Naujųjų technologijų kompanijos tebėra interneto reklamos rinkos lyderiai
Gal būt “senosios ekonomikos” bendrovės šiuo metu jau įvertino interneto reklamos reikšmę, tačiau jų išlaidos šios rūšies reklamai dar ilga neprilygs naujųjų technologijų kompanijų išlaidoms.
Pasak “Adrelevance” bendrovės paruoštos apžvalgos, pastarųjų išlaidos interneto reklamai yra dvigubai didesnės, o jų skaičius didžiausių reklamuotojų Top-200 sąraše didėja. Tačiau, pažvelgus į atskiras ekonomikos šakas, pasak apžvalgos, akivaizdu, jog yra sričių, kur dominuoja tradicinės kompanijos. Tarp tokių sričių yra kelionių organizavimas, kompiuterių įrangos ir elektronikos, taip pat buitinių prekių gamyba.
Cyberatlas.internet.com, 2000.09.05.