| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (5 dalis) Cacharel

Svaiginantis, vasariškas kvapas Amor Amor, kurio pavadinimas skamba tarsi meilės prisipažinimas, simbolizuoja ryškiai raudoną rožę, neatsiejamą pasimatymų atributiką. Amor Amor aromatas tarsi įtraukia į meilės sūkurį ir apsupa vaisių bei gėlių aura. 1978 m. pasirodę Anais Anais žavi gaivinamu gėlių kvapu. Iš pradžių apgaubia kedrų, odos ir ką tik nuskintų žydinčių gėlių aromatas, po to pasklinda gardenijų, jazminų ir pakalnučių dvelksmas. Anais Anais skirti kvėpintis dieną. Švelnus tarsi angeliškas dvelksmas, moteriškas gėlių kvapas Anais Anais buvo pristatytas 1978 m. Anais Anais aromatas tapo klasika, kuri niekada nesensta ir nepalieka abejingų. Dominuojanti šio aromato sudedemoji dalis – baltosios lelijos, kurias senovės graikai ir romėnai laikė nekaltumo simboliu. Anais Anais sugrąžins Jus į senus gerus laikus ir leis pasijusti vėl jauna. Viliojantis moteriškas kvapas Eden tarsi Rojaus vaisius. Gėlių ir vaisių natos šiam aromatui suteikia ypatingą jausmingumą. Ryškų, vėjavaikišką kvapą Liberte sukūrė žymūs parfumeriai Domitille Bertier ir Olivier Polge. Kvepalų Liberte reklaminiu veidu tapo garsus modelis Giselle Bundeschen. Šis kvapas primena nepakartojamo skonio prancūzišką apelsinų pyragą. Liberte aromatas slypi oranžinės spalvos kvepalų buteliuke, kurio forma primena gėlę. Šiltas, švelnus, jausmingas, bet kartu ryškus ir gilus kvapas Lou Lou skirtas jaunatviškai, patraukliai, nerūpestingai moteriai, kuri pasiryžusi avantiūroms ir naujovėms.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (22 dalis) Dior

Iš prašmatnaus albicijų, geismą žadinančio cestrų, kvapiųjų vanilių, santalų ir tongapupių kvapo išaustas šydas, kuriuo apgaubia ADDICT, žadina jausmus ir skatina jais pasikvėpinusios moters aistrą. Geismu spinduliuojantys rafinuoti kvepalai J’adore akcentuoja ypatingo moteriškumo renesansą ir spontaniško jausmo galią – tai perteikia nuostabi kvapų puokštė: orchidėjų, vos juntamų damaskinių slyvų ir sodriai, bet švelniai kvepiančio amaranto. Miss Dior – tai elegancija nepavaldi laikui. Klasika tapę kvepalai pirmą kartą pasirodę dar 1947 – aisiais ir iki šių dienų išlikę vienais populiariausių. Pats Christian Dior kalbėdamas apie šiuos kvepalus yra pasakęs: „ Tik atidarius kvepalų Miss Dior buteliuką vienas po kito dienos šviesą išvysta visi mano sumanymai. O kiekviena moteris, vilkinti mano kurtą suknelę, apgaubiama šių kvepalų skleidžiamos išskirtinės moteriškumo auros”. Miss Dior – tai aukštosios mados aromatas. Išskirtinis įvykis kvepalų pasaulyje. Legendinis aromatas kupinas nesibaigiančių pagundų. Jis drąsus, provokuojantis ir paslaptingas. Tarsi uždraustas „vaisius”, nepaliekantis abejingų. Poison – tai kvepalai, kurie žavi, šiek tiek šokiruoja, bet kartu ir nenusakomai vilioja. CHRISTIAN DIOR mados namų 1944 m. pristatytiems kvepalams Tendre Poison būdingas nuostabus ryškus gėlių kvapas.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (6 dalis) Calvin Klein

Natūraliai tyras ir šiuolaikiškas, CK One kvapas atskleidžia įdomų naują požiūrį. Šis švelnaus padedančio atsipalaiduoti kvapo tualetinis vanduo naudojamas gausiai – juo šlakstomas visas kūnas, nes išties intymų jo kvapą galima užuosti tik esant labai arti. Calvin Klein Be – tai universalus, harmoningas, kvapas skirtas tiems, kurie nori bet kurioje gyvenimo situacijoje išlikti savimi, neprarasti savo individualumo. Kvapas Calvin Klein Be skirtas Jai ir Jam, tinka naudoti visus metus – bet kuriuo jų laiku. Šis kvapas toks subtilus, kad aplinkiniai turi prieiti arčiau, kad pajustų Calvin Klein Be skleidžiamą aromatą. Gaivūs gėliniai moteriški CK IN2U kvepia rausvaisiais greipfrutais, randenėmis ir ambra – šis gaivus, šiltas ir seksualus kvapas nepaprastai veikia jusles ir sukelia įtampą, kuri teikia seksualumo. Gaivinamo, rytietiško ir gėlių kvapo Contradiction buvo pristatyti 1997 m. Šie moterims skirti kvepalai skleidžia kapsaicino, rožių, švelniųjų murėjų ir santalų kvapą. Idealiai tinka kvėpintis dieną. 1991-aisiais mados namų CALVIN KLEIN pristatyti kvepalai Escape išsiskiria prabangiu vandens gaiva dvelkiančiu aromatu. Romantiško gėlių kvapo Eternity sukurti įkvėpė ilgai išliekančios meilės ir draugystės idealas. Tobulas klasikinių ir šiuolaikiškų kvapų derinys atspindi laikui nepavaldžią kokybę ir šiuolaikišką stilių, sukuria romantikos ir nesibaigiančios prabangos įspūdį. „Kol tęsis draugystė, tol išliks ir Eternity”,– sako Calvinas Kleinas.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (23 dalis) DKNY

DKNY Be Delicious Woman – šiuolaikiška jausmų šventė! Šie įdomūs kvepalai, glūdintys obuolio formos flakone iš žvilgančio metalo ir stiklo, kvepia obuoliais, rafinuotai dvelkia egzotiškomis gėlėmis ir skleidžia geismą žadinantį medienos kvapą. Kaip ir juos sukurti įkvėpęs miestas, Be Delicious pakyli dvasią ir aukština savitumą. Kvapas Delicious Night atspindi naktinio Niujorko dvasią. Jame vykstančias linksmybes ir nuotykius, ore tvyrančias emocijas ir paslaptis – visa tai taip traukia, jog sunku atsispirti. Skirti jaunoms merginoms, dievinančioms pašėlusius vakarėlius ir prabangą. Šį kvapą sukūrė parfumerė Trudi Loren kartu su kitais parfumeriais iš IFF. Kvapui Delicious Night tiesiog sunku atsispirti: jis toks nepaprastai kerintis, gundantis, užburiantis ir šiek tiek paslaptingas. Pajuskite naktinio Niujorko dvasę…! DKNY pristato dar vieną pagundos pliūpsnį. DKNY Red Delicious – šie itin vykusį pavadinimą turintys seksualūs kvepalai truputį „drąsesni”, truputį labiau viliojantys – tokie, kokiems tiesiog neįmanoma atsispirti. Iš pradžių juntamas viliojantis šampano dvelksmas, sumišęs su egzotišku ličių kvapu, ir miško aviečių kvapas, žaismingai susiliejantis su traškių obuolių kvapų. Po to kartu pasklinda sodrus rožių ir nuo lietaus šlapių žibuoklių žiedlapių kvapas, pereinantis į geismą žadinantį vanilės ankščių, šiltą pačiulių ir ambros dvelksmą. Ir viską vainikuoja ne mažiau geismą žadinantis odos kvapas bei švelnus saldus aviečių „bučinys”.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (8 dalis) Cartier

Cartier Delices de Cartier Eau de Toilette – nuostabus citrusinio bergamočių ir mandarinų, aitroko rabarbarų, raminamo morelių ir jazminų bei švelnaus santalų ir ambros kvapo derinys. Šie lengvi ir gaivūs kvepalai idealiai tiks bet kuriuo dienos ar vakaro metu. Cartier prekinio ženklo istorija prasidėjo nuo 1847 m., kai Francois Cartier perėmė juvelyrinės dirbtuvės (Paryžiuje) valdymą. Nuo 1874 metų, kai kompanijos valdymas buvo perduotas Alfredui Cartier ir trims sūnums, Cartier pagaminti unikalūs aksesuarai ir juvelyriniai dirbiniai tapo neatsiejama turtingų žmonių gyvenimo dalimi ir priklausymo aukštuomenei „ženklu”. Cartier dirbiniai – tai ne tik blizgantys daikčiukai iš brangakmenių ir tauriųjų metalų, bet kartu ir maži meno kūriniai. Aksesuarai įdėti į raudonus odinius dėklus perjuostus aukso spalvos juostele pakerėjo tiek žavias damas, tiek džentelmenus. Cartier dizaineriai ir juvelyrai yra puikūs meistrai, inovatoriai, išradėjai, kurie nuolat ieškojo ir ieško naujų formų ir sprendimų laikrodžiams, papuošalams ir kitiems dirbiniams. Ir šiandien Cartier dirbtuvėse viskas vyksta taip, kaip prieš šimtą penkiasdešimt metų, vėriniai ir apyrankės poliruojami „išvirkščiąja” žąsies plunksnos puse, naudojamasi 0,1 mm storio styginėmis dildėmis. Ir kiekvienam papuošalui skiriama 1600 darbo valandų, neskaičiuojant sugaišto laiko Cartier brangakmenių paieškai po visą pasaulį.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (24 dalis) Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana Light Blue – stulbinantis, nepakartojamas ir žavus, kaip gyvenimo teikiamas džiaugsmas. Tai nepaprastas kvapas moterims, sukurtas talentingų dizainerių dueto, pirmą kartą pasirodęs 2001 – aisiais. Light Blue – tai ypatingas kvapas, kuris įkūnija saulėtas dienas, akinančios mėnulio šviesos nušviestas naktis, Viduržemio jūros alsavimą ir užburiantį jos grožį. Dolce & Gabbana The One – šiltam rytų ir gėlių kvapui būdingas šiuolaikiškas geismingumas – jis stiprus ir tuo pat metu švelnus. Ypatingai moteriai sukurti The One tuo pat metu yra ir viliojantys, ir šiuolaikiški, ir kerintys, ir šiek tiek klasikiniai. Aistros kupinas jų kvapas puikiai atskleidžia moteriškumą ir jį išryškina. Šiai italų „saldžiajai porelei” – dizaineriui Domenico Dolce ir dizaineriui Stephano Gabbana – pavyko padaryti beveik neįmanomą. Jiems prireikė mažiau nei dešimt metų tam, kad savo mažą ateljė paverstų į tarptautinę mados imperiją, atnešančią milijonus dolerių. Su dizaineriais Domenico Dolce ir Stephano Gabbana svajoja draugauti (arba bent jau būti jų klientėmis) pačios gražiausios ir žymiausios pasaulio moterys. Jų modeliai – Nicole Kidman, Demi Moore ir kt., jie kūrė kostiumus Whitney Houston ir Maddonos pasauliniams turams. Domenico Dolce ir Stephano Gabbana savo bendrą veiklą pradėjo 1982 m. Pirma jų kolekcija pristatyta 1985 m., o 1994 m. jie užregistravo prekės ženklą D&G. Dolce ir Gabbana figūruoja ryškiausių dizainerių sąrašuose, o jų nuotraukos nuolat spausdinamos žurnaluose.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (9 dalis) Celine Dion

Ypatingas žiedas ir Enchanting kvapas neabejotinai sustiprins šiais kvepalais pasikvėpinusios moters žavesį. Šis kvapas tiesiog neleis suabejoti savo moteriškais kerais ir grožiu. Vaisių ir gėlių Enchanting aromatas, sukurtas šveicarų kompanijos „Gvidauen” parfumerio James Krivda skleidžia švelnų kvepenės ir orchidėjų kvapą, kuris sušildys šaltą vakarą ir pakels nuotaiką. Ribotos serijos kvapas su ypatingu žiedu, papuoštu “Swarovski” ametistu, tikrai sužavės kiekvieną moterį. „Kvapas Belong – tarsi daina apie moterį, kuri myli gyvenimą, kuri šypsosi, apie moters vidinį grožį, jos aistrą ir jausmus”, – teigia nuostabaus balso savininkė Celine Dion. Džiaukis šia akimirka. Kvapas Belong tiesiog neleis suabejoti savo moteriškais kerais ir grožiu. Enchanting kvapas neabejotinai sustiprins šiais kvepalais pasikvėpinusios moters žavesį. Šis kvapas tiesiog neleis suabejoti savo moteriškais kerais ir grožiu. Vaisių ir gėlių Enchanting aromatas, sukurtas šveicarų kompanijos „Gvidauen” parfumerio James Krivda skleidžia švelnų kvepenės ir orchidėjų kvapą, kuris sušildys šaltą vakarą ir pakels nuotaiką. Įkvėpta pirmųjų kvepalų sėkmės Celine Dion pristatė antrąjį kvapą Parfum Notes. Šis romantiškas, jausmingas ir moteriškas aromatas tiks kiekvienai progai. Nei dieną, nei naktį nesiskirdami su Parfum Notes kvapu, mėgausitės kerinčiu gėlių natų „skambėjimu”. Pirmasis Celine Dion kvapas tarsi moteriškumo ir švelnumo atspindys, saulėtas ir spinduliuojantis.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (25 dalis) Ed Hardy

Garsaus dizainerio, tatuiruočių meistro Christiano Audigerio, išsiskiriančio charizmatiška asmenybe ir neįtikėtina naujų mados krypčių nuojauta, moterims skirtas kvapas dvelkia gėlėmis ir vaisiais. Išskirtinių ir seksualių kvepalų buteliuko ir pakuotės dizainas primena „crayzy-punk” stilių, o nuostabiai patrauklus aromatas tiesiog užburia. Ed Hardy Love & Luck – meilė ir sėkmė kvepalų buteliuke. Intriguojantis kvapas įkvėptas Sakės, japonų kultūros ir azijietiškos mados. Jis tarsi svaiginantis eliksyras, kupinas gyvybės, spalvingas, sukurtas iš bergamočių, apelsinų, unikalios raudonosios Sakės, slyvų, nektarinų ir jazminų žiedų, kuriuos puikiai papildo rausvieji pipirai, muskusas, kedras, santalai ir pačiuliai. Love & Luck – tai kvapas, verčiantis susimąstyti apie nenuspėjamą fortūną ir lydinčią sėkmę. Svaiginantis ir viliojantis aromatas, slypintis žaismingame kvepalų buteliuke su paslaptinga geiša, slepiančia užkoduotą žinutę: „Kiekvienam iš mūsų suteiktas svarbiausias dalykas gyvenime – šansas būti laimingu. O meilė ir sėkmė – tai svarbiausia, ką gali padovanoti gyvenimas!”. Džiaukitės sėkme, vertinkite meilę ir jokiu būdu nepaleiskite fortūnos… Prekės ženklą „Ed Hardy”, pavadintą tatuiruočių krikštatėvio Don Ed Hardy garbei, sukūrė ir 2004 m. pasauliui pristatė žymus ir charizmatiškas dizaineris Christian Audigier, kuris garsėja neįtikėtina naujų mados krypčių nuojauta.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (10 dalis) Cerruti

Cerruti 1881 Pour Femme Eau de Toilette – šie 1995 m. pasirodę Nino Cerruti sukurti kvepalai žavi kerinčiu gėlių kvapu – nepaprastai maloniu ir moterišku. Prekinio ženklo Cerruti istorija prasidėjo daugiau kaip prieš 120 metų, kai 1881 m. trys broliai atidarė tekstilės fabrikėlį Italijoje. Tačiau tikrasis kompanijos Cerruti klestėjimas prasidėjo tuomet, kai jos valdymas buvo perduotas Nino Cerruti, kuris pasižymėjo išskirtiniu intelektu ir gebėjimu valdyti savo vizijas, kurti idėjas, atnešančias komercinę sėkmę. Dar būdamas 20 metų ir studijuodamas filosofijos specialybę, po tėvo mirties perėmė tekstilės verslą ir ėmėsi vadovauti kompanijai. Daugelis Nino laikė avangardine figūra, pasižyminčia išskirtiniu įžvalgumu, kūrybiškumu ir savita gyvenimo filosofija. 1957 m. Nino Cerruti pasiūlė pasauliui naują kryptį – vyriškų drabužių kolekcijų pret-a-porte deluxe ir atidarė pirmą gamyklą gaminančią vyriškus drabužius. Nuo 1980-1990 metų buvo sukurta kvepalų linija, sportinės aprangos kolekcija, taip pat atidarytos parduotuvės įvairiose šalyse. 2000 m. Nino paliko kompaniją dėl nesutarimų su pagrindiniu kompanijos akcininku.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (26 dalis) Elizabeth Arden

Kiekviena moteris savaip graži, kiekviena moteris apdovanota ypatingais kerais: yra šiuolaikiškų moterų ir dievinančių klasiką, yra tokių, kurios mėgsta ledus, ir tokių, kurios klauso romansus. Visos jos nuostabios ir nepakartojamos. Kvapas Elizabeth Arden Beauty – tai dar vienas būdas moters grožiui pabrėžti ir tarsi atsakymas į klausimą, kas yra moters grožis. Gaivų, lengvą kvapą Blue Grass Elizabeth Arden mados namai pirmą kartą pristatė dar 1934 m., o 1989 m. pasirodė atnaujinta šio kvapo versija. Kvepalus Blue Grass sukurti įkvėpė mėlynas Grasse’o dangus ir nuostabūs gėlių laukai. Elizabeth Arden Fifth Avenue – dar vienas lemtingu penktuoju numeriu pažymėtas aromatas yra vienos iš mados istoriją formavusių damų Elizabeth Arden, kvepalus pradėjusios gaminti 1915-aisiais, mados namų palikimas. 1996-aisiais kvapą sukūrė parfumerė Ann Gottlieb. Šiame bulgariškų rožių, jazminų, žibuoklių, persikų, muskatų aromatų puokštėje atsispindi Manheteno prabangos simbolio – Penktosios aveniu dinamika. Kvepalai, tapę Elizabeth Arden simboliu, dešimt metų laikosi įvairiausių topų viršūnėse. Jų pavadinimas taip pat išskirtinis – tai pirmasis kartas, kai kvapas pakrikštytas gatvės, kurioje buvo atidarytas pirmasis „raudonųjų durų” (visi Arden salonai yra raudonomis durimis) salonas, pavadinimu. 1999 – aisiais pirmą kartą pasirodžiusio kvapo Green Tea aromatas tiesiog užlieja kvapnia gaiva, pažadina jausmus ir suteikia energijos.