|

Vasarą “Opel” pristatys taupų “Astra” modelį

Šią vasarą Vokietijos automobilių kompanija “Opel”, priklausanti JAV koncernui “General Motors”, žada pristatyti kompaktišką vidutinės klasės modelį “Astra Eco 4”. Šis taupus automobilis šimtui kilometrų naudoja tik 4,4 litro degalų 1,7 litro talpos 75 AJ galingumo turbodyzelinio variklio su tiesioginiu kuro įpurškimu dėka. “Opel” inžinierių teigimu, degalų sąnaudas pavyko sumažinti ne tik dėl patobulinto variklio, bet ir pakeitus kai kurias automobilio dalis lengvesnėmis.

|

“Ataman II” iš Rusijos

Rusijos automobilių gamintojai sukūrė naują koncepcinį visureigį GAZ-3106, kurį kol kas pavadino “Ataman II”. Šis automobilis buvo pristatytas kaip liukso klasės visureigis ir pagal savo išmatavimus lygiuojasi su tokiais visureigiais, kaip “Toyota Land Cruiser 100” bei “Land Rover Discovery”. Automobilio dizaineriai teigia, kad kol kas pilnai suformuota yra tik mašinos išorė ir automobiliui pasirodžius serijinėje gamyboje išvaizda nesikeis. Tuo tarpu interjero detalės dar bus tobulinamos. Manoma, kad pradžioje į šį modelį bus montuojami benzininiai 2,3 litro, 2,5 litro ir 2,7 litro darbo tūrio varikliai. Tačiau variklio skyrius sukompuonuotas taip, kad jame galima sutalpinti ir V-6 bei V-8 tipo variklius. Gali būti, kad vėliau į naująjį “Ataman II” bus montuojamas 3,4 litro V-6 variklis, sukurtas automobiliui GAZ-3105 “Volga”.

|

Naujasis ”Fordo” darbinis arkliukas

Prieš pusantrų metų “Ford Motor Co.” Europos padalinio prezidentas Džimas Donalldsonas Hanoverio sunkvežimių ir komercinių automobilių parodoje perkirpo juostelę ir minia žurnalistų sugužėjo įvertinti naujojo “Ford Transit” konceptinio varianto. Po metų su trupučiu ketvirtosios kartos “Transit” modelis stoja ant konvejerio – iš pradžių Belgijos Genko ir Didžiosios Britanijos Southemptono gamyklose, o šių metų pabaigoje Turkijoje bus pradėti surinkinėti pailgintos bazės ir padidinto kraulumo (iki 3,5 t) “Ford Transit”. Labai greitai naujieji modeliai pasieks ir Lietuvą. Kompanija tiek krovininius furgonus, tiek ir keleivinius “Transit” taip pat žada leisti Baltarusijoje, Kinijoje, Vietname bei Lenkijoje.

|

Naujasis “Volkswagen Polo”

DPA pranešimu, Vokietijos automobilių grupė “Volkswagen AG” spalio viduryje ketina pristatyti naują “Polo” modelių kartą. Bazinis naujojo “Polo” variantas kainuos 20 tūkst. 800 Vokietijos markių. “Volkswagen” teigimu, skirtumas tarp ankstesniojo “Polo” bei naujosios kartos modelio yra daugiau vizualus nei esminis. Naujasis “Polo” aprūpintas vieno litro talpos 50 AJ galingumo varikliu bei visiškai padengtas antikorozine danga. “Volkswagen” duoda naujajam “Polo” modeliui 12 metų garantiją prieš rūdis.

|

Septintoji ”Toyota Celica” karta

“Toyota Celica” pirmą kartą pasaulio visuomenei buvo pristatyta 1970 metais Tokijo automobilių salone – Tokyo Motor Show. Naujasis ,,Toyotos” dvivietis sportinis automobilis buvo pagamintas Japonijos rinkai. Kompanijos tikslas tuomet buvo adaptuotis prie vakarietiškų tendencijų. Pagrindinis “Toyota Motor Corp.” Taikinys tuomet buvo patenkinti labai reiklius Jungtinių Valstijų ir Europos sportinių automobilių mėgėjų poreikius. Europoje pirmą kartą automobilis ,,Toyota Celica” su 1,6 litro darbo tūrio keturių cilindrų varikliu pasirodė 1971 metų viduryje. Truputį vėliau Truputį vėliau atsirado versija su 2 litrų varikliais. Serijinė gamyba Japonijoje prasidėjo nuo 1973 metų balandžio. Tam tikrą laiką šis modelis buvo pristatomas tik vietos rinkoje (pradėtas eksportuoti nuo 1976 metų, po to, kai jis tapo Japonijos “Metų modeliu”). Tačiau jau pirmosios kartos europinei ,,Celicai” buvo atlikti keli pakeitimai, ir pasiekta puikių rezultatų tiek vietos, tiek užjūrio rinkose.

|

Škoda Fabia” kelios akimirkos po premjeros

“Škoda Fabia” pirmuoju automobiliu, sukurtu ant vadinamosios naujosios “Volkswagen” koncerno platformos, kuri naudojama “VW Polo” klasės automobilius gaminti. Panašaus likimo susilaukė ir kitas čekų gamybos modelis – “Octavia”. Šiuos automobilius vienija tai, jog “Škoda Octavia” ir “Škoda Fabia” – vienas į kitą “peraugantys” automobiliai. Tik “Škoda Octavia” galima būtų pavadinti labiau “Passatu”, negu labiau “Golfu”. O štai “Škoda Fabia”, galima sakyti, yra “beveik Golfas” negu beveik “Polo”. Tai dar vienas žingsnis link koncerno koncepcijos unifikuoti kuo daugiau modelių – 60 proc. “Fabia” detalių bus panaudota kuriant kitus susivienijimo automobilius – “Seat”, “Audi” ir “Volkswagen”. Tokiu būdu VW stengėsi užimti visas nišas įvairių lengvųjų automobilių rinkos segmentuose, nepalikdamas nė mažo tarpelio konkurentams įsisprausti.

|

Stilinga modernizuotoji ”Toyota Corolla”

Vienas iš populiariausių pasaulyje vidutinės klasės lengvųjų automobilių – “Toyota Corolla” “nuėjo” modernizavimo keliu. Bene rimčiausia naujove laikytini naujieji VVT-i serijos varikliai, dar “stilingesnio ir galingesnio” dizaino priekis, papildoma armatūrinė lenta ir 12 metų garantija kėbului nuo prarūdijimo. Modernizuotoje gamoje – 4 tipų kėbulai, 3 skirtingi varikliai ir net keturi įrangos lygiai. Aštuntosios kartos Corolla buvo pristatyta 1997 metais ir tapo geriausiai parduodamu “Toyotos” koncerno modeliu Europoje – kasmet parduodama maždaug po 170 000 tūkstančių šių modelių.

|

“General Motors” pristatys devynis ateities automobilius

Reuters pranešimu, JAV automobilių milžinė “General Motors” per artimiausius keturis mėnesius įvairiose automobilių mugėse ketina pristatyti net devynis ateities automobilių bei sunkvežimių modelius. “Mes norime būti ne tik didžiausia automobilių kompanija pasaulyje, bet ir pramonės naujovių diegimo lyderė. Mūsų tikslas padaryti automobilį draugiškesnį, funkcionalesnį ir naudingesnį”, – pareiškė Veinas Čeris, “General Motors” viceprezidentas, vadovaujantis kompanijos dizaino ir investicijų skyriui. Kol ekspertai liaupsina konkurentes “Ford” bei “Daimler Chrysler” už jų pasiekimus dizaino srityje, “General Motors” dažnau kritikuojama už vėlavimą pristatyti naujos pakraipos produktus. Pavyzdžiui, “General Motors” bus paskutinė didžiausia kompanija, pradėjusi gaminti keturių durų pikapus “Chevrolet Silverado” ir “GMC Sierra” – labiausiai perkamą produktą JAV rinkoje.

|

Detroito mugėje – naujos kartos modeliai

JAV automobilių kompanijos viename svarbiausių automobilių pramonės renginių Detroito automobilių mugėje, kuri sekmadienį atvėrė duris žurnalistams, o šią savaitę atvers ir plačiajai visuomenei, pristato gausybę naujovių. JAV automobilių pramonės milžinės “Ford” ir “General Motors” pristato savo naujus automobilius, kurie ne tik taupūs ir nepaprastai stilingi, bet ir kimšte prikimšti technikos naujovių. Viename iš modelių gamintojai išsprendė netgi šoninių veidrodėlių, dėl kurių padidėja oro pasipriešinimas, problemą, pakeisdami juos automobilio užpakalyje įtaisytomis kameromis.

|

Naujoji “Opel Vectra” bus ekonomiškesnė ir saugesnė

Pakeista 3 tūkstančiai detalių. Praėjusią savaitę Lisabonoje žurnalistams buvo pristatytas modernizuotas automobilis “Opel Vectra B”. Šis populiariausias Europoje vidutinės klasės automobilis parduodamas jau nuo 1995 metų. Iki šiol pasaulyje parduota 1,2 milijono šių mašinų. Automobilyje iš aštuonių tūkstančių detalių daugiau kaip trys tūkstančiai pakeistos arba atnaujintos. Tai sudaro 37 procentus visos mašinos. Pirkėjui matomiausi pakeitimai – nauji priekiniai ir galiniai buferiai, nauji žibintai, chromuota radiatoriaus apdaila, šoniniai spoileriai, didesni veidrodžiai.