Yra daug priežasčių kodėl pereikvojamas kuras automobiliuose su VDV (vidaus degimo variklis). Tos priežastys, kurios veda prie variklio galios praradimo, sukelia kuro suvartojimo padidėjimą. Prie pagrindinių galima priskirti: oro filtro užsiteršimą, variklio perkaitimą, tuščios eigos apsisukimų padidėjimą. Tokios priežastys padidina kuro sąnaudas iki 5 litrų virš normos. Norint įvertinti variklio ekonomiškumą važinėjant didelio miesto sąlygomis, kai kuras prarandamas dideliuose kamščiuose, dažnai važinėjant pažeminta pavara, yra sunku. Priklausomai nuo sąlygų kuro sąnaudos mieste, lyginant su sąnaudomis trasoje, gali būti maždaug pusantro karto didesnis, o kai kuriais atvejais ir daugiau. Kokią įtaką tam daro padangų dydis? Jeigu, pavyzdžiui, vietoje 13 colių diskų sumontuoti 14 colių diskai tačiau su žemesnio profilio padangomis, tai protektoriaus apskritimo ilgis beveik nesikeičia, o kuro suvartojimas iš esmės turėtų likti nepasikeitęs. Gi, jeigu padidėjo ratų skersmuo, efektas toks pat kaip mažinant (proporcingai) perdavimo skaičių nuo variklio į ratus. Šiuo atveju, esant vienodiems alkūninio veleno apsisukimams, automobilis juda kiek greičiau, o kuro suvartojimas vienam kilometrui mažėja. Tačiau didinant padangų diametrą mažėja sukimo momentas, atitinkamai blogėja įsibėgėjimo dinamika, sunkiau pajudama iš vietos. Kai kurių padangų plotis (didėja pasipriešinimo plotas), taip pat protektoriaus raštas, padangos tipas, oro slėgis padangoje ir visa rato masė pastebimai daro įt