Neurolingvistinio programavimo (NLP) technikų naudojimas bendraujant su klientais
KAS VALDO KALBA, TAS VALDO ŽMOGŲ – NEUROLINGVISTINIO PROGRAMAVIMO (NLP) TECHNIKŲ NAUDOJIMAS BENDRAUJANT SU KLIENTAIS
Nauda: Seminaro- treningo (stebėdami savo ir kitų elgesį) metu dalyviai išmoks atpažinti svarbiausius kūno kalbos signalus, būdingus konkrečiam asmeniui. Lavins praktinius įgūdžius ir išsiaiškins, kaip užmegzti neverbalinį dialogą ir suprasti ką ir kaip žmogus/klientas mąsto, kaip atpažinti ir įtakoti atitinkamas kliento būsenas bei nuotaikas, užprogramuoti “palankų” kliento sprendimo priėmimą, įveikti klientų pasipriešinimą bei išvengti konfliktinių situacijų naudojantis NLP technikomis.
Seminaras skiriamas:
Vadovams, pardavimo vadybiniams ir kitiems darbuotojams, kuriems dažnai tenka bendrauti su žmonėmis.
Tikslas:
Supažindinti su NLP įtakojimo sisteminiu metodu: lavinti įgūdžius keičiant savo elgesį, norint pasiekti norimų kito žmogaus elgesio pokyčių ir parduoti prekę/paslaugą.(Penki būdai kaip įtakoti klientus).
Mokymo metodai:
Teorija pateikiama aptariant praktines užduotis, darbas mažose grupėse, savarankiško darbo užduotys, video filmavimas.
Pagrindinės temos:
Kliento mąstymo būdo supratimas, pastebint žodinio ir kūno kalbos signalus.
Asmeninio bendravimo su klientu kontrolė (jeigu Jūsų elgesio stereotipų įvairovė didesnė nei kito žmogaus Jūs turėsite eilę galimybių kontroliuoti situaciją ir pakreipti ją norima linkme).
Bendravimo būdų įvairovė, skatinanti skirtingo tipo klientus priimti Jūsų idėjas ir pasiūlymus. Įgūdžius reikalingų įveikiant klientų priešiškumą ir valdyti konfliktus lavinimas.
Seminaro trukmė: 8 – 16 valandų