| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (46 dalis) Trussardi

Aštrūs kampai, plačios linijos, oranžinės spalvos dygsniai… Kvepalų Trussardi Jeans buteliukas primena klasikinę džinsų kišenę. Lengvas, kupinas energijos, stiprus ir elegantiškas – toks yra Trussardi Jeans aromatas. Galima teigti, kad mados namų Trussardi istorija prasidėjo dar 1910 m., kai Dante Trussardi įkūrė įmonę, o jo gaminamos pirštinės dėl kokybiškai išdirbtos odos labai greitai tapo populiarios visame pasaulyje. Nuo 1970 m. po dėdės ir tėvo mirties kompanijai „Trussardi“ pradėjo vadovauti Nikola Trussardi, universitete studijavęs ekonomiką. Būtent jis nusprendė plėsti kompaniją ir neatsilikti nuo konkurentų. Nikola Trussardi įsigijo odos išdirbimo gamyklą ir ėmė studijuoti naujausius odos išdirbimo būdus. Nuo 1973 m. kompanija „Trussardi“ pristatė naują kolekciją dirbinių iš odos, pažymėtą prekės ženklu „Trussardi“. Kompanijos simboliu buvo pasirinktas kurtų veislės šuo, kuris tarsi simbolizuoja dinamiškumą. Lotyniškas posakis „Nešuosi viską, kas mano“ puikiai tiko kompanijos „Trussardi“ sukurtoms daugiafunkcinėms rankinėms apibūdinti, nes jose greta asmeninių daiktų užteko vietos telefonui, dokumentams ir kompiuteriui. Greita sėkmė pirmosios kolekcijos Nikola Trussardi paskatino išplėsti gaminių asortimentą. Taip pasirodė kompanijos „Trussardi“ gaminami skėčiai, diržai, batai ir net drabužiai. 1983 m. pirmą kartą kompanija „Trussardi“ pristatė moteriškų drabužių kolekcijas. 1986 m. išleidžiama linija „Trussardi Action“, 1988 m. – „Trussardi Jeans“, o 1989 m. – „Trussardi Sport“. Pirmieji kompanijos „Trussardi“ kvepalai pasirodė 1990 m. Staigi ir tragiška Nicola Trussardi mirtis sukrėtė ne tik mados, bet ir kultūros pasaulį, nes ši asmenybė pasauliui įrodė, kad beveik visada komercinė mada ir dvasinė kultūra gali būti kaip vienas riešutas. Po Nikola Trussardi žūties autokatastrofoje 1999 m. mados imperijos vairą perėmė Beatrice ir Francesco Trussardi, kurie nesulaukę nė trisdešimties, per vieną naktį tapo suaugę. Jų rankose atsidūrė ne tik pusės milijardo dolerių apyvartos kapitalas, bet ir idėjų bankas, kuriam puikiai vadovavo jų tėvas Nicola Trussardi.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (43 dalis) Hugo Boss

Hugo Boss Woman – Moterims skirtas sėkmės aromatas. Šiuolaikiška, stipri, pasitikinti savimi moteris įkvėpė sukurti stilingą ir šiuolaikišką moterims skirtą kvapą Hugo Boss Woman. Ji atkakliai siekia savo užsibrėžtų tikslų, bet puikiai suderina savo asmeninio gyvenimo ir karjeros siekius. Hugo Boss Femme aromatas tarsi odė moterims. Ištaigingas, užburiantis aromatas Hugo Boss Femme įkūnija moteriškumą, spinduliuoja eleganciją ir šilumą bei žadina jausmus. Tai kvapas romantiškoms ir kupinoms džiaugsmo moterims. Hugo Boss Pure Purple – šiuos nepaprastus kvepalus HUGO BOSS sukūrė 2006 metais. Parastas ir visiškai natūralus Pure Purple kvapas suteiks Jums drąsos gyventi taip, kaip norite, ir išryškins Jūsų moteriškumą. 2003-ųjų rudenį mados namų HUGO BOSS pristatyti moteriški kvepalai Boss Intense žavi ryškiu kvapu. Kvapas Hugo Boss XX spinduliuoja moteriškumą ir jausmingumą. Moterims skirti Hugo Boss XX ir vyrams skirti Hugo Boss XY kvepalai tarsi atspindi moters ir vyro santykius. Jie skirtingi, bet vienas be kito tiesiog negali gyventi. Jų ryšys toks stiprus, kad neįmanoma tampa įmanoma, pranyksta skiriančios sienos ir gyvenimo keliu jie darniai žengia drauge. Hugo Boss Woman – Aromatas nepriklausomoms moterims. Toms, kurios žino, ko nori, pasitiki savimi ir savo jėgomis. „Hugo Boss“ moteris nepaiso apribojimų ir vertina laisvę. 1997 – aisiais pasirodžiusį kvapą Hugo Boss Woman sukūrė Ursula Wandel.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (15 dalis) Elizabeth Arden

Vyriškas, šiuolaikiškas kvapas Daytona 500 įkūnija lenktynių „Daytona 500″ metu kunkuliuojančias aistras, jaudulį, pašėlusį greitį ir pergalės džiaugsmą. Šiuos kvepalus mados namai „Elizabeth Arden” sukūrė bendradarbiaudami kartu su lenktynių „Daytona 500″ organizatore „International Speedway Corporation” ir pirmą kartą pristatė lenktynių „Daytona 500″ metu, Floridoje. Elizabeth Arden gimė 1878 m. Kanadoje. Jaunystėje dirbdama medicinos sesele ji ypač domėjosi kremais ir jų savybėmis. Elizabeth Arden savo virtuvėje įkūrė kažką panaušaus į laboratoriją, kur ekspermentavo su įvairiomis medžiagomis. Toks Elizabeth Arden entuziazmas sukėlė didelį kaimynų nepasitenkinimą ypač dėl iš jos buto sklindančių kvapų. Būdama 30 m. Elizabeth Arden persikėlė į Niujorką. Du metus ji paskyrė kosmetikos gamybos tyrinėjimams, o 1910 m. atidarė savo saloną. Elizabeth Arden tam, kad išskirtų savo saloną iš kitų, kurių aplinkui buvo apstu, tiesiog nudažė salono duris ryškiai raudona spalva. Labai greitai kosmetikos gaminius, kuriuos siūlė Elizabeth Arden salone, ėmė naudoti aukštuomenės damos, palaipsniui tapusios pastoviomis klientėmis. Daugelyje sričių Elizabeth Arden aplenkė laiką. Elizabeth Arden vardą išgarsino šešėliai ir blakstienų tušas, kuriuos iki tol naudojo tik aktorės. Be to, ji iškėlė idėją, kad makiažas turi derėti prie aprangos, o ne prie plaukų spalvos, kaip anksčiau buvo manoma. Vienu iš svarbiausių Elizabeth Arden išradimų tapo vandeniui atsparus blakstienų tušas. Pirmi Elizabeth Arden kvepalai buvo sukurti 1922 m. Šiandien patys populiariausi yra: kvepalai „Red Door“, kvepalai „Sunflowers“, kvepalai „5th Avenue“, kvepalai „Splendor“ ir kvepalai „Green Tea“.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (31 dalis) Jil Sander

Sander by Jil Sander – energija, pasitikėjimas savimi ir ryžtas. Tai aromatas vyrui, kurio pasaulis ir mintys neapsiriboja vieno miesto ribomis ir kiekvienos dienos įsipareigojimais. Vyrui, kuris pasitiki savimi, yra kosmopolitas ir atviras naujovėms. Vyriškas ir elegantiškas, kartu klasikinis ir šiuolaikiškas kvapas Sander neabejotinai sustiprins jais pasikvėpinusio vyro žavesį. Kvapas Sun – tai vasaros saulėtos dienos ir laimingiausios vasaros akimirkos įkalintos kvepalų buteliuke. Tai ypatingas kvapas, kuris nukelia į saulėtas vasaros dienas, bet kuriuo metų laiku, ir pripildo ryškių spalvų bei džiaugsmo kiekvieną dieną. Tarsi atgaiva mintims, kūnui ir sielai – dinamiški ir įmantrūs, vasara dvelkiantys ir viliojantys kvepalai Sun neabejotinai užburs gaiviu ir jausmingu citrusų, medienos ir prieskonių kvapų deriniu, kuriam dar daugiau žavesio suteikia švelnus jūros dvelksmas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (47 dalis) Usher

Tai pirmasis vyrams skirtas amerikiečių žvaigždės Usher kvapas. Skirtas stilingam, šiuolaikiškam, bet kartu ir klasiką mėgstančiam vyrui, kaip ir pats Usher. „Usher for Men” puikiai tiks tiek vyrui vilkinčiam smokingą, tiek ir madingą odinį švarką. Usheris taip pat sukūrė derantį kvapą moterims. Jei norite, kad jūsų ir jūsų antrosios pusės kvepalai derėtų – pasitikėkite Usheriu. Usher Raymond gimė 1978 m. Tenesyje. Dainuoti pradėjo dar vaikystėje bažnytiniame chore. Usher pirmoji sėkmė aplankė, kai jam buvo 14 metų. Usher talentą pastebėjo kompanijos „La Face Records“ atstovai ir pasiūlė jam pasirašyti kontraktą. Debiutinis Usher albumas pasirodė 1994 m. Daina pavadinimu „Think Of You“ sulaukė didžiausio gerbėjų dėmesio ir netrukus tapo hitu. Antrasis albumas pavadinimu „My Way“ pasaulį išvydo 1997 m. ir sulaukė pripažinimo. Nuo to momento, kai radijo stotys ėmė groti Usher singlą „You Make Me Wanna“, tapo aišku, kad sužibo nauja amerikietiško R&B žvaigždė. Usher balsas skambėjo „Coca Cola“ reklamoje bei filmo „Jason’s Lyric“ garso takelyje, kuriam, pasivadinęs Black Men United, atliko dainą „U Will Know“. 2004 m. pradžioje pasaulį išvydo singlas „Yeah“ – bendras darbas Usher, Lil Jon ir Ludacris, kurį drąsiai galima pavadinti viena iš geriausių 2004 m. dainų. Pirmieji Usher kvepalai buvo pristatyti 2007 m. Moterims skirti kvepalai sukurti vyro, kuris žino, kaip elgtis su moterimis ir koks kvapas yra seksualus. „Usher for Women“ sudėtyje yra raudonųjų serbentų, rožinių frezijų, obuolių su egzotiška frangipani gėle, abrikoso nektaro, jazmino žiedų ir aistringo rožių aromato. Usheris taip pat sukūrė derantį kvapą vyrams. Jei norite, kad jūsų ir jūsų antrosios pusės kvepalai derėtų – pasitikėkite Usheriu. Artimiausiu metu Usher žada savo gerbėjus pradžiuginti naujais kvepalais – „UR for Men“ ir „UR for Women“. „Aš noriu, kad, šie kvepalai atspindėtų mano asmenybę, koks aš esu ir kokiu tapau, kaip ir mano paskutinis muzikinis albumas“, – sako Usher. „Nuo to momento, kai buvo pristatyti mano pirmieji kvepalai „Usher He“ ir Usher She“, aš pasikeičiau ir noriu savo gerbėjus pradžiuginti kažkuo ypatingu“, – teigia Usher.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (44 dalis) Iceberg

Italų mados namų Iceberg moterims skirtas kvapas Twice tarsi gaivus skambesys, sukurtas iš nepaprastų detalių, švelnių užuominų ir pastelinių spalvų. Jaunatviška, laisva ir mylinti gyvenimą moteris – tai moteris, kuriai skirtas kvapas Twice. Kompaniją „Iceberg“ įkūrė Giuliana Marchini Gerani siekdama įgyvendinti išskirtinį projektą: sukurti pirmąją liniją trikotažo drabužių, įkvėptą „sport fashion“ koncepcijos. Ji tapo pirmąja, kuri sujungė madą ir sportą. Tai buvo naujovė mados pasaulyje, kuri sulaukė didelio dėmesio. Giuliana ir jos kūrybą pastebėjo visi, ir nieko keisto, nes ji buvo pirmoji moteris, turėjusi teisę kurti Italijos prezidentui. Šiuolaikinio gyvenimo tempas, menas, prabanga, skirtingų kultūrų elementai ir puiki nuotaika – penki dalykai, kurie įkvepia „Iceberg“ drabužių kolekcijas. „Iceberg“ drabužiai sukurti tam, kad pabrėžtų privalumus. Jie užburia subtilia elegancija, kupina ironijos, spinduliuojančia seksualumą, bet be užuominos į vulgarumą. Mados namai „Iceberg“ buvo vieni pirmųjų pakvietę įžymybes reklaminėms kampanijoms. Šiandien mados namai „Iceberg“ garsėja ne tik kokybiškais drabužiais, bet ir laikrodžiais, akiniais, aksesuarais, avalyne ir kvepalais. Pirmieji mados namų „Iceberg“ kvepalai pasirodė 1988–aisiais. Po jų buvo išleisti kvepalai: „Iceberg Twice pour Femme“ (1994 m.), „Iceberg Twice pour Home“ (1995 m.), „Iceberg Twice Ice“ (1998 m.), „Iceberg Fluid Man“ (2000 m.), „Iceberg Fluid Woman“ (2000 m.).

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna

Neįtikėtina jėga… Ribotos serijos kvapas Z Zegna Extreme. Nauja kvepalų Z Zegna interpretacija, kviečianti iš naujo pažvelgti į kvepaluose slypinčią galią. Skirtas stipriam vyrui, nepripažįstančiam jokių apribojimų ir draudimų. Vyrui, kuris kuria savo taisykles ir trokšta naujų nuotykių. Jis puikiai išmano gundymo meną ir tuo naudojasi. Jo nenuginčijamas žavesys, šelmiška šypsena ir… kvapas Z Zegna Extreme veda moteris iš proto ir priverčia dūsauti. Prašmatnus ir žadinantis jausmus kvapas Z Zegna Extreme – tai tikro laimėtojo aromatas, kuriam neįmanoma tampa įmanoma, o gyvenimas teikia tik malonumą. Zegna Intenso – tai trečiasis italų mados namų „Zegna” kvapas skirtas vyrams. Sukurtas iš kontrastų, tarsi įkūnija šviesos ir šešėlių žaismą. Tik įsivaizduokite save po sunkios dienos: jūs grįžtate į namus, pavargę nuo ryškių saulės spindulių ir kaitros, uždarote žaliuzes ir kambarys paskęsta šešėlių ir šviesos žaisme, jūs jaučiate kaip grįžta jėgos ir aplanko nenusakomas palaimos jausmas. Šviesiąją Zegna Intenso aromato pusę atskleidžia žalieji mandarinai, italinės citrinos, kardamonas, rausvieji pipirai, o tamsiąją – sukuria puikus vilkdalgių, kvapiųjų auksabarzdžių, ambros, kedrų, santalų, vanilės, tongapupių ir muskuso kvapų derinys. Galiausiai šviesa ir tamsa – tai, kas nesuderinama, susijungia ir pasklinda jausmingas, kupinas kontrastų Zegna Intenso aromatas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (32 dalis) Joop!

Joop! Homme – žadinantis jausmus, nesenstantis, rytietiškas vyrams skirtas kvapas. 1989 – aisiais pasirodžiusį kvapą Joop! Homme sukūrė parfumeris Michel Almairac. Joop! Homme kvepalų aromatas tarsi parašas – žavus jų savininko asmenybės atspindys. Šiuolaikiškam vyrui skirti Joop! Jump žavi gaiviu vyrišku gundančiu kvapu, kurį suteikia išties neįprastos sudedamosios dalys, pavyzdžiui, šaldyta degtinė ar kalendrų lapai. Kvapas Joop! Night Flight įkūnija paslaptingą, stebuklingą ir vėsų vidurnaktį, kai laikrodis muša dvylika. Tarsi gaivos antplūdis šiuolaikiškas Joop! Night Flight aromatas skirtas vyrui, trokštančiam ir ieškančiam nuotykių. Unikalus kvapas vyrams Joop! Go tarsi ginklas, sukurtas kovai su rutina ir nuoboduliu. Daugiau jokio liūdesio! Kvapas Joop! Go suteikia neišsenkančios energijos, įkvepia ir užtikrina puikią nuotaiką. Tai kvapas keičiantis jausmus. Nesvarbu, kur bebūtum, kartu su Joop! Go – visada bus tinkamas metas žaisti… Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo “Constanze” paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo “naujosios kartos vokiečiu”.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Valentino
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Valentino

Naujas, ryškus, seksualus kvapas Valentino V sukurtas šių laikų kazanovai, moterų širdžių užkariautojui, sugebančiam sužavėti akimirksniu. Šio kvapo savininkas išmano viliojimo meną ir mėgaujasi sėkme. Raudona spalva tarsi dizainerio Valentino Garavani vizitinė kortelė: kiekvienos kolekcijos pristatymo pabaigoje ant podiumo pasirodo modelis vilkintis raudonos spalvos suknelę. „Raudona – gražiausia spalva. Ji tinka kiekvienai moteriai. Raudona spalva turi daugiau kaip 30 įvairių atspalvių“ – tikina dizaineris. Valentino Garavani logotipas „V“ žinomas visame pasaulyje. Šio dizainerio išskirtinius drabužius vilkėjo tokios legendinės moterys, kaip Jackline Kennedy, Farah Diba ir Elizabeth Taylor. Valentino Garavani gimė 1932 m. Milane. Dar mokykloje išryškėjo dizainerio talentas ir artistiškumas bei susidomėjimas mada. Jaunasis Valentino Garavani anksti suprato savo pašaukimą ir ėmė mokytis dizaino paslapčių bei prancūzų kalbos. Pirmą žingsnį svajonės išsipildymo link būsimasis dizaineris žengė septyniolikos metų, kai persikėlė gyventi į mados sostinę Paryžių. Po kelerių metų darbo mados namuose „Jean Desses“ ir mados namuose „Guy Laroche“ Valentino 1960 m. pradžioje Romoje atidarė savo ateljė. Pirmasis drabužių kolekcijos pristatymas įvyko „Pitti Palace“ ir tapo atradimu mados žinovams – netrukus jaunasis dizaineris sulaukė gausybės užsakymų iš užsienio. Spauda priėmė naują žvaigždę su džiaugsmu ir susižavėjimu. Garsi Valentino Garavani „Balta kolekcija“ („White Collection”) išvydo pasaulį 1967 m. kartu su legendiniu logotipu „V“. Baltos mini suknelės, sukurtos specialiai Jackline Kennedy vestuvėms, nuotrauka buvo išspausdinta daugelyje pasaulio žurnalų, ir padėjo Valentino išgarsėti. 1978 m. dizaineris išleido savo kvepalus, kurių pristatymas įvyko Paryžiuje, o žvaigždė Michail Baryshnikov per kvepalų pristatymą sušoko epizodą iš P. Čaikovskio operos „Pikų dama“.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (45 dalis) Issey Miyake

Issey Miyake L’Eau D’Issey Ladies Summer – Pažadinkite savo jausmus pasitelkę kvepalus, kuriuos sukurti įkvėpė vasaros gamtos ramybė ir gaiva. Nuostabiai žolių stiebeliais puoštame flakone glūdintys kvepalai įkūnija šio įnoringo metų laiko dvasią. Drabužius ir kvepalus kuriantis dizaineris Issey Miyake gimė 1938 m. Hirosimos mieste, kuris išgarsėjo, kai 1945 m. rugpjūčio 6 d. „Enola Gay“, specialiai modifikuotas JAV karinių pajėgų naikintuvas B-29, numetė atominį ginklą „Little Boy“ („Mažylis“). Tuo metu Issey Miyake buvo tik septyneri metai. Jis išgyveno, bet prarado beveik visus artimuosius. 1959 m. būsimasis dizaineris įstojo į Tokijo universitetą „Tama art“ ir jau tada pradėjo svajoti apie drabužių kūrimą. Pirmoji Issey Miyake kolekcija pavadinimu „Poema iš audinio ir akmens“ buvo pristatyta 1963 m. Baigęs Tokijo universitetą dizaineris nuo 1965 m. persikėlė į Paryžiuje, o vėliau ir į Niujorką. Pažinęs europietiškas ir amerikietiškas drabužių dizaino tradicijas, Issey Miyake vis dėl to nepasiliko nei Europoje, nei Amerikoje, o sugrįžo į Tokijų ir 1970 m. įkūrė kompaniją „Miyake Design Studio“. Dizaineris siekė sukurti paprastus „drabužius žmonėms“, tokius kaip amerikietiški džinsai ir trikotažiniai marškinėliai. Drabužių pristatymams dažnai kvietė ne profesionalius modelius, bet paprastus žmones.