Išradingieji idėjas naujiems verslams gaudo sekdami aktualiausias šalies gyvenimo temas: šiuo metu Nacionaliniu nuomonių centru prisistatanti bendrovė primygtinai ragina gyventojų trumpąja žinute išsakyti savo nuomonę dėl būsto renovacijos. Kam reikalinga nuomonė – neaišku, kol perskaitai smulkiu šriftu laiške įrašyta žinutės kaina – bemaž 6 litai be PVM.

Laiškai su bendrovės „Facility Services“ antspaudu ir projekto vadovo G. Zakarevičiaus parašu šiomis dienomis pasiekia įvairių šalies miestų gyventojus.

„Raginimu dėl namo renovacijos darbų“ pavadintuose raštuose oficialiu tonu dėstoma, kad apklausą vykdantis Nacionalinis nuomonių centras prašo nedelsiant pareikšti savo nuomonę dėl daugiaubučio namo renovacijos ir modernizavimo.

Vieną iš kelių atsakymo variantų šablonų reikia nusiųsti trumpąja žinute, kurios kaina, laiško gale įrašyta smulkiomis raidėmis, yra 5,88 Lt be PVM. Su šiuo mokesčiu – 7,11 Lt.

„Jūsų dalyvavimas apklausoje ypatingai svarbus, jeigu norite atkreipti atsakingų institucijų dėmesį į savo nuomonę dėl renovacijos darbų būtinybės šiuo sunkmečio periodu. Esate namo bendruomenės dalis, todėl nebūkite abejingi. Neleiskite spręsti už jus. Nuomones prašome pareikšti nedelsiant“, – raginama laiškuose, pažymėtuose „unikaliais šeimos ūkio kodais“.

Nurodoma, kad pareikštos nuomonės registruojamos „centrinėje duomenų bazėje“, o rezultatai bus skelbiami žiniasklaidos priemonėse ir internete.

Būsto ir urbanistinės plėtros agentūros (BUPA) viešųjų ryšių atstovas Einaras Burkšas patikino, kad minėtoji apklausa neturi nieko bendra su agentūra ir jos kuruojama Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programa.

„Verslininkai šitaip mėgina užsidirbti pinigų, bet gyventojai neprivalo reikšti savo nuomonės bei siųsti mokamų SMS žinučių, ir šie atsakymai neturės jokios reikšmės daugiabučių renovavimo programai ar jos pakeitimams“, – sakė jis.

Anot E. Burkšo, žinios apie vykdomą apklausą BUPA pasiekė prieš mėnesį – apie laiškus su raginimais siųsti mokamas žinutes agentūros teiravosi ne vienas gyventojas. Tuomet analogiški laiškai buvo siuntinėjami „Daugiabučių renovacijos valdybos“ vardu.

Pokalbininko teigimu, BUPA paprašiusi paslaugos teikėjo pakeisti pavadinimą, kuris galėjo kelti asociacijas su agentūros vykdoma veikla. Po kiek laiko tie patys laiškai pasklido jau Nacionalinio nuomonių centro vardu.

„Kreipėmės į policiją, prašydami ištirti situaciją, nes pamanėme, kad tai sukčiavimas, pinigus viliojimas. Policija atsakė jokios nusikalstamos veikos neįžvelgianti“, – sakė viešųjų ryšių atstovas.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba pranešė, kad šiandien gavusi informacijos apie UAB „Facility services“ veiklą, pradėjo tyrimą dėl galimo Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pažeidimo.

Views All Time
Views All Time
847
Views Today
Views Today
1
0 0