Įlįskite į lankytojų kailį
| |

Įlįskite į lankytojų kailį

Pradėdami kurti WWW svetainę pamąstyk apie jos lankytojus – pabandyk įlįsti į jų kailį. Ko jie čia ateina ir ko tikisi? Kaip jie turėtų naršyti jos užkaborius? Ne visada padeda profesionalių WWW kūrėjų firmų pagalba – pernelyg dažnai jie nuklysta arba vien į grynojo dizaino arba technologijos lankas – nekreipdami dėmesio į jūsų tikruosius tikslus. Ar visada “Java” pritrauks jums daugiau lankytojų nei švarutis senelis HTML? Kuri lankytojų dalis nori interaktyvaus bendravimo? Turite nuspręsti kaip surasti savo “aukso vidurį”. Nebandykite perkrauti WWW puslapių įvairiais objektais nepalikdami juose “baltų dėmių” ir paraščių. Jei apie piešinius ir teksto dalis paliekama tuščios vietos – žmogaus akis maloniau tai priima.

Ekrano skiriamoji geba
| |

Ekrano skiriamoji geba

Pirmuoju pasirodymu šis skyrelis nepateikė išsamaus atsakymo iškeltu klausimu – jis tikėjosi šiokio tokio jūsų aktyvumo. Nepaisydamas savo lankytojų pasyvumo skyrelis papildo iškelto klausimo sprendimą pateikdamas universalesnį būdą naršytojo ekrano charakteristikoms sužinoti. Voratinklio naršytojai labai skiriasi vienas nuo kito. Skiriasi ir jų naudojama technika bei ekrano skiriamoji geba. Ką daryti, jei norime kad mūsų sukurti puslapiai neblogai atrodytų skirtingą skiriamąją gebą nusistačiusiems naršytojams?