Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (12 dalis) Dolce & Gabbana
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (12 dalis) Dolce & Gabbana

Praėjus trylikai metų nuo Dolce & Gabbana vyrams skirtų klasikinių kvepalų pasirodymo talentingų dizainerių duetas pristatė kvapą Light Blue pour Homme, vyrišką versiją didelės sėkmės sulaukusių moteriškų kvepalų Light Blue. Įkvėptas nepaprasto grožio Viduržemio jūros Light Blue pour Homme aromatas žavi puikiu sicilinių mandarinų, šaldytų greipfrutų odelių, bergamočių ir kadagių kvapų deriniu. Light Blue pour Homme – tai kvapas sukurtas vyrui, kuris dievina Viduržemio jūros alsavimą ir Viduržemio jūros regionui būdingą gyvenimo stilių. 1994 m. sukurti vyriški kvepalai Dolce & Gabbana pabrėžia vyriškumą, asmenybę ir savitumą. Unikalus, kaip ir Dolce & Gabbana įvaizdis, Pour Homme kvapas spinduliuoja ironiją bei nerūpestingumą. Jaudinanti citrusų, žaliuojančių augalų ir medienos gaiva išryškina savitumą. Dolce & Gabbana sukurti ne dėmesiui patraukti, jie skirti norintiems būti savimi.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (28 dalis) Hugo Boss
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (28 dalis) Hugo Boss

Boss Selection skirti rimtam, atviram ir elegantiškam vyrui, kuris atkakliai siekia savo tikslo ir yra lydimas sėkmės tiek asmeniniame, tiek profesiniame gyvenime. Elegantiškas gaivos, prieskonių ir vandens kvapas, kuri skleidžia Boss Selection, yra jo skiriamasis bruožas. 1998-aisiais pristatyti Boss Bottled vos pasirodę sulaukė nepaprastos sėkmės. Šie stilingoje sidabro ir pilkos spalvos pakuotėje slypintis kvepalai įkūnija tikrą vyriškumą, o jų gaivus ir seksualus kvapas daro juos išties klasikinius. Mados namai HUGO BOSS pristatė Boss Soul 2005-ųjų pavasarį. Šiuos savotiškus kvepalus sukūrė garsi parfumerė Ursula Wandel. Boss Soul kvapo pagrindą sudaro keturi pagrindiniai prieskoniai: pipirai, anyžiai, kalendros ir cinamonas. 2006 m. trečią kartą „atgimę” ribotos serijos Boss In Motion žavi ne tik ryškiu energijos teikiančiu kvapu, bet ir rafinuotu šiuolaikišku juodos spalvos flakonu. 2004 m. pasirodžiusių sezoninių kvepalų Boss In Motion sėkmė paskatino mados namus HUGO BOSS tais pačiais metais pristatyti ribotos serijos kvepalus, slypinčius metaliniame žalios spalvos flakone. Jų kvapas – stulbinantis gaivos antplūdis – teikia energijos ir žadina jausmus. 1995 m. pasirodžiusių X kartos įkvėptų Hugo kvapas sukelia pojūtį, tarsi kvėpuotum šiaurės oru, klaidžiotum didžiulių miškų tankmėje ir girdėtum į raižytą krantą dūžtančias bangas. HUGO BOSS – didžiausi ir bene garsiausi mados namai Vokietijoje, vieni iš lyderių pasaulyje. HUGO BOSS kvepalai įkūnija pašėlusį gyvenimo tempą, nepripažįstantį jokių kompromisų, nesitaikstantį su atgyvenusiomis visuomenės normomis, laužytį taisykles. Džiaugtis gyvenimu ir nuolat judėti pirmyn, nesustoti – štai pagrindinis šių žmonių moto. HUGO BOSS kvepalai padeda prisitaikyti prie tokio gyvenimo būdo, pulsuodami beprotišku ritmu ir tik jiems būdinga energija. HUGO BOSS veidas tokie aktoriai kaip Silvestras Stalonė, garsus atletas, penkiskart Wimbledon’o čempionas Bjornas Borgas bei policininkai iš „Majamio karščio”. Hugo Boss tai jauno, stipraus, gražaus ir turtingo žmogaus vizitine kortelė.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (44 dalis) Sean John

Jausmus žadinantys Unforgivable sukurti aistringam ir savitam vyrui. Kerintis nepamirštamas jų kvapas tarsi byloja: būk seksualus, būk išskirtinis, būk aistringas. Unforgivable ne tik pabrėžia vyriškumą, bet ir suteikia prašmatnumo. Garsus hip-hop‘o pasaulio atstovas – atlikėjas ir prodiuseris, gana sėkmingas verslininkas Sean‘as Kombs‘as, taip pat žinomas, kaip Puff Daddy, o vėliau pakeitęs savo slapyvardį į P. Diddy, gimė 1970 m. Harleme. Jis niekada neabejojo savo projektų sėkme ir dabar yra žinomas ne tik kaip atlikėjas, bet ir kaip prekės ženklo „Sean John“ savininkas. 1998 m. jis pradėjo kurti vyriškų drabužių linijas, o „Sean John Combs“ – taip pavadinta drabužių linija, nominuota apdovanojimui už geriausią dizaino idėją. „Jeigu kažkas vilkės sportinį kostiumą, aš noriu, kad net už trijų rajonų matytųsi, kad tai čempiono kostiumas“ – sako Sean‘as Kombs‘as. 2006 m. jis sukūrė ir pristatė vyriškus kvepalus „Unforigivable“, kurie per neįtikėtinai trumpą laiką tapo žinomi ir populiarūs. Sean‘as Kombs‘as teigia, kad kvepalai „Unforigivable“ idealiai atspindi prekės ženklo „Sean John“ energiją, seksualumą ir eleganciją. „Tuomet, kai mes nusprendėme sukurti kvepalus, aš norėjau sukelti revoliuciją parfumerijos pasaulyje. Aš norėjau sukurti tokį kvapą, įpakavimą ir reklamą, kokių dar nebuvo. Aš pasiklioviau savo dizainerio bei atlikėjo patirtimis ir pristačiau kvepalus „Unforigivable“ kaip muzikinį albumą. Ir štai mes sukūrėme tikrą hitą!” – sako Sean‘as Kombs‘as.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Hermes

Mados namų Hermes istorija prasidėjo dar 1837 m., kai Thierry Hermes įkūrė kompaniją gaminančią pakinktus žirgams. Penkios Hermes šeimos kartos nuolat plėtė gamybą ir taip sukūrė tikrą imperiją HERMES, imperiją, kuri diktuoja madą ir siūlo nepriekaištingos kokybės dirbinius. XX a. pradžioje Hermes kompanija ėmė gaminti dirbinius iš odos, o vėliau ir juvelyrinius papuošalus iš aukso ir sidabro, laikrodžius, pelenines, šilkinius šalius bei drabužių kolekcijas ir galiausiai mados namai Hermes 1960 m. pradžioje pasinėrė į parfumerijos pasaulį. 1961 m. buvo sukurti kvepalai „Caleche“ – vienas iš klasika pripažįstamų kvapų, vertinamas visame pasaulyje. 1970 m. pristatyti mados namų Hermes kvepalai „Equipage“ – unikali vyriška kompozicija, o 1974 m. išskirtiniai moteriški kvepalai „Amazone“. 1984 m. pastatą, kuriame buvo įsikūrusi kompanija Hermes, papuošė neįtikėtino dydžio ryškiai raudonas kaspinas naujų moteriškų kvepalų „Parfum d‘Hermes“ sukūrimo ir pristatymo proga.

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (13 dalis) Dunhill
| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (13 dalis) Dunhill

Savitas, žadinantis geismą ir viliojantis Desire Blue aromatas stebina nepaprastu kvapų deriniu. Sukurtas vyrui, kuris nuolat išlieka nepriklausomas, nepaiso apribojimų, vertina laisvę ir vadovaujasi taisykle: „dirba, kad gyventų, o ne gyvena, kad dirbtų”. Meilę gyvenimui, trykštančią energiją, laisvę, vyriškumą – visa tai įkūnija nepaprastas Fresh aromatas. Jaudinamai gaivus kvapas. Tarsi šuolis į tyrą kalnų ežerą, apsuptą pasakiško peizažo. Sukurtas vyrui, turinčiam įgimtą charizmą ir niekada neprarandančiam savitvardos, net ir sudėtingiausiose situacijose. Vyrui, kuris žengia per gyvenimą su tikru pasitikėjimu ir visada lydimas sėkmės. Dunhill Man – tai Dunhill kvapas šių laikų džentelmenui. Tikrojo vyriškumo atspindys. Sukurtas nepaprasto žavesio vyrui, šių laikų džentelmenui, kuris puikiai žino tikrąsias gyvenimo vertybes. Moterys trokšta jo draugijos, o vyrai siekia būti panašūs į jį. Stiprus ir jausmingas, ramus ir išlaikytas, jis puikiai jaučiasi ir žavi aplinkinius tiek vilkėdamas kostiumą, tiek ir mėgstamus džinsus.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (29 dalis) Issey Miyake

Praėjus dešimčiai metų po vyriškų kvepalų L’Eau pasirodymo mados namai ISSEY MIYAKE pristatė vyrams savo naują kūrinį – L’Eau Bleue. Tai kvietimas atrasti pojūčių, priešybių ir jausmų pasaulį. Šie kvepalai, kuriuos sukurti įkvėpė nepanašūs kaip diena ir naktis dalykai, yra vandens, gyvenimo, energijos ir tyrumo simbolis. Issey Miyake L’Eau D’Issey Pour Homme – šiuos vyriškus kvepalus mados namai ISSEY MIYAKE pristatė praėjus dvejiems metams po moteriškų L’Eau pasirodymo. Kaip ir moteriški, vyrams skirti L’Eau įkūnija IN ir JAN – moterišką ir vyrišką pradą – bei pasaulio priešybes. Drabužius ir kvepalus kuriantis dizaineris Issey Miyake gimė 1938 m. Hirosimos mieste, kuris išgarsėjo, kai 1945 m. rugpjūčio 6 d. „Enola Gay“, specialiai modifikuotas JAV karinių pajėgų naikintuvas B-29, numetė atominį ginklą „Little Boy“ („Mažylis“). Tuo metu Issey Miyake buvo tik septyneri metai. Jis išgyveno, bet prarado beveik visus artimuosius. 1959 m. būsimasis dizaineris įstojo į Tokijo universitetą „Tama art“ ir jau tada pradėjo svajoti apie drabužių kūrimą. Pirmoji Issey Miyake kolekcija pavadinimu „Poema iš audinio ir akmens“ buvo pristatyta 1963 m. Baigęs Tokijo universitetą dizaineris nuo 1965 m. persikėlė į Paryžiuje, o vėliau ir į Niujorką. Pažinęs europietiškas ir amerikietiškas drabužių dizaino tradicijas, Issey Miyake vis dėl to nepasiliko nei Europoje, nei Amerikoje, o sugrįžo į Tokijų ir 1970 m. įkūrė kompaniją „Miyake Design Studio“. Dizaineris siekė sukurti paprastus „drabužius žmonėms“, tokius kaip amerikietiški džinsai ir trikotažiniai marškinėliai. Drabužių pristatymams dažnai kvietė ne profesionalius modelius, bet paprastus žmones. Pavyzdžiui, drabužių kolekciją 1995/1996 m. žiema-vasara pristatė garbaus amžiaus moterys nuo 60 m. iki 93 m., tokiu būdu pabrėžiant, kad dizainerio Issey Miyake drabužius gali vilkėti skirtingo amžiaus skirtingi žmonės. Šią filosofiją atspindi ir pirmieji dizainerio kvepalai „L‘Eau D‘Issey“, sukurti 1992 m., bei praėjus dviems metams po pirmųjų kvepalų pristatymo pasaulį išvydęs antrasis Issey Miyake parfumerijos šedevras „L‘Eau D‘Issey pour Homme“ skirtas vyrams. Galiausiai 1999 m. dizaineris nustebino savo drąsa ir pamynęs visas parfumerijos pasaulio taisykles, pristatė naujus kvepalus „Le Feu d‘Issey“, kurie buvo sukurti naudojant neįprastus retai naudojamus ingridientus, turinčius ypatingai stiprų kvapą.

| |

Vyriškų kvepalų pirkimo gidas (45 dalis) Thierry Mugler

Kvapas B-Men tarsi naujas Thierry Mugler sukurtas komiksų superherojus. „Iš tiesų komiksai mane visada žavėjo ypatinga galimybe persikelti į neegzistuojantį, sukurtą pasaulį”, – teigia Thierry Mugler. Komiksų estetikos pagrindu buvo sukurta ir Thierry Mugler kvapo B-Men reklamos kampanija. Kvapas B-Men skirtas šių laikų herojui, stipriam, drąsiam, siekiančiam užsibrėžto tikslo, bet tuo pat metu jausmingam bei seksualiam vyrui. Thierry Mugler‘is tikriausiai vienintelis dizaineris, teigiantis, kad jam nereikia įkvėpimo šaltinio, nes „Intelektas – pagrindinis išraiškos tarnas“. Thierry Mugler‘is gimė 1948 m. Pracūzijoje. Dizainerio profesijos pasirinkimą įtakojo tai, kad nuo vaikystės Thierry Mugler‘is šoko baletą, o sulaukęs devyniolikos metų ėmė mokytis dekoratyvinių menų mokykloje, kurioje daugiau sužinojo apie dizainą. Vėliau Thierry Mugler‘io karjera klostėsi, kaip ir daugelio žymių dizainerių. 1968 m. jis pradėjo dirbti didelėje parduotuvėje „Gudule“ (Paryžiuje) ir tuo pat metu žinių sėmėsi iš žinomų Paryžiaus, Milano ir Londono dizainerių. Thierry Mugler‘is daug keliavo, bet 1971 m. sugrįžo į Paryžių pasiryžęs pristatyti savo pirmąją kolekciją pavadinimu „Café de Paris“. Žymius kvepalus „Angel“, kurie iki šių dienų pripažįstami pasaulinės parfumerijos klasika, Thierry Mugler‘is sukūrė 1992 m. Kvepalų „Angel“ neįmanoma supainioti su jokiais kitais kvepalais ir netgi, daugelio manymu, jie turi nepaprastų ir mistiškų galių. Dizaineriui Thierry Mugler šis parfumerijos šedevras tapo tarsi jo filosofijos išraiška. Thierry Mugler kvepalus „Angel“ lydėjo nepaprasta sėkmė ir dizaineris ilgą laiko tarpą nekūrė naujų kvapų, o tik pristatydavo naujas garsiųjų kvepalų „Angel“ interpretacijas. Tik 2005 m. buvo išleistas naujas kvapas „Alien“, kurio pavadinimas taip pat atspindini dizainerio Thierry Mugler filosofiją – „kitas“, „svetimšalis“, „kitoks“ – dizaineris, pralenkiantis, paneigiantis, ir tuo pačiu atspindintis šiuolaikinę madą.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (42 dalis) Hilary Duff

Hilary Duff With Love – Hilary Duff įkūnija visas meilės rūšis ir mastą: besąlygišką šeimos meilę, kilnią draugystę ir kvapą gniaužiantį meilės nuotykių jaudulį. Egzotiškų vaisių dvelksmas suteikia intriguojantį atspalvį sodriam medienos ir aistrą žadinančiam ambros kvapui, kurį skleidžia šie rytietiški kvepalai. Hilary Duff amerikiečių aktorė ir dainininkė gimė 1987 m. Jau vaikystėje Hilary Duff kartu su savo seserimi pradėjo mokytis aktorinio meistriškumo paslapčių. Pirmasis Hilary Duff pasirodymas scenoje įvyko dar tuomet, kai jai buvo šešeri metai. Ji atliko vieną iš vaidmenų balete. Tapti aktore svajojo ne tik Hilary Duff, bet ir jos sesuo, dėl šios didelės svajonės jos kartu su motina nusprendė persikelti į Kaliforniją. Tapusi žymia aktore Hilary Duff keletą metų svarstė apie kvepalų sukūrimą, kurie būtų įdomūs tiek jaunoms, tiek vyresnio amžiaus moterims. Ir svajonė išsipildė: pasaulį išvydo kvepalai „With love“, atspindintys įvairiapusį pačios Hilary Duff skonį ir stilių.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (5 dalis) Cacharel

Svaiginantis, vasariškas kvapas Amor Amor, kurio pavadinimas skamba tarsi meilės prisipažinimas, simbolizuoja ryškiai raudoną rožę, neatsiejamą pasimatymų atributiką. Amor Amor aromatas tarsi įtraukia į meilės sūkurį ir apsupa vaisių bei gėlių aura. 1978 m. pasirodę Anais Anais žavi gaivinamu gėlių kvapu. Iš pradžių apgaubia kedrų, odos ir ką tik nuskintų žydinčių gėlių aromatas, po to pasklinda gardenijų, jazminų ir pakalnučių dvelksmas. Anais Anais skirti kvėpintis dieną. Švelnus tarsi angeliškas dvelksmas, moteriškas gėlių kvapas Anais Anais buvo pristatytas 1978 m. Anais Anais aromatas tapo klasika, kuri niekada nesensta ir nepalieka abejingų. Dominuojanti šio aromato sudedemoji dalis – baltosios lelijos, kurias senovės graikai ir romėnai laikė nekaltumo simboliu. Anais Anais sugrąžins Jus į senus gerus laikus ir leis pasijusti vėl jauna. Viliojantis moteriškas kvapas Eden tarsi Rojaus vaisius. Gėlių ir vaisių natos šiam aromatui suteikia ypatingą jausmingumą. Ryškų, vėjavaikišką kvapą Liberte sukūrė žymūs parfumeriai Domitille Bertier ir Olivier Polge. Kvepalų Liberte reklaminiu veidu tapo garsus modelis Giselle Bundeschen. Šis kvapas primena nepakartojamo skonio prancūzišką apelsinų pyragą. Liberte aromatas slypi oranžinės spalvos kvepalų buteliuke, kurio forma primena gėlę. Šiltas, švelnus, jausmingas, bet kartu ryškus ir gilus kvapas Lou Lou skirtas jaunatviškai, patraukliai, nerūpestingai moteriai, kuri pasiryžusi avantiūroms ir naujovėms.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (22 dalis) Dior

Iš prašmatnaus albicijų, geismą žadinančio cestrų, kvapiųjų vanilių, santalų ir tongapupių kvapo išaustas šydas, kuriuo apgaubia ADDICT, žadina jausmus ir skatina jais pasikvėpinusios moters aistrą. Geismu spinduliuojantys rafinuoti kvepalai J’adore akcentuoja ypatingo moteriškumo renesansą ir spontaniško jausmo galią – tai perteikia nuostabi kvapų puokštė: orchidėjų, vos juntamų damaskinių slyvų ir sodriai, bet švelniai kvepiančio amaranto. Miss Dior – tai elegancija nepavaldi laikui. Klasika tapę kvepalai pirmą kartą pasirodę dar 1947 – aisiais ir iki šių dienų išlikę vienais populiariausių. Pats Christian Dior kalbėdamas apie šiuos kvepalus yra pasakęs: „ Tik atidarius kvepalų Miss Dior buteliuką vienas po kito dienos šviesą išvysta visi mano sumanymai. O kiekviena moteris, vilkinti mano kurtą suknelę, apgaubiama šių kvepalų skleidžiamos išskirtinės moteriškumo auros”. Miss Dior – tai aukštosios mados aromatas. Išskirtinis įvykis kvepalų pasaulyje. Legendinis aromatas kupinas nesibaigiančių pagundų. Jis drąsus, provokuojantis ir paslaptingas. Tarsi uždraustas „vaisius”, nepaliekantis abejingų. Poison – tai kvepalai, kurie žavi, šiek tiek šokiruoja, bet kartu ir nenusakomai vilioja. CHRISTIAN DIOR mados namų 1944 m. pristatytiems kvepalams Tendre Poison būdingas nuostabus ryškus gėlių kvapas.