Lenkų studija Heaven X anonsavo Alex Carver: Futurebrighter, futuristinio pirmojo asmens trilerio, kuriamo išimtinai PC, išleidimą. Aleksas Karveris - nusikaltėlis, laimingai sutapus aplinkybėms pabėgęs iš laivo-kalėjimo. Likimas jį nubloškia į planetą, valdomą žiauraus diktatoriaus, mėgstančio eksperimentus su genetika ir tarperdviniais portalais. Daugybė ginklų ir “gedžetų”, milžiniškų, niekieno neištirtų atvirų erdvių, įvairūs priešai ir sarkastiškos pagrindinio herojaus pastabos pardutuvių lentynose įsikurs 2005 m....
Dauguma mėgsta kritikuoti strateginį kompiuterio intelektą šiuolaikiniuose RTS, kaltindami jį sukčiavimu ir nenatūraliu pačiam žaidėjui elgesiu. Būtent dėl to pora entuziastų pasaulin paleido Warcraft 3: Reign of Chaos ir Warcraft 3: The Frozen Throne nemokamą modifikaciją Advanced Melee AI (sutrumpintai - AMAI). MAI - tai bandymas ištaisyti jau egzistuojančio AI, Blizzard programistų “įsiūto” į žaidimo kodą, trūkumus. Pagerintas elektroninis priešininkas pastoviai įvertina kovos eigą, pagal įvairius parametrus (turimas aukso kiekis, priešiškų armijų dydžiai, kiek ilgai jau trunka žaidimas, ir t.t.) pasirinkdamas geriausią...
Vos tik Eidos paskelbė norinti parduoti savo aktyvus, kompanijos Londono ofisą kaip skėriai užplūdo konkuruojančių leidyklų pasiuntiniai. Labiausiai perspektyviu laikomas prancūzų Ubisoft, įkandin mina visų karštai mylimas Microsoft, neatsilieka japonų Sony, domisi ir THQ. Šiuo metu Eidos vertė įvertinta 215 mln. GBP....
Kompanija „Akela“ pasirašė sutartį su rašytoju Borisu Strugackiu dėl žaidimo kūrimo pagal populiaraus jo romano „Sunku būti Dievu“ motyvus. Tikėtinas žaidimo žanras - Neverwinter Nights stiliaus RPG. Pagrindiniu savo tikslu kūrėjai laiko maksimaliai tikslų knygos originalo dvasios perteikimą.
Išsamesnė informacija apie projektą pasirodys vėliau....
Digital Jesters sukūrė oficialų futuristinio-nuotykinio žaidimo The Moment of Silence svetainę. Šiuo metu prieinama informacija apie žaidimą, galima peržvelgti šviežius žaidimo vaizdelius ir forumą. Likusios skiltys bus atidarytos vėliau....
Turbine Entertainment paskelbė kai kurias smulkmenas apie būsimąjį Asheron's Call priedą, jau gavusį Throne of Destiny pavadinimą. Pagrindinė naujove taps 275 patirties lygiai. Personažams, suspėjusiems pasiekti didžiausią dabartinį leidžiamą lygį (šiuo metu jis sustojęs ties skaičiumi “126”), bus atliktas įgytos patirties perskaičiavimas”, atsižvelgiant į sugebėjimų ištobulinimo laipsnį ir statistikas. Be to, dabar už patirtį bus leista įsigyti taip vadinamus “augmentation gems” - brangakmenius, pagerinančius ginklų, šarvų ir kitų širdžiai mielų dalykėlių parametrus (panašų dalyką rasite “Diablo II”). Priedui perpiešta daugiau, nei 6000 originalių...
Firma „Novyj Disk“ paleido oficialią rusišką Frogwares studijos kuriamo žaidimo „Šerlokas Holmsas. Sidabrinio auskaro mįslė“ svetainę. Žaidimas bus pilnai išverstas į rusų kalbą ir parduodamas dovanoms skirta ir „jewel“ pakuote. Orientacinė pardavimo data – šio mėnesio pabaiga.
Kol kas svetainė visus suinteresuotus asmenis traukia mįslinga dingusio sidabrinio auskaro byla. Tirdami žmogžudystę, jūs galėsite mėgautis užimančiu žaidimo veiksmu, ieškoti prie sienos remiančių įkalčių, apklausti daugiau, kaip 40 liudininkų, pamąstyti filosofinėmis temomis, o taip pat surinkti puikią klasikinės muzikos kolekciją! Autentiška tų laikų atmosfera pasiekta...
LucasArts studija patvirtino trijų dešimčių kompanijos darbuotojų atleidimo faktą. Taip pat žinoma, kad Star Wars: Battlefront prodiuseris Piteris Hiršmanas paskirtas eiti projektų vadovo pareigas. Permainos įvyko dėl stambios restruktūrizacijos, kurią pradėjo kompanijos vadovas Džimas Uordas. Jis pareiškė: “Aš priėjau išvadą: tam, kad LucasArts padaryčiau klestinčia kompanija ir sėkmingai pasiruoštume ilgalaikei perspektyvai, būtina atlikti ne vieną esminę permainą.” Pirmoji “šoko terapijos” banga palietė vidines kompanijos studijas. Nuo šiol projektų kūrimu užsiims išimtinai išorinės studijos. Nuo neseniai anonsuoto veiksmo/nuotykinio žaidimo pagal III-iąjį Žvaigždžių Karų”...
Taktinės šaudyklės/simuliatoriaus Operation Flashpoint 2 laukimas vėl užtruko lyg bergždžia karvutė - oficialioje žaidimo svetainėje skelbiama, kad jis išeis tik 2006 m .pavasarį; šio pasikeitimo priežastis nežinoma. Anksčiau tikėtasi, kad OFP 2 bus galima įsigyti jau šių metų pabaigoje....
Taktinės šaudyklės/simuliatoriaus Operation Flashpoint 2 laukimas vėl užtruko lyg bergždžia karvutė - oficialioje žaidimo svetainėje skelbiama, kad jis išeis tik 2006 m. pavasarį; šio pasikeitimo priežastis nežinoma. Anksčiau tikėtasi, kad OFP 2 bus galima įsigyti jau šių metų pabaigoje....