| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (25 dalis) Gucci

Kvapas Gucci Pour Homme II sukurtas šiuolaikiškam, jaunatviškam, pasitikinčiam savimi vyrui, kuris vertina prabangą. Gucci Pour Homme II – tai išlaisvinantis aromatas, kuris leidžia išlikti savimi ir įkvepia daugiau pasitikėjimo savo jėgomis. Itin vyriškas ir ryškus kvapas Gucci Pour Homme įkūnija klasikinį vyrišką žavesį ir prabangią eleganciją. Skirtas tipiškam šių dienų vyrui: geismingam, elegantiškam ir vyriškam. Gucci Pour Homme – tai klasikinis rytietiškas medienos kvapas šių laikų džentelmenui. Mados namai GUCCI įkurti 1921 m. Jų įkūrėjas Guccio Gucci dėka kokybiškų gaminių ir puikių meistrų, dirbusių jo ateljė, greitai įgijo puikią reputaciją ir pripažinimą. 1938 m. buvo atidarytas pirmasis Gucci butikas (Boutique) pačioje prestižiškiausioje Romos gatvėje (Via Condotti). Gucci pristatė moterišką rankinę, kurios rankena buvo pagaminta iš bambuko. Ši rankinė iki šiol išliko pagrindiniu kompanijos gaminiu. Guccio Gucci mirė 1953 m. būdamas savo karjeros viršūnėje. Po jo mirties Gucci sūnūs, kurie dirbo kartu su tėvu, nusprendė neapsiriboti tik Italija, o plėstis ir užimti naujas rinkas visame pasaulyje. 1960 m. pabaigoje buvo atidarytos parduotuvės Tokijuje ir Honkonge, tuo metu kompanija Gucci taip pat užregistravo žymų logotipą GG, atspindintį Guccio Gucci inicialus, bei sukūrė garsųjį šilkinį šalį „Flora“. 1970 m. vienas iš trijų Gucci sūnų nusprendė sukurti išskirtinius kvepalus. Taip 1974 m. buvo pristatyta pirmoji kvepalų linija pavadinimu „Gucci No. 1“, 2006 m. sukurti kvepalai „Gucci Envy Me 2“, 2007 m. sukurti kvepalai „Gucci Pour Homme 2” ir „Gucci by Gucci”. Režisierius Martinas Skorcezė (Martin Scorsese) sužavėtas pasaulinio prekės ženklo istorija, sukūrė filmą pavadinimu „Gucci: A House Divided”. O 1998 m. Gucci kompanijos sukurti džinsai pateko į Gineso rekordų knygą ir buvo pripažinti brangiausi džinsai, kurių vertė siekė 3134 dolerius.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (41 dalis) Police

Police Originale – tai kvapas, kuris įkvepia išsilaisvinti, judėti pirmyn ir pakeisti savo gyvenimą. Sukurtas stipriam vyrui, kuris dievina naujus potyrius ir naujus nuotykius. Šiuolaikiškas ir stiprus Police Originale aromatas dėka sudedamųjų dalių virsta nepaprastai įdomiu ir hipnotizuojančiu. Prekės ženklą „Police“ 1983 – aisiais įkūrė italų kompanija „De Rigo“, patenkanti į didžiausių akinių gamintojų trejetuką. Teigiama, kad pasirinkti būtent tokį prekės ženklo pavadinimą kompaniją „De Rigo“ įkvėpė 1980 – aisiais tarp JAV policininkų paplitęs akinių stilius. „Police“ – tai prekės ženklas, išsiskiriantis šiek tiek kandžiu ir drąsiu stiliumi, kurį pasaulyje išgarsino šiuolaikiškų ir išskirtinių formų akinių kolekcijos bei „Police“ gaminių reklaminiu veidu tapę tokios įžymybės kaip Bruce Willis, George Clooney ir David Beckham. Šiandien prekės ženklas „Police“ garsėja ne tik puikiais ir kokybiškais akiniais nuo saulės, bet ir laikrodžiais, kvepalais bei papuošalais. Kvepalai „Police“ skirti ieškantiems naujų horizontų, naujų potyrių ir naujų nuotykių.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (26 dalis) Guess

Guess Man – vyriškas, drąsus, seksualus ir svaiginantis kvapas. Įkvėptas „Guess” vyro gyvenimo stiliaus, užburiantis gaiva ir žadinantis jausmus. Tiesiog unikalus kvapas išskirtiniam vyrui. „Guess“ įkūrėjai, keturi broliai George’as, Armandas, Maurice’as ir Paulas Marciano, gimė ir dalį vaikystės praleido Alžyre, mat jų tėvas čia buvo rabinas. Šiam atsistatydinus iš pareigų, šeima persikraustė į Marselį Pietų Prancūzijoje. Nors tėvas tikėjosi, jog nors vienas sūnus paseks jo pėdomis ar bent susidomės kur kas dvasingesniais dalykais nei kliošinės kelnės, viskas buvo veltui. Pirmasis iš „doros kelio“ nuklydo George’as. Iš pradžių tapęs kirpėju savamokslis dizaineris George’as išbandęs įvairias sritis ryžosi kurti džinsus. Ir gana sėkmingai – greitai duris atvėrė net 26 „MGA“ (trijų brolių pirmųjų vardo raidžių junginys) parduotuvės visame Pietų Prancūzijos regione. Tačiau atostogos Kalifornijoje viską apvertė aukštyn kojomis – Los Andželas jaunuosius prancūzus taip pakerėjo, kad jie nusprendė negrįžti namo. Galiausiai broliai nutarė likti Amerikoje ir dar tais pačiais metais čia atidarė savo pirmąją parduotuvę. Naujajai rinkai nebetiko pavadinimas „MGA“. Broliai ilgai galvojo apie naująjį pavadinimą, kol vieną dieną George’as pareiškė broliams, kad naujasis pavadinimas bus „Guess“. Taip broliai Marciano sukūrė visame pasaulyje garsų prekės ženklą. Didžiausias jų koziris buvo Europoje naudojama džinsų gamybos technologija, apie kurią Amerikoje dar niekas nebuvo girdėjęs. Broliai Marciano užkariavo gerbėjų širdis europietišką stilingumą sujungę su amerikietiškuoju paprastumu. Šiandien „Guess“ gaminiais prekiaujama 70 pasaulio šalių, šis prekės ženklas garsėja drabužiais, aksesuarais, kvepalais, o „Guess“ džinsai vis dar pripažįstami vienais geriausių.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Prada

Prada atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūrusi vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Kvapas Prada Man – tai šiuolaikiška klasika su užuomina į tikrąjį vyriškumą. Kvapas, kurį sukurti įkvėpė praeitis ir iš jos gimstanti ateitis. Italų mados namus PRADA 1913 m. įkūrė Mario Prada, kurių pavadinimas iš pradžių buvo „Fratelli Prada“ („Broliai Prada“), o pagrindinė kompanijos veikla – aksesuarų gamyba iš odos. Mados namai Prada išgarsėjo tuomet, kai 1978 m. kompaniją paveldėjo įkūrėjo Mario Prada anūkė Miucchia Prada. Ji išplėtė gamybą ir 1985 m. pradėjo gaminti aksesuarus iš nailono, kurie tapo ypatingai populiarūs Europoje, o maža juoda rankinė buvo pripažinta bestseleriu mados pasaulyje. Po ketverių metų Miucchia Prada sukūrė rudens-žiemos drabužių kolekciją, išsiskiriančią paprastumu, elegancija ir patogumu. Ši kolekcija atkreipė kritikų dėmesį, o kolekcijos drabužių modeliai buvo išgraibstyti akimirksniu. 1992 m. mados namai Prada pristatė kolekciją pavadinimu „Miu Miu“, skirtą jaunoms merginoms. Laiku bėgant Miucchia Prada įkurė kompaniją „Prada Group“, kuriai priklausė skirtingi prekės ženklai: „Fendi“, „Helmut Lang“, „Jil Sander“ ir „Azzedine Alaia“, tačiau šiandien nuosavybės teisės į šiuos prekės ženklus yra parduotos kitiems mados namams. Pirmieji prekės ženklo „Prada“ kvepalai buvo pristatyti 2000 m. Jų tiražas buvo nedidelis ir juos galima buvo įsigyti tik Prada butikuose. Tik nuo 2004 m. pasirodžiusius kvepalus „Prada“ galima surasti ir kitose prestižinėse parduotuvėse.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (27 dalis) Guy Laroche

Garsus ir klasika tapęs Guy Laroche vyrams skirtas kvapas Drakkar Noir pasaulį išvydo 1982 – aisiais. Tarsi harmoningas elegancijos ir natūralumo, ramybės ir aistros mišinys Drakkar Noir aromatas toks subtilus, kad puikiai tinka kvėpintis tiek dieną, tiek vakare, tiek romantiškam pasimatymui, tiek dalykiniam susitikimui. Dizaineris Guy Laroche gimė 1921 m. Prancūzijoje. Anksti susidomėjo mada ir 1949 m. buvo priimtas dirbti Jean Desses asistentu. Norėdamas sužinoti naujų drabužių gamybos paslapčių 1955 m. ryžosi persikelti į Niujorką ir vos po kelerių metų 1957 m. atvėrė savo mados namų duris Paryžiuje bei pristatė pirmąją drabužių kolekciją, kurioje vyravo ryškios ir sodrios drabužių spalvos. Mados namų „Guy Laroche“ istorijoje vieni svarbiausių yra 1966 m., būtent tais metais pasaulį išvydo pirmieji mados namų kvepalai „Fidji“. Šie kvepalai buvo skirti moterims ir susilaukė didelės sėkmės. Tais pačiais metais dizaineris sukuria ir pirmą drabužių kolekciją vyrams bei atidaro butiką „Guy Laroche Monsieur“. Kompanijoje „Guy Laroche“ išties didelis dėmesys buvo skiriamas naujų kvapų kūrimui ir pristatymui. Kvapusis vanduo „Eau Folle“ pasaulį išvydo 1970 m., žymūs kvepalai „Drakkar“ – 1972 m., o 1977 m. gimsta naujas kvapas „J’ai Ose“, kuris tampa tikra sensacija moteriškos parfumerijos pasaulyje. Dizaineris Guy Laroche mirė 1989 m. Šiandien mados namai „Guy Laroche“ ir toliau kuria „pret-a-porter de lux“ kolekcijas, vyriškus drabužius „Guy Laroche“, laikrodžius, na, ir žinoma, puikius kvepalus.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Ralph Lauren
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Ralph Lauren

Polo Black žavi ryškiu drąsiu šiuolaikišku kvapu. Šiuos įdomius kvepalus mados namai RALPH LAUREN sukūrė 2005 metais. Kvapas Romance – tarsi lašas romantikos šiuolaikiško vyro gyvenime, jo meilės romansas moterims. Pajuskite užburiantį pirmojo pasimatymo su kvapu Romance jaudulį. Ralphas Lipschitzas gimė 1939 m. Niujorke. Jam dar esant paaugliui, tėvas nusprendė pakeisti šeimos pavardę į amerikietiškesnę – LAUREN, kuri dabar žinoma visame pasaulyje kai kalbama apie aukščiausią madą. Baigęs mokslus ir tarnybą armijoje, Ralph’as iš karto ėmėsi veiklos, susijusios su drabužių kūrimu. Iš pradžių Ralph Lauren’as buvo prašomas susiaurinti savo kūrinius ir nuimti niekam nežinomą prekių ženklą, tačiau dizaineris griežtai atsisakė. Jo pastangos pasiteisino ir jo naujoviški kaklaraiščiai ėmė sparčiai populiarėti. Taip gimė naujas prekių ženklas – POLO. RALPH LAUREN prekės ženklas POLO tapo vienu žinomiausių ir populiariausių.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (12 dalis) Dolce & Gabbana
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (12 dalis) Dolce & Gabbana

Praėjus trylikai metų nuo Dolce & Gabbana vyrams skirtų klasikinių kvepalų pasirodymo talentingų dizainerių duetas pristatė kvapą Light Blue pour Homme, vyrišką versiją didelės sėkmės sulaukusių moteriškų kvepalų Light Blue. Įkvėptas nepaprasto grožio Viduržemio jūros Light Blue pour Homme aromatas žavi puikiu sicilinių mandarinų, šaldytų greipfrutų odelių, bergamočių ir kadagių kvapų deriniu. Light Blue pour Homme – tai kvapas sukurtas vyrui, kuris dievina Viduržemio jūros alsavimą ir Viduržemio jūros regionui būdingą gyvenimo stilių. 1994 m. sukurti vyriški kvepalai Dolce & Gabbana pabrėžia vyriškumą, asmenybę ir savitumą. Unikalus, kaip ir Dolce & Gabbana įvaizdis, Pour Homme kvapas spinduliuoja ironiją bei nerūpestingumą. Jaudinanti citrusų, žaliuojančių augalų ir medienos gaiva išryškina savitumą. Dolce & Gabbana sukurti ne dėmesiui patraukti, jie skirti norintiems būti savimi.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (28 dalis) Hugo Boss
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (28 dalis) Hugo Boss

Boss Selection skirti rimtam, atviram ir elegantiškam vyrui, kuris atkakliai siekia savo tikslo ir yra lydimas sėkmės tiek asmeniniame, tiek profesiniame gyvenime. Elegantiškas gaivos, prieskonių ir vandens kvapas, kuri skleidžia Boss Selection, yra jo skiriamasis bruožas. 1998-aisiais pristatyti Boss Bottled vos pasirodę sulaukė nepaprastos sėkmės. Šie stilingoje sidabro ir pilkos spalvos pakuotėje slypintis kvepalai įkūnija tikrą vyriškumą, o jų gaivus ir seksualus kvapas daro juos išties klasikinius. Mados namai HUGO BOSS pristatė Boss Soul 2005-ųjų pavasarį. Šiuos savotiškus kvepalus sukūrė garsi parfumerė Ursula Wandel. Boss Soul kvapo pagrindą sudaro keturi pagrindiniai prieskoniai: pipirai, anyžiai, kalendros ir cinamonas. 2006 m. trečią kartą „atgimę” ribotos serijos Boss In Motion žavi ne tik ryškiu energijos teikiančiu kvapu, bet ir rafinuotu šiuolaikišku juodos spalvos flakonu. 2004 m. pasirodžiusių sezoninių kvepalų Boss In Motion sėkmė paskatino mados namus HUGO BOSS tais pačiais metais pristatyti ribotos serijos kvepalus, slypinčius metaliniame žalios spalvos flakone. Jų kvapas – stulbinantis gaivos antplūdis – teikia energijos ir žadina jausmus. 1995 m. pasirodžiusių X kartos įkvėptų Hugo kvapas sukelia pojūtį, tarsi kvėpuotum šiaurės oru, klaidžiotum didžiulių miškų tankmėje ir girdėtum į raižytą krantą dūžtančias bangas. HUGO BOSS – didžiausi ir bene garsiausi mados namai Vokietijoje, vieni iš lyderių pasaulyje. HUGO BOSS kvepalai įkūnija pašėlusį gyvenimo tempą, nepripažįstantį jokių kompromisų, nesitaikstantį su atgyvenusiomis visuomenės normomis, laužytį taisykles. Džiaugtis gyvenimu ir nuolat judėti pirmyn, nesustoti – štai pagrindinis šių žmonių moto. HUGO BOSS kvepalai padeda prisitaikyti prie tokio gyvenimo būdo, pulsuodami beprotišku ritmu ir tik jiems būdinga energija. HUGO BOSS veidas tokie aktoriai kaip Silvestras Stalonė, garsus atletas, penkiskart Wimbledon’o čempionas Bjornas Borgas bei policininkai iš „Majamio karščio”. Hugo Boss tai jauno, stipraus, gražaus ir turtingo žmogaus vizitine kortelė.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (44 dalis) Sean John

Jausmus žadinantys Unforgivable sukurti aistringam ir savitam vyrui. Kerintis nepamirštamas jų kvapas tarsi byloja: būk seksualus, būk išskirtinis, būk aistringas. Unforgivable ne tik pabrėžia vyriškumą, bet ir suteikia prašmatnumo. Garsus hip-hop‘o pasaulio atstovas – atlikėjas ir prodiuseris, gana sėkmingas verslininkas Sean‘as Kombs‘as, taip pat žinomas, kaip Puff Daddy, o vėliau pakeitęs savo slapyvardį į P. Diddy, gimė 1970 m. Harleme. Jis niekada neabejojo savo projektų sėkme ir dabar yra žinomas ne tik kaip atlikėjas, bet ir kaip prekės ženklo „Sean John“ savininkas. 1998 m. jis pradėjo kurti vyriškų drabužių linijas, o „Sean John Combs“ – taip pavadinta drabužių linija, nominuota apdovanojimui už geriausią dizaino idėją. „Jeigu kažkas vilkės sportinį kostiumą, aš noriu, kad net už trijų rajonų matytųsi, kad tai čempiono kostiumas“ – sako Sean‘as Kombs‘as. 2006 m. jis sukūrė ir pristatė vyriškus kvepalus „Unforigivable“, kurie per neįtikėtinai trumpą laiką tapo žinomi ir populiarūs. Sean‘as Kombs‘as teigia, kad kvepalai „Unforigivable“ idealiai atspindi prekės ženklo „Sean John“ energiją, seksualumą ir eleganciją. „Tuomet, kai mes nusprendėme sukurti kvepalus, aš norėjau sukelti revoliuciją parfumerijos pasaulyje. Aš norėjau sukurti tokį kvapą, įpakavimą ir reklamą, kokių dar nebuvo. Aš pasiklioviau savo dizainerio bei atlikėjo patirtimis ir pristačiau kvepalus „Unforigivable“ kaip muzikinį albumą. Ir štai mes sukūrėme tikrą hitą!” – sako Sean‘as Kombs‘as.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (13 dalis) Dunhill
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (13 dalis) Dunhill

Savitas, žadinantis geismą ir viliojantis Desire Blue aromatas stebina nepaprastu kvapų deriniu. Sukurtas vyrui, kuris nuolat išlieka nepriklausomas, nepaiso apribojimų, vertina laisvę ir vadovaujasi taisykle: „dirba, kad gyventų, o ne gyvena, kad dirbtų”. Meilę gyvenimui, trykštančią energiją, laisvę, vyriškumą – visa tai įkūnija nepaprastas Fresh aromatas. Jaudinamai gaivus kvapas. Tarsi šuolis į tyrą kalnų ežerą, apsuptą pasakiško peizažo. Sukurtas vyrui, turinčiam įgimtą charizmą ir niekada neprarandančiam savitvardos, net ir sudėtingiausiose situacijose. Vyrui, kuris žengia per gyvenimą su tikru pasitikėjimu ir visada lydimas sėkmės. Dunhill Man – tai Dunhill kvapas šių laikų džentelmenui. Tikrojo vyriškumo atspindys. Sukurtas nepaprasto žavesio vyrui, šių laikų džentelmenui, kuris puikiai žino tikrąsias gyvenimo vertybes. Moterys trokšta jo draugijos, o vyrai siekia būti panašūs į jį. Stiprus ir jausmingas, ramus ir išlaikytas, jis puikiai jaučiasi ir žavi aplinkinius tiek vilkėdamas kostiumą, tiek ir mėgstamus džinsus.