| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (30 dalis) Estee Lauder

Estee Lauder Beautiful – tūkstančio žiedų kvapas – romantiškesnis ir rafinuotesnis nei kada nors anksčiau. Nuostabios formos flakone slypi išties prabangūs kvepalai. Įsimylėkite – dar kartą, beatodairiškai! Beautiful kvapas – romantiškas, švelnus ir nepamirštamas tarsi tūkstančio žiedų puokštės. Romantika dvelkiantys Beautiful pavergia kiekvienos moters širdį, nes yra sukurti profesionaliai ir kūrybingai. Dailios formos flakone slypintys kvepalai Beautiful Love šlovina romantiškos meilės teikiamą džiaugsmą. Svaiginantis magnolijų žiedų, sodrus baltųjų jazminų, mangų, heliotropų ir kvapiųjų auksabarzdžių kvapas sukelia jausmų antplūdį – tarsi būtų aplankiusi nauja meilė. Nuostabus svaiginantis baltųjų gėlių aromatas toks gundančiai žavus, jog žadinte žadina jausmus. Sodrus šiltas medienos dvelksmas dar labiau uždega jausmus ir skatina aistrą. Kvepalai Beyond Paradise – tarsi kvapni svajonė. Jų retas intriguojantis kvapas svaigina ir žadina jausmus. Beyond Paradise apgaubia žaviu tropikų drėgmės, citrusų gaivos bei intensyviu gėlių kvapu ir nuneša į nuostabų pasaulį, kupina optimizmo bei stebuklų. Geismą žadinantys kvepalai Intuition išreiškia įgimtą vidinį balsą, kuriuo vadovaujasi kiekviena moteris. Flakone įkalintas gintarinis lašas pabrėžia kvepalų rafinuotumą, o vos pasklidęs jų šiltas kvapas atskleidžia moteriškumą ir geismingumą. Leiskite Intuition pažadinti Jūsų jausmus! Estee Lauder kvepalams Knowing būdingas sodrus medienos kvapas.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (15 dalis) Christina Aguilera

Kvepalai Inspire sukurti siekiant perteikti atlikėjos Christinos Aguileros pasitikėjimą savimi ir seksualumą – kad kiekviena moteris jaustųsi taip pat. Tai kvepalai, kurie neleis plaukti kartu su minia ir įkvėps ginti savo įsitikinimus bei siekti savo svajonių. Kvepalai, kurie aukština moters būtį, kupiną moteriškumo ir smagumo. Spinduliuodami Christinos gyvenimo geismą jie suteiks galios ir įkvėps siekti geriausio, jaustis laisvai būnant savimi ir pagal savo nuožiūrą kurti savo gyvenimą. Atraskite save iš naujo kartu su kvepalais Inspire! Įspūdingos išvaizdos, energinga ir gundančiai atrodanti populiari pasaulinė popmuzikos žvaigždė Christina Aguilera geriausiai žinoma dėl savo prašmatnaus viliokės stiliaus, nepakartojamo balso, paveikių dainų ir temperamentingo žavesio. Galima teigti, kad Christina Aguilera dainininkės karjera prasidėjo dar tuomet, kai ji pateko į projektą „The Mickey Mouse Club”, transliuojamą per „Disney” televizijos kanalą. Tarp tuometinių Christinos Aguileros kolegų, dalyvavusių šiame projekte, buvo ir Britney Spears bei Justinas Timberlake’as. 1999 – aisiais pasirodė pirmasis Aguilera albumas, o 2001 – aisiais Christina Aguilera kartu su Pink, Mya ir Lil Kim įrašytas pasaulinis superhitas „Lady Marmalade” sulaukė didelės sėkmės ir tapo miuziklo „Moulin Rouge” vizitine kortele. Na, o kai 2002-aisiais pasaulį išvydo provokuojantis, seksualus ir pasitikėjimo savimi kupinas albumas „Stripped” Aguilera sužibėjo kaip tikra superžvaigždė.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (31 dalis) FCUK

Švelnus, tačiau nepamirštamas Fcuk kvapas dar ilgai tvyro ore primindamas tą, kuri jais kvėpinasi. Vienas madingiausių prekės ženklų FCUK yra trumpinys žinomos britų kompanijos „French Connection UK”. Turėdami tokį skandalingą prėkės ženklo pavadinimą jie nuolat susiduria su pasipiktinimu ir bandymais uždrausti naudoti šį raidžių derinį. Netgi kai kurie prekybos centrai, pavyzdžiui „Macys” ir „Bloomingdales”, atsisakė pardavinėti šios kompanijos drabužius tik dėl užrašo FCUK, kuris kelia asociacijas su nepadoriu anglų kalbos žodžiu. Naujųjų prekės ženklo FCUK kvepalų reklama kvietė žurnalo skitytojus išbandyti naująjį kvapą su šūkiu „Open here to try FCUK her” („Atidarykite čia, tam, kad išbandytumėte FCUK jos”) ir tai nevienintelis kartas, kai prekės ženklo FCUK reklamai buvo pasitelktas žodžių žaismas, kuris kėlė daugybę diskusijų ir nepasitenkinimo. Žinomas ir tokias atvejis, kai Anglijoje teisėjas išvarė iš teismo salės prisiekusįjį, vien dėl to, kad jis vilkėjo marškinėlius su užrašu FCUK. Nepaisant to kompanija „French Connection UK” ir toliau sėkmingai vysto savo veiklą nepaliaudama stebinti išradingumu.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (16 dalis) Clarins

Moterims patinka CLARINS, nes CLARINS myli jas, stengiasi išgirti jų norus ir gerbia. Ir viską daro su didele meile. Par Amour – tai pirmieji CLARINS kvepalai. Kvepalai, kurių vardas atspindi visus šios kompanijos įsitikinimus. Argi būtų įmanoma sukurti kvepalus moterims negalvojant apie jaunystės įsikūnijimą, šių dienų dukteris – tas, kurios yra mūsų ateitis, kurios kurs rytdienos pasaulį? Nuostabiame širdies formos flakone slypintys Par Amour išreiškia CLARINS meilę. Jų kvapas elegantiškas ir stulbinantis, nes Par Amour – tai tikra meilė. Ir savo antruosius kvepalus CLARINS sukūrė toms, kurios vis dar auga ir turi visas teises naudotis savo amžiaus teikiamais pranašumais. Par Amour Toujours skirti visoms dukroms – jų pirmai pažinčiai su kvepalų pasauliu. Par Amour ir Par Amour Toujours sukurti visoms moterims, jie nėra skirti tik dukroms ar tik mamoms. Galbūt moterims labiau patiktų Par Amour Toujours, mergaitėms – Par Amour, o kai kurios jų galbūt norėtų kvėpintis abejais. Par Amour Toujours pasakoja istoriją apie meilę. Flakonas turi širdies formos purkštuką – rožių pumpurų spalvos, kvepalai taip pat rausvos spalvos – tai reiškia, jog meilė yra brangakmenis, tačiau iš kitų brangakmenių skiriasi tuo, jog yra gyva. Pakuotę puošiantis rausvos spalvos – gaivios ir spindinčios, tokios, kokia patinka visoms mergaitėms – žiedais apsipylęs medis yra gyvenimo simbolis, o gyvenimą suteikia meilė. Par Amour Toujours žadina džiaugsmą, nes sukurti su meile.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (32 dalis) Ghost

Atnešantis džiaugsmą Ghost kvapas Cherish pirmą kartą pasirodė 2005 – aisiais. „Ghost” moteris šiuolaikiškai romantiška, miela ir atvira. Ji nieko nedaro atmestinai, ir jeigu myli, tai myli visa širdimi. Kvapas Cherish sukurtas tam, kad džiugintų, suteiktų malonumą ir atneštų džiaugsmą. Nepaprasti vasaros malonumai. Šypsena veide ir spindinčios akys, atostogų nuotykiai ir linksmybės – visa tai ir dar daugiau įkūnija gėlių ir vaisių kvapas moterims Sheer Summer, pristatytas 2005 – aisiais. Ghost – tai švelnus ir elegantiškas kvapas moterims, pasirodęs 2000 – aisiais. Švelnus, bet išraiškingas Ghost aromatas sukurtas jausmingoms ir romantiškoms moterims. Kompaniją „Ghost” įkūrė talentingoji Tanya Sarne, kuri iki šių dienų žavi mados pasaulį savo neblėstančiu entuziazmu ir neišsenkančia energija. „1984 m. aš papasakojau savo geriausiai draugei, dirbančiai ryšių su visuomene agentūroje, apie savo naują kompaniją, kurią pavadinau „Ghost”. Ir ji atsakė: „Koks baisus pavadinimas „Ghost” (išvertus iš anglų kalbos reiškia „vaiduoklis”), tau nėra net vaiduokliškos vilties sulaukti sėkmės”, – prisimena prekės ženklo „Ghost” įkūrėja Tanya Sarne. Nepaisant įvairių abejonių ir nuogąstavimų, per dešimt metų prekės ženklas „Ghost” sėkmingai įsitvirtino mados pasaulyje. „Aš didžiuojuosi savo kūriniu. „Ghost” – tai ypatingai moteriški drabužiai, atlaikę laiko išbandymus.

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis)
| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (1 dalis)

Skandalinga reputacija garsėjanti Londono apatinio trikotažo „imperija”, siejama su gundymu, malonumu ir jausmų provokavimu, pristato kvepalus Agent Provocateur. Šie kvepalai, kuriuos sukūrė Joseph’as Corré ir Serena Rees, įkūnija kvepalų – priemonės žadinti seksualinį potraukį – fenomeną. Absoliučiai moteriški Agent Provocateur sukurti priminti mums, koks galingas gali būti geismą žadinantis nepamirštamas kvapas. „Norime pasiūlyti tobulą kvapo ir vilionės „sąjungą”, kad patirtumėte nepaprastą jaudulį”,– sako jų kūrėjas Joseph’as Corré. Alexander McQueen – tai vienas ekscentriškiausių ir talentingiausių mados pasaulio atstovų, dažnai vadinamas tiesiog mados genijumi. Alexander McQueen gimė 1969 – aisiais Londone. Būdamas tik šešiolikos po nuolatinių konfliktų su šeima ryžosi mesti mokyklą ir įsidarbino pameistriu ateljė „Anderson & Shepherd”. Dar jaunystėje būsimasis dizaineris visus stebino kontraversiška kūryba: baigdamas „Cental St Martin’s” menų mokyklą pristatė kelnes „bamsterius”, kurių liemuo buvo taip stipriai pažemintas, kad aplinkiniai galėjo matyti kelnes dėvinčiojo „sėdynę”. 1992 – aisiais įkūręs savo mados namus iki šių dienų Alexander McQueen dėl teatralizuotų kolekcijų pristatymų sulaukia daug žiniasklaidos dėmesio. Negyvais skėriais aplipusios purvinos manekenės, skrybėlėse plazdantys drugiai – tik maža dalis šių šou elementų.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (17 dalis) Clinique

Clinique Aromatics Elixir Eau de Toilette – išties originalūs Clinique kvepalai. Kur kas daugiau nei kvepalai. Clinique Happy Heart Eau de Parfum – gėlių gausa. Truputis šilumos. Jausmų gelmė. Kvėpinkitės, ir Jūsų širdį užplūs laimė! 1960 metų pabaigoje žurnalistė Carol Philips atkreipė dėmesį į tai, kad kai kurių amerikiečių moterų oda yra nuostabi. Ji atliko tyrimą, kurio dėka paaiškėjo, kad visos šios moterys lankėsi viename ir tame pačiame kosmetologo kabinete ir naudojo tas pačias kosmetikos priemones. Netrukus žurnale „Vogue” buvo išspausdintas straipsnis pavadinimu „Ar galima turėti nuostabią odą?”. Atsakymas į šį klausimą buvo „Taip, galima”. Šį straipsnį perskaitė kompanijos Estee Lauder savininkai ir Carol Philips pasiūlė vadovauti naujai kompanijai, kuri būtent ir gamins tokias kosmetikos priemones. Taip 1968 m. JAV rinkoje atsirado kompanija CLINIQUE LABORATORIES. Nuo daugelio kitų kosmetikos kompanijų CLINIQUE skiriasi tuo, kad siekia patenkinti individualius odos priežiūros poreikius ir nesiūlo vienos odos priežiūros priemonės visų tipų odai. CLINIQUE odos priežiūros produktų linijos skirtos individualioms odos priežiūros problemoms spręsti.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (33 dalis) Giorgio Armani

Emporio Armani City Glam for Her – jaunatviškas ir įžūlus kalendrų kvapas, sumišęs su spontaniškos energijos teikiančiu juodųjų serbentų ir geltonųjų slyvų dvelksmu, įtraukia į pagundos kupiną žaidimą. City Glam žavesį dar labiau sustiprina geismą žadinantis gėlių kvapas. Emporio Armani He – Šiuos kvepalus sukurti įkvėpė šiuolaikinis vyriškumas – jų kvapas natūralus, tačiau rafinuotas, veržlus, tačiau žadinantis geismą. Drąsiam, veržliam, globėjiškam vyrui. Dvelkia mediena ir žalumynais. Mados namai Giorgio Armani ryškaus gėlių kvapo kvepalus Emporio Armani Night pristatė 2003 metais. Nuostabus gėlių ir muskuso kvapas puikiai tinka tiek vakarėliui, tiek iškilmingam vakarui. Kvepalai Emporio Armani Remix – tai nuostabi duoklė fantastiškai disko erai, tai Jūsų gyvenimo garso takelis, suteikiantis jam naują ritmą. Emporio Armani Remix kvapas – tai nauja žavi klasikinio gėlių kvapo interpretacija. Emporio Armani She – šiuolaikišką moteriškumą įkūnijantis kvapas – švelnūs, tačiau spinduliuojantys šiluma, jaukus, tačiau egzotiškas. „Drąsus”. „Karštas”. Apgaubiantis. Šiuolaikiškai rytietiškas. Acqua Di Gio žadina džiaugsmą ir atspindi tam tikrą gyvenimo būdą. Jų gaivus kvapas žavi nuostabiu tropinių gėlių aromato ir jūros purslų dvelksmo deriniu. Gundantys moteriški kvepalai Armani Code keri gaiviu, seksualiu, moterišku kvapų deriniu: raudonųjų apelsinų, imbierų ir kriaušių šerbeto, arabinių jazminaičių, apelsinų žiedų, levandų medaus, brangios medienos ir vanilės.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (2 dalis) Britney Spears

Kiekvienos moters širdyje slypi nuotykių ir nežinomybės troškimas. Curious Britney Spears kvapas skirtas moteriai, pulsuojančiai gyvenimo aistra, ir kiekvieną moterį skatina būti laisvesnę bei išbandyti savo galią pasitelkus su vanile sumišusį seksualų muskuso kvapą. Fantasy – tai stebuklingas saldžios pagundos eliksyras, paliekantis kankinamą geidulingumo šleifą. Kerinčio kvapo Fantasy slypi žaismingo dizaino pakuotėje, kurią atvėrus pasirodo nuostabus fuksijų spalvos flakonas. Jį puošiantys Swarovski kristalais simbolizuoja siekį rasti amžiną meilę. Midnight Fantasy sugundo, kai laikrodis ima mušti dvylika kartų. Šie kvepalai pakvies Jus į magišką kelionę iš dienos į naktį. Svaiginantis sultingų vaisių aromatas nuneš į slėpiningą pagundos ir slaptų meilės nuotykių karalystę. Gundantis gėlių kvapas susilieja su jausmingu muskuso ir ambros dvelksmu, kad sukurtų nepamirštamą vidurnakčio fantaziją. Penktieji Britney Spears kvepalai Believe buvo išleisti 2007 m. Nėra neįmanomo, jei tiki savimi. Daugelis popmuzikos dievaitės gerbėjų kvepalų Believe išleidimą vertino kaip ženklą apie Britney Spears bandymą sugrįžti į įprastines gyvenimo vėžias. Apie tai byloja ir kvepalų Believe reklaminės kompanijos šūkis: „Didžiausia laisvė – tikėti savimi”. Tam, kad gyventume ir mylėtume, mums reikia įkvėpimo, tad mes privalome tikėti. Šis kvapas tarsi atspindi Britney Spears norą atverti savo širdį ir pasidalinti savo tikėjimu. Gėlių ir vaisių kvapas Believe idealiai tinka esant rūškanam orui.

| |

Moteriškų kvepalų pirkimo gidas (18 dalis) Dana

Kvapą Chantilly, pirmą kartą pasirodžiusį dar 1941 – aisiais, sukūrė parfumeris Paul Parquet. Svajingas ir moteriškas kvapas Chantilly – lyg prancūziški nėriniai. Užburia ir nepaliaujamai žavi. Kvapas Tabu tarsi uždraustas vaisius. Kiekviename žingsnyje provokuoja, gundo ir intriguoja. Pirmą kartą pasirodęs dar 1932 – aisiais kvapas Tabu sukurtas, kad sužadintų jausmus ir skirtas moterims, jaučiančioms slaptą aistrą gyvenimui. Galvojate, kad tai Jūsų kaltė, jog suartėjote taip greit ir leidote žaviam nepažįstamajam per daug? Nesikankinkite! Tiesiog suverskite kaltę kvapui Tabu! Kompanija „Dana Classic Fragrances” buvo įkurta dar 1932 – aisiais Ispanijoje. Tais pačiais metais pasaulį išvydo ir pirmasis „Dana Classic Fragrances” kvapas „Tabu”. Klasika tapę kvepalai tik pasirodę netrukus išgarsėjo dėka drąsių reklaminių plakatų, kurie tiesiog nepaliko abejingų. Daugelis piktinosi plakatuose išvydę aistrai atsidavusius apsinuoginusį vyrą ir moterį, o reklaminis kvepalų šūkis, kuris skelbė: „Apkaltinkite kvapą Tabu”, dar labiau pakurstė kalbas. Visa „Tabu” reklaminė kampanija įkūnijo pagrindinę mintį: „Galvojate, kad tai Jūsų kaltė, jog suartėjote taip greit ir leidote žaviam nepažįstamajam per daug? Nesikankinkite! Tiesiog suverskite kaltę kvapui Tabu!”. Nors ir rizikuodama, „Dana Classic Fragrances” nepabūgo tokio drąsaus žingsnio ir nepaisydama tiems laikams būdingo konservatyvaus požiūrio, išdrįso šokiruoti visuomenę ir išsiskirti iš kitų to meto kvepalus gaminančių kompanijų.