Savaitgaliais lietuviai “Akropolį” ima keisti į internetą
Praėjusį savaitgalį pirkėjai tiesiog iššlavė internetinę parduotuvę “Open24.lt”: per jį buvo sudaryta daugiau nei 200 sandorių, įsigyta daugiau nei 600 prekių, tai yra 40 kartų daugiau nei įprastai.
Nuo 2007-ųjų pavasario internetinėje erdvėje gyvuojanti parduotuvė “Open24.lt”, prekiaujanti pasaulyje žinomų prekių ženklų drabužiais, aksesuarais, avalyne, kosmetika ir parfumerija, surengė azartišką išpardavimų savaitgalį. Jis prasidėjo ketvirtadienį, kai drabužių ir avalynės buvo galima įsigyti su 40 procentų nuolaida, ir kiekvieną dieną nuolaidos didėjo 10 procentų, kol sekmadienį išpardavimų įkarštyje žmonės pirkosi 70 procentų pigiau.
“Mano žiniomis, pirmą kartą Lietuvoje internetinė parduotuvė per dieną sudarė daugiau kaip 130 sandorių” – teigia Darius Lebedzinskas, įmonės “Net frequency” vadovas; ši įmonė Lietuvoje sukuria bene daugiausiai internetinių parduotuvių. Pasak D. Lebedzinsko, toks masinis apsipirkimas internete buvo nemažas išbandymas ir e-parduotuvės sistemai, kuri jį nepriekaištingai išlaikė.
“Buvome įsitikinę, kad savaitgaliais žmonės apskritai mažai perka internetu. Mūsų pirkėjai paprastai apsiperka darbo dienomis, savaitgaliais tebūna 5-6 užsakymai. Ši akcija parodė, jog pirkėjus galima sudominti ir laisvadienį užsukti į elektroninę parduotuvę” – pasakojo “Open24.lt” Plėtros skyriaus vadovė Gintautė Lidžiuvienė.
Įdomiausia, kad net trisdešimt pirkimo sandorių įvyko po vidurnakčio. “Galbūt tokiems vartotojams ateityje pasiūlysime specialius naktinius apsipirkimus mažesnėmis kainomis”, – dalinosi savo planais G. Lidžiuvienė.
Kitas įdomus faktas, pasak G. Lidžiuvienės, paneigia nuomonę, jog internetine prekyba linkę naudotis tik Vilniaus gyventojai: apie 40 procentų pirkėjų buvo ne didmiesčių gyventojai.
“Matome, kad žmonės pradeda atrasti pirkimo internetu privalumus: prekę galima užsisakyti bet kuriuo laiku, kurjeris ją pristatys į patogią vietą, o netikusią prekę visada galima grąžinti nemokamai”, – išaugusia prekyba džiaugėsi “Open24.lt” direktorius Martynas Tinfavičius.
Internetinė prekyba stabiliai auga – per pastarąjį pusmetį tiek “Open24.lt” lankomumas, tiek pardavimai išaugo daugiau kaip keturis kartus, neįskaičiuojant kalėdinės prekybos bumo, teigė M. Tinfavičius.
Apie “Open24.lt”:
Internetinė parduotuvė “Open24.lt” veikia nuo 2007 metų. Pirkėjams siūlo LT IDENTITY, RG512, BEST MOUNTAIN, GAUDI, YAYA, KAFFE & CREAM, KOROSHI, HUGO BOSS, ELIZABETH ARDEN, BURBERRY, CALVIN KLEIN, ARMANI ir kitų pasaulyje žinomų ir vertinamų prekių ženklų drabužių, aksesuarų, avalynės, kosmetikos ir parfumerijos.