrėju yra vadinamas bankininkas Klaus Johannes Voss. Būtent jis pasirinko kompanijos simboliu aukščiausio Europos kalno viršūnę – „Mont Blanc“. Nepaisant nusistovėjusių tradicijų Klaus Johannes Voss nusprendė, plunksnakočių plunksnas žymėti ne aukso praba, o skaičiais „4810“, atspindinčiais aukštį aukščiausio Europos kalno viršūnės – „Mont Blanc“, simbolizuojančios aukščiausią rašymo meno viršūnę. Šiandien kompanija „Mont Blanc“ garsėja puikiais odos ir juvelyriniais dirbiniais, laikrodžiais, akiniais ir net kvepalais bei vyrams skirta kosmetika. Kvepalų „Presence“ klasikinis buteliukas puikiai žiūrisi net ant rašomojo stalo, o kvapas primena kalnų orą ir yra toks pats gaivus, tyras ir lengvas.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (36 dalis) Gloria Vanderbilt

Moteriškas ir klasika tapęs Gloria Vanderbilt kvapas pasaulį išvydo 1982 m. Sukurtas tam, kad pabrėžtų kiekvienos moters individualumą ir išskirtinumą. Gloria Vanderbilt aromatas – tarsi užkoduota žinutė, šių kvepalų savininkei, skelbianti: „Pasitikėk savimi, būk drąsi, pajusk savo išskirtinumą“. Jausmus žadinantis Gloria Vanderbilt aromatas puikiai tiks tiek iškilmingam vakarui, tiek neįpareigojančiam vakarėliui. Gloria Vanderbilt gimė 1924 m. Niujorke. Ji buvo vienintelis vaikas Reginald Claypoole Vanderbilt (1880-1925) ir Gloria Lauros Mercedes Morgan (1904-1965) šeimoje. Mergaitė, kuri vaikystėje turėjo kalbos defektą ir sunkiai išreikšdavo savo jausmus, išaugo ir tapo moterimi, kuri „atrado save“ vaidindama, rašydama, tapydama ir projektuodama. Jos pastangos nenuėjo veltui ir padėjo sukurti pasaulyje žymų „Gloria Vanderbilt“ prekės ženklą. Po ankstyvos jos tėvo mirties, Gloria Vanderbilt vos dvejų metų paveldėjo keturių milijonų dolerių vertės fondą. Teisė valdyti šį fondą, kol ji sulauks pilnametystės, buvo paskirta Gloria Vanderbilt motinai, tačiau tuo viskas nesibaigė, kilo „mūšis“ tarp jos motinos ir tetos. 1934 m. įvyko skandalingas teismo procesas, po kurio mergaitės globa atiteko tetai Gertrude Vanderbilt Whitney. Gloria Vanderbilt ištekėjo net keturis kartus ir dėl šių santuokų sulaukė daug neigiamų vertinimų, bet nepaisant nesėkmingo asmeninio gyvenimo, ypač išgarsėjo Gloria Vanderbilt sukurti paveikslai, drabužiai ir kvepalai.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (51 dalis) Juicy Couture

Seniai, labai seniai labai tolimoje šalyje gyveno dvi mielos mergaitės – Pam ir Gela. Netikėtai joms atsivėrė linksmybių kupinas Juicy Couture mados pasaulis. Jos giliai įkvėpė ir suvokė, kaip Juicy merginoms kvepia pasaulis! Pam ir Gela troško, kad kiekviena mergaitė turėtų savuosius Juicy Couture, tad sukūrė grupę nuostabių kvepalų, tokių puošnių, kokie tegali būti Juicy Couture – kai kurie iš jų su talismanu ar puošniu niekučiu ir visi tokiuose nuostabiuose flakonuose, kokių dar nebuvote regėję. Juicy Couture Travel – sudedamosios dalys: arbūzai, mandarinai, pasifloros, medetkos, obuoliai, vandeniniai hiacintai, lapai, kvapiosios tuberozos, laukinės rožės, spalvingosios alstremerijos, tuberozos, karamelė, vanilė, brangi mediena, pačiuliai. Juicy Couture – sudedamosios dalys: arbūzai, mandarinai, pasifloros, medetkos, obuoliai, vandeniniai hiacintai, lapai, kvapiosios tuberozos, laukinės rožės, spalvingosios alstremerijos, tuberozos, karamelė, vanilė, brangi mediena, pačiuliai.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (23 dalis) Giorgio Beverly Hills

1994 – aisiais pasirodžiusius mados namų Giorgio Beverly Hills vyrams skirtus kvepalus Wings sukūrė prafumeris Jean-Claude Delville. 1961 – aisiais George Grant ir Fred Hayman atidarė pirmąją „Giorgio Beverly Hills“ moteriškų drabužių parduotuvėlę. Iš pradžių mados namai „Giorgio Beverly Hills“ garsėjo drabužių kolekcijomis ir įžymybėms sukurtais drabužiais, bet 1981 – aisiais pristatę pirmuosius mados namų kvepalus atvėrė savo gerbėjams gražų parfumerijos pasaulį, kuriame nepaprasti kvapai gali nunešti prie jūros kranto, kur juntamas šiltas vasaros vėjelis ir žaliuoja palmės. Mados namų „Giorgio Beverly Hills“ aromatai – ryškūs, prabangūs ir atspindi gyvenimo būdą, neatsiejamą nuo linksmybių ir nuotykių. „Giorgio Beverly Hills“ kvepalai skirti tiems, kurie džiaugiasi gyvenimu ir jaučia trauką naujiems potyriams.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (39 dalis) Moschino

Uomo tarsi kvepiantis aksesuaras, skirtas šiuolaikiškam vyrui, kuris su amžiumi įgyja vis daugiau patirties ir atsakingai renkasi vaidmenį visuomenėje. Vyrui, kuris tiesiog kupinas energijos, gyvenimo džiaugsmo ir nuolat ieško naujų pojūčių. Dizainerio Franco Moschino provokuojantis, ironiškas stilius tapo tarsi pasipriešinimo klasikinės mados diktatui simboliu. Net ir tie kritikai, kurie manė, kad Franco Moschino sukurtų drabužių stilius yra tarsi provokacija be ateities, pripažino dizainerio išskirtinumą ir unikalumą. Franco Moschino gimė 1950 m. netoli Milano. Sulaukęs 33 metų Franco Moschino 1983 m. pristatė moteriškų drabužių kolekciją ir įregistravo savo prekės ženklą, taip prasidėjo kelias į šlovę. 1985 m. dizaineris pristatęs moteriškų drabužių kolekciją „Cheap and Chic“ privertė į madą pažvelgti kitu kampu. Nuolat kovodamas su stereotipais, nusistovėjusiomis taisyklėmis, nepakęsdamas „aklo sekimo“ mada, jis mados pasaulyje buvo pramintas „infant terrible“ („sunkus vaikas“). Pirmuosius kvepalus „Moschino“ sukūrė po dviejų metų po kolekcijos „Cheap and Chic“ pristatymo. Dizainerio kvepalai pasižymi dinamiškumu ir vos juntamu jausmingumu. Dizainerio Franco Moschino šį pasaulį paliko 1994 m., bet jo maištingas stilius išliko. Po jo mirties mados namams ėmė vadovauti Rossella Jardini, buvusi Franco Moschino partnerė. Ji išleido žymius kvepalus „The Chip and Chic“ ir kvepalus „Oh! De Moschino“, sukūrė vyrišką liniją „Uomo?“ ir sportinių drabužių liniją „Moschino Life“. 2003 m. pasirodė ir pirmieji šių mados namų laikrodžiai. Pagrindinis kompanijos Moschino šūkis, kuris išlieka aktualus ir šiandien – „Madinga – tai, kas Jums patinka“.