Buvo tikimasi, kad Firefox projektas savo naršyklės reklaminei kampanijai New York Times laikraštyje pinigus rinks dešimt dienų, tačiau reikiama suma susikaupė jau per tris dienas ir… jie vis dar siunčiami.

Reklaminė naujosios naršyklės kampanija prasidėjo antradienį. Buvo manoma, kad per dešimt dienų bent 2500 žmonių paaukos po 30$ ar daugiau, pinigus įnešdami į Firefox marketingui skirtą fondą. Šis buvo skirtas apmokėti visą puslapį užimančiai reklamai The New York Times leidinyje. Visus atlikusius pinigus buvo planuojama skirti kitiems Mozilla projektams.

Jau penktadienį Mozilla Foundation atstovas Bartas Dekremas ZDNet UK darbuotojams pranešė, kad surinkta virš 100 tūkstančių $, kurių užteks dvejoms Firefox reklamoms The New York Times laikraštyje. “Mes jau surinkome reklamai, ir liks dar, – pasakė jis. – Šie skaičiai ir tas įkvėpimas, su kuriuo buvo sutikta mūsų akcija, labai džiugina. Iš kur tik nesikreipia mums norintys padėti žmonės!”.

Iki SpreadFirefox kampanijos lėšų rinkimo akcijos pabaigos – dar septynios dienos. Visą laikraščio puslapį užimanti reklama pasirodys Firefox 1.0 išleidimo metu, numatoma data – lapkričio 9-oji. Kiekvienas akcijos dalyvis The New York Times pamatys savo vardą – beje, visi, kas “atves” dešimt ar daugiau aukotojų, gaus Community Champion statusą.

Praėjusį pirmadienį Firefox naršyklė, jau platinama kaip preview versija, buvo atsisiųsta 5 milijonus kartų – iš pradžių buvo manoma, kad per keturias savaites ji bus atsisiųsta “tik” 1 milijoną kartų.

Rašant šį straipsnį, Firefox teigiamai vertino maždaug 95% internautų. Atsisiųsti naująją naršyklę galite iš http://www.mozilla.org/

Views All Time
Views All Time
3514
Views Today
Views Today
1
0 0