SIU NIM TAU kartais dar vadinama Saam Pai Fut (3 kartus nusilenkti Budai), bet pirmasis pavadinimas naudojamas dažniau. Siu Nim Tau mokymasis turi didelę reikšmę kiekvienam, kuris norėtų suprasti Wing Tsun sistemą. Nuo jos prasideda Wing Tsun mokymasis ir naujokui instruktorius pastoviai primena: „Jeigu mažoji idėja neteisinga, tai kovotojas niekuomet nelaimės kovos“. Kitaip sakant, jeigu mokiniui nepasiseks išmokti Siu Nim Tau, jis negalės įvaldyti pažengusios technikos, kuri bazuojasi Siu Nim Tau pagrindu. Dėl tos priežasties Wing Tsun mokinys turi visame savo tobulėjimo kelyje praktikuoti Siu Nim Tau. Iki vyresniojo mokinio stadijos jis turi 9 kartus laikyti Siu Nim Tau egzaminą ir per kiekvieną egzaminą iš jo laukiama tobulesnio atlikimo. Dažnai nekreipiama dėmesio į tai, kad Siu Nim Tau turi tikslą treniruoti ir žemutinę kūno dalį. Tuomet, kada mokinys atlieka rankų techniką, jis nejudina kojų arba žemutinės kūno dalies. Kas liečia šitą kūno dalį, tai Siu Nim Tau atlieka tą pačią funkciją, kaip ir medituojant, tik skiriasi tuo, kad meditacijos metu sėdima, o atliekant Siu Nim Tau – stovima. Taip pat atliekamas kelių spaudimas, kurio dėka tvirtėja kojos ir stovėsena. Pirmoji Siu Nim Tau dalis moko Tan Sau, Fook Sau ir Wu Sau. Wu Sau delnas vertikalus, pirštai nukreipti į viršų, ranka panaši į besimeldžiančio. Tris kartus kartojamas Wu Sau ir davė formai pavadinimą Saam Pai Fut. Rūpestingas mokymasis Siu Nim Tau, leis mokiniui pasiekti aukštą lygį. Žiemą, jis galės išlaikyti stiprų šaltį, jo kūnas prakaituos ir leis garus, o delnai bus raudoni nuo karščio. Jo kvėpavimas bus lengvas, o kraujas cirkuliuos laisvai, be pastangų. Tai kai kas vadina Chi Kung arba „vidine jėga“. Be žemutinės kūno dalies treniravimo ir meditacijos, Siu Nim Tau moko Wing Tsun rankų technikos, kuri moko gimnastikos judesių. Ši forma – tai pagrindinė Wing Tsun sistemos kovinė technika. Formos pavadinimas kalba apie tai, kad ji suteikia būtiną technikos pirminį supratimą ir mokinio orientavimą į pagrindo išmokimą, o ne iškeliant prieš save didžiulius tikslus ir jų siekimus. Ši forma priveda mokinį, kuris nieko nežinojo apie Wing Tsun prie to, kad jis kai ką žinos apie sistemą. Mokytis negalvojant yra beprasmiška. Taip kalbėjo savo mokiniams Konfucijus : „Mokytis negalvojant yra darbas veltui, galvoti nesimokant yra pavojinga“. Tai yra taikytina ir besimokant Wing Tsun. Jeigu mokinys kartoja parodytą judesį nesusimąstęs apie jo esmę, vertingumą ir nevertingumą, praktinį panaudojimą, tada tai neduoda jokios naudos, nes jis tik imituoja parodytą judesį. Kada toks mokinys baigs savo mokslą ir pats surinks grupę mokinių, jis tik galės parodyti ką matė. Jis yra tik žinių tarpininkas, mėgdžiojantis Wing Tsun kung fu techniką, tačiau kovotoju nebus, nes technika negyvybinga. Neapgalvotas technikos mokymasis paprastai priveda prie klaidų ir jeigu mokinio nuo pat pradžių nepataisys mokytojas, tai jis išvystis neteisingus įgūdžius, kurių ištaisyti bus beveik neįmanoma. Būtina, kad mokinys turėtų nors mažą supratimą apie Wing Tsun. Iš kitos pusės geriau, jei mokinys užsibrėš mažesnį tikslą, nei didelį. Didžiulis tikslas (idėja) dažnai mokinį suklaidina ir priverčia jį daug norėti, o trokštantis garbės mokinys niekuomet nepatenkintas savo pasiekimais. Jis atidėlioja mokomą techniką ateičiai, nepaisydamas jos svarbumo. Jis būtų laimingas, jei išmoktų Wing Tsun per vieną dieną. Skubėk neskubėdamas. Skubantis kelyje praleidžia tas paslaptis, kurios atsiveria tik tam, kas mokosi žingsnis po žingsnio. Wing Tsun kung fu reikia deramai „sukramtyti“, o ne praryti vienu kąsniu. Mokinys turi griežtai susikoncentruoti į savo mokymąsi ir tobulėti pagal programą, o ne siekti to, kam dar nesubrendo. Tokiu būdu mokinys pereina nuo stadijos, kai jis nieko nežino, į stadiją, kai jis žino kai ką. Pradedančiuosius labiau domina praktinis Wing Tsun technikos panaudojimas, o ne aiški teorija. Kad technika galėtų būti panaudota praktikoje, ją būtina gerai išdirbti, todėl galima parekomenduoti kung fu mokiniams būti pastabiems ir laikytis mokytojo nurodymų. Kai jis išmoks bazinę techniką – galės pereiti į kitą pakopą. Tada galės klausti, palyginti, taisyti bei tobulinti savo mokymąsi. Tiktai tuomet jis galės suformuoti savitą stilių.

Views All Time
Views All Time
3627
Views Today
Views Today
1
0 0