|

Kodėl drabužiai išblunka?

Pateikiame jums keletą pagrindinių drabužių išblukimo priežasčių: Blogos kokybės dažai. Audinio nudažymo kokybė priklauso nuo naudojamų dažų, audinio struktūros, pluošto ir dažymo metodo. Bet koks netikslumas visame dažymo procese lemia spalvos trumpaamžiškumą. Per šiltas vanduo. Skalbiant rūbą šiltesniame vandenyje nei rekomenduojama, jis gali išblukti greičiau nei skalbiant šaltesniame vandenyje. Per šiltas džiovinimas. Dažnai pasitaikanti klaida – per ilgas arba per karštas tamsių skalbinių džiovinimas. Kaip apsaugoti rūbus nuo išblukimo? Laikykitės instrukcijų nurodytų rūbų etiketėse. Prieš skalbdami bet kokį rūbą, atidžiai perskaitykite jo etiketę. Jei rūbą norite ilgai nešioti, būtinai laikykitės etiketėse nurodytų skalbimo, džiovinimo bei lyginimo instrukcijų. Teisingai surūšiuokite skalbinius. Norėdami, išsaugoti unikalias drabužio spalvas kartu skalbkite panašių atspalvių rūbus.

|

„Viva batai“

„Viva batai“ – sėkmingas batų mažmeninės prekybos tinklas. Pirmoji šio tinklo parduotuvė sostinėje buvo atidaryta prieš penkerius metus. Šiuo metu didžiuosiuose Lietuvos miestuose veikia 14 „Viva batų“ parduotuvių. Sparčią parduotuvių tinklo plėtrą lėmė dėmesys klientui, planinga rinkodara bei sėkmingai parinkta vieta prekybos salonams. Šiuo metu „Viva batų“ parduotuvėse prekiaujama daugelio garsių Europos gamintojų produkcija, kuri užsakoma prestižinėse avalynės mugėse. Mūsų pirkėjas, įsigijęs mėgstamus batus, gali išsiskirti ir jaustis patogiai. „Viva batų“ parduotuvių tinklui batus nuolat pristato 50-70 žymių tiekėjų iš Europos ir Tolimųjų Rytų. Su pastaraisiais tiekėjais mūsų tinklas dirba be tarpininkų. Batų kolekcijos yra atnaujinamos kas 2 savaites kaskart užsakant po mažiausiai 20 naujų batų modelių. Užsakoma nedidelėmis partijomis, kad pirkėjams galėtume garantuoti tikrą, o ne tariamą išskirtinumą. Prekiaujame ne tik moteriška ir vyriška avalyne, bet ir jos priežiūros priemonėmis, taip pat – kokybiška odine galanterija. Batų kainos „Viva batų“ salonuose svyruoja nuo 100 iki 400 Lt už porą.

Panevėžyje analogų neturintis soliariumas
|

Panevėžyje analogų neturintis soliariumas

Tropikų saulės“ filiale Smėlynės g. 112 – naujiena. Lankytojams studija gali pasiūlyti patį naujausią ir moderniausią vertikalų deginimosi būdą su drėkinimu. Neseniai įsigytas vokiškas „Mega Sun“ aparatas vienintelis Baltijos šalyse ir vienas pirmųjų tokių aparatų serijos. Analogų jam kol kas nėra. Įprastame soliariume yra 180 W galingumo lempos. „Mega Sun“ turi 52 lempas po 230 W, todėl per trumpą laiką galima pasiekti geresnių rezultatų. Kaitintis šiame soliariume galima ne daugiau kaip 10 minučių. Iki šiol Panevėžyje nebuvo aparatų su specialia drėkinimo sistema. Naujajame prietaise ant besideginančiojo kūno kartkartėmis užpurškiama specialaus skysčio. Tai išbandžiusios moterys teigė, kad sudrėkinta oda mažiau sausėja ir soliariume mažesnis karštis, jame būti maloniau. „Mega Sun“ valdomas iš vidaus. Čia galima reguliuoti ir garso stiprumą klausantis muzikos. Aparato paviršius reflektorinis. Lempų skleidžiami spinduliai atsispindi ir dėl to įdega visos kūno vietos. „Tropikų saulėje“ yra dar vienas modernus šių metų modelio vertikalusis soliariumas „Q-med“. Jo viduje taip pat įrengtas garso reguliavimas, stipri ventiliacija, mažiau lempų. Jame yra 50 lempų po 180 W galingumo.

Ką reikėtų žinoti apie soliariumus
|

Ką reikėtų žinoti apie soliariumus

Pavasario pradžia – soliariumų lankymo metas: besiruošdamos vasarai norime būti dailesnės, išsiskirti gražiu įdegiu. Tam, kad džiaugtumėtės lygiu bronziniu įdegiu, yra svarbiau ne turėti daug pinigų vizitams į soliariumus, o žinoti, koks soliariumas ir kokie deginimosi seansai jums labiausiai tinka. Kiek laiko degintis? Pradžioje rekomenduojami ne ilgesni nei 5 minučių seansai. Oda pratinama prie spindulių. Kuo oda tamsesnė, tuo kaitintis galima ilgiau. Norint suteikti odai gražaus rudumo, užtenka dešimties seansų soliariume per keturias savaites. Paskui pakanka vieno arba dviejų kartų per savaitę įdegiui palaikyti. Stovint ar gulint? Kokiame soliariume degintis: horizontaliame ar vertikaliame? Kol kas vieningos nuomonės šiuo klausimu nėra pasiekta. Ir horizontalūs, ir vertikalūs soliariumai turi savo pranašumų ir trūkumų. Didelę įtaką pasirinkimui turi besideginančio figūra ir sudėjimas.

Soliariumai: už ar prieš?
|

Soliariumai: už ar prieš?

Dar visai neseniai, vos prieš kelis šimtus metų, iš odos baltumo buvo sprendžiama apie žmogaus padėtį visuomenėje: kuo blyškesnė odos spalva, tuo kilmingesnis asmuo. Vėliau atsirado deginimosi kultas – kuo tamsesnė oda, tuo gražiau. O dabar daugelis yra sunerimę dėl nepageidaujamo ultravioletinių spindulių poveikio, pagreitėjusio odos senėjimo. Kokia yra tiesa? Žmogų veikia ultravioletiniai A, B (UVA, UVB) spinduliai. Jie skiriasi bangos ilgiu. Paprastai oda, besigindama nuo saulės spindulių, stengiasi išskirti kuo daugiau odos pigmento – melanino. Melaninas rusvai nudažo odą. Žmogaus odoje yra mažiausiai karščio receptorių, todėl į odos perkaitimą reaguojama pavėluotai. Per ilgai kaitinantis galima “sudegti”. Kelis kartus gyvenime nudeginus odą, galima išprovokuoti odos patologinius pakitimus: dėmelių, apgamų ar net melanomų (odos vėžio) atsiradimą. Pavojingiausias metų laikas lepintis saulės spinduliais yra ankstyvas pavasaris, dienos metas – nuo 10 iki 14 val., tuomet saulės spinduliai yra patys intensyviausi. Taip pat saulės spindulių poveikis odai priklauso nuo oro užterštumo, ozono sluoksnio storio, kontinento, spindulių atspindžio nuo vandens, sniego ar smėlio.

|

Mados laboratorija

Britaniškoji Taryba gerai žinoma, kaip kultūrinių renginių rengėja, tame tarpe ir mados srityje. Po jų organizuotos moteriško apatinio trikotažo parodos “Inside Out” Maskvoje, seka eilinis garsus fashion projektas. “Mados laboratorija” atvers šiuolaikinių audinių dizainerių ir modeliuotojų darbų paslaptis. Jie drauge kuria naujus audinius ir jų sukūrimo metodus, derinant senąsias tradicijas su naujosiomis technologijomis. Neskaitant visų skirtumų, juos jungia domėjimasis tiriant audinių galimybes ir sukuriant naujas saviraiškos formas. Jiems pavyksta sukurti visiškai naujas medžiagas, išlaikančias istorinius ir etninius bruožus. Aplankykite parodą ir jūs patys tuo įsitikinsite. Suknelės, kostiumai, švarkai, skrybėlės, apavas sukurti naudojantis folkloro technika ir naujausių technologijų ornamentais. Šilkas laminuotas metaliniais siūlais, įvairios detalės puoštos skirtingomis technikos rūšimis. Parodą “Fabric of Fashion/Mados laboratorija” sukūrė Meri O’Megoni ir Sara Braddok. Meri O’Megoni yra nepriklausomas konsultantas, dirbantis tekstilės ir technologijų srityse.

Sonia Rykiel
| |

Sonia Rykiel

Ji diena dienon kuria naują madą. Jai patinka kasdienybė ir puošnumas, teatras, poezija, literatūra, tapyba ir šeima. Ji domisi pasauliu ir viskuo, kas jame vyksta. Jai patinka drabužiai, kurie harmoningai dera tarpusavyje, kaip ir tie, kurie nesiderina ir rėžia akį. Jai patinka rašyti. Rašyti ant savo kuriamų megztinių, diržų ir rankinių. Ji dievina aksesuarus. Ją įkvepia pasaulis, kuriame ji gyvena. Šį įkvėpimą Sonia Rykiel perteikia savo kūriniuose. 1967-aisiais Sonia Rykiel nustebino pasaulį paprastu, dryžuotu nertiniu ir per vieną naktį tapo “Megztinių karaliene”. Nuo to laiko “megztinis” gana ryškiai dominuoja jos kūryboje: kuriami įvairiausių raštų ir formų megztiniai, kvepalų buteliukai… Jos kuriami aromatai natūraliai papildo Rykiel stilių ir dvasią. “Kvepalai – lyg antra oda po megztiniu apgaubia Tavo kūną. Jų dvelksmas seka paskui Tave, driekiasi iš paskos lyg šleifas. Aromatas – Tavo savitumo ženklas. Jis prakalbina tylą”.

Torrente
| |

Torrente

Oro lengvumo siluetai, ramios formos, lengvai krintantys tauriausi natūralūs audiniai: kailis, šilkas, nėriniai… amžina moters vizija, nuspalvinta hedonizmo, rafinuotumo, modernumo ir amžinumo. “Negalima kurti moteriai, kuri neegzistuoja, vien dėl to, kad suteiktum pramogą sensacijų besivaikantiems žurnalistams. Aš kuriu nešiojamus drabužius, kad moteris būtų žavi ir gundanti. Klaidinga išsižadėti jos žavesio ir paslapties” – tvirtina lietuvių kilmės dizainerė Torrente, vienintelė moteris, sugebėjusi atidaryti savo elitinius aukštosios mados namus pačiame Paryžiaus centre. Kai 1968 gegužę studentų sukilimo pabaigoje ant šaligatvio dar tebekrito plytos, prestižinėje Matignon aveniu Torrente atidarė tokio naujoviško stiliaus prestižinę parduotuvę, kad visos tuometinės žvaigždės išsirikiavo prie jos durų. Kokia puiki reklama verslui! Čia susitikdavo Francoise Hardy ir Romy Schneider, Veronique Jeannot, Marlene Jobert, Marlene Dietrich, pasirodydavo Nathalie Wood ir Claudia Cardinale. Visi, kuriems šypsojosi sėkmė, ėjo apsipirkti į Torrente!

Thais – aromatas moterims
| |

Thais – aromatas moterims

Thais aromatas skirtas elegantiškoms ir sumanioms moterims. Grynumas, sumanumas, autentiškumas ir elegancija – pagrindinės savybės, apibūdinančios Thais aromatą. Thais siūlo 4 skirtingus aromatus įvairiai nuotaikai. Thais de Puig – gaivusis augmenijos kvapas. Skirtas šiuolaikiškai moteriai, besidominčiai mada bei norinčiai pakerėti pasaulį savo energija ir pasitikėjimu savimi. Thais Life – rytietiškas paslaptingumas ir gaivus žalumos dvelksmas.
Kvepalai skirti jausmingai, švelniai ir tuo pat metu savo vidumi stipriai moteriai. Thais Dreams – gaivus, lengvas ir ilgai išliekantis aromatas. Skirtas jaunai, romantiškai bei svajingai moteriai. Thais Feeling – švelnus ir šiltas aromatas elegantiškai, jausmingai ir itin moteriškai moteriai, turinčiai gyvenimo tikslą. Ji mėgsta aiškumą visose gyvenimo situacijose, ji pasitiki savimi.

Kvepalai „Police“ yra išraiškingi
|

Kvepalai „Police“ yra išraiškingi

Miesto įvairovė ir margumas – tai nuolat besikeičianti aplinka, staigūs kontrastai ir pokyčiai. „Police“ – tai kvapas, skirtas žmonėms, sugebantiems sustabdyti nepakartojamą akimirką chaotiškoje šiuolaikinio gyvenimo grūstyje; tai kvapas žmonėms, mėgstantiems „didmiesčio stilių“. Kvepalai „Police“ – tai neatsiejama interneto kavinių lankytojų, puikiai išmanančių naująsias technologijas, tvirtai besijaučiančių pasaulį apraizgiusiame informacijos tinkle ar įveikiančių įvairiausias jų gimtųjų miestų gatvėse kylančias kliūtis, įvaizdžio dalis. Prekių ženklą „Police“ pasaulyje išgarsino labai šiuolaikiškų formų „Police“ akinių kolekcijos. Tai nenuginčijamai kosmopolitiškas gaminys, o tai – neatsiejama nuo naujojo tūkstantmečio gaudesio ir gyvenimo tempo. Be to, šį prekių ženklą visame pasaulyje garsina atkakli saulės akinių „Police“ reklamos kampanija žiniasklaidoje, kurios veidas yra ne kas kitas, o pats šaunusis Bruce Willis.