| |

Testas “KEY WORD TRANSFORMATION” (Raktinio žodžio keitimas)

For questions 1-10 complete the second sentence so that it has a similar meaning to the first sentence, using the word given (Vartodami raktinį žodį, atsakymais į 1-10 klausimus užbaikite antrąjį sakinį taip, kad šis sakinys turėtų tokią pat prasmę, kaip ir pirmasis). Do not change the word given (Nekeiskite raktinio žodžio). You must use between two and five words, including the word given (Jūs turite panaudoti nuo dviejų iki penkių žodžių, įskaitant raktinį žodį).

| |

Kur galima atostogauti? – pamoka 7 kl.

Pamokos pabaigoje mokiniai sugebės kompiuteriu suplanuoti savo atostogas pasirinkdami kelionės maršrutą (net su keliais), pagal kainą ir paslaugas tinkamą viešbutį, susidaryti lankytinų vietų sąrašą, sužinoti lankytinos šalies duomenis apie gyventojų skaičių, vidutinę gyvenimo trukmę, valiutą, teritoriją, įspūdingas vietas. Vadovėlio I dalyje mokiniai skaitė apie Tailandą, klausėsi teksto apie Ispaniją, analizavo laišką iš Norvegijos, todėl jiems bus įdomu sužinoti truputį daugiau apie šias šalis ir jų žmones bei įdomiausias vietas.

| |

“English for Busy People” – recenzija

Recenzuojamas mokymo-metodinis kompleksas adresuotas, kaip ir nurodoma pavadinime, “veikliems” arba “užsiėmusiems” žmonėms, kurie turi mažai laiko, bet turi norą ir jaučia būtinybę išmokti anglų kalbą. Pakankamai dažna mūsų dienų situacija. Kompleksas skirtas suaugusiems žmonėms, kurie kažkada mokėsi anglų kalbą, bet yra užmiršę, arba turi tik pagrindus (pradedantieji), arba vyresniųjų klasių moksleiviams, pajutusiems poreikį realiai mokėti šnekamąją kalbą ir naudoti bendravime.. Visų pirma, norėtųsi pastebėti ir pasveikinti sėkmingą bandymą išspręsti dvi problemas, apie kurias daug kalbama, bet ne taip daug daroma. Pirma – užsienietiškų vadovėlių ir mokymo medžiagos (šiuo atveju – gerai žinomo ir puikiai užsirekomendavusio anglų kalbos videokurso “LOOK AHEAD” (BBC) susidedančio iš kelių lygių, į kiekvieną kurių įeina video-, audiokasetės ir savarankiško mokymosi vadovėliai) adaptacija naudojimui mūsų šalyje (Rusijoje – “ANKOMOS” pastaba), atsižvelgiant į mokymo situacijos ypatumus, nacionalinį mentalitetą ir kitus faktorius. Antra – medžiagos pritaikymas distanciniam mokymui, kaip pagrindinei mokymo formai netolimoje ateityje.

| |

Kosmoso tyrinėjimas – pamoka 7 kl.

Iš antrojo vadovėlio “Enterprise II” skyriaus mokiniai jau šiek tiek žino apie astronautų gyvenimą ir jų dienos rutiną kosmose, todėl jiems bus labai įdomu sužinoti daugiau ir pagilinti žinias apie skaitytus faktus, žmones, retos profesijos atstovus. Be kita ko, jie sužinos, kad net vaikai gali atlikti kosmoso tyrimus ir domėtis tokiomis globaliomis problemomis.

| |

LOOK AHEAD — nauja mokymo kurso karta

1970-ųjų metų pabaigoje BBC ENGLISH išleistas anglų kalbos kursas FOLLOW ME mokomųjų videokursų parengimo srityje pelnė pasaulinį pripažinimą. Pritaikytas dėstymui įvairiomis kalbomis, FOLLOW ME per pastaruosius dešimtį metų apkeliavo daugiau kaip aštuoniasdešimties pasaulio šalių televizijų ekranus ir tapo žinomiausiu istorijoje anglų kalbos kursu. Jis padėjo įgyti anglų kalbos žinias milijonams žmonių (tiek namų sąlygomis, tiek mokymosi auditorijose). LOOK AHEAD — nauja mokymo kurso karta. Parengtas BBC (British Broadcasting Corporation) kartu su Longman leidykla, Britų Taryba bei Kembridžo universiteto egzaminų komisija, dalyvaujant Europos Tarybai, be jokios abejonės, LOOK AHEAD yra pilniausias ir prestižiškiausias iš visų kada nors sukurtų anglų kalbos videokursų.

| |

Pasaulio šalys ir jų sostinės – pamoka 6 kl.

Mokytojas, naudodamas internetą anglų kalbos pamokose, integruoja ir kitus mokomuosius dalykus, individualizuoja mokinių darbą ir mokymą sieja su tarptautiniais ryšiais. Paprastos pamokos metu tai atlikti kur kas sunkiau negu naudojant internetą kompiuterių klasėje:
– organizuojant mokinių darbą poromis, mokiniai internete rasta informacija gali dalytis su kitais, perteikti gautas žinias žodžiu ir įgyti oratorinės patirties kalbėdami klasei (auditorijai).
– darbui internete skiriamas specialus sąsiuvinis, tampantis mokiniui informacijos šaltiniu: čia kaupiami adresai, nuorodos, nurodymai apie paiešką, duomenų bazę. Ši informacija naudinga ne tik jiems patiems, bet ir draugams ar šeimos nariams.
– renkant faktus iš interneto ir apie internetą bei juos klasifikuojant siekiama dirbti lėtai, laipsniškai, sistemingai.

| |

Knygos – Practice Book, Workbook

Additional Reading – papildomo skaitymo tekstai. Medžiaga parengta kiekvienai pamokai ir sudaro 10 – 12 psl. papildomų užduočių ir tekstų. Pamokų medžiaga susisteminta pagal temas, kurios pateikiamos kiekvienos pamokos pradžioje. Vienas iš vadovėlio privalumų – grįžimas prie tos pačios temos (leksikos arba gramatikos) keliose pamokose, tą temą plėtojant ir gilinant.

| |

Interneto skelbimai ieškantiems draugų – pamoka 6 kl.

Mokytojas, naudodamas internetą anglų kalbos pamokose, integruoja ir kitus mokomuosius dalykus, individualizuoja mokinių darbą ir mokymą sieja su tarptautiniais ryšiais. Paprastos pamokos metu tai atlikti kur kas sunkiau negu naudojant internetą kompiuterių klasėje:
– organizuojant mokinių darbą poromis, mokiniai internete rasta informacija gali dalytis su kitais, perteikti gautas žinias žodžiu ir įgyti oratorinės patirties kalbėdami klasei (auditorijai).
– darbui internete skiriamas specialus sąsiuvinis, tampantis mokiniui informacijos šaltiniu: čia kaupiami adresai, nuorodos, nurodymai apie paiešką, duomenų bazę. Ši informacija naudinga ne tik jiems patiems, bet ir draugams ar šeimos nariams.
– renkant faktus iš interneto ir apie internetą bei juos klasifikuojant siekiama dirbti lėtai, laipsniškai, sistemingai.

| |

Anglų kalbos pamokos

As you can see from the picture, there is a line of turbines and a wather jet flowing throgh them. Let’s say that the water is flowing withouth any looses from a tank pozitioned 10m higher then the turbines. According to the mathematics and physics, from the powwer needed to pump the wather back into the tank., and the ideal power that we can get from the turbines is not the same. Let’s assume that the magnitude of the flow is 10 liter per second (m=10 l/s). The speed of the injetion flow is u=14.00714104m/s. The power, needed to pump the wather back into the tank is P=F*v=m*v*v, that meanes that P=1.962 W.

| |

12 klasės anglų kalbos pamoka 7

Pupils are given handouts with the speech of Domingo Solans “Parameters of the eurosystem’s monetary policy”, which has been copied from the internet http://europa.eu.int, dictionaries and guide questions: 1. What factor is closely connected with the rate of exchange? 2. What does “central banking independence” mean? 3. How do you understand “preparation of the markets”? 4. Which factor is the most significant for the currency to become international?