Daug HalfLife žaidėjų skundžiasi, jog po geros valandos žaidimas jiems sukelia pykinimo priepuolius, galvos sukimąsi ir jos skausmus. Tai išgirdę, atlikome bandymą – paeksperimentavę 1024*768 ir 1280*1024 skiriamosiomis gebomis, turėjome pripažinti – gandai tikri. Kokia to priežastis? Atrodo, kad visa tai sukelia per didelis žaidimo grafikos realumas ir nemažas ekrane atvaizduojamų detalių skaičius. Rega tiesiog nespėja susidoroti su tokiu krūviu ir taip žaidimų kūrėjų mums suteikti trokštamu “buvimo žaidime” efektu – žaidimo realumas tampa jau minusu, o nebe pliusu.

Pirmojo Cnet svetainėje apie tai parašiusio straipsnio skaitytojų paliktuose komentaruose išsakoma ir kitokia nuomonė – tvirtinama, jog visa bėda kyla dėl neįprasto (75 laipsnių) apžvalgos kampo – HalfLife 2 jis toks yra pagal nutylėjimą, o tai, girdi, ir sukelia žaidėjui neįprastus pojūčius – juk tokio tipo žaidimuose labiau įprastas vaizdas iš 90 laipsnių perspektyvos. Kaip gi išspręsti šią problemą? Labai paprastai – žaidimo konsolėje užtenka įvesti šias komandas:

sv_cheats 1
fov 90

Views All Time
Views All Time
3510
Views Today
Views Today
1
0 0