ieškokit skylių – nuo rūdžių ar atsiradusių avarijos metu. Todėl galite girdėti lig ,,šniokštimą“.

Rūdys išmetimo sistemoje paprastai būna tik paviršiuje, bet dėl įsisenėjusių rūdžių išmetimo vamzdyje gali susidaryti skylės, todėl vamzdžius tektų keisti. Skyles galima mėginti užtaisyti,
tačiau, iš esmės, – neverta.

„Didelį garsą“ keliantys išmetimo vamzdžiai
pritraukia farų dėmesį 🙂

Jei motociklas turi daugiau nei vieną išmetimo kanistrą, užveskite variklį ir prieš išmetimo vamzdžio galą laikykite popieriaus lapą (ne ranka, kad nenusidegintumėte). Taip suprasite, iš kanistro einantis slėgis yra tolygus. Turėtų būti. Priešingu atveju, tikriausiai vienas iš cilindrų neturi kibirkšties.

Šis žingsnis nėra būtinas. Pamėginkite pasiklausyti, koks garsas, kai variklis ir išmetamieji vamzdžiai – šalti. Žinoma, geram apžiūrėjimui trūksta erdvės.

Taigi:
Būkite labai atsargūs ir įsitikinkite, jog tikrai neapsideginsite! Apsivyniokite pirštus drėgnu popieriniu rankšluosčiu ir pirštais apčiuopkite išmetamąjį vamzdį, apie 7-9″ nuo variklio. Tai atlikite, vos užvedus variklį. Šaltas vamzdis (švilpiantis) reiškia,jog cilindre nėra kibirkšties. Galimos priežastys: užsikimšęs karbiuratorius, protėkis vakuume ir kt. Kaina: nuo $5 iki $200.

Views All Time
Views All Time
4126
Views Today
Views Today
1
0 0