Kompiuterių specialistų konsultacijos pradedamos teikti ir telefonu

Informacijos telefonu ir kontaktų centrų paslaugų lyderė šalyje bendrovė „Lintel” trumpuoju numeriu 1518 pradeda teikti profesionalias konsultacijas darbo asmeniniu kompiuteriu ir interneto klausimais. Tai pirmoji tokio pobūdžio paslauga Lietuvos rinkoje. Fiksuotojo ir mobiliojo ryšio vartotojai reikiamas konsultacijas galės gauti nedelsiant- visą parą, be poilsio dienų. Kompiuterių ir interneto vartotojai nuo šiol technines problemas gali išspręsti nekviesdami specialisto į namus.

Bendrovės kompiuterių specialistai patars elektroninio pašto, didelės apimties byloms persisiųsti naudojamų FTP ir P2P programų, taip pat interneto naršyklių, „Skype”, antivirusinių ir anti-spyware, „MS Office” paketo programų „Word” ir „Excel”, periferinių įrenginių diegimo bei naudojimo klausimais.

„Mes ir anksčiau sulaukdavome kompiuterių ir interneto vartotojų užklausų su prašymais padėti išspręsti kilusius sunkumus. Paaiškėjo, kad dažniausiai vartotojų darbą trikdo palyginti nesudėtingos problemos, kurioms išspręsti žmonėms tiesiog trūksta darbo kompiuteriu įgūdžių”, – teigė Daiva Urbanavičienė, UAB „Lintel” generalinė direktorė.

Straipsniai 1 reklama

Pasak jos, dalis vartotojų tiesiog nežino, kaip tinkamai nustatyti asmeninio kompiuterio operacinės sistemos, interneto naršyklės, elektroninio pašto ar kitų taikomųjų programų parametrus, prašo patarimų, kokią geriau naudoti antivirusinę programą, kaip prisijungti ir įsidiegti spausdintuvą ar skaitmeninį fotoaparatą.

Prieš pradėdama teikti naują paslaugą, UAB „Lintel” nuo metų pradžios vykdė bandomąjį projektą. „Rezultatai pranoko mūsų lūkesčius: į mus kreipėsi per 1,5 tūkst. vartotojų kiekvieną mėnesį,”– nurodė ji.

Bendrovė planuoja, kad naująja paslauga daugiausia naudosis privatūs vartotojai ir tos įmonės, kuriose nėra informacinių sistemų specialisto. „Tai itin greitas, patogus ir pakankamai pigus būdas nedelsiant gauti profesionalią pagalbą. Be to, siekiame, kad net ir pradedantys kompiuterių vartotojai išgirstų aiškius, paprastus ir suprantamus patarimus, kuriuos vėliau patys galės pritaikyti savarankiškai”, – teigia Daiva Urbanavičienė, UAB „Lintel” generalinė direktorė.

Trumpuoju numeriu skambinti galės visų telekomunikacinių tinklų abonentai – ir fiksuotojo, ir mobiliojo ryšio. Konsultacijų minutės kaina TEO ryšio tinkle kainuos 2 Lt, mobiliojo ryšio operatorių tinkluose – 3 Lt.

UAB „Lintel” yra antrinė TEO LT, AB įmonė valdanti didžiausią pagal verslo apimtis ir moderniausią pagal technologijas bei vadybą skambučių valdymo centrą Lietuvoje.

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *