| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (23 dalis) Giorgio Beverly Hills

1994 – aisiais pasirodžiusius mados namų Giorgio Beverly Hills vyrams skirtus kvepalus Wings sukūrė prafumeris Jean-Claude Delville. 1961 – aisiais George Grant ir Fred Hayman atidarė pirmąją „Giorgio Beverly Hills“ moteriškų drabužių parduotuvėlę. Iš pradžių mados namai „Giorgio Beverly Hills“ garsėjo drabužių kolekcijomis ir įžymybėms sukurtais drabužiais, bet 1981 – aisiais pristatę pirmuosius mados namų kvepalus atvėrė savo gerbėjams gražų parfumerijos pasaulį, kuriame nepaprasti kvapai gali nunešti prie jūros kranto, kur juntamas šiltas vasaros vėjelis ir žaliuoja palmės. Mados namų „Giorgio Beverly Hills“ aromatai – ryškūs, prabangūs ir atspindi gyvenimo būdą, neatsiejamą nuo linksmybių ir nuotykių. „Giorgio Beverly Hills“ kvepalai skirti tiems, kurie džiaugiasi gyvenimu ir jaučia trauką naujiems potyriams.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (39 dalis) Moschino

Uomo tarsi kvepiantis aksesuaras, skirtas šiuolaikiškam vyrui, kuris su amžiumi įgyja vis daugiau patirties ir atsakingai renkasi vaidmenį visuomenėje. Vyrui, kuris tiesiog kupinas energijos, gyvenimo džiaugsmo ir nuolat ieško naujų pojūčių. Dizainerio Franco Moschino provokuojantis, ironiškas stilius tapo tarsi pasipriešinimo klasikinės mados diktatui simboliu. Net ir tie kritikai, kurie manė, kad Franco Moschino sukurtų drabužių stilius yra tarsi provokacija be ateities, pripažino dizainerio išskirtinumą ir unikalumą. Franco Moschino gimė 1950 m. netoli Milano. Sulaukęs 33 metų Franco Moschino 1983 m. pristatė moteriškų drabužių kolekciją ir įregistravo savo prekės ženklą, taip prasidėjo kelias į šlovę. 1985 m. dizaineris pristatęs moteriškų drabužių kolekciją „Cheap and Chic“ privertė į madą pažvelgti kitu kampu. Nuolat kovodamas su stereotipais, nusistovėjusiomis taisyklėmis, nepakęsdamas „aklo sekimo“ mada, jis mados pasaulyje buvo pramintas „infant terrible“ („sunkus vaikas“). Pirmuosius kvepalus „Moschino“ sukūrė po dviejų metų po kolekcijos „Cheap and Chic“ pristatymo. Dizainerio kvepalai pasižymi dinamiškumu ir vos juntamu jausmingumu. Dizainerio Franco Moschino šį pasaulį paliko 1994 m., bet jo maištingas stilius išliko. Po jo mirties mados namams ėmė vadovauti Rossella Jardini, buvusi Franco Moschino partnerė. Ji išleido žymius kvepalus „The Chip and Chic“ ir kvepalus „Oh! De Moschino“, sukūrė vyrišką liniją „Uomo?“ ir sportinių drabužių liniją „Moschino Life“. 2003 m. pasirodė ir pirmieji šių mados namų laikrodžiai. Pagrindinis kompanijos Moschino šūkis, kuris išlieka aktualus ir šiandien – „Madinga – tai, kas Jums patinka“.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (37 dalis) Gres

Įkvėpta nepaprastos kelionės po Indiją 1959 m. ponia Gres pristatė pirmuosius kvepalus Cabochard (išvertus iš prancūzų kalbos reiškia „užsispyręs“). Tarsi kontrastų simfonija Cabochard aromatas puikiai atspindi jam suteikto pavadinimo dvasią ir apjungia paslėptą jėgą bei ryškų individualumą. Drąsus kvapas Cabochard skirtas moterims, kurios visada pasiekia užsibrėžtą tikslą. Tai nepaprastas aromatas nepaprastoms moterims. Sukurtas su meile ir entuziazmu, išsiskiriantis Gres kvapas Cabotine pasirodė 1990 – aisiais. Lengvas Cabotine aromatas išreiškia jaudulį, kuris apima įsimylėjus iš pirmo žvilgsnio ir primena žydinčius pavasarį sodus. Ponia Alix Gres gimė 1903 m. Iš pradžių ji kūrė pasivadinusi Alix Barton vardu, o 1942 m. Paryžiuje atidarė savo mados namus „Gres“. Ponia Gres buvo viena iš tų, kuri sunkiu laikotarpiu kūrė eleganciją, prabangą ir taip visam pasauliui reikalingą grožį. Ji kruopščiai tyrinėjo antikinius kostiumus ir nuolat lankėsi muziejuose ieškodama įkvėpimo. Gres sukurti drabužių modeliai priminė graikų chitonus ir išsiskyrė vienspalviškumu. Formos paprastumas slėpė kruopštų rankų darbą. Kalbama, kad pati ponia Gres formuodavo kiekvieną net smulkiausią klostelę. Tokiam drabužiui pasiūti reikėdavo mažiausiai 300 valandų. Ponia Gres nemėgo viešumos, tyliai kūrė sukneles ir nuolat siekė sukurti tokias, kurios stebintų pasaulį.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (52 dalis) Karl Lagerfeld

Magišką ir paslaptingą kvapą Sun Moon Stars nesenstantis mados pasaulio simbolis, dizaineris, kurio skoniui paklūsta milijonai Karlas Lagerfeldas pristatė 1994 – aisiais. Šiuolaikiškoms ir nepriklausomoms moterims skirtų kvepalų buteliuką, sukurtą iš vidurnakčio mėlynumo spalvos stiklo, puošia dangaus kūnų simboliai: saulė, mėnulis ir žvaigždės, kurie dovanoja neišsenkančius klodus šviesos, paslaptingumo, romantikos, kaip ir kvapas Sun Moon Stars. Uodegėle surišti, pudra išbalinti plaukai, akiniai nuo saulės ir rytietiška vėduoklė – tarsi neatsiejamos žymaus dizainerio Karl Lagerfeld stiliaus detalės. Pats dizaineris teigia, kad gimė 1938 m. Vokietijoje, tačiau, kai kurių šaltinių teigimu, oficiali mados guru gimimo data lieka mįsle, nes dizainerio bendraklasiai liudija, jog tikrieji jo gimimo metai yra 1933 m. Vis dėlto, šis faktas praranda reikšmę, žvelgiant į jo nuveiktus darbus. Karl Lagerfeld jau senokai tapo nesenstančiu mados pasaulio simboliu, stabu, kurio skoniui paklūsta milijonai. Karl Otto Lagerfeldtas (vėliau, kiek išgarsėjęs, pavardę supaprastino ir tapo Lagerfeldu) gimė rugsėjo 10 dieną Hamburge, Vokietijoje. 1953 m. kartu su motina persikraustė į Paryžių, o 1954 – aisiais gavo pirmąjį savo apdovanojimą eskizų konkurse už palto modelio eskizą. Netrukus Karlas Lagerfeldas gauna darbą pas Pierre Balmainą, o 1958 – aisiais pereina dirbti pas Jeaną Patou, kur penkerius metus kasmet sukuria po 2 aukštosios mados kolekcijas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (24 dalis) Givenchy

Kvepalai Irresistible sukurti vyrui, kuriam būdingas natūralus žavesys. Geismą žadinantis Irresistible kvapas pabrėžia jo stiprią asmenybę ir atskleidžia gebėjimą gundyti. Mados namų GIVENCHY įkūrėjas Hubertas de Givenchy gimė 1927 m. Prancūzijoje. Kilmingas aristokratas Hubertas de Givenchy 1952 m. atvėrė savo mados namų duris. Pirma kolekcija, sukurta dvidešimt penkerių metų dizainerio, atnešė sėkmę. Elegantiški modeliai, formų tikslumas paliko įspūdį aukštuomenės damoms. Ilgus metus GIVENCHY mados namai buvo prancūziškos elegancijos simboliu, o tai įtakojo ir mados namų GIVENCHY ambasadore įvardijama žymi aktorė Audrey Hepburn, kurios personažai visada vilkėjo Givenchy sukneles. Pats dizaineris pripažįsta, kad dėka šios aktorės, mados namai GIVENCHY tapo žinomi, nes į mados namus ateidavo visos damos, kurios norėjo būti panašios į garsiąją aktorę Audrey Hepburn. Pirmuosius kvepalus „L`Interdit“ Givenchy išleido 1957 m., jie susilaukė didelės sėkmės ir tapo parfumerijos verslo pradžia.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Paco Rabanne
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (40 dalis) Paco Rabanne

Paco Rabanne 1 Million – milijono kvapas, uždarytas aukso luite. Tai mados pasaulio magu tituluojamo dizainerio Paco Rabanne užgaida išgauti milijono vertą ir jį įkūnijantį kvapą. „Visų civilizacijų ir religijų žmones visada viliojo ir traukė auksas. Ir šiandien auksas naudojamas daugelyje sričių, jį dažnai galima aptikti aplinkoje, kuri mus supa: architektūroje, dizaine, juvelyrikoje, drabužiuose, aksesuaruose, madoje… Auksas vertinamas visame pasaulyje, todėl neatsitiktinai kvepalų 1 Million buteliukas primena aukso luitą, šį sprendimą lėmė noras įkūnyti valdžią, turtus, prabangą ir ilgaamžiškumą”, – teigia dizaineris Paco Rabanne. 1 Million – tai išskirtinis, šiuolaikiškas ir vyriškas aromatas, įkūnijantis ne tik pasakiškus turtus, bet ir milijoną stipriosios lyties troškimų, tarp jų – ir milijoną sąskaitoje, moterų dėmesį, aistrą, azartą ir sėkmę. Tarsi avantiūra, kupina netikėtų susitikimų, staigmenų ir atradimų, kvapas 1 Million traukia lyg magnetas pipirmėčių, mandarinų, cinamono, rožių, ambros ir odos kvapų deriniu. Ultraviolet skirti vyrui, kuris siekia atkleisti vyriško geismingumo esmę. Šie kvepalai išsiskiria tuo, jog jiems sukurti naudota daug neįprastų sudedamųjų dalių, tarp jų ir pilkoji ambra, specialiai sukurta mados namams PACO RABANNE. Tikrasis Paco Rabanne vardas yra Francisco Rabaneda-Cuervo. Jis gimė 1934 m. Ispanijoje, o kai jam buvo penkeri, kartu su mama persikėlė į Prancūziją. 1952 m. Paco Rabanne įstojo į Paryžiaus Nacionalinę meno mokyklą ir pasirinko architekto specialybę. Tam, kad galėtų susimokėti už mokslus, jis pradėjo kurti aksesuarus Balencigos mados namams. Vėliau išplėtė savo veiklą ir kūrė rankines, papuošalus bei diržus net ir garsiems Dior, Givenchy, Yves Saint Laurent mados namams. 1966 m. Paco Rabanne pirmą kartą šokiravo susirinkusią publiką pristatydamas metalines sukneles. Tuo metu, kai pasipuošusios damos su perlų vėriniais bei garbūs jų palydovai laukė pasirodymo, ant podiumo įžengė juodaodės manekenės apsirengusios metalinėmis suknelėmis. Publika buvo ne tik nustebinta, bet ir šokiruota, nes iki tol nieko panašaus nebuvo. Ši kolekcija Paco Rabanne atnešė pripažinimą. 1967 m. Paryžiuje jis atidarė savo mados namus. Pirmuosius kvepalus pavadinimu „Calandre“ Paco Rabanne sukūrė dar 1969 m. Nepaisant sėkmingos karjeros, 1999/2000 m. aukštosios mados rudens-žiemos kolekcija buvo paskutinė. Ją vainikavo garsių kvepalų „Ultraviolet“ pristatymas. 2000 m. Paco Rabanne pranešė, kad visam laikui pasitraukia iš aukštosios mados.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (38 dalis) Gucci

Gucci Rush 2 – italų aukštosios mados kūrėjas išrinko šių kvepalų pavadinimui laimingą skaičių, kuris pristato naują kvapų kalbą. 2 taip pat reiškia tai, jog šie kvepalai papildo kiek anksčiau sukurtus Rush. Michelio Almairaco sukomponuotos Rush 2 kvapų puokštės „žiedai” skleidžiasi ne vienas po kito, o vienu metu, todėl jų kvapas toks vienalytis. Envy Me 2 traukia jau vien todėl, kad yra ribotos serijos. Patenkinkite savo troškimą – suteikite sau malonumą jais mėgautis. Juo labiau, kad jų kvapui tiesiog neįmanoma atsispirti. Envy Me sukurti moteriai, trokštančiai dėmesio. Nuostabus geismą žadinantis bijūnų, jazminų ir rausvųjų pipirų kvapas susilieja su švelniu ličių, džiaugsmingai nuteikiančiu granatų ir ananasų dvelksmu. Galiausiai pasklinda raminamas muskuso, baltosios arbatos ir šiltas medienos kvapas. Šiais kvepalais dvelkiančios moters tiesiog neįmanoma negeisti. Envy Me 2 traukia jau vien todėl, kad yra ribotos serijos. Patenkinkite savo troškimą – suteikite sau malonumą jais mėgautis. Juo labiau, kad jų kvapui tiesiog neįmanoma atsispirti. Gucci Envy – šiuos vaiskaus gėlių kvapo kvepalus sukurti įkvėpė unikalus vynmedžių žiedų kvapas. Gucci Envy nepaprastai spalvingi – paslaptingi ir šiuolaikiški, intymūs ir seksualūs. Tarsi gaivaus oro gurkšnis. Originaliojo Eau de Parfum „antrininko” Eau de Parfum II kvapas švelnus, žaismingas, tačiau elegantiškas, juntami vaisiai ir gėlės: mandarinai, juodieji serbentai, žibuoklės, gervuogės, jazminai, heliotropai ir kedrai.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (53 dalis) Kate Moss

Žymaus modelio Kate Moss kvapas Velvet Hour (liet. „Aksomo valanda“) dvelkia laukine elegancija ir skleidžia kerinčias viliones. Paslaptingas, netikėtas, seksualus kvapas primena vakaro prieblandos teikiamą jaudulį. Tamsiai mėlynas Velvet Hour buteliukas simbolizuoja vakaro paslaptingumą, aistrą ir prabangą. Subtiliai spindinti aksomo suknelė ir užburiantis aromatas pavers jus ta nepažįstamąja, į kurią kryps visų akys. Kvepalus Kate, kurie tapo vienais perkamiausių jaunų ir progresyvių merginų tarpe, žymus modelis Kate Moss pristatė 2007 m. Kvapas Kate puikiai nusako dvilypę žymaus modelio asmenybę: ji pašėlusi ir nesustabdoma, tačiau kartu tyra, kaip angelas, viliojanti ir gundanti, tačiau švelni, mylinti ir sauganti. Kate aromatas – moteriškas, trapus, bet kartu jausmingas. Kate Moss – vienas įdomiausių mados pasaulio personažų. Jos duomenys neatitinka topmodelių standartų, o ūgis – 169 cm., bet tai nesutrukdė Kate Moss patekti ant žinomų žurnalų viršelių ir tapti „stiliaus ikona“, elegancijos simboliu. Kate Moss gimė 1974 m. Anglijoje. Jos karjera prasidėjo 1988 m., kai kelionės metu į Bahamus Niujorko aerouoste ją pastebėjo modelių agentūros savininkė Sarah Doukas ir pakvietė Kate Moss į modelių atranką. Būsimoji žvaigždė nepraleido šios galimybės ir buvo priimta į modelių gretas. Iš pradžių Kate Moss karjera klostėsi vangiai, bet dėl to ji neišgyveno, nes atsiradus naujoms draugėms atrado ir naujus pomėgius.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis)
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis)

Skandalinga reputacija garsėjanti Londono apatinio trikotažo „imperija”, siejama su gundymu, malonumu ir jausmų provokavimu, pristato kvepalus Agent Provocateur. Šie kvepalai, kuriuos sukūrė Joseph’as Corré ir Serena Rees, įkūnija kvepalų – priemonės žadinti seksualinį potraukį – fenomeną. Absoliučiai moteriški Agent Provocateur sukurti priminti mums, koks galingas gali būti geismą žadinantis nepamirštamas kvapas. „Norime pasiūlyti tobulą kvapo ir vilionės „sąjungą”, kad patirtumėte nepaprastą jaudulį”,– sako jų kūrėjas Joseph’as Corré. Alexander McQueen – tai vienas ekscentriškiausių ir talentingiausių mados pasaulio atstovų, dažnai vadinamas tiesiog mados genijumi. Alexander McQueen gimė 1969 – aisiais Londone. Būdamas tik šešiolikos po nuolatinių konfliktų su šeima ryžosi mesti mokyklą ir įsidarbino pameistriu ateljė „Anderson & Shepherd”. Dar jaunystėje būsimasis dizaineris visus stebino kontraversiška kūryba: baigdamas „Cental St Martin’s” menų mokyklą pristatė kelnes „bamsterius”, kurių liemuo buvo taip stipriai pažemintas, kad aplinkiniai galėjo matyti kelnes dėvinčiojo „sėdynę”. 1992 – aisiais įkūręs savo mados namus iki šių dienų Alexander McQueen dėl teatralizuotų kolekcijų pristatymų sulaukia daug žiniasklaidos dėmesio. Negyvais skėriais aplipusios purvinos manekenės, skrybėlėse plazdantys drugiai – tik maža dalis šių šou elementų.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Clinique

Clinique Aromatics Elixir Eau de Toilette – išties originalūs Clinique kvepalai. Kur kas daugiau nei kvepalai. Clinique Happy Heart Eau de Parfum – gėlių gausa. Truputis šilumos. Jausmų gelmė. Kvėpinkitės, ir Jūsų širdį užplūs laimė! 1960 metų pabaigoje žurnalistė Carol Philips atkreipė dėmesį į tai, kad kai kurių amerikiečių moterų oda yra nuostabi. Ji atliko tyrimą, kurio dėka paaiškėjo, kad visos šios moterys lankėsi viename ir tame pačiame kosmetologo kabinete ir naudojo tas pačias kosmetikos priemones. Netrukus žurnale „Vogue” buvo išspausdintas straipsnis pavadinimu „Ar galima turėti nuostabią odą?”. Atsakymas į šį klausimą buvo „Taip, galima”. Šį straipsnį perskaitė kompanijos Estee Lauder savininkai ir Carol Philips pasiūlė vadovauti naujai kompanijai, kuri būtent ir gamins tokias kosmetikos priemones. Taip 1968 m. JAV rinkoje atsirado kompanija CLINIQUE LABORATORIES. Nuo daugelio kitų kosmetikos kompanijų CLINIQUE skiriasi tuo, kad siekia patenkinti individualius odos priežiūros poreikius ir nesiūlo vienos odos priežiūros priemonės visų tipų odai. CLINIQUE odos priežiūros produktų linijos skirtos individualioms odos priežiūros problemoms spręsti.