Interneto paslaugos teikėjos MSN, kuri priklauso Microsoft, vadovybė mano, jog spamas iš paprasto nepatogumo pavirto į didžiulę problemą. Kompanija deda nemažai pastangų kovai prieš nepageidaujamą reklamą el. pašto laiškuose.

Pašto paslaugos Hotmail vartotojai gali naudotis keliomis kovos prieš spamą priemonėmis. Dabar prie jų prisidėjo dar viena.

Kasdien išsiunčiami milijardai reklaminių laiškų ir dauguma jų niekur nenukeliauja. Kad sužinotų, kurie iš duomenų bazėse esančių laiškų vis dar veikia, spameriai į laiškus dažnai įdeda nuorodas į paveikslėlius – “šnipus”.

Jei laišką kas nors atidaro, į siuntėjo serverį ateis užklausa šiam paveikslėliui gauti ir tas adresas bus užfiksuotas kaip veikiantis. Po to šiuo adresu reikia laukti dar didesnio laiškų srauto.

Naujoji MSN priemonė ir skirta kovai prieš šiuos “šnipus”. Dabar paveikslėliai laiškuose užsikraus tik tuo atveju, jei laiškas atsiųstas iš pažįstamo adreso.

Hotmail vartotojai nuo spamo saugomi keliais filtrais. Pirmasis atmeta laiškus, kurie siųsti iš juoduosiuose sąrašuose esančių adresų.

Antrasis filtras laiškus rūšiuoja pagal “baltąjį” sąrašą, kurį gali sudaryti pats vartotojas. O trečiasis naudoja Microsoft sukurtus mašininio mokymo algoritmus, kad atskirtų įtartinus reklaminius laiškus.

Šis filtras “mokosi” pagal tai, kuriuos laiškus vartotojai pažymi kaip spamą.

Views All Time
Views All Time
2154
Views Today
Views Today
1
0 0