Sausio pabaigoje į redakciją kreipėsi kaunietis Stasys Stasiūnas, su savimi atsinešęs dvi pakuotes “Valstiečių dešrelių” ir kvitą. Vyriškis apsipirko “Maximoje”. Už abi dešrelių pakuotes S.Stasiūnas turėjo sumokėti puspenkto lito, tačiau teko pakloti 8,68 Lt. “Kai kvitą parodžiau pardavėjai, ji norėjo išplėšti jį iš rankų, – pasakojo S.Stasiūnas. – Atėjau pas jus, tegu žmonės žino, su kokia neteisybe jie gali susidurti”. S.Stasiūnas pasakojo, kad administratorė Irena pripažino įvykusią klaidą. Su neteisybe susidūręs S.Stasiūnas pridūrė, kad “klaidos” “Maximoje” kartojasi nuo prekybos centro atidarymo dienos. Paklaustas, kaip mano, kodėl pardavėjos apgaudinėja pirkėjus, S.Stasiūnas svarstė, kad taip vyksta tikriausiai dėl per mažų jų atlyginimų. “Pardavėjų kaita prekybos centruose labai didelė”, – pastebėjo jis. Įmonei vadovaujantis vyriškis sakė, kad dauguma pirkėjų tiesiog nepastebi įvykusios apgaulės, todėl siūlo atidžiai patikrinti kvitą, kuris gaunamas kasoje sumokėjus pinigus. “Derėtų atkreipti ypatingą dėmesį į sveriamas prekes. Kai žmonės apsipirkinėja vežimais, jie daug ko nepamato”, – įsitikinęs ponas Stasys. Jis taip pat nežino, kodėl prie kiekvienos kasos, pavyzdžiui, mėsos skyriuje yra vadinamasis klaidų lapas. “Kasininkė iš pradžių įmuša kainą į kasą, bet vėliau šiuos pinigus lyg “išima” ir atliktą veiksmą traktuoja kaip klaidą”.