Tyrimai sensorinės fiziologijos srityje rodo, kad yra glaudus ryšys tarp žmogaus emocinės būsenos ir jo pasirinktos parfumerijos. Todėl kvepalai, kaip ir rūbų spalvų gama, išduoda žmogaus nuotaiką ir kai kuriuos jo charakterio bruožus.

Aktyvios moterys, optimistiškai žiūrinčios į gyvenimą, renkasi pavasarinio gaivumo kvapus.

Jaunoms ir toms, kurios tokiomis jaučiasi, yra santūrios ar mėgsta vienatvę, patinka aštrūs saldūs rytietiški kvapai.

Ekstravertės, būdamos impulsyvaus būdo, mėgstančios permainas, renkasi šviežių vaisių kvapus.

Moterys, gyvenančios ramų, sklandų gyvenimą, bet nestokojančios geidulingumo, kvėpinasi rytietiškais gėlių kvepalais.

Vyresnės kartos moteris žavi balzaminės gaidelės.

Kiekvienais metais prabangią parfumerijos rinką vis papildo nauji aromatai. Daugelis mėgaujasi nauja jausmų gama, greitai reaguodami į naujoves. Kiti gi, kaip ir iki tol, išlieka ištikimi savo kvapams ir perka tuos pačius kvepalus, kurie kai kuriems iš jų jau tapo savotiška vizitine kortele.

Kaip antai Madona („Youth Dew“) ar Ketrin Deniov („LHeure Bleue“). Princesė Diana mėgo „Diorissimo“, Merlin Monro – „Chanel Nr.5“. Reikia pripažinti, kad daugeliui iš mūsų ir šiandien šie kvapai asocijuojasi su šiomis nuostabiomis moterimis…

Views All Time
Views All Time
1392
Views Today
Views Today
1
0 0