Nacių skraidanti lėkštė?

Nacių skraidanti lėkštė? Apie tai pirmą kartą buvo prabilta tik 1950 metų gegužės 30 dieną, vokiečių laikraštyje „Der Spiegel“.
Straipsnyje skraidantis aparatas buvo pramintas „skraidančia lėkšte“, atsižvelgiant į charakteringą išvaizdą. Laikraštyje taip pat buvo išspausdintas dialogas su pačiu Rudolph’u Schriever’iu (asmuo, kuriam ir buvo duotas užsakymas sukurti tokį aparatą). Realiai iki karo pabaigos šis projektas taip ir nebuvo įgyvendintas, sutrukdė staigūs sąjungininkų veiksmai. Brėžiniai kartu su visais eskizais greičiausiai atiteko arba JAV karinėms pajėgoms, arba Sovietų Sąjungai.
1950 metais paskelbtas straipsnis privertė daugumą imtis teorijų, kas būtų, jeigu… Tais pačiais metais dailininkas iš Arizonos valstijos Jim Nichols nupiešė kelis darbus, susijusius su „Skraidančia lėkšte“.
Paveikslai sukėlė tikrai didelę susidomėjimo bangą. Iš to galima spęsti, kodėl tais metais (o ir vėliau, kuomet buvo atskleista dar daugiau paslapčių) ženkliai padaugėjo pranešimų apie pastebėtus NSO.
Trečiasis paveikslas atrodo tikrai daug realiau ir baugiau. Šis skraidantis aparatas neabejotinai galėjo sukelti perversmą karo eigoje. Trečiasis Reichas tikrai būtu pasiekęs savo užsibrėžtus tikslus. Dar keli panašūs eskizai buvo pademonstruoti Italijos laikraštyje, septintajame dešimtmetyje.
Praktiškai visi dailininkai „Skraidančią Lėkštę“ įsivaizdavo taip pat, ar bent jau panašai. Aišku, kiekvienas iš jų vis pridėdavo po truputi elementų iš savo fantazijos.
Vokiečiai ši aparatą vadino „FLUGKREISEL“, kas išvertus reiškia – Skraidantis Vilkelis. Aparatas iš tiesų panašus savo forma į vilkelį, galbūt vokiečių mokslininkams ir davė šią idėja toks paprastas ir elementarus žaislas kaip vilkelis.
Straipsnis laikraštyje buvo labai populiarus ir sulaukė plataus atgarsio, todėl 1952 metais jis buvo dar kartą perspausdintas. Dar po vienerių metų mirė pagrindinis “skraidančios lėkštės” liudininkas Rudolph‘as Schriever‘is, tačiau jo pasakojimas apie šį unikalų aparatą visam laikui išliko NSO istorijoj.
- Das HAUNEBU I, von dem zwei Exemplare gebaut wurden und das im Jahre 1943 auf der SS Entwicklungsstelle IV zu insgesamt 52 Testflügen aufstieg.
- Das HAUNEBU 1, 25 m im Durchmesser, von dem zwei Exemplare gebaut wurden und welche zu insgesamt 52 Testflügen aufgestiegen waren (ca. 4,800 km/h). Der Deutsche Flugzeug Historiker Henry Stevens sagte : ” Haunebu I war die größte entwickelte fliegende Untertasse in Deutschland. Aufgrund von geheimen deutschen SS Plänen flog die Haunebu I erstmals im August 1939, wenige Wochen vor Kriegsbeginn.” (“Sightings : UFOs” by Susann Michaels, Fireside Books)
- Haunebu I bei einem weiteren Testflug 1943.
- Haunebu III



Parašykite komentarą