| |

Slaptasis ZootFly projektas

Slovėnijos studija ZootFly, šiuo metu kurianti futuristinį veiksmo žaidimą Hollow, pranešė apie su “viena iš stambiausiu Europos leidyklų” pasirašytą kontraktą. Kalba eina apie nuotykinį lenktynių žaidimą, kuris “prastums vieną iš pačių populiariausių simuliatorių brendų”. Vienos citatos! Šiuo metu kuriamos ir РС, ir Xbox versijos, dėl PS2 versijos dar tariamasi. Nors imk, ir pradėk lažybas, kas išleis šį žaidimą, ir kaip gi jis vadinsis…

| |

Svetainės: Starship Troopers

Empire Interactive atvėrė šaudyklės Starship Troopers svetainę. Žaidimą pagal Roberto Čenlaino knygą ir vienvardį Polo Verchoveno filmą kuria Strangelite Studio. Svetainėje jau galime pažvelgti į naujų žaidimo kadrų seriją, įdėtas vienas reklaminis filmukas. Patį žaidimą numatoma išleisti 2005 m. pavasarį.

| |

Viskas apie Doom 3: nuo – iki

Devintoji kasmetinė QuakeCon asamblėja pažėrė dar keletą su Doom susijusių naujienų. Dueinas “Uola” Džonsonas nevaidins pagrindinio vaidmens numatomoje ekranizacijoje. Beje, jei filmo “SpyHunter” filmavimo grafikas nenutrūks, tai, galimas daiktas, Džonsonas suvaidins Seržanto vaidmenį. Šiuo metu darbas su filmo scenarijumi jau beveik baigtas. SDK išleidimas Doom 3 modifikavimui išeis po kelių savaičių nuo pirmojo pataisų rinkinio išleidimo. Linux serverinė dalis jau paruošta, kliento – dar kuriama. Kalbėdamas su id Software kūrybos gerbėjais ir žurnalistais, Karmakas pranešė, kad kitu studijos žaidimu taps pirmojo asmens šaudyklė su daug žadančiu “singlo” pavadinimu ir paprastu kelių vartotojų palaikymu.

| |

Sakmė apie gerą […] nusikaltėlį

Lenkų studija Heaven X anonsavo Alex Carver: Futurebrighter, futuristinio pirmojo asmens trilerio, kuriamo išimtinai PC, išleidimą. Aleksas Karveris – nusikaltėlis, laimingai sutapus aplinkybėms pabėgęs iš laivo-kalėjimo. Likimas jį nubloškia į planetą, valdomą žiauraus diktatoriaus, mėgstančio eksperimentus su genetika ir tarperdviniais portalais. Daugybė ginklų ir “gedžetų”, milžiniškų, niekieno neištirtų atvirų erdvių, įvairūs priešai ir sarkastiškos pagrindinio herojaus pastabos pardutuvių lentynose įsikurs 2005 m.

HalfLife 2 žaidėjai skundžiasi galvos skausmais
| |

HalfLife 2 žaidėjai skundžiasi galvos skausmais

Daug HalfLife žaidėjų skundžiasi, jog po geros valandos žaidimas jiems sukelia pykinimo priepuolius, galvos sukimąsi ir jos skausmus. Tai išgirdę, atlikome bandymą – paeksperimentavę 1024*768 ir 1280*1024 skiriamosiomis gebomis, turėjome pripažinti – gandai tikri. Kokia to priežastis? Atrodo, kad visa tai sukelia per didelis žaidimo grafikos realumas ir nemažas ekrane atvaizduojamų detalių skaičius. Rega tiesiog nespėja susidoroti su tokiu krūviu ir taip žaidimų kūrėjų mums suteikti trokštamu “buvimo žaidime” efektu – žaidimo realumas tampa jau minusu, o nebe pliusu.

| |

Ir diena tęsis amžinai…

Eilinė MMORPG Wish (2.0) beta versija, pasak oficialios žaidimo svetainės pranešimų, pasaulį išvys tik po gruodžio 31 d. Buvusioji žaidimo išleidimo data – šių metų gruodžio 1 d. Atsiprašęs už užsitęsusį kūrimo procesą (priminsime, kad Wish beta testavimas vyksta jau apie metus), kūrėjai naujos versijos išleidimą atideda, teisindamiesi norintys įvykdyti daug E3 parodoje gautų su žaidimu susipažinusių žaidėjų pageidavimų. Tai, autorių manymu, verta laukimo, nes leis „ištaisyti kai kuriuos aktualius trūkumus“. Aišku, beta testavimo atidėjimas atsilieps ir galutinio leidimo datai: vietoj žadėtųjų 2005 metų pradžios žaidimą pamatysime ne anskčiau, kaip antrąjį ketvirtį.

| |

Shadowbane: kelyje Užmarštin

Ubisoft anonsavo antrojo online RPG Shadowbane priedo išleidimą. „Priedas“, pavadintas Throne of Oblivion, žaidimui suteiks naujes klases ir disciplinas, papildomą rasę (vampyrus), galimybę sukurti pilnakrauję imperiją, pasikeitusią pilių apgulties formulę ir pagerintą grafiką. Žaidimo sulauksime lapkričio 30 d.

| |

Priešo užnugaryje – 2?

Kol žaidimo „Priešo užnugaryje“ kūrėjai spėriai pluša, lipdydami pataisą su pilnaverčiu multiplayer palaikymu, žaidimo Vakaruose leidėjas, Codemasters, galvoja apie dar tolimesnę ateitį. Užregistruotiems oficialios kompanijos svetainės lankytojams pradėta apklausa, kurios tikslas – išaiškinti žaidėjų pageidavimus naujajam priedui (arba net sikvelui!).

Apklausoje – standartiniai klausimai apie tokius žaidimo elementus, kaip jo sąsaja, technikos įvairovė ir kt., o taip pat sunkias žaidimo vietas, nes Vakaruose žaidimas kritikuojamas būtent už per didelį kampanijų sudėtingumą. Be to, leidėją domina ir istorinis periodas – žaidimui siūloma pasirinkti abu pasaulinius karus arba kautynes Korėjoje ir Vietname.

Jokių komentarų iš Best Way ir „1С“ pusės kol kas nesulaukėme.

| |

Fenimoras Filmoras mokosi angliškai

The Adventure Company nusipirko teisę Šiaurės Amerikoje išleisti ispanų 3D nuotykinį žaidimą Fenimore Fillmore: The Westerner, jau spėjusį pasirodyti Europos parduotuvėse. Pas mus žaidimas pervadintas „The Westerner. Laukinių Vakarų nuotykiai. Fenimoras Filmoras“ vardu, o Naujojo Pasaulio gyventojams jis pasirodys kaip Wanted: A Wild Western Adventure. Išleidimo data kol kas nežinoma.