Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Ermenegildo Zegna

Neįtikėtina jėga… Ribotos serijos kvapas Z Zegna Extreme. Nauja kvepalų Z Zegna interpretacija, kviečianti iš naujo pažvelgti į kvepaluose slypinčią galią. Skirtas stipriam vyrui, nepripažįstančiam jokių apribojimų ir draudimų. Vyrui, kuris kuria savo taisykles ir trokšta naujų nuotykių. Jis puikiai išmano gundymo meną ir tuo naudojasi. Jo nenuginčijamas žavesys, šelmiška šypsena ir… kvapas Z Zegna Extreme veda moteris iš proto ir priverčia dūsauti. Prašmatnus ir žadinantis jausmus kvapas Z Zegna Extreme – tai tikro laimėtojo aromatas, kuriam neįmanoma tampa įmanoma, o gyvenimas teikia tik malonumą. Zegna Intenso – tai trečiasis italų mados namų „Zegna” kvapas skirtas vyrams. Sukurtas iš kontrastų, tarsi įkūnija šviesos ir šešėlių žaismą. Tik įsivaizduokite save po sunkios dienos: jūs grįžtate į namus, pavargę nuo ryškių saulės spindulių ir kaitros, uždarote žaliuzes ir kambarys paskęsta šešėlių ir šviesos žaisme, jūs jaučiate kaip grįžta jėgos ir aplanko nenusakomas palaimos jausmas. Šviesiąją Zegna Intenso aromato pusę atskleidžia žalieji mandarinai, italinės citrinos, kardamonas, rausvieji pipirai, o tamsiąją – sukuria puikus vilkdalgių, kvapiųjų auksabarzdžių, ambros, kedrų, santalų, vanilės, tongapupių ir muskuso kvapų derinys. Galiausiai šviesa ir tamsa – tai, kas nesuderinama, susijungia ir pasklinda jausmingas, kupinas kontrastų Zegna Intenso aromatas.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (32 dalis) Joop!

Joop! Homme – žadinantis jausmus, nesenstantis, rytietiškas vyrams skirtas kvapas. 1989 – aisiais pasirodžiusį kvapą Joop! Homme sukūrė parfumeris Michel Almairac. Joop! Homme kvepalų aromatas tarsi parašas – žavus jų savininko asmenybės atspindys. Šiuolaikiškam vyrui skirti Joop! Jump žavi gaiviu vyrišku gundančiu kvapu, kurį suteikia išties neįprastos sudedamosios dalys, pavyzdžiui, šaldyta degtinė ar kalendrų lapai. Kvapas Joop! Night Flight įkūnija paslaptingą, stebuklingą ir vėsų vidurnaktį, kai laikrodis muša dvylika. Tarsi gaivos antplūdis šiuolaikiškas Joop! Night Flight aromatas skirtas vyrui, trokštančiam ir ieškančiam nuotykių. Unikalus kvapas vyrams Joop! Go tarsi ginklas, sukurtas kovai su rutina ir nuoboduliu. Daugiau jokio liūdesio! Kvapas Joop! Go suteikia neišsenkančios energijos, įkvepia ir užtikrina puikią nuotaiką. Tai kvapas keičiantis jausmus. Nesvarbu, kur bebūtum, kartu su Joop! Go – visada bus tinkamas metas žaisti… Wolfgang Joop gimė 1944 m. Augo ištaigingame senelių dvare. Nuo dvylikos metų pradėjo lankyti aukštesniąją meno mokyklą Brunswicko miestelyje, į kurį jo tėvas, žurnalistas, buvo perkeltas redaguoti kultūros žurnalo. Pirmasis prisilietimas prie mados įvyko 1970 m., kai moterų žurnalo “Constanze” paskelbtame mados idėjų konkurse laimėjo tris pagrindinius prizus. Pirmoji autorinė Wolfgang Joop kolekcija buvo pristatyta 1978 m. Įspūdingi kailiniai tapo tarptautiniu įvykiu mados pasaulyje. Amerikiečių spauda negailėjo komplimentų ir dizainerį pakrikštijo “naujosios kartos vokiečiu”.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Valentino
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (48 dalis) Valentino

Naujas, ryškus, seksualus kvapas Valentino V sukurtas šių laikų kazanovai, moterų širdžių užkariautojui, sugebančiam sužavėti akimirksniu. Šio kvapo savininkas išmano viliojimo meną ir mėgaujasi sėkme. Raudona spalva tarsi dizainerio Valentino Garavani vizitinė kortelė: kiekvienos kolekcijos pristatymo pabaigoje ant podiumo pasirodo modelis vilkintis raudonos spalvos suknelę. „Raudona – gražiausia spalva. Ji tinka kiekvienai moteriai. Raudona spalva turi daugiau kaip 30 įvairių atspalvių“ – tikina dizaineris. Valentino Garavani logotipas „V“ žinomas visame pasaulyje. Šio dizainerio išskirtinius drabužius vilkėjo tokios legendinės moterys, kaip Jackline Kennedy, Farah Diba ir Elizabeth Taylor. Valentino Garavani gimė 1932 m. Milane. Dar mokykloje išryškėjo dizainerio talentas ir artistiškumas bei susidomėjimas mada. Jaunasis Valentino Garavani anksti suprato savo pašaukimą ir ėmė mokytis dizaino paslapčių bei prancūzų kalbos. Pirmą žingsnį svajonės išsipildymo link būsimasis dizaineris žengė septyniolikos metų, kai persikėlė gyventi į mados sostinę Paryžių. Po kelerių metų darbo mados namuose „Jean Desses“ ir mados namuose „Guy Laroche“ Valentino 1960 m. pradžioje Romoje atidarė savo ateljė. Pirmasis drabužių kolekcijos pristatymas įvyko „Pitti Palace“ ir tapo atradimu mados žinovams – netrukus jaunasis dizaineris sulaukė gausybės užsakymų iš užsienio. Spauda priėmė naują žvaigždę su džiaugsmu ir susižavėjimu. Garsi Valentino Garavani „Balta kolekcija“ („White Collection”) išvydo pasaulį 1967 m. kartu su legendiniu logotipu „V“. Baltos mini suknelės, sukurtos specialiai Jackline Kennedy vestuvėms, nuotrauka buvo išspausdinta daugelyje pasaulio žurnalų, ir padėjo Valentino išgarsėti. 1978 m. dizaineris išleido savo kvepalus, kurių pristatymas įvyko Paryžiuje, o žvaigždė Michail Baryshnikov per kvepalų pristatymą sušoko epizodą iš P. Čaikovskio operos „Pikų dama“.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (45 dalis) Issey Miyake

Issey Miyake L’Eau D’Issey Ladies Summer – Pažadinkite savo jausmus pasitelkę kvepalus, kuriuos sukurti įkvėpė vasaros gamtos ramybė ir gaiva. Nuostabiai žolių stiebeliais puoštame flakone glūdintys kvepalai įkūnija šio įnoringo metų laiko dvasią. Drabužius ir kvepalus kuriantis dizaineris Issey Miyake gimė 1938 m. Hirosimos mieste, kuris išgarsėjo, kai 1945 m. rugpjūčio 6 d. „Enola Gay“, specialiai modifikuotas JAV karinių pajėgų naikintuvas B-29, numetė atominį ginklą „Little Boy“ („Mažylis“). Tuo metu Issey Miyake buvo tik septyneri metai. Jis išgyveno, bet prarado beveik visus artimuosius. 1959 m. būsimasis dizaineris įstojo į Tokijo universitetą „Tama art“ ir jau tada pradėjo svajoti apie drabužių kūrimą. Pirmoji Issey Miyake kolekcija pavadinimu „Poema iš audinio ir akmens“ buvo pristatyta 1963 m. Baigęs Tokijo universitetą dizaineris nuo 1965 m. persikėlė į Paryžiuje, o vėliau ir į Niujorką. Pažinęs europietiškas ir amerikietiškas drabužių dizaino tradicijas, Issey Miyake vis dėl to nepasiliko nei Europoje, nei Amerikoje, o sugrįžo į Tokijų ir 1970 m. įkūrė kompaniją „Miyake Design Studio“. Dizaineris siekė sukurti paprastus „drabužius žmonėms“, tokius kaip amerikietiški džinsai ir trikotažiniai marškinėliai. Drabužių pristatymams dažnai kvietė ne profesionalius modelius, bet paprastus žmones.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Escada
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Escada

Escada Magnetism aromatas, supintas iš medienos, prieskonių ir ambros natų, tiesiog spinduliuoja energija. 2004 – aisiais pasirodęs vyriškas ir seksualus Escada kvapas Magnetism skirtas ambicingam, pasitikinčiam savimi, stipriam, turinčiam gyvenimo tikslą vyrui. 2002 metais mados namų Escada pristatyti vyriški kvepalai Sentiment žavi sodriu, šiuolaikišku, geismą ir pasitikėjimą savimi žadinančiu kvapu. Galima teigti, kad Escada istorija prasidėjo tuomet, kai švedų topmodelis Margareta (Margaretha) sutiko Volfgangą Lei (Wolfgang Ley). 1979 m. jie įkūrė kompaniją, kurios pagrindinė veikla buvo sportinių drabužių gamyba. Tik vėliau buvo sukurta Escada moteriškų drabužių linija, išsiskirianti savo prabanga ir švytėjimu. Vakarėlių liūtės ir aukštuomenės damos greitai įvertino ir susižavėjo naujos kolekcijos drabužiais – taip Escada pradėjo savo kelią į populiarumą. Pirmieji Escada moteriški kvepalai buvo sukurti 1990 m. O nuo 1993 m. kiekvienais metais Escada išleidžia sezonui skirtus kvepalus. Jie tapo tarsi Escada prekės ženklo vizitine kortele. Labiausiai žinomomis tapo dvi paskutinės kvepalų linijos – „Sentiment“ ir „Magnetism“, turinčios taip pat ir vyrams skirtus kvepalus.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (33 dalis) Kenzo
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (33 dalis) Kenzo

Kenzo atnešė į kvepalų pasaulį unikalų tradicijų ir naujovių derinį – sukūręs vakardienos ir rytdienos kvepalus iš naujo atrado senovinį parfumerijos meną. Elegantiškas ir kartu lakoniškas Kenzo kvapas Power apgaubia gėlių, medienos, prieskonių kvapu ir nepaliaujamai stebina neįprastu ir nepaprastu kontrastų deriniu. Juntamas gėlių kvapų dvelksmas dovanoja Power aromatui jausmingumą ir žavesį, suteikia jam švelnumo ir aristokratiškumo. Bergamotės pripildo gaivos, o kedras ir balzaminis taukminas išryškina vyriškumą. Neįtikėtinai traukiantis ir nenusakomas kvapas Power sukurtas stipriems, valdingiems ir nepaprastu žavesiu apdovanotiems vyrams. Kvapas Tokyo tarsi įkūnija dinamišką, kupiną mirgančių šviesų naktinį Tokiją, Japonijos sostinę, kuriame šalia modernių dangoraižių rymo senosios šventyklos ir vyrauja tobula harmonija tarp visa, kas sena ir nauja. Prisiminkite nerūpestingą vaikystę ir pasinerkite į ramybės kupiną Kenzo Air pasaulį, kurį valdo svajonės ir fantazijos. 2003 – aisiais sukurtas Kenzo Air aromatas išlaisvina ir suteikia komforto jausmą. Juk taip smagu iš naujo pajusti nerūpestingos vaikystės dvelksmą ir laisvę, prisiminti žaismingus ir paprastus troškimus. Tyras, gaivus ir švelnus vyrams skirtas kvapas L’eau Par Kenzo tarsi alsuoja vandens paslaptingumu ir pavasario gyvastimi. Harmoningas L’eau Par Kenzo aromatas atsiskleidžia subtiliai ir palaipsniui, o skaidrus šiek tiek lenktas kvepalų buteliukas lyg vandens bangelė švelniai priglunda prie delno. Kenzo Pour Homme – tai kvapas, kuris atveria naujas erdves, priverčia giliau įkvėpti, užlieja kvapnia gaiva ir primena paslaptingos gilios jūros trauką ir alsavimą. 1991 – aisiais pasirodžiusį kvapą Kenzo Pour Homme sukūrė parfumeris Christian Mathieu. Kenzo Pour Homme – tai kvapas, skirtas vyrams, kurie nepaiso jokių suvaržymų. Kenzo Takada – gimė 1939 m. Japonijoje, Himeidzyje. Tai pirmasis japonų dizaineris, išbandęs savo sėkmę mados sostinėje Paryžiuje. Jis sukūrė naują, kupiną elegancijos stilių, dvelkiantį laisve, spontaniškumu, lengvumu, ir poezija. KENZO visuomet žavėjo ryškios ir turtingos spalvos, gėlėti, kontrastingų faktūrų ir raštų audiniai. KENZO sukūrė harmoningą grožio ir kvapų pasaulį, nepažįstantį jokių apribojimų, skleidžiantį gyvenimo džiaugsmą bei optimizmą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (49 dalis) Van Cleef & Arpels

Kokia dovana geriausia vyrui, kuris žadina geismą, kursto jausmus ir nepaprastai traukia? Norisi jam padovanoti visą savo švelnumą, milijoną bučinių… ir kvepalus Van Cleef & Arpels TSAR, kurių aromatas tiesiog sustiprins mylinčio gyvenimą, kupino naujų idėjų ir staigmenų vyro žavesį.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (46 dalis) J. Lo

Sukurti Glow After Dark įkvėpė draugus siejantis ryšys, ir naktines linksmybes dievinančių merginų nuotykiai bei joms atsiveriančios galimybės. Rytietiško ir gėlių kvapo kvepalai Live skleidžia svaiginančią energiją, žadina geismą ir intymumą. Apie flakoną žaismingai besivejantys „kaspinai” simbolizuoja šokį – jo energiją ir judesį. Švęsdama penkmetį savo pirmųjų kvepalų Glow by J. Lo žymi dainininkė Jennifer Lopez pristatė savo gerbėjams ribotos serijos kvapą J. Lo Shimmer. Nors naujame kvepalų buteliuke slypi pirmųjų kvepalų Glow by J. Lo aromatas, J. Lo Shimmer išsiskiria tuo, jog suteikia odai spindesio. Kvepalų buteliukas sukurtas iš matinio švelnaus kreminio atspalvio stiklo papuoštas žymiuoju užrašu su „Swarovski“ kristalais. Prabangūs kvepalai Live Luxe slypi ryškiame dekadentiškai atrodančiame flakone. Iš pradžių pasklidęs skanus viliojantis sultingų kriaušių ir persikų aromatas susilieja su žaviu pakalnučių ir egzotišku frezijų dvelksmu. Jennifer Lopez kvapo Deseo pavadinimas reiškia „norą“, „svajonę“, t.y. tai, ko trokštate. „Šis žodis labai tinkamas apibūdinti dabartinį mano gyvenimo periodą. Aš noriu bendrauti su žmonėmis, įkvėpti juos, siekti daugiau ir niekada nesustoti. Štai kas slypi šiame žodyje”, – teigia Jennifer. Šie kvepalai, kaip teigia pati žvaigždė, primena kvapus, tvyrančius jos sode, o kvepalų buteliuko forma simbolizuoja almazą. Jennifer Lopez gimė 1969 m. Niujorke emigrantų šeimoje.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (18 dalis) Estee Lauder

2002-aisiais pasirodę Intuition traukia tyru, kiek ryškesniu nei tradicinių kvepalų ir nepaprastai geismą žadinančiu kvapu. Juose nuostabiai dera veržlus vyriškumas ir šiuolaikiškas gamtos pojūtis. Estee Lauder pradėjusi nuo šeimos kremo recepto, kurį pagamino namuose ir išbandė ant vyriausiojo sūnaus, sukūrė šeimos verslą. Dar jaunystėje išsiskyrė užsispyrimu ir tikslo siekimu. Ji gimė imigrantų šeimoje Niujorke. Antro pasaulinio karo pradžioje iš Europos į jos tėvų namus gyventi persikraustė dėdė, kuris buvo chemikas ir užsiėmė losjonų ir kremų gamyba. Būtent iš jo būdama devynerių Estee Lauder sužinojo kosmetikos ir parfumerijos gamybos paslaptis. Ji padėjo dėdei gaminti kremus iš naturalių medžiagų ir tuo pačiu pardavinėti klientėms. Estee Lauder kartu su vyru verslą pradėjo viso labo tik nuo kelių rūšių kremo, valomojo pienelio ir losjono. Šios priemonės buvo gaminamos pagal receptus, kuriuos jai atskleidė tas pats dėdė chemikas. Estee Lauder ypatingai rūpinosi kokybe, pirmenybę teikdama veido odos priežiūros priemonėms. Nors priemonės buvo puikios kokybės, Estee Lauder kompanijai teko konkuruoti su kitais tokios pat rūšies produktais. Estee Lauder neliko nieko kito, kaip tik pasinaudoti dar vaikystėje tėvo parduotuvėje įgytu talentu parduoti. Nepaisant mažo pradinio kapitalo Estee Lauder visada ieškojo prestižinių vietų ir parduotuvių savo kosmetikos gaminiams parduoti, kurios taip pat padėjo įsitvirtinti selektyvinės kosmetikos rinkoje. 1967 m. leidinių apie ekonomiką ir fiinansus redaktoriai įtraukė ponią Estee Lauder į geriausių JAV verslo moterų dešimtuką. Šis įvertinimas buvo dar vienas žingsnis į dar didesnę sėkmę. Šeimos verslas palaipsniui išaugo į didžiulią kompaniją valdančią aštuoniolika prekės ženklų, iš kurių kiekvienas skirtas skirtingoms vartotojų grupėms. Estee Lauder kompanijai priklauso tokie prėkės ženkalai, kaip MAC, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Donna Karan, Stila, Darphin ir kiti.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (34 dalis) Lacoste

Lacoste išsiskiria nepaprastai gaiviu, vyrišku ir kiek rafinuotu geismą žadinančiu kvapu. Dėl sudėtyje esančio Jamaikos romo Lacoste kvapas įgauna šilumos bei seksualumo ir ilgai išlieka. Essential – tai iš ties unikalūs kvepalai, nes dėl patentuotos technologijos jų gaivus energijos teikiantis kvapas atsiskleidžia pamažu ir išlieka visą dieną. Jis atsinaujina, kai kūnas sušyla sportuojant ar einant, taip pat paprasčiausiai patrynus odą. Rafinuotas kvapas Elegance sukurtas vyrui, kuris puikiai sutaria su savimi, kuris tiki, jog elegancija tai ne tik poza, o greičiau asmenybės bruožas. Jis žavi ne tik savo elegancija, bet ir protu, pasitikėjimu savimi, vidine stiprybe. Elegance – tai kvapas šių laikų džentelmenui. Kvapas Red Style in Play vyrui gimusiam laimėti. Nepasitikėjimo savimi jausmas – jam svetimas. Jis žino, kad pergalė lengvai nepasiekiama, bet dėl to ji dar labiau trokštama. Jo nuolatinį uždegantį žaidimą su gyvenimu įkūnijantis Red Style in Play aromatas apjungia ryžtą rizikuoti, drąsą ir nepakartojamą pergalės džiaugsmą. Mados namai Lacoste kvapą Booster pristatė 1996 – aisiais. Teikiantis energijos ir išlaisvinantis Booster aromatas skirtas vyrams trokštantiems nuotykių ir neprarandantiems optimizmo. Pirmą kartą marškinėliai su žaliu krokodilu, sukurti Rene Lacoste, pasirodė dar 1933 m. Per keletą dešimtmečių šis krokodilas tapo ne tik prekės ženklo „Lacoste“ logotipu, bet ir simboliu nepriekaištingo stiliaus. Rene Lacoste gimė 1904 m. Paryžiuje. Būdamas penkiolikos metų jis išvyko į Angliją pas savo tėvą ir susidomėjo tenisu. Tėvai nedraudė Rene Lacoste žaisti teniso, bet iškėlė sąlyga – per trumpą laiko tarpą pasiekti gerų rezultatų. Rene Lacoste tiesiog „dievino“ tenisą, perskaitė gausybę literatūros ir nuolat treniravosi.