Žyma: E – komercija

Plečiama sistema „GSM-bankas”

"Snoro" bankas plės "GSM-bankas" paslaugos teikimo tinklą. Iki šiol paslauga “GSM-bankas” galėjo naudotis tik mobiliojo ryšio bendrovės "Omnitel" abonentai, o rugsėjo mėnesį ja naudosis ne tik Lietuvos bendrovių "Bitė GSM", "Tele2", bet ir viso pasaulio mobiliojo ryšio operatorių abonentai. Greitai bankas informuos savo klientus apie naują abonentinį numerį, kurį surinkus bus galima gauti reikiamą informaciją bet kuriuo paros metu ir bet kurioje pasaulio šalyje....

“Delfi” teikia naują interneto paslaugą

Interneto paslaugų bendrovė “Delfi” pradėjo teikti naujas paslaugas - “Interactive Architects” ir tikisi, jog investicijos į šią paslaugą atsipirks iki kitų metų pradžios. “Interactive Architects” siūlo interneto veiklos strategijos formavimo paslaugas, konsultacijas dizaino, interneto technologijų, e-rinkodaros, e-reklamos, e-verslo, e-komercijos klausimais....

“CHS Baltic” ir Ūkio bankas – į e-verslą

Kompiuterijos didmenos lyderis “CHS-Baltic”, bendradarbiaudamas su Ūkio banku, savo klientams pasiūlė galimybę atsiskaitymus vykdyti internetu. “CHS Baltic” turi apie 300 nuolatinių klientų. Šiuo metu sandoriai internetu sudaro apie 30 proc. bendrovės apyvartos. Tomas Karpavičius, Ūkio banko Strateginio vystymo departamento direktorius, sako, jog “CHS Baltic” klientams internetinės bankininkystės paslaugos papildomai nekainuos. Klientai galės atlikti tarptautinius, vietinius pavedimus, pirkti ar parduoti valiutą. “Ūkio banko elektroninės komercijos strategija orientuota į “verslas-verslui” sistemą. Tai yra pirmas projektas Lietuvoje, kai mes per internetą įsiterpiame tarp didmenininko ir mažmenininko”,...

“Tele2” turės interneto vartus

Švedų mobiliojo ryšio UAB “Tele2” ryžtą įsitvirtinti Lietuvoje patvirtina planai dar šį rudenį atidaryti lietuviškus “Everyday.com” interneto vartus. Pagrindinis jų konkurentas bus UAB “Delfi” vartai. Estijoje "Everyday" vartai veikia nuo 2000 m. kovo mėnesio. Lietuviškieji vartai bus panašūs į estiškuosius. Jų paskirti – padėti ir skatinti naudotis internetu, todėl dabar aišku, kad juos bus paieškos sistema, elektroninis paštas, elektroninė parduotuvė, galimybė siųsti trumpąsias žinutes ir kt....

“Wrislit” eina į internetą

Turizmo agentūra "Wrislit" viena iš pirmųjų Lietuvoje vartotojams pasiūlė užsisakyti lėktuvo bilietus internetu. Alma Staniulionienė, "Wrislit" direktorė, tvirtino, jog dabar klientui nereikės skambinti į kelionių agentūrą ar oro bendrovę ir skrydžius bus galima planuoti patiems. "Mes patvirtinsime kainą, o bilietus pristatysime į užsakovo darbovietę ar oro uostą. Be to, kad klientams būtų patogiau, visą parą veiks pagalbos telefonas, kurio numerį gaus kiekvienas mūsų klientas",– kalbėjo p. Staniulionienė....

El. komercijos augimas pasaulio regionuose

Nors el. komercijos pasaulinės apimtys sėkmingai auga, besivystančios ekonomikos valstybėse jos tebėra nereikšmingos. Būtina el. komercijos plėtros šiose valstybėse prielaida – B2B sektoriaus augimas. Tokios išvados skelbiamos UNCTAD parengtoje “El. verslo ir plėtros 2002 metų ataskaitoje”. Šį pirmadienį paskelbtoje Jungtinių Tautų prekybos ir ekonominės plėtros konferencijos (UNCTAD) ataskaitoje apžvelgiama elektroninio verslo ir plėtros pasaulinė situacija ir prognozės. Taigi, kokios el. komercijos plėtros tendencijos pasaulio regionuose?...

Metų gaminio apdovanojimas – tinklapių kūrimo sektoriaus stiprėjimo ženklas

UAB „Gaumina“ turinio valdymo sistema „Building Blox 4 Web“ 2002 m. Lietuvos Pramonininkų Konfederacijos konkurse „Lietuvos metų gaminys“ IT kategorijoje buvo įvertinta aukščiausiu – Metų gaminio apdovanojimu. “Šiuo apdovanojimu buvo įvertinta ne tik įmonė ar konkretus produktas - šį apdovanojimą visų pirma reikėtų vertinti kaip stiprėjančios interneto tinklapių kūrimo rinkos įrodymą”, - mano UAB “Gaumina” direktorius Darius Bagdžiūnas. Būdama jauna (pirmieji komerciniai tinklapiai Lietuvoje buvo pradėti kurti 1997 m.) bei maža (rinkos vertė yra apie 2,5 – 3 mln. LTL per metus), interneto...

El. komercijos terminų žodynėlis

informacinė visuomenė – tai tokia visuomenė, kurioje visi piliečiai prieina prie žiniu ištekliu ir sugeba pasigaminti relevančią informaciją savo profesinei ir kasdienei veiklai bei aktyviam dalyvavimui visose visuomenės srityse (Kuhlen, 1995). e-komunikacija – bendravimas elektroninėmis priemonėmis: elektroninis paštas, telekonferencijos, pokalbiai internete (chat). e-verslas – apima visu santykiu, susijusiu su tarptautiniu ir nacionaliniu sandoriu sudarymu elektroniniu budu, rušis: pirkimą, pardavimą, tiekimą, užsakymus, reklamą, konsultavimą, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas (sinonimas: e-komercija)....

E-komercija ir netiesioginis apmokestinimas

2000 m. Lisabonos Europos taryboje buvo užsibrėžta įdiegti aiškią ir prognozuojamą e-verslo teisinę bazę, kuri užtikrintų verslo atstovų ir vartotojų interesus bei sąlygotų nuolatinę e-komercijos plėtrą. Deja, dėl e-verslo globalios prigimties netgi didžiausiai pasaulio rinkai - EB vis dar sunkiai sekasi pažaboti globaliausią žmonijos istorijoje prekyvietę. Pastaruoju metu vienas labiausiai diskutuojamų yra e-verslo apmokestinimo klausimas. Nors pirmieji šios srities tyrimai atlikti ir ES teisės aktų projektai parengti gana anksti, dėl sunkumų derinant tarpvalstybinius interesus prireikė kelerių metų tam, kad ES Taryba 2002 m....

Elektroninė komercija – kelias į pelną

Nors Dot.com bumas šiuo metu yra šiek tiek atslūgęs, tačiau elektroninės komercijos technologijos vis dar atveria plačias verslo galimybes. Kaip jas geriausiai išnaudoti? Nemanykite, kad vos tik sukursite savo įmonės tinklapį internete, Jūsų pelnas ims stebuklingai augti. Pirmas žingsnis, kurį Jūs turite žengti, tai kruopščiai suplanuoti, kokiu būdu pritaikysite technologijas savo kompanijoje. Neužmirškite, kad e-komercijos sprendimą reikia suderinti ir su esamais verslo sprendimais. Navision efektyviai sujungia e-komercijos ir esamo verslo sprendimus. Sistemos pagalba, didinsite pelną, kartu mažindami operacijų savikainą ir pritraukdami į savo...