Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Archives for Vartotojai - Page 2

Oro keleivių teisės

ES direktyva suteikia daugiau teisių keliaujantiems lėktuvais 2005 m. vasario 17 d. įsigaliojo ES direktyva, kuri numato: - didesnes nei iki šiol kompensacijas, kai parduota daugiau bilietų, negu yra vietų; - keleivių aptarnavimą arba keleivio teisę atsisakyti sutarties, kai lėktuvas…
Plačiau >>

Vartotojų teisės

Lietuvos vartotojų teises, pažeistas perkant prekes ar paslaugas Europos šalyse, ir Europos vartotojų teises, pažeistas Lietuvoje, gins neseniai Vilniuje atidarytas Europos vartotojų centras. Tokie centrai ES šalyse dirba tam, kad žmonės, keliaujantys iš vienos šalies į kitą ir perkantys prekes…
Plačiau >>

Pobūvių organizavimas mokesčių inspekcijos akiratyje

Artėjant Šv. Kalėdoms ir Naujųjų Metų šventėms, Vilniaus apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos Švenčionių skyrius sustiprino maitinimo paslaugas teikiančių ir pobūvius organizuojančių ūkio subjektų kontrolę. Analogiški patikrinimai buvo atliekami ir 2003, ir 2004 metais. Banketų, pobūvių, šventinių vakarų metu gautos pajamos…
Plačiau >>

Vartotojų interesų atstovavimo aplinka

Vartotojų teisių gynimas yra viena iš svarbiausių valstybės ekonominės ir socialinės politikos sričių. Tinkamas vartotojų teisių apsaugos lygis – viena iš prielaidų sėkmingai įsilieti į Europos Sąjungos vieningą rinką. Šiandien Lietuvoje vertinamos ir ginamos vartotojo teisės ir jų interesų atstovavimas…
Plačiau >>

Kur ginami kiekvieno vartotojo pažeisti interesai?

Vartojimo santykiai šiandienos pasaulyje apima beveik visas gyvenimo sritis. Tai ne tik prekių pirkimas, bet ir įvairios paslaugos: telekomunikacijų, statybų, ryšių, transporto, turizmo ir kt., todėl rinkos priežiūrą vykdo ir vartotojų teises pagal suteiktą kompetenciją gina net keliolika valstybės ir…
Plačiau >>

Pardavėjo pareigos parduodant daiktus vartotojui

Pardavėjo pareigos parduodant daiktus vartotojui: Pardavėjas privalo informuoti pirkėją apie parduodamų daiktų kokybę, jų kainą (įskaitant visus mokesčius), vartojimo būdą ir saugumą, kokybės garantijos terminą, tinkamumo naudoti terminą; Pardavimo kaina ir standartinio vieneto kaina turi būti gerai matoma, lengvai įskaitoma…
Plačiau >>

Ką daryti įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą?

Įsigijęs prekę ar paslaugą vartotojas kartais nusivilia prekės ar paslaugos kokybe, nes ji neatitinka jo lūkesčių ir pardavėjo pateiktos informacijos. Kiekvienas vartotojas apie įsigyjamą prekę ar paslaugą turi teisę gauti išsamią, tikslią ir aiškią informaciją. Ji turi būti suteikta, kol…
Plačiau >>

Ką reikia žinoti, kai įsigytą prastos kokybės prekę pardavėjas atsisako ją priimti atgal

Vartotojas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą. Jame turi nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą vieną iš reikalavimų (pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atitinkamai sumažinti prekės kainą, nutraukti pirkimo–padavimo sutartį ir grąžinti…
Plačiau >>