| |

Vaikinai neverkia

Varšuvos L’Art studijos gelmėse vyksta įtemptas darbas. Kuriamas naujas nuotykinis žaidimas Boyz Don’t Cry, kuram patys autoriai jau pranašauja geriausio 2004 m. žaidimo titulą. 3D ir pikselinių šešėlių galite nelaukti – žaidimas atliktas klasikiniu, pieštiniu stiliumi, o žaidimo sąsąją galimą nusakyti tradiciniu LucasArts principu “pažymėk-ir-spustelk”. Žaidimas kuriamas vienvardės lenkiškos komedijos (“Chlopaki nie placza”, 2000), pasakojančios apie dviejų nevykėlių gangsterių nuotykius, pagrindu. Fredas – nervingas, pernelyg savimi pasitikintis banditas, mėgstantis brangius dalykėlius ir turintis blogą įprotį pirma šauti, o tik po to klausinėti. Vieną gražią dieną jis pagavo savo draugelio, rožiniu megztiniu vilkinčio niekšo “SuPearMan” paleistą kulką. Taip būtų ramiai sau ir numiręs, bet Aukštesnės Jėgos nemirtingos Fredo sielos atžvilgiu turėjo kitų planų…

Parkan 2 Online
| |

Parkan 2 Online

„1С“ firma ir kompanija „Nikita“ pristatė oficialų „Parkan 2“ svetainės pristatymą. Visas resursas skirtas antrajai jų išleisto žaidimo „Parkan: Imperijos kronika“ daliai, tapusiam populiariu dešimtims tūkstančių žaidėjų. Svetainės lankytojai joje ras pačius tiksliausius ir šviežiausius projekto duomenis, naujokai, dar nesusipažinę su pirmąja žaidimo dalimi, galės susipažinti su išsamiu Parkan visatos aprašymu, žaidimo vaizdų ir kitų dalykų. Ateityje svetainė bus nuolat atnaujinama ir papildoma informacija.

| |

Nauji Warcraft 3 smegenys

Dauguma mėgsta kritikuoti strateginį kompiuterio intelektą šiuolaikiniuose RTS, kaltindami jį sukčiavimu ir nenatūraliu pačiam žaidėjui elgesiu. Būtent dėl to pora entuziastų pasaulin paleido Warcraft 3: Reign of Chaos ir Warcraft 3: The Frozen Throne nemokamą modifikaciją Advanced Melee AI (sutrumpintai – AMAI). AMAI – tai bandymas ištaisyti jau egzistuojančio AI, Blizzard programistų “įsiūto” į žaidimo kodą, trūkumus. Pagerintas elektroninis priešininkas pastoviai įvertina kovos eigą, pagal įvairius parametrus (turimas aukso kiekis, priešiškų armijų dydžiai, kiek ilgai jau trunka žaidimas, ir t.t.) pasirinkdamas geriausią taktiką. Jis veikia bet kuriame skirmish tipo žemėlapyje ir šiai dienai (v2.31) palaiko visas pataisoje v1.17b įvestas naujoves, o, kad sudarytų tikrovišką iliuziją, kad žaidžiame prieš realų, gyvą priešininką, kompiuteris net pradėjo… juokauti. Tai jis daro žaidimo metu, laidydamas ironiškas žinutes žaidėjo adresu. Apgauti tokį protą – gan nelengva užduotis net patyrusiam Warcraft fanui. Beje, dabar pergalė suteikia žymiai didesnį pasitenkinimą, nei nugalėjus standartinį priešininką.

| |

Žaidžiant karu

Ispanų studija Enigma Software Productions anonsavo War Leaders: WWII strategiją, kuri, pasak pačių jos autorių, bus pačiu tiksliausiu ir patikimiausiai Antrojo Pasaulinio karo veiksmą atkuriančiu žaidimu. Sprendžiant iš aprašymo, mūsų laukia kažkas panašaus į Total War seriją – negreiti pamąstymai virš pasaulio žemėlapio pramaišiui su įspūdingomis, dinamiškomis kautynėmis realiu laiku (įskaitant mūšius jūrose ir padangėse!). Septynios pagrindinės konflikto dalyvės plius dar 19 „pagalbinių“ šalių, šakotas technologijų medis, istoriją atitinkantys koviniai vienetai, virš 200 lokacijų, kuriose galite išsiaiškinti santykius, dantingas 3D varikliukas, palaikantis naujausias videokortas, teramorfingas, iš tikrųjų įtakojantis žaidimo veiksmą, žemėlapių redaktorius – tai tik maža visų paskelbtų „deimančiukų“ dalis.

Dragon Empires Offline
| |

Dragon Empires Offline

Codemasters firma išplatino oficialų pranešimą, iš kurio tampa aišku, kad pakankamai ilgai kurtas MMORPG Dragon Empires atšauktas, ir šis sprendimas – galutinis ir neapskundžiamas.

Priežastis – kai kurios techninės problemos, su kuriomis susidūrė nepakankamą tokio lygio daugybę vartotojų palaikančio žaidimo kūrimo patirtį turintys kūrėjai. Patys autoriai kaip gali išsisukinėja bendro pobūdžio frazėmis. Girdi, jie visus labai labai myli, „atsiprašo žaidėjų bendruomenės narių“, veltui žaidimo aptarimui švaisčiusių savo brangų trafiką, ir ateičiai žada reikalą užbaigti iki galo. Tik ar vien nuo žodžių kam nors bus lengviau?

| |

Kraujo kerštas – beta stadijoje

Oficialioje Tribes svetainėje pranešta, kad prasidėjo vienos iš laukiamiausių šaudyklių, Tribes: Vengeance, beta testavimas. Ryšium su šiuo įvykiu kitą mėnesį Vivendi Universal visuomenei pamaloninti planuojama „vieno žaidėjo“ demo versija, o galutinė, greičiausiai, bus išleista po mėnesio. Kompanijos atstovas Adamas Kanas (Adam „Menzo“ Kahn) kelis žaidėjus palaikančią versiją pristatė rugsėjo 7-10 dienomis vykusiose World Cyber Games Championships varžybose.

| |

Gathering – R.I.P.

Take-Two visiškai atsisveikino su kažkada nepriklausomos studijos Gathering of Developers likučiais. Vakar paskelbtoje 2004 metų trečiojo ketvirčio ataskaitoje paskelbta apie Gathering padalinio uždarymą. Visi projektai pereis Global Star Software žinion, kuri dabar užsiims ne tik menkaverčio „biudžetinio“ šlamšto leidimu. Antras (ir paskutinis) kompanijos padalinys – Rockstar Games – užsiims žaidimų konsolėms kūrimu ir leidyba.

Splitted Recon
| |

Splitted Recon

Ubisoft prasitarė, kad Ghost Recon fanatai šiais metais sikvelą regės kaip savo ausis. Vargu, ar tai nudžiugins jo laukusius PC savininkus.

Kadangi Ghost Recon 2 kuriamas iškart kelioms platformoms – PC, Xbox, PlayStation 2 ir GameCube – o darbus koordinuoja Red Storm ir pati Ubisoft, didelių problemų kyla, netgi žinant, PS2 ir GameCube skirtomis versijomis užsiėmė kompanijos Šanchajaus padalinys (gerai žinomas Splinter Cell: Pandora Tomorrow ir Batman: Vengeance projektais).

Be kita ko, PS2 ir Xbox versijos gan smarkiai skirsis tiek technologiniu aspektu (pavyzdžiui, PS2 variante bus naudojamas fizinis Havok varikliukas), tiek ir siužetu (PS2 savininkai, iš esmės, gaus žaidimą, kurio veiksmas prasidės 4 metais anksčiau). Be pakitimų neliks ir PC versija. Kaip žada leidėjas, iki naujosios išleidimo datos žaidimas apaugs naujomis detalėmis.

Taigi, iš pradžių šį lapkritį išleisti planuotas žaidimas nukeliamas į kitų pradžią.

| |

Acclaim – jau viskas?

Gandai apie Acclaim, legendiniam žaidimų leidėjui, gręsiantį bankrotą (jis išgarsėjo tokiais projektais, kaip Turok, Mortal Kombat 1-2, Shadow Man, Forsaken, Dave Mirra Freestyle BMX, Re-Volt), vis labiau tvirtėja. Paskutinis kompanijos PC projektas, veiksmo/nuotykių žaidimas Alias, pasirodė esąs toks nesėkmingas, kad potencialūs kreditoriai, atrodo, išsibėgiojom vos ištiesus ranką. Jau vakar buvo uždarytas Teksase esantis firmos padalinys, o šį rytą tokio pat likimo sulaukė Mančesterio filialas, kur bedarbiais tapo 130 žmonių. Bandymai patikslinti šiuos duomenis nedavė rezultatų: pagrindinis Acclaim biuras Kensigtone neatsako į jokius telefoninius skambučius.