Archives for Vyriški kvepalai - Page 3

Kvepalai

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Escada

EscadaGalima teigti, kad Escada istorija prasidėjo tuomet, kai švedų topmodelis Margareta (Margaretha) sutiko Volfgangą Lei (Wolfgang Ley). 1979 m. jie įkūrė kompaniją, kurios pagrindinė veikla buvo sportinių drabužių gamyba. Tik vėliau buvo sukurta Escada moteriškų drabužių linija, išsiskirianti savo prabanga…
Plačiau >>
Kvepalai

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (33 dalis) Kenzo

KenzoKENZO TAKADA – gimė 1939 m. Japonijoje, Himeidzyje. Tai pirmasis japonų dizaineris, išbandęs savo sėkmę mados sostinėje Paryžiuje. Jis sukūrė naują, kupiną elegancijos stilių, dvelkiantį laisve, spontaniškumu, lengvumu, ir poezija. KENZO visuomet žavėjo ryškios ir turtingos spalvos, gėlėti, kontrastingų faktūrų…
Plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (49 dalis) Van Cleef & Arpels

Van Cleef & Arpels TSAR Eau de Toilette Kokia dovana geriausia vyrui, kuris žadina geismą, kursto jausmus ir nepaprastai traukia? Norisi jam padovanoti visą savo švelnumą, milijoną bučinių... ir kvepalus Van Cleef & Arpels TSAR, kurių aromatas tiesiog sustiprins mylinčio…
Plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (18 dalis) Estee Lauder

Estee LauderEstee Lauder pradėjusi nuo šeimos kremo recepto, kurį pagamino namuose ir išbandė ant vyriausiojo sūnaus, sukūrė šeimos verslą. Dar jaunystėje išsiskyrė užsispyrimu ir tikslo siekimu. Ji gimė imigrantų šeimoje Niujorke. Antro pasaulinio karo pradžioje iš Europos į jos tėvų…
Plačiau >>
Kvepalai

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste

LacostePirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis…
Plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (50 dalis) Viktor & Rolf

Viktor & RolfOlandų dizainerių duetas VIKTOR & ROLF (Victoras Horstingas ir Rolfas Snoerenas) priskiriamas išradingiausiems jaunimo mados pranašams pasaulyje. Abu 37 metų dizaineriai visada stengiasi išlaikyti vienodą įvaizdį - taip pat kerpasi plaukus, dėvi to paties stiliaus drabužius ir akinius.…
Plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (19 dalis) FCUK

FcukVienas madingiausių prekės ženklų FCUK yra trumpinys žinomos britų kompanijos „French Connection UK“. Turėdami tokį skandalingą prėkės ženklo pavadinimą jie nuolat susiduria su pasipiktinimu ir bandymais uždrausti naudoti šį raidžių derinį. Netgi kai kurie prekybos centrai, pavyzdžiui „Macys“ ir „Bloomingdales“,…
Plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (35 dalis) Lancome

LancomeKompaniją Lancome 1935 m. įkūrė kosmetikas ir parfumeris Armand Petitjean, kuris visą savo gyvenimą paskyrė kosmetikos gaminių, skirtų moterų grožiui puoselėti, kūrimui. Armand Petitjean didžiausia svajonė buvo kiekvieną moterį paversti nuostabia ir kerinčia būtybe. Būtent šiai svajonei įgyvendinti jis ir…
Plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (51 dalis) Watt

WattPrekės ženklas „Watt“ priklauso kompanijai „Cofinluxe“, kurią įkūrė Jean Pierre Grivory įkvėptas galingos idėjos sujungti meną ir kvepalus. Ši kompanija garsėja tokiais prekės ženklais kaip „Salvador Dali“, „Morgan“, „Charriol“. Be šių prekės ženklų tarptautinę šlovę pelniusi kompanija „Cofinluxe“ pristatė keturias…
Plačiau >>

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (20 dalis) Fendi

Fendi Uomo Eau de Toilette Išskirtinumas, elegancija, stilius ir šiuolaikiškas požiūris į gyvenimą... Kvapas Uomo - tarsi nepakeičiamas kiekvienos dienos nuotykių sąjungininkas. Pirmą kartą pasirodęs dar 1988 – aisiais kvapas Uomo žavi kalendrų, levandų, mairūnų, vaistinių šventagaršvių, kiparisų, ciklamenų, vilkdalgių…
Plačiau >>