| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (41 dalis) Gwen Stefani

Pirmuosius savo prekės ženklo L.A.M.B. kvepalus viena originaliausių muzikos žvaigždžių Gwen Stefani pavadino tiesiog L. Toks pavadinimas buvo pasirinktas neatsitiktinai: „L“ – tai pirmoji žodžio Love (išvertus iš anglų kalbos reiškia „meilė“) ir Gwen Stefani drabužių prekės ženklo L.A.M.B. raidė. Neprilygstamas, efektyvus ir seksualus kvepalų L aromatas tarsi Gwen parašas – žavus jos asmenybės atspindys. L aromatas iš pradžių žavi „skaniu“ gėlių kvapu, kuris pereina į „kibirkščiuojančią“ gaivą ir galiausiai apsupa šiltu muskuso kvapu. Gwendoline Renee Stefani gimė 1969 m. Kalifornijoje. Jos motina Patti – pusiau škotė, pusiau britė, turinti airiško kraujo, o tėvas Denis Stefani – italas. Nuo vaikystės Gwen Stefani tėvai skatino būsimosios žvaigždės domėjimąsi muzika: mokė ją miuziklų dainų, supažindino su amerikiečių folk muzika. Scenoje Gwen Stefani debiutavo atlikusi dainą iš miuziklo „Muzikos garsai“. Galima teigti, kad Gwen Stefani yra išskirtinė asmenybė: ne tik dainininkė, dainų autorė, bet ir aktorė, ir modelis, ir parfumerijos linijos kūrėja. „Andegraundo mūza“, – taip Gwen Stefani apibūdino Michele Scannavini, kompanijos „Coty Prestige“ prezidentas. 2003 m. ji sukūrė mados linija „L.A.M.B.“ ir atsiskleidė kaip dizainerė. Gwen Stefani kurtais rūbais ir aksesuarais mielai ėmė puoštis tokios žvaigždės, kaip Nicole Kidman, Paris Hilton, Nicole Richie, Pamela Anderson, Halle Berry, bet geriausiai savo kurtus drabužius išgarsino pati Gwen.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Hermes

Mados namų Hermes istorija prasidėjo dar 1837 m., kai Thierry Hermes įkūrė kompaniją gaminančią pakinktus žirgams. Penkios Hermes šeimos kartos nuolat plėtė gamybą ir taip sukūrė tikrą imperiją HERMES, imperiją, kuri diktuoja madą ir siūlo nepriekaištingos kokybės dirbinius. XX a. pradžioje Hermes kompanija ėmė gaminti dirbinius iš odos, o vėliau ir juvelyrinius papuošalus iš aukso ir sidabro, laikrodžius, pelenines, šilkinius šalius bei drabužių kolekcijas ir galiausiai mados namai Hermes 1960 m. pradžioje pasinėrė į parfumerijos pasaulį. 1961 m. buvo sukurti kvepalai „Caleche“ – vienas iš klasika pripažįstamų kvapų, vertinamas visame pasaulyje. 1970 m. pristatyti mados namų Hermes kvepalai „Equipage“ – unikali vyriška kompozicija, o 1974 m. išskirtiniai moteriški kvepalai „Amazone“. 1984 m. pastatą, kuriame buvo įsikūrusi kompanija Hermes, papuošė neįtikėtino dydžio ryškiai raudonas kaspinas naujų moteriškų kvepalų „Parfum d‘Hermes“ sukūrimo ir pristatymo proga.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Hilary Duff

Hilary Duff With Love – Hilary Duff įkūnija visas meilės rūšis ir mastą: besąlygišką šeimos meilę, kilnią draugystę ir kvapą gniaužiantį meilės nuotykių jaudulį. Egzotiškų vaisių dvelksmas suteikia intriguojantį atspalvį sodriam medienos ir aistrą žadinančiam ambros kvapui, kurį skleidžia šie rytietiški kvepalai. Hilary Duff amerikiečių aktorė ir dainininkė gimė 1987 m. Jau vaikystėje Hilary Duff kartu su savo seserimi pradėjo mokytis aktorinio meistriškumo paslapčių. Pirmasis Hilary Duff pasirodymas scenoje įvyko dar tuomet, kai jai buvo šešeri metai. Ji atliko vieną iš vaidmenų balete. Tapti aktore svajojo ne tik Hilary Duff, bet ir jos sesuo, dėl šios didelės svajonės jos kartu su motina nusprendė persikelti į Kaliforniją. Tapusi žymia aktore Hilary Duff keletą metų svarstė apie kvepalų sukūrimą, kurie būtų įdomūs tiek jaunoms, tiek vyresnio amžiaus moterims. Ir svajonė išsipildė: pasaulį išvydo kvepalai „With love“, atspindintys įvairiapusį pačios Hilary Duff skonį ir stilių.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Hugo Boss

Hugo Boss Woman – Moterims skirtas sėkmės aromatas. Šiuolaikiška, stipri, pasitikinti savimi moteris įkvėpė sukurti stilingą ir šiuolaikišką moterims skirtą kvapą Hugo Boss Woman. Ji atkakliai siekia savo užsibrėžtų tikslų, bet puikiai suderina savo asmeninio gyvenimo ir karjeros siekius. Hugo Boss Femme aromatas tarsi odė moterims. Ištaigingas, užburiantis aromatas Hugo Boss Femme įkūnija moteriškumą, spinduliuoja eleganciją ir šilumą bei žadina jausmus. Tai kvapas romantiškoms ir kupinoms džiaugsmo moterims. Hugo Boss Pure Purple – šiuos nepaprastus kvepalus HUGO BOSS sukūrė 2006 metais. Parastas ir visiškai natūralus Pure Purple kvapas suteiks Jums drąsos gyventi taip, kaip norite, ir išryškins Jūsų moteriškumą. 2003-ųjų rudenį mados namų HUGO BOSS pristatyti moteriški kvepalai Boss Intense žavi ryškiu kvapu. Kvapas Hugo Boss XX spinduliuoja moteriškumą ir jausmingumą. Moterims skirti Hugo Boss XX ir vyrams skirti Hugo Boss XY kvepalai tarsi atspindi moters ir vyro santykius. Jie skirtingi, bet vienas be kito tiesiog negali gyventi. Jų ryšys toks stiprus, kad neįmanoma tampa įmanoma, pranyksta skiriančios sienos ir gyvenimo keliu jie darniai žengia drauge. Hugo Boss Woman – Aromatas nepriklausomoms moterims. Toms, kurios žino, ko nori, pasitiki savimi ir savo jėgomis. „Hugo Boss“ moteris nepaiso apribojimų ir vertina laisvę. 1997 – aisiais pasirodžiusį kvapą Hugo Boss Woman sukūrė Ursula Wandel.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (44 dalis) Iceberg

Italų mados namų Iceberg moterims skirtas kvapas Twice tarsi gaivus skambesys, sukurtas iš nepaprastų detalių, švelnių užuominų ir pastelinių spalvų. Jaunatviška, laisva ir mylinti gyvenimą moteris – tai moteris, kuriai skirtas kvapas Twice. Kompaniją „Iceberg“ įkūrė Giuliana Marchini Gerani siekdama įgyvendinti išskirtinį projektą: sukurti pirmąją liniją trikotažo drabužių, įkvėptą „sport fashion“ koncepcijos. Ji tapo pirmąja, kuri sujungė madą ir sportą. Tai buvo naujovė mados pasaulyje, kuri sulaukė didelio dėmesio. Giuliana ir jos kūrybą pastebėjo visi, ir nieko keisto, nes ji buvo pirmoji moteris, turėjusi teisę kurti Italijos prezidentui. Šiuolaikinio gyvenimo tempas, menas, prabanga, skirtingų kultūrų elementai ir puiki nuotaika – penki dalykai, kurie įkvepia „Iceberg“ drabužių kolekcijas. „Iceberg“ drabužiai sukurti tam, kad pabrėžtų privalumus. Jie užburia subtilia elegancija, kupina ironijos, spinduliuojančia seksualumą, bet be užuominos į vulgarumą. Mados namai „Iceberg“ buvo vieni pirmųjų pakvietę įžymybes reklaminėms kampanijoms. Šiandien mados namai „Iceberg“ garsėja ne tik kokybiškais drabužiais, bet ir laikrodžiais, akiniais, aksesuarais, avalyne ir kvepalais. Pirmieji mados namų „Iceberg“ kvepalai pasirodė 1988–aisiais. Po jų buvo išleisti kvepalai: „Iceberg Twice pour Femme“ (1994 m.), „Iceberg Twice pour Home“ (1995 m.), „Iceberg Twice Ice“ (1998 m.), „Iceberg Fluid Man“ (2000 m.), „Iceberg Fluid Woman“ (2000 m.).

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (45 dalis) Issey Miyake

Issey Miyake L’Eau D’Issey Ladies Summer – Pažadinkite savo jausmus pasitelkę kvepalus, kuriuos sukurti įkvėpė vasaros gamtos ramybė ir gaiva. Nuostabiai žolių stiebeliais puoštame flakone glūdintys kvepalai įkūnija šio įnoringo metų laiko dvasią. Drabužius ir kvepalus kuriantis dizaineris Issey Miyake gimė 1938 m. Hirosimos mieste, kuris išgarsėjo, kai 1945 m. rugpjūčio 6 d. „Enola Gay“, specialiai modifikuotas JAV karinių pajėgų naikintuvas B-29, numetė atominį ginklą „Little Boy“ („Mažylis“). Tuo metu Issey Miyake buvo tik septyneri metai. Jis išgyveno, bet prarado beveik visus artimuosius. 1959 m. būsimasis dizaineris įstojo į Tokijo universitetą „Tama art“ ir jau tada pradėjo svajoti apie drabužių kūrimą. Pirmoji Issey Miyake kolekcija pavadinimu „Poema iš audinio ir akmens“ buvo pristatyta 1963 m. Baigęs Tokijo universitetą dizaineris nuo 1965 m. persikėlė į Paryžiuje, o vėliau ir į Niujorką. Pažinęs europietiškas ir amerikietiškas drabužių dizaino tradicijas, Issey Miyake vis dėl to nepasiliko nei Europoje, nei Amerikoje, o sugrįžo į Tokijų ir 1970 m. įkūrė kompaniją „Miyake Design Studio“. Dizaineris siekė sukurti paprastus „drabužius žmonėms“, tokius kaip amerikietiški džinsai ir trikotažiniai marškinėliai. Drabužių pristatymams dažnai kvietė ne profesionalius modelius, bet paprastus žmones.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (46 dalis) J. Lo

Sukurti Glow After Dark įkvėpė draugus siejantis ryšys, ir naktines linksmybes dievinančių merginų nuotykiai bei joms atsiveriančios galimybės. Rytietiško ir gėlių kvapo kvepalai Live skleidžia svaiginančią energiją, žadina geismą ir intymumą. Apie flakoną žaismingai besivejantys „kaspinai” simbolizuoja šokį – jo energiją ir judesį. Švęsdama penkmetį savo pirmųjų kvepalų Glow by J. Lo žymi dainininkė Jennifer Lopez pristatė savo gerbėjams ribotos serijos kvapą J. Lo Shimmer. Nors naujame kvepalų buteliuke slypi pirmųjų kvepalų Glow by J. Lo aromatas, J. Lo Shimmer išsiskiria tuo, jog suteikia odai spindesio. Kvepalų buteliukas sukurtas iš matinio švelnaus kreminio atspalvio stiklo papuoštas žymiuoju užrašu su „Swarovski“ kristalais. Prabangūs kvepalai Live Luxe slypi ryškiame dekadentiškai atrodančiame flakone. Iš pradžių pasklidęs skanus viliojantis sultingų kriaušių ir persikų aromatas susilieja su žaviu pakalnučių ir egzotišku frezijų dvelksmu. Jennifer Lopez kvapo Deseo pavadinimas reiškia „norą“, „svajonę“, t.y. tai, ko trokštate. „Šis žodis labai tinkamas apibūdinti dabartinį mano gyvenimo periodą. Aš noriu bendrauti su žmonėmis, įkvėpti juos, siekti daugiau ir niekada nesustoti. Štai kas slypi šiame žodyje”, – teigia Jennifer. Šie kvepalai, kaip teigia pati žvaigždė, primena kvapus, tvyrančius jos sode, o kvepalų buteliuko forma simbolizuoja almazą. Jennifer Lopez gimė 1969 m. Niujorke emigrantų šeimoje.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (47 dalis) Jean Charles Brosseau

Jean Charles Brosseau teigia, kad kvepalai yra magiškas kūrinys: jie nematomi, jų negalima paliesti, bet jie žadina jausmus ir visam laikui išlieka atmintyje. Ombre Rose L’Original – tai puikus derinys prašmatnaus kvapo, poetiško pavadinimo ir kvepalų buteliuko formos. Legenda byloja, kad pats Jean Charles Brosseau paprašė parfumerių, kad jie sukurtų kvapą, kuris primintų mylimą senelę, jos pudrą, sausainius ir šeimos pietus. Žymus dizaineris Jean Charles Brosseau baigęs aukštosios mados mokyklą Paryžiuje 1955 – aisiais įkūrė savo prekės ženklą ir įsteigė mados namus. Parfumerijos pasaulyje debiutavo 1981–aisiais pristatęs pirmuosius išskirtinius kvepalus „Ombre Rose“. Šie kvepalai sulaukė tokios didelės sėkmės ir puikių atsiliepimų, jog pats dizaineris prisipažino, kad buvo maloniai nustebintas ir to nesitikėjo. „Ombre Rose“ tapo vienais iš perkamiausių kvepalų Prancūzijoje, JAV, Vidurio Rytuose. Šis Jean Charles Brosseau sukurtas parfumerijos šedevras priskiriamas prie aukščiausios klasės kvepalų ir prilyginamas jau klasika tapusiems: „Chanel No.5“, „Guerlain Samsara“, „Yves Saint-Laurent Opium“, „Nina Ricci L’Air du Temps“, „Dior Diorissimo“…

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis)
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis)

Skandalinga reputacija garsėjanti Londono apatinio trikotažo „imperija”, siejama su gundymu, malonumu ir jausmų provokavimu, pristato kvepalus Agent Provocateur. Šie kvepalai, kuriuos sukūrė Joseph’as Corré ir Serena Rees, įkūnija kvepalų – priemonės žadinti seksualinį potraukį – fenomeną. Absoliučiai moteriški Agent Provocateur sukurti priminti mums, koks galingas gali būti geismą žadinantis nepamirštamas kvapas. „Norime pasiūlyti tobulą kvapo ir vilionės „sąjungą”, kad patirtumėte nepaprastą jaudulį”,– sako jų kūrėjas Joseph’as Corré. Alexander McQueen – tai vienas ekscentriškiausių ir talentingiausių mados pasaulio atstovų, dažnai vadinamas tiesiog mados genijumi. Alexander McQueen gimė 1969 – aisiais Londone. Būdamas tik šešiolikos po nuolatinių konfliktų su šeima ryžosi mesti mokyklą ir įsidarbino pameistriu ateljė „Anderson & Shepherd”. Dar jaunystėje būsimasis dizaineris visus stebino kontraversiška kūryba: baigdamas „Cental St Martin’s” menų mokyklą pristatė kelnes „bamsterius”, kurių liemuo buvo taip stipriai pažemintas, kad aplinkiniai galėjo matyti kelnes dėvinčiojo „sėdynę”. 1992 – aisiais įkūręs savo mados namus iki šių dienų Alexander McQueen dėl teatralizuotų kolekcijų pristatymų sulaukia daug žiniasklaidos dėmesio. Negyvais skėriais aplipusios purvinos manekenės, skrybėlėse plazdantys drugiai – tik maža dalis šių šou elementų.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Clinique

Clinique Aromatics Elixir Eau de Toilette – išties originalūs Clinique kvepalai. Kur kas daugiau nei kvepalai. Clinique Happy Heart Eau de Parfum – gėlių gausa. Truputis šilumos. Jausmų gelmė. Kvėpinkitės, ir Jūsų širdį užplūs laimė! 1960 metų pabaigoje žurnalistė Carol Philips atkreipė dėmesį į tai, kad kai kurių amerikiečių moterų oda yra nuostabi. Ji atliko tyrimą, kurio dėka paaiškėjo, kad visos šios moterys lankėsi viename ir tame pačiame kosmetologo kabinete ir naudojo tas pačias kosmetikos priemones. Netrukus žurnale „Vogue” buvo išspausdintas straipsnis pavadinimu „Ar galima turėti nuostabią odą?”. Atsakymas į šį klausimą buvo „Taip, galima”. Šį straipsnį perskaitė kompanijos Estee Lauder savininkai ir Carol Philips pasiūlė vadovauti naujai kompanijai, kuri būtent ir gamins tokias kosmetikos priemones. Taip 1968 m. JAV rinkoje atsirado kompanija CLINIQUE LABORATORIES. Nuo daugelio kitų kosmetikos kompanijų CLINIQUE skiriasi tuo, kad siekia patenkinti individualius odos priežiūros poreikius ir nesiūlo vienos odos priežiūros priemonės visų tipų odai. CLINIQUE odos priežiūros produktų linijos skirtos individualioms odos priežiūros problemoms spręsti.