| |

Atari pradėjo karą

Atari ėmėsi aktyviai įsisavinti realaus laiko strategijų rinką. Iškart po fentezi RTS Dragonshard anonso buvo pristatytas projektas Act of War: Direct Action. Žaidimą kuria prancūzų studija Eugen Systems, siužetu užsiima Deilas Braunas, populiarių karinės tematikos technotrilerių autorius. Siužetas paprastas: smogiamoji amerikonų armijos elitinių karių grupė šlovingai kaunasi su niekšais, sugalvojusiais įvesti naują pasaulinę tvarką. Veiksmas vyksta įvairiuose pasaulio miestuose – nuo San-Francisko iki Maskvos. Be “singlo” titulo, Act of War galės didžiuotis galinti kartu su žaidimu pateikti net keletą režimų žaidimui tinkle. Žaidimą planuojama išleisti kitą pavasarį.

Acclaim – jau viskas?
| |

Acclaim – jau viskas?

Gandai apie Acclaim, legendiniam žaidimų leidėjui, gręsiantį bankrotą (jis išgarsėjo tokiais projektais, kaip Turok, Mortal Kombat 1-2, Shadow Man, Forsaken, Dave Mirra Freestyle BMX, Re-Volt), vis labiau tvirtėja. Paskutinis kompanijos PC projektas, veiksmo/nuotykių žaidimas Alias, pasirodė esąs toks nesėkmingas, kad potencialūs kreditoriai, atrodo, išsibėgiojom vos ištiesus ranką.

Jau vakar buvo uždarytas Teksase esantis firmos padalinys, o šį rytą tokio pat likimo sulaukė Mančesterio filialas, kur bedarbiais tapo 130 žmonių. Bandymai patikslinti šiuos duomenis nedavė rezultatų: pagrindinis Acclaim biuras Kensigtone neatsako į jokius telefoninius skambučius.

| |

Into the East

Mažai žinoma Pietų Korėjos studija Webzen pasikvietė Hovardą Šterną, „Oskaro“ už „Žiedų valdovo“ trilogijos muziką laimėtoją, darbui su MMORPG SUN: Soul of the Ultimate Nation garso takeliu. Apie žaidimo egzistavimą iki šiol nežinojo nė viena žaidybinei tematikai skirta svetainė.

Smulkiau apie savo projektą Webzen ruošiasi parašyti kitų metų pradžioje. Garso takelis taip pat bus išleistas atskiru albumu tuo pat metu, kaip ir pats žaidimas.

| |

Pasikeitė Monolith savininkai

Warner Bros paskelbė įsigijusi studiją Monolith Productions. Nuo šiol jai vadovaus kompanija Warner Bros. Interactive Entertainment. Džeisonas Holas, Monolith įkūrėjas ir dabartinis WBIE viceprezidentas, pardavė jam priklausiusį akcijų paketą.

Monolith Productions žaidimų rinkoje debiutavo 1994 m. su šaudykle Blood, greitai užkariavusia kritikų ir publikos simpatijas. Po trumpalaikių, bet gan sėkmingų bandymų su kitais žarais (Claw, Sanity: Aiken’s Artefact, Get Medieval) ir JAV išleistų šalutinių projektų (Odium, “Alodai”), kompanija visiškai perėjo į pirmojo asmens perspektyvos veiksmo žaidimų leidimą ir šį procesą ištobulino iki tobulybės. Per 10 savo veikimo metų Monolith išleido nemažai visuotinai pripažintų hitų, tarp kurių – Shogo: Mobile Armor Division, No One Lives Forever, Aliens vs. Predator 2 ir TRON 2.0.

Šiuo metu Monolith pluša su MMORPG The Matrix Online ir nuotykinio-siaubo žaidimo F.E.A.R. projektais.

HalfLife 2 žaidėjai skundžiasi galvos skausmais
| |

HalfLife 2 žaidėjai skundžiasi galvos skausmais

Daug HalfLife žaidėjų skundžiasi, jog po geros valandos žaidimas jiems sukelia pykinimo priepuolius, galvos sukimąsi ir jos skausmus. Tai išgirdę, atlikome bandymą – paeksperimentavę 1024*768 ir 1280*1024 skiriamosiomis gebomis, turėjome pripažinti – gandai tikri. Kokia to priežastis? Atrodo, kad visa tai sukelia per didelis žaidimo grafikos realumas ir nemažas ekrane atvaizduojamų detalių skaičius. Rega tiesiog nespėja susidoroti su tokiu krūviu ir taip žaidimų kūrėjų mums suteikti trokštamu “buvimo žaidime” efektu – žaidimo realumas tampa jau minusu, o nebe pliusu.

| |

Pirmosios Oblivion naujienos

Vaidmenų žaidimo projekto The Elder Scrolls 4: Oblivion pristatymas nesuteikė jokios esminės informacijos smulkmenų ištroškusiems šio žaidimo serijos gerbėjams. Priežastis paprasta: laikydamasi EA, LucasArts ir Activision tradicijų, informacija apie žaidimą Bethesda Softworks nusprendė pasidalyti tik su Game Informer žurnalo skaitytojais. Visi ne JAV gyvenantys žanro gerbėjai, neturintys galimybės nusipirkti žurnalo numerį, buvo mandagiai paprašyti palaukti po dar kelių savaičių pasirodysiančių pirmųjų online žaidimo apžvalgų. Laimei, pasaulyje dar yra gerų žmonių, turinčių skanerius :)) Jau kitą dieną Tinkle pasirodė pirmieji straipsnių „švietalai“ ir 12 puslapių apimties TES 4: Oblivion skirta medžiaga, iš kurios daugiau sužinojome apie žaidimo veiksmą.

| |

Lineage 2 kolekcionieriams

NCsoft, aiškiai patenkinta savo online RPG Lineage 2 sėkme, anonsavo kolekcinio DVD leidinį, kuris bus pradėtas pardavinėti spalio 11 d. Rinkinyje, be paskutinnės paties žaidimo versijos, bus ekskliuzyvinė „Elf Girl“ personažo figūrėlė, 32 puslapių Lineage pasaulio vadovas, Aden pasaulio žemėlapis, sudarytas turint omeny Chronicle I pridėtą teritoriją, komplekte įrašyta ir nuoroda į klano puslapį, įsuktas vienas iš trijų galimų žaidimo plakatų ir Chronicle II apžvalga. Viso šito prisiekusiam fanatui džiaugsmą sukeliančio rinkinio kaina – tik 39.99 JAV dolerių.

| |

Atidėjimai: Call of Cthulhu

Bethesda Softworks ir Headfirst Productions paskelbė nukeliantys veiksmo-siaubo žaidimo Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth išleidimą į pirmąjį kitų metų ketvirtį. To priežastys neskelbiamos, bet gali būti, kad „kaltas“ 4-asis Bethesda kuriamas Elder Scroll serijos Oblivion priedas. Anksčiau buvo planuojama, kad ilgai lauktas žaidimas pasirodys jau šį rudenį.